Als jij hier het geslacht komt vertellen wil ik best duimen voor jequote:Op dinsdag 12 april 2011 13:04 schreef Beessie-Jen het volgende:
wij hebben straks de SEO... vind het wel weer spannend hoor... je weet immers maar nooit.
Gaan jullie om 14:30 uur even in de duimmodus?
verder eigenlijk weinig te melden, blijf moe, dus daar heb ik me maar bij neergelegd. En mijn buik groeit echt flink nu
Ik schat dat jij eerder bevaltquote:Op dinsdag 12 april 2011 13:58 schreef innepin het volgende:
@evenstar als ik eerder beval dan jij maakt het me niet meer uit
@JJ nou mijn schoonmoeder is gewoon een beetje raar. Ik kan me herinneren dat ze bij de 1e zwangerschap ook lauwtjes reageerde; mijn schoonvader was degene die me feliciteerde. Die was er nu niet bij. Maar echt, geen felicitatie, geen 'leuk', of wat dan ook. Meer 'oh.'Nou ja, met Willow is het ook goedgekomen, ze is echt een hele leuke oma! Dus komt wel goed. En mijn moeder reageerde gelukkig wél enthousiast.
@Susie hahahaha zeker als ze zulke bekken trekt is 't een schoonheid he![]()
@de rest, dank <3
Wat suf zeg!!quote:Op dinsdag 12 april 2011 13:41 schreef innepin het volgende:
Okee, echt de origineelste manier om het te vertellen is het niet. Wel meteen lekker duidelijk, dachten we. Toch?
[ afbeelding ]
Denkt zowel schoonma als mama dat het een shirtje is dat ze gekregen heeft van d'r grote (half)zus. Nee natuurlijk niet![]()
Tel daarbij de ontzettend lauwe reactie van schoonmoeder bij op en voila, ik ben hormonaal en chagrijnig. En zwanger, dat dan weer wel
quote:Op dinsdag 12 april 2011 13:41 schreef innepin het volgende:
Okee, echt de origineelste manier om het te vertellen is het niet. Wel meteen lekker duidelijk, dachten we. Toch?
[ afbeelding ]
Denkt zowel schoonma als mama dat het een shirtje is dat ze gekregen heeft van d'r grote (half)zus. Nee natuurlijk niet![]()
Tel daarbij de ontzettend lauwe reactie van schoonmoeder bij op en voila, ik ben hormonaal en chagrijnig. En zwanger, dat dan weer wel
Volgens mij werd het toch gelijk een medische bevalling als je voor een pijnstiller kiest? Dan hoef je geloof ik ook geen bijdrage te betalen.quote:Op dinsdag 12 april 2011 15:28 schreef Zana het volgende:
Vandaag(35+1) had ik een liggingsecho. Weet alleen niet zo goed, waarom ze dit gedaan hebben? Volgens mij was al duidelijk dat het hoofdje naar beneden lag. De verloskundige heeft eerst met haar handen gevoeld, hoe ver die al was ingedaald en toen stond ze misschien 1 minuut mee te kijken hoe de stagiaire de echo maakte... om dan in de ander kamer te gaan zitten en de zwangerschapskaart in te vullen...
Volgende week gaan wij de geboorte bespreken, ik mag dan ook de geboorteplan meenemen, maar in hoever dat ook haalbaar is... geen idee.
Ben door een bericht in de Volkskrant nog onzekerder geworden...
Kun je als aanstaande moeder erop aandringen dat het een medische bevalling wordt?? Poliklinisch daarvoor kun je kiezen, maar dan zit je nog met een eigen bijdrage voor de verloskamer en ik zie er eigenlijk niet direct een voordeel in, behalve dat je al in het ziekenhuis bent, maar als het normaal loopt is het gewoon een "thuisbevalling" in een ziekenhuiskamer zonder extra medische overwakking.
http://www.volkskrant.nl/(...)en-babysterfte.dhtml
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bron: http://www.geboortecentrumwonderwereld.nl/medische-indicatie
ik ook, ik kom oorspronkelijk ook niet uit Nederlandquote:Op dinsdag 12 april 2011 16:11 schreef Beregd het volgende:
In België bevalt 99% in het ziekenhuis. Ik verbaas me hier erg vaak als ik wat meelees hoe verschillend de 'bevallingscultuur' is tussen beide landen.
Dat laatste moet ik maar eens naar informeren hoe het hier geregeld is, want ik wil naar huis, ook als het 's avonds laat is. Als ik me goed voel en er is geen reden om te blijven, dan ga ik niet een nacht in een ziekenhuis verblijven.quote:Op dinsdag 12 april 2011 16:27 schreef danic het volgende:
Juud, bij ons precies hetzelfde. Hoewel het dan ook net zo goed bij mij lag. Ik zie het, net als F-R, gewoon niet zitten om thuis te bevallen. We hebben geen medische indicatie en doordat we aanvullend verzekerd zijn kost het ook niets, maar als dat het wel had gedaan had ik het ook zo besloten.
Dan maar betalen, mijn en haar veiligheid gaan boven alles wat mij betreft.
En als alles goed gaat mogen we 2 uur na de bevalling weer naar huis (of ik moet na 16.00 bevallen, dan moet ik een nachtje blijven) en kan ik alsnog in mijn vertrouwde omgeving verder bijkomen.
quote:
Gefeliciteerd Evenstarquote:Oh en ik had begrepen dat pijnbestrijding altijd medisch is, omdat dan kind en moeder in de gaten worden gehouden door de monitoren, bij een poliklinische bevallingen gebruiken de verloskundigen alleen de doptone af en toe voor het hartje, maar misschien is dat ergens anders ook weer anders.
We zullen zienquote:Op dinsdag 12 april 2011 16:36 schreef innepin het volgende:
Feli evenstar! 't wordt nog dringen dan, want als ik 2 weken overtijd ga en jij op tijd of iets eerder bevalt, kun je alsnog de naam jatten![]()
Maar jij krijgt natuurlijk gewoon een jongetje
Bedoel je als derde mogelijkheid, of wordt het echt in die stappen gedaan? Het is toch of Pethidine, of de ruggenprik? Sorry als ik een beetje dom overkom hoorquote:Op dinsdag 12 april 2011 16:03 schreef danic het volgende:
Maar je hebt ook nog de morfinepomp als stap tussen de pethidine en de ruggenprik hè!
volgens mij is het een van de drie, weet alleen niet hoe het zit bij een onverwachte keizersnede en je hebt al pethidine gehadquote:Op dinsdag 12 april 2011 16:48 schreef The_Tankgirl het volgende:
[..]
Bedoel je als derde mogelijkheid, of wordt het echt in die stappen gedaan? Het is toch of Pethidine, of de ruggenprik? Sorry als ik een beetje dom overkom hoor
quote:Op dinsdag 12 april 2011 17:00 schreef Kleurdoos het volgende:
ik zat hier te wachten op een update van BJ en Suzie.
is aleen Innepin maar uit de kast gekomen
van harte gefeliciteerd! maar dat wist ik natuurlijk al HA!
Nee hoor niet in die volgorde, sorry. Het is wel mijn volgorde haha. Je hebt dus 3 opties, pethidine, morfine of ruggenprik.quote:Op dinsdag 12 april 2011 16:48 schreef The_Tankgirl het volgende:
[..]
Bedoel je als derde mogelijkheid, of wordt het echt in die stappen gedaan? Het is toch of Pethidine, of de ruggenprik? Sorry als ik een beetje dom overkom hoor
Dus dat, en waarom zou je je niet redden thuis, ik denk dat je die nacht door de adrenaline toch niet veel zal slapen, of je nu thuis bent of in het ziekenhuis.quote:Op dinsdag 12 april 2011 16:36 schreef danic het volgende:
De reden dat ze er hier voor kiezen om je te houden is omdat het 's avonds erg moeilijk is om kraamzorg te krijgen. Om te zorgen dat je toch goed verzorgt wordt, mag je dan een nachtje blijven en kun je de volgende ochtend om 09.00 naar huis.
We moeten sowieso bellen als ze geboren is naar het kraambureau, dus misschien is er wel iemand beschikbaar en mogen we gewoon naar huis. Daarbij zitten beide opa's en oma's bij ons thuis te wachten, dus als we aangeven dat we niet alleen thuiskomen, mogen we misschien toch wel naar huis. Ik ga het iig proberen, blijf liever niet als het niet nodig is.
Je kan ook gaan kijken in het ziekenhuis hoe het eruit ziet, dat ben ik ook van plan. Lijkt me wel prettig om te weten.quote:Op dinsdag 12 april 2011 16:46 schreef Zana het volgende:
Ik ben wel aanvullend verzekerd, maar niet zo goed dat alle kosten worden gedragen, er zit bij mij een maximum op zowel de eigen bijdrage voor kraamzorg als poliklinische bevalling.
Ik was ook in het ziekenhuis voor een voorlichtingsbijeenkomst en tot toen dacht ik ook nog ik ga zeker poliklinisch bevallen, maar inmiddels weet ik het niet meer. Ik heb de indruk gekregen dat je dan een tweede rangs bevalling krijgt, de "kleinste kamer", omdat ze de anderen voor de gewone medische bevallingen vrijhouden en je mag pas zo laat mogelijk komen en moet heel snel weer naar huis. De kamers zijn ook niet in een huiselijke
sfeer ingericht, maar je ligt gewoon op een ziekenhuisbed (met heel veel licht?) en voor je partner staat een harde stoel ernaast. Verder komt waarschijnlijk alleen je eigen verloskundige en misschien een zuster aan de pas...
Idd, navelklem, BV en verrek hiermee mag ik zelf bedenken en beslissen hoe ik ermee omga.quote:Op dinsdag 12 april 2011 17:12 schreef danic het volgende:
Nee precies, ik heb jaren op een KDV gewerkt, dus ik verwacht niet heel veel nieuws onder de zon.
Behalve dan een navelklemmetje en het feit dat het ons eigen kindje is.
Dit heb ik laatst ook al gezegd toen je het aanhaalde maar in de verloskamers als je medisch bent lig je ook gewoon op een ziekenhuisbed met een stoel er naast voor je partner. Het blijft een ziekenhuis dus sfeer moet je niet verwachten, daarvoor moet je naar een geboortehotel.quote:Op dinsdag 12 april 2011 16:46 schreef Zana het volgende:
Ik ben wel aanvullend verzekerd, maar niet zo goed dat alle kosten worden gedragen, er zit bij mij een maximum op zowel de eigen bijdrage voor kraamzorg als poliklinische bevalling.
Ik was ook in het ziekenhuis voor een voorlichtingsbijeenkomst en tot toen dacht ik ook nog ik ga zeker poliklinisch bevallen, maar inmiddels weet ik het niet meer. Ik heb de indruk gekregen dat je dan een tweede rangs bevalling krijgt, de "kleinste kamer", omdat ze de anderen voor de gewone medische bevallingen vrijhouden en je mag pas zo laat mogelijk komen en moet heel snel weer naar huis. De kamers zijn ook niet in een huiselijke
sfeer ingericht, maar je ligt gewoon op een ziekenhuisbed (met heel veel licht?) en voor je partner staat een harde stoel ernaast. Verder komt waarschijnlijk alleen je eigen verloskundige en misschien een zuster aan de pas...
Wij moeten bellen na 1 uur weeën om de 5 minuten. Of als je eerder dan 37 weken weeën hebt, of je vliezen breken. Dan moet je gewoon bellen.quote:Op dinsdag 12 april 2011 17:12 schreef Zana het volgende:
Wanneer mogen jullie de verloskundige bellen, bij mij staat vanaf de 37 week als je 2 uur weeën hebt om de 5 minuten die een minuut aanhouden. Is dit standaard of afhankelijk van de hoeveelste baby het is, want de cijfers zijn met de hand ingevuld op het gedrukte papiertje.
Gefeliciteerd!!! Ben nu al benieuwd welke wonderschone naam jullie dit keer gaan bedenken.quote:Op dinsdag 12 april 2011 17:31 schreef Beessie-Jen het volgende:
Susie wat goed nieuws!!! en wat een mooie duidelijke echo!!!!
Wij hebben de SEO gehad en alles was goed!!!!!!
jeeeejjjjj
en mijn enorme sterkte voorgevoel was helemaal juist....
Evie krijgt een zusje!!!!
lieffffffff
was vandaag 20+5, maar de metingen allemaal 21+1dus groeit allemaal goed
gefeliciteerd! Stiekem houd ik die datum ook een beetje aan ivm cyclus, maar volgens de VK is t 19 oktober.quote:Op dinsdag 12 april 2011 17:26 schreef Susie het volgende:
Update-je van Susie:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Whahaha!! Deze hummel is nu al zo eigenwijs als zijn/haar moeder. We hebben ruim een half uur naar de beelden kunnen kijken, aangezien hummel niet de goede kant opkeek om de nekplooimeting te doen. Ik daar dus in mijn blote hol (want ja, inwendig was het beter te zien, dacht ze dus) 3 x een rondje lopen in die kamer en een beetje springen enzo, uiteindelijk op het laatst kon ze het meten! En het was goed!!![]()
Nog wat wazige foto's van hersentjes (wel duidelijk te zien, maar niet leuk om hier te plaatsen) en de beentjes, maar dit was de enige in zijn/haar geheel.
De datum wordt 22 oktober, nu dus officieel 12 wkn 3 dagen
Ja, héquote:Op dinsdag 12 april 2011 16:11 schreef Beregd het volgende:
In België bevalt 99% in het ziekenhuis. Ik verbaas me hier erg vaak als ik wat meelees hoe verschillend de 'bevallingscultuur' is tussen beide landen.
Heel veel niet gelezen dus misschien is t al gezegd, maar ik heb wel allebei gehad.quote:Op dinsdag 12 april 2011 16:48 schreef The_Tankgirl het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 12 april 2011 17:26 schreef Takkembah het volgende:
Evenstareen klein hartje gezien. Echocentrum in Ehoven? Daar heb ik ook een keer een enorme oude chagerijnige kaktrol gehad
HOquote:Op dinsdag 12 april 2011 20:13 schreef wickie het volgende:
Susie en Evenstar, hartjes, wat fijn!![]()
![]()
BJ!! Nog een meissie
!! Gaaf!!
![]()
![]()
Jammer dat de Evie kleertjes nu niet in de verkoop gaan![]()
Maar de laatste had ik echt niet zien aankomen (ik ben heel erg slecht in het raden van klonen)
InnepinGaaaaaaaaaf. Een broertje of zusje voor Willow!!! Gefeliciteerd!!!
![]()
![]()
![]()
Ik wil dat het vrijdag is, dan mogen wij voor de SEO
We moesten vooral de agenda van vriendlief even omgooien, maar we hadden eigenlijk geen keuze.quote:Op dinsdag 12 april 2011 21:51 schreef Beessie-Jen het volgende:
Wickie; fijn dat je SEO zo lekker op tijd is! ik was juist een week later... drukke agenda.
Heb je een voorgevoel wat jullie gaan krijgen? wil je het weten?
En dat van een flink grotere buik is ook hier erg herkenbaar... die gaat nu echt veeeel sneller dan bij Evie.
Gewoon niet aan denken Danicquote:Op woensdag 13 april 2011 09:16 schreef danic het volgende:
Hoe is het met je gerommel JJ, heb je het idee dat er echt iets gebeurd in je lijf?
En later naar bed gaan is hier geen optie, ook de oordopjes niet, want daar kom ik dus schijnbaar dwars doorheen. We vroegen ons al af of de buren het ook niet zouden horen, die slapen aan de andere kant van de muur
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 13 april 2011 09:39 schreef twentemeisje het volgende:
Inderdaad JJ, maar "er is er nog nooit eentje blijven zitten" klinkt ook niet meer zoals het eerder klonk na dat bericht van Poppedein op facebook laatst. (dit artikel in de Telegraaf)
OMGSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zou er ergens in Nederland een babymeisje zijn zonder die romper?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
Eeeh ja, de mijne!quote:Op woensdag 13 april 2011 09:43 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Zou er ergens in Nederland een babymeisje zijn zonder die romper?
Ik kan me dat zo voorstellen, zie het ook bij mijn zusje. Maar Jorja gaat het straks zo leuk vinden!!quote:Op woensdag 13 april 2011 09:42 schreef Jeetjejom het volgende:
Groot gelijk dat je verliefd bent hoor! Wat een mooi en schattig hoopje mens(wordt echt tijd dat ik de smileys eens uit mijn hoofd ga leren btw)
Kan me eigenlijk niet voorstellen dat ik misschien vanavond, morgen of volgende week weer zo'n hulpeloos kindje moet/mag gaan verzorgen... (en zo af en toe voel ik me zoooooo schuldig tov jorja)
quote:Op woensdag 13 april 2011 09:43 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Dit is zooo herkenbaar! Zo draai ik al een week of 2 in bedquote:Op woensdag 13 april 2011 08:51 schreef danic het volgende:
Hier wordt het wel wat zwaarder, als ik slaap (wat gelukkig goed gaat) en ik wil omdraaien dan merk ik dat mevrouwtje dus ook aan dezelfde kant in mijn buik is gaan hangen. Dus dan moet ik niet alleen mezelf omdraaien, maar ook mijn buik vasthouden en mee-manoeuvreren omdat het anders echt niet lekker voelt. Ze schuift dan ook echt mee in mijn buik, dus van linker- naar rechterkant bijvoorbeeld. Maar ach, weer niets om me druk te maken verder.
Dankjewel lieve mijsje!quote:Op woensdag 13 april 2011 09:57 schreef mijsje het volgende:
maar die van Danic is nog helemaal niet geboren, dus die heeft het ook nog niet nodig!!! je zult zien, bij het kraambezoek...TM wat een schatje... zo perfect, zo lief...
Die heeft Saartje dan weer niet!quote:Op woensdag 13 april 2011 09:58 schreef danic het volgende:
Ja precies Mijsje!
Hoewel ik me dat afvraag hoor, zijn ze nu nog te koop? We hebben wel die andere die iedereen heeft: die wit/grijze met die katjes erop. Dus ze gaat echt wel met de mode mee
Inderdaad JJ, maar "er is er nog nooit eentje blijven zitten" klinkt ook niet meer zoals het eerder klonk na dat bericht van Poppedein op facebook laatst. (dit artikel in de Telegraaf)
dus die vlieger gaat ook niet meer opSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en je meisje*rammel*
(vond het al niks voor jou om niet te reagerenquote:Op woensdag 13 april 2011 10:07 schreef mijsje het volgende:
OMG ja, en ik had een antwoord ingetikt, maar blijkbaar dus niet verzonden...![]()
ga ik gelijk nog een keer doen...
Okee, dan ga ik nu eerst mijn babietje voeden en badderen!quote:Op woensdag 13 april 2011 10:07 schreef danic het volgende:
Stop maar met rennen TM! Die zijn er niet meer. Of je moet ze nog tegen komen in de uitverkoopbak haha
Son, ouwe rammelaar die je d'r bentquote:Op woensdag 13 april 2011 10:07 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
dus die vlieger gaat ook niet meer op
en je meisje*rammel*
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.TM ik word ook zo jaloers van die foto. Ik wil ook oooooooooooook! :p
Wat een heerlijk meisje!
Poezebeest, wat een geweldig nieuws!! Gefeliciteeeeerd!!!
Leuk zeg! En dan draagt hij wel iets wat in NL niet te krijgen isquote:Op woensdag 13 april 2011 11:53 schreef Aventura het volgende:
Jaaaa inderdaad, die had ik ook al voordat ik het geslacht wist. Als poezenliefhebster kon ik het niet laten liggen. En HEMA, who cares, het is gewoon leuk spul.
Al heb ik ook een duur en tuttig Franse pakje gekocht.
Wat ik er niet bij heb verteld is dat ik van onze buuv een hele tas vol tweedehandskleertjes van haar jongens heb gekregen, met veel zomers spul uit Australie. Dat had ze van familie en vrienden gestuurd gekregen en bijna nooit kunnen gebruiken. Haar knullen zijn nl allebei in januari geboren. En dan is het klimaat hier toch echt heul anders dan down under
Het zijn leuke pakjes, ze zijn daar meer van de klassiekere modellen zoals geheel open te knopen rompers. Lijkt me handig!
quote:Op woensdag 13 april 2011 11:31 schreef Sannne het volgende:
Yess ben blij dat ik de poezenromper ook nog heb! En de bruine met bloemies heb ik ook niet hoor!
Keek laatst in de babykast en toen moest ik concluderen dat meer dan de helft Hema is. En toen vond ik dat niet oke en ben ik maar weer gaan shoppen. Nu hangt er ook veel van andere merken in, en nu heb ik teveel. En nu bleek vorige week ineens dat de nieuwe collectie overal zó leuk is dus baal ik weer dat ik teveel heb.ik dacht dat onze kast al redelijk vol aan het raken was, maar dit slaat allesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.TM ik word ook zo jaloers van die foto. Ik wil ook oooooooooooook! :p
Wat een heerlijk meisje!
Poezebeest, wat een geweldig nieuws!! Gefeliciteeeeerd!!!![]()
Tis ook niet alleen voor de bevalling maar ook voor de tijd daarna!!quote:Op woensdag 13 april 2011 13:44 schreef cleany het volgende:
ah ja bedverhogers...waarschijnlijk hebben we die niet nodig omdat m'n vrouw in bad wil bevallen, maar misschien toch maar halen.
Haha, normaal doet manlief dat idd voor me, maar die is even twee nachtjes weg voor zijn werk. Waarschijnlijk gelukkig wel voor de laatste keer voorlopig.quote:Op woensdag 13 april 2011 20:10 schreef Susie het volgende:
Oh Tally, wat een pracht!Nogmaals van harte gefeliciteerd!
@Jipster; Bij mij zaten mijn broeken ook al snel strak en dacht ik ook dat iedereen het al zag. Volgens mij zijn het in het begin voornamelijk darmen (en bij mij gewoon vet, gezien de vreetbuien die ik heb!)
Vandaag aan een ander collega-tje verteld (die is er morgen niet als ik het aan de rest vertel) en die durfde het niet te vragen aan me. Maar zij wist dan ook dat we "bezig" waren, dus misschien dat het dan toch anders.
En Juud; heerlijk toch om zo lekker in bed te liggen en verwend te worden (of moet je zelf je thee halen) Lekker uitrusten hoor!
De mijne!!!quote:Op woensdag 13 april 2011 09:43 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ik zou even rustig gaan zitten en een beetje duwen en wiebelen aan je buik. Bij zorgt dat vaak vrij snel voor reactie. De verloskundige zei vandaag dat bij mijn termijn ik haar een keer of 7 per dag zou moeten voelen. Maar als je druk bent, bewegen ze ook wel eens zachtjes en heb je dat niet altijd door.quote:Op woensdag 13 april 2011 20:58 schreef Aventura het volgende:
Vervelend JJ. Maar ze letten iig op je.
Wanneer moet je aan de bel trekken wat de baby voelen aangaat? Ik voel mijn ventje de hele dag al niet. Vreemd omdat hij normaal heel druk is. Ik weet niet zo goed wat ik moet doen. Morgen moet ik om 9 uur bij de gynaecoloog zijn, ik wacht dat maar af denk ik.
Ow, in dat geval, zeker bellen.quote:Op woensdag 13 april 2011 21:07 schreef Aventura het volgende:
Ja misschien moet ik nu bellen. Voel me sws rot. Mijn bloeddruk was net 141/99. Pffft. Ik ben benieuwd wat de arts gaat zeggen. Voel me ineens zo moe.
Ik zou niet wachten maar NU bellen Aventura! Echt! Succes!quote:Op woensdag 13 april 2011 21:07 schreef Aventura het volgende:
Ja misschien moet ik nu bellen. Voel me sws rot. Mijn bloeddruk was net 141/99. Pffft. Ik ben benieuwd wat de arts gaat zeggen. Voel me ineens zo moe.
In combi met die bloeddruk NU bellen.. geen seconde meer wachten! Weet niet hoever je precies bent, maar rond de 26 weken moet je je kleine zeker een keer of 8 (dacht ik?) goed gevoeld hebben... Dus BELLEN!!!!!!!!!!!! NU!!quote:Op woensdag 13 april 2011 20:58 schreef Aventura het volgende:
Vervelend JJ. Maar ze letten iig op je.
Wanneer moet je aan de bel trekken wat de baby voelen aangaat? Ik voel mijn ventje de hele dag al niet. Vreemd omdat hij normaal heel druk is. Ik weet niet zo goed wat ik moet doen. Morgen moet ik om 9 uur bij de gynaecoloog zijn, ik wacht dat maar af denk ik.
Als het altijd al zo is geweest dan heb je gewoon een rustig kindje. Ik haalde overdag die 8x ook bijna nooit. 's Nachts haalde hij dat op een gegeven moment ruimschoots in.quote:Op woensdag 13 april 2011 22:43 schreef ferrari_rood het volgende:
Spannend voor JJ
Ik voel ons kleintje echt geen 8x op een dag. Ik voel het zo ontzettend weinig dat ik vaak twijfel. Leuk zo'n placenta aan de voorkant.
Nog een paar daagjes en dan zijn we alweer 37 weken zwangerquote:Op donderdag 14 april 2011 09:06 schreef Poppedein het volgende:
JeetjeJom, wat spannend! Ik hoop dat t CTG geen vervelende dips meer heeft laten zien, maar ze alsnog de boel wel door gaak pakken vandaag! Zet m op mama!
Aventura, ik hoop dat alles oké is met jou en je kleine mupke!
Mefke, zet m op, ga niet over je grenzen in ieder geval!
Hier gaat alles z'n gangetje, vandaag 36+5 en weer op controle inclusief liggingsecho, sinds vorige week ligt ie definitef in hoofdligging, tot die tijd draaide hij toch nog wel regelmatig. We zullen zien
Ik hoop voor de 39 weken te gaanquote:Op donderdag 14 april 2011 09:20 schreef Poppedein het volgende:
Jeetjejom!! Laat de supervisie maar blaten...als t doorzet zet t door en hebben ze er weinig over te bepalen lijkt me
Sterkte me t je beenweeën,..brrrr...
Go mama
Go mama
Kom maar op met je Jeetjejommetje!!
Jaaaaaaa Tank_Girl, ongelooflijk hè, al zegt t me na met 41 weken bevallen te zijn vorige keer eigenlijk niet zoveel nu... maar goed, zaterdag de eerste dag dat ie komen mag, zaterdag is mn lief jarig..is zeg..we gaan dr voor!!(Mèènnnn, volgens mij zou ik echt het gevoel hebben prematuur bevallen te zijn!)
quote:Op donderdag 14 april 2011 09:51 schreef Aventura het volgende:
Hallo! Kon niet eerder posten, maar alless is oke! Hartslag baby gehoord, alles ziet er goed uit. Bloeddruk was in het zh even hoog als thuis, maar gyn vindt dat gezien mijn voorgeschiedenis niet zorgwekkend! Ben helemaal gerustgesteld. Ik heb ook goed geslapen en kan er weer goed tegen. Zat er gisteren gewoon ook helemaal doorheen vanwege tekort aan slaap.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |