quote:Op woensdag 13 april 2011 09:58 schreef Strega het volgende:
Q, succes, ik duim voor een vacoped!![]()
Nokwanda, gefeliciteerd en nog heel veel harige dagen voor jou en Nokmanda!![]()
![]()
Het gaat wel eigenlijk. Ze is een stuk rustiger dan eerdere dagen. Ik heb ook de indruk dat ze minder pijn heeft. Ze hinkt wel heel akelig (en je ziet bij elke stap het kniegewricht een beetje klikken), maar dat vinden wij erger dan zij geloof ik. Zal wel blij zijn als het volgende week woensdag isquote:Op woensdag 13 april 2011 10:58 schreef Rewimo het volgende:
Elies, hoe is het met Pluim? En je nachtrust?
Sterktequote:Op woensdag 13 april 2011 12:40 schreef Hitomi het volgende:
Zo.. meer dan 20 uur slaap later..![]()
Voel ik me wel een heel stuk beter. Maar, nu maar weer op pad. Met paps naar 't VU in Amsterdam voor meer duidelijkheid over wat er met m'n moeder is gebeurd en of het hem heeft geholpen bij zijn erfelijkheidsonderzoek.
Mijn mams maar we wonen in de buurt volgens mij en opsturen is de moeite niet denk ikquote:Op woensdag 13 april 2011 13:22 schreef Nonneke het volgende:
[ afbeelding ]
Is er iemand hier die dit voert ? Mijn schildpadden krijgen dit normaal, maar ik heb nog 2 zakken liggen die maar tot November goed zijn, dat gaan ze nooit redden voor die tijd![]()
2x 800gr in de smaak 'zalm met rijst'
ik woon net voorbij lelystad (maar kom vaak in zevenaar, en richting amersfoort kan het met mn moeder meerijden), opsturen is 6zoveelquote:Op woensdag 13 april 2011 14:20 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Mijn mams maar we wonen in de buurt volgens mij en opsturen is de moeite niet denk ik
Heb je belang bij RC indoor?quote:Op woensdag 13 april 2011 14:18 schreef ferrari_rood het volgende:
Wij voeren ze RC
Nok en nokmanda gefeliciteerd
En wat een baggernacht zeg. Zo''n glijmatje is geen succes voor mij na 30min lag ik er al naast daarna raakte ik erin verstrikt met mijn arm en om 03:00 moest ik spugen. Zo op controle bij de gyn als ik niet meer post mag ik blijven maar dat wil ik niet.
Morgen afspraak bij de DA voor Rossi die dodo blijft maar krabben en nu heb ik het idee dat hij echt jeuk heeft. Want als hij krabt uit frustratie stopt ie sneller en nu krabt hij er hele plukken uit
En mijn dinky toy is afgekeurd
Volgens twitter heeft ze loopgipsquote:Op woensdag 13 april 2011 14:47 schreef Rewimo het volgende:
Is Q al terug? Met of zonder vacudinges?
O jeequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |