Ik ook over mijnequote:Op dinsdag 12 april 2011 20:09 schreef senesta het volgende:
[..]
Oh ja, dan zou ik ook even stotteren denk ik
Gelukkig ben ik erg tevreden over mijn Dierenarts
Heb je je buren meegenomen of zo?quote:
Neequote:
Hoe komen ze in hemelsnaam bij jouw postsquote:Op dinsdag 12 april 2011 20:08 schreef Oognip het volgende:
[..]
Okmaar toen ik schreef: "*naam dierenarts* is echt zo'n kutwijf en blabla" stond ik wel met mijn mond vol tanden toen ze alle pagina's die ik getypt had, uitgeprint in haar hand had
oeps
Hahaha, ja hij zal wel gedacht hebbenquote:Op dinsdag 12 april 2011 20:11 schreef Qwea het volgende:
ik ging trouwens duursema bellen Senes, 3 weken gelee... omdat Baloe koekjes had gevreten die in de latex emmer lagen. Ik helemaal dubbel het aan hem uitleggen (ik kwam echt niet meer bij want Baloe zat helemaal onder de latex) maar hij had volgens mij echt zoiets van "Sta je op lsd ofzo"
Gegoogled misschien? Of erop gewezen? Mensen onderschatten wel eens hoeveel mensen meelezen op een forum als FOK!quote:Op dinsdag 12 april 2011 20:14 schreef Bamba het volgende:
[..]
Hoe komen ze in hemelsnaam bij jouw posts. Dan sta je wel even speechless idd ja
Ik denk dat een van haar assistentes ook op fok! zit of ze hebben gewoon gegoogled natuurlijk. Maar het verhaal was heel duidelijk, hele verhaal over m'n huisdier + naam stond er in en de naam van de dierenarts en gezeik over de dierenarts.quote:Op dinsdag 12 april 2011 20:14 schreef Bamba het volgende:
[..]
Hoe komen ze in hemelsnaam bij jouw posts. Dan sta je wel even speechless idd ja
Google jij nooit je eigen naam?quote:Op dinsdag 12 april 2011 20:22 schreef Bamba het volgende:
Hmm daar zit wel wat in natuurlijk. Je moet er als dierenarts zin in hebben om in je vrije uren je klanten te googlen.
Blijkt maar weer dat je idd op moet passen om alles op internet te zettenquote:Op dinsdag 12 april 2011 20:22 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ik denk dat een van haar assistentes ook op fok! zit of ze hebben gewoon gegoogled natuurlijk. Maar het verhaal was heel duidelijk, hele verhaal over m'n huisdier + naam stond er in en de naam van de dierenarts en gezeik over de dierenarts.
Maar het was heel toevallig. Ik ben een week lang elke dag bij die DA geweest en daarna en ervoor niet. Dus ze hebben in die tijd dat m'n dier er zat even gegoogled of dus via de assistentes, anders is het wel heel toevallig.quote:Op dinsdag 12 april 2011 20:23 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Google jij nooit je eigen naam?
Dan kom je er als dierenarts ook wel op denk ik
quote:Op dinsdag 12 april 2011 20:23 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Google jij nooit je eigen naam?
Dan kom je er als dierenarts ook wel op denk ik
Ik heb ook niks over hem te klagen hoorquote:Op dinsdag 12 april 2011 20:15 schreef senesta het volgende:
[..]
Hahaha, ja hij zal wel gedacht hebben
Hij is echt lief hoor, ik heb hem ook wel eens gebeld omdat een hond aan de potgrond met kunstmest had zitten vreten of dat soort dingen![]()
Ik ben echt een stresskip dus ik belde wel vaker voor allerlei (in mijn ogen) stresssituaties![]()
Hij is gelukkig erg nuchter, laat je niet voor piet snot langs komen en is altijd geduldig en behulpzaamEn als ik me zorgen maak dan kan ik altijd komen en dat vind ik echt heel erg fijn die gedachtte
Ik noem Shirley ook altijd bij naam, en jora23 is de assistentequote:Op dinsdag 12 april 2011 20:22 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ik denk dat een van haar assistentes ook op fok! zit of ze hebben gewoon gegoogled natuurlijk. Maar het verhaal was heel duidelijk, hele verhaal over m'n huisdier + naam stond er in en de naam van de dierenarts en gezeik over de dierenarts.
Zo raar is dat trouwens he... in sommige ziekenhuizen hebben / noemen ze het ook een MDL arts. Hier gewoon internistquote:Op dinsdag 12 april 2011 20:23 schreef Oognip het volgende:
Waarom is het maag-lever-darm-stichting maar maag-darm-lever-arts
Nou ja, als je dan toevallig je naam googledquote:Op dinsdag 12 april 2011 20:24 schreef Oognip het volgende:
[..]
Maar het was heel toevallig. Ik ben een week lang elke dag bij die DA geweest en daarna en ervoor niet. Dus ze hebben in die tijd dat m'n dier er zat even gegoogled of dus via de assistentes, anders is het wel heel toevallig.
En al eens wat smeuïgs gevonden?quote:Op dinsdag 12 april 2011 20:26 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nou ja, als je dan toevallig je naam googled
Ik doe het ook af en toe
Een internist is dus niet alleen een MDL arts (wist ik ook niet)quote:Op dinsdag 12 april 2011 20:26 schreef Qwea het volgende:
[..]
Zo raar is dat trouwens he... in sommige ziekenhuizen hebben / noemen ze het ook een MDL arts. Hier gewoon internist
Nee, alleen stomme dingenquote:
Opslag en een vast contractquote:Op dinsdag 12 april 2011 17:22 schreef Bamba het volgende:
Weer thuis! Ik weet nu waar Elies d'r gouden hart vandaan heeft...Wat een lieve ouders heeft ze
.
Net bij thuiskomst nog een aangename verrassing: m'n vriend heeft z'n opslag gehad en..een vast contractBen zoooo blij!!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |