Haha ja ik heb ook nieuwe kozijnen gekregen.. hier ging de hele voorkant van mijn appartement eruit. En nieuwe ramen erin. Die zijn super smerig nog. Heb geen zin om ze schoon te maken.quote:Op woensdag 13 april 2011 15:15 schreef Nonneke het volgende:
nog maar 1 raam te gaan morgen![]()
en dan eiiiiiiiindelijk alles lekker schoonmaken en spullen weer op hun plek, de eerste 1000 jaar hoef ik geen nieuwe kozijnen meer, wat een gedoe
Ik denk dat MM nu wel een paar oordopjes kan gebruikenquote:
Wat is er morgen?quote:Op woensdag 13 april 2011 16:58 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ik denk dat MM nu wel een paar oordopjes kan gebruiken
Begin trouwens de zenuwen te krijgen voor morgen *bibber*
Is dat morgen die spuit in je heup, alvast veel sterkte danquote:Op woensdag 13 april 2011 16:58 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Wat is er morgen?quote:Op woensdag 13 april 2011 16:58 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Goed!quote:Op woensdag 13 april 2011 17:21 schreef indaha het volgende:
[..]
Hoe is het met jou, buiten de blackout dan
Høpen dat het helpt.quote:
Ha f-r, gelukkig weer terug en niet in het ziekenhuisquote:Op woensdag 13 april 2011 17:31 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik ben weer thuis
En Q loopgips fijn voor je mocht je dit lezen
Rewimo sterkte morgen
Zou ze zich daarom nog niet gemeld hebben hier, te druk met slopenquote:
Was hij al lang ziek voor zijn operatie of is dit puur de nasleep ervan. Fijn dat de grote klap in de tuin is uitgedeeld, bijhouden is dan vaak wel te doen.quote:Op woensdag 13 april 2011 17:32 schreef indaha het volgende:
Langzaam vooruit, hij kan iedere dag wat meer en moet zijn conditie opbouwen.
Maar ik ben al blij dat de operatie en de nasleep al zonder complicaties als trombose en bacterieen is verlopen.
Als je dat 1 keer meemaakt hebt vrees je dat nog meer als de operatie zelf.
Noem jij dat zo?quote:Op woensdag 13 april 2011 17:37 schreef asfalthooligan het volgende:
Zo is er ook weer nieuwe uitlaat hangt onder de scooter na veel gevloek en gescheld
Goede vriendin is geweest voor een bakkie was weer helemaal top vandaag
Een client van stage is dat ooit overkomen, die heeft een vleesetende bacterie gehad en das niet grappigquote:Op woensdag 13 april 2011 17:38 schreef Pagan het volgende:
[..]
Was hij al lang ziek voor zijn operatie of is dit puur de nasleep ervan. Fijn dat de grote klap in de tuin is uitgedeeld, bijhouden is dan vaak wel te doen.
Strega struikelde altijd net voor een operatie over een of ander horrorverhaal over MRSA, vleesetende bacteriën of andere doomscenario's bij een zkh opname. Is het 1 van jullie een keer overkomen?
Oh, ik dacht dat dit jouw vriendinnetje was.quote:Op woensdag 13 april 2011 17:39 schreef asfalthooligan het volgende:
Ja pagan niks meer en minder heb me eigen meissie hoef dan geen ander meer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |