abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 12 april 2011 @ 17:13:46 #101
100412 mefke79
komt goed!
pi_95400699
Innepin is al oud nieuws voor mij, soms ben ik zoooo goed in klonen raden O-) Gefeliciteerd nog een keer! *O*

Evenstar, 7 weken! Wauw. En sjacho echodame, bluh. Ik denk dat ik weet welke je gehad hebt dan, ik heb haar ook ooit getroffen in het echocentrum (de dames die daar werken werken ook in het zkh).

Zana, je kan niet vragen om een medische bevalling. En het is ook niet zo dat ze de kleinste kamer voor je gebruiken oid. Kijk ook even goed naar de vergoeding van poliklinisch bevallen wat volgens mij is dat zonder aanvulling wel duurder dan 180 euro. Hoe dat nou zat met kosten als je besluit pijnbestrijding te nemen/willen, daar liep laatst een topic over. Het meest handige is om even je ziekenhuis te bellen en te vragen naar de kosten en dan naar je verzekering te bellen hoeveel je vergoed krijgt.

Mocht je nou wel medisch worden dan is het afhankelijk van het ziekenhuis wat je aan je bed krijgt. In ons ziekenhuis krijg je dan een klinisch verloskundige aan bed. Maw een man of vrouw die precies dezelfde opleiding gedaan heeft als je eigen vk, alleen is hij/zij in dienst van het ziekenhuis en werkt onder supervisie van de gyn. De verloskamers zijn precies hetzelfde, de apparatuur ook. Het nadeel: omdat ze meerdere bevallingen in de gaten moeten houden zul je sneller aan het ctg gelegd worden.

En tot slot nog even over dat artikel, bedenk wel dat het geschreven is vanuit de visie van de gynaecologen. Met andere woorden: objectief is het niet. Natuurlijk, er liggen echt verbeterpunten op dit vlak, maar men is er niet voor niets nog niet uit hoe ze het gaan aanpakken.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
  dinsdag 12 april 2011 @ 17:13:47 #102
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_95400701
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2011 16:46 schreef Zana het volgende:
Ik ben wel aanvullend verzekerd, maar niet zo goed dat alle kosten worden gedragen, er zit bij mij een maximum op zowel de eigen bijdrage voor kraamzorg als poliklinische bevalling.

Ik was ook in het ziekenhuis voor een voorlichtingsbijeenkomst en tot toen dacht ik ook nog ik ga zeker poliklinisch bevallen, maar inmiddels weet ik het niet meer. Ik heb de indruk gekregen dat je dan een tweede rangs bevalling krijgt, de "kleinste kamer", omdat ze de anderen voor de gewone medische bevallingen vrijhouden en je mag pas zo laat mogelijk komen en moet heel snel weer naar huis. De kamers zijn ook niet in een huiselijke
sfeer ingericht, maar je ligt gewoon op een ziekenhuisbed (met heel veel licht?) en voor je partner staat een harde stoel ernaast. Verder komt waarschijnlijk alleen je eigen verloskundige en misschien een zuster aan de pas...

Je kan ook gaan kijken in het ziekenhuis hoe het eruit ziet, dat ben ik ook van plan. Lijkt me wel prettig om te weten.
Ik ben ook aanvullend verzekerd, dit jaar expres 3 sterren ipv normaal 2. Wij krijgen de helft van een poliklinische bevalling vergoed, en voor kraamhulp geloof ik 28 uur vergoed en de rest vd uren moeten we de eigen bijdrage betalen.
  dinsdag 12 april 2011 @ 17:17:58 #103
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_95400876
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2011 17:12 schreef danic het volgende:
Nee precies, ik heb jaren op een KDV gewerkt, dus ik verwacht niet heel veel nieuws onder de zon.
Behalve dan een navelklemmetje en het feit dat het ons eigen kindje is.
Idd, navelklem, BV en verrek hiermee mag ik zelf bedenken en beslissen hoe ik ermee omga. :)
  dinsdag 12 april 2011 @ 17:18:31 #104
100412 mefke79
komt goed!
pi_95400908
zana: bij de eerste is dat een standaardverhaal eventueel afhankelijk van ligging van je kindje. Bij een tweede of latere zwangerschap houden ze ook rekening met de bevalling van je eerste. En normaal gesproken gaat een tweede bevalling sneller omdat 'de weg al eens gebaand is' (aldus mijn puf-juf van de vorige keer).

Die afspraken over wel of niet naar huis gaan in de nacht hebben weinig te maken met je eigen kennis ed, maar meer met medische verantwoordelijkheid. Dus ik vrees dat als het ziekenhuis die afspraak heeft met de kraamzorg, dat het heel lastig wordt om naar huis te gaan. Bij ons werkt het zo dat je poliklinisch de kraamzorg meeneemt naar de verloskamers, dus dan is ze er gewoon. Toen ik de vorige keer medisch werd, hadden de kraamzorg al stand-by staan op advies van het ziekenhuis en toen mocht ik gewoon lekker naar huis.
(enne niet iedereen is zo wakker die eerste nacht. Ik heb heeeeerlijk liggen slapen)
  dinsdag 12 april 2011 @ 17:18:34 #105
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_95400913
Innepinne, van harte! *O* woei!
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_95401242
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2011 16:46 schreef Zana het volgende:
Ik ben wel aanvullend verzekerd, maar niet zo goed dat alle kosten worden gedragen, er zit bij mij een maximum op zowel de eigen bijdrage voor kraamzorg als poliklinische bevalling.

Ik was ook in het ziekenhuis voor een voorlichtingsbijeenkomst en tot toen dacht ik ook nog ik ga zeker poliklinisch bevallen, maar inmiddels weet ik het niet meer. Ik heb de indruk gekregen dat je dan een tweede rangs bevalling krijgt, de "kleinste kamer", omdat ze de anderen voor de gewone medische bevallingen vrijhouden en je mag pas zo laat mogelijk komen en moet heel snel weer naar huis. De kamers zijn ook niet in een huiselijke
sfeer ingericht, maar je ligt gewoon op een ziekenhuisbed (met heel veel licht?) en voor je partner staat een harde stoel ernaast. Verder komt waarschijnlijk alleen je eigen verloskundige en misschien een zuster aan de pas...

Dit heb ik laatst ook al gezegd toen je het aanhaalde maar in de verloskamers als je medisch bent lig je ook gewoon op een ziekenhuisbed met een stoel er naast voor je partner. Het blijft een ziekenhuis dus sfeer moet je niet verwachten, daarvoor moet je naar een geboortehotel.
Als je poliklinisch bevalt krijg je geen andere kamer dan iemand die medisch bevalt hoor.

Ik mocht bellen als ik minimaal één uur weeën om de 3/4 minuten had die minstens één minuut aan hielden.
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_95401245
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2011 17:12 schreef Zana het volgende:
Wanneer mogen jullie de verloskundige bellen, bij mij staat vanaf de 37 week als je 2 uur weeën hebt om de 5 minuten die een minuut aanhouden. Is dit standaard of afhankelijk van de hoeveelste baby het is, want de cijfers zijn met de hand ingevuld op het gedrukte papiertje.
Wij moeten bellen na 1 uur weeën om de 5 minuten. Of als je eerder dan 37 weken weeën hebt, of je vliezen breken. Dan moet je gewoon bellen.
Als jij het idee hebt dat het snel gaat of je wilt graag haar spreken dan mag dat altijd hoor. Ze zal je dan wat vragen stellen over hoe het gaat en aan de hand daarvan bepalen of ze gelijk komt of nog even wacht. Hou het niet strak op het schema van zoveel tijd om de zoveel minuten weeën, want dat zegt niet alles.
  dinsdag 12 april 2011 @ 17:26:20 #108
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_95401275
Update-je van Susie:

O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+
Whahaha!! Deze hummel is nu al zo eigenwijs als zijn/haar moeder. We hebben ruim een half uur naar de beelden kunnen kijken, aangezien hummel niet de goede kant opkeek om de nekplooimeting te doen. Ik daar dus in mijn blote hol (want ja, inwendig was het beter te zien, dacht ze dus) 3 x een rondje lopen in die kamer en een beetje springen enzo, uiteindelijk op het laatst kon ze het meten! En het was goed!! *O*
Nog wat wazige foto's van hersentjes (wel duidelijk te zien, maar niet leuk om hier te plaatsen) en de beentjes, maar dit was de enige in zijn/haar geheel.

De datum wordt 22 oktober, nu dus officieel 12 wkn 3 dagen
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
  dinsdag 12 april 2011 @ 17:26:35 #109
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_95401289
Mwhahahaha ik wilde hier uitgebreid gaan reageren op Zana en Juud haar vragen, maar eigenlijk zegt Mefke precies alles wat ik hier ook neer wilde zetten :D :D
En vwb dat artikel, had het gelezen en als iemand me kan wijzen naar het originele rapport met cijfers, graag. Ik zou het graag willen lezen over hoe vragen zijn gesteld en hoe conclusies zijn getrokken.

Ik heb die eerste nacht ook heerlijk geslapen btw :Y en Alexa ook.

Evenstar *O* een klein hartje gezien. Echocentrum in Ehoven? Daar heb ik ook een keer een enorme oude chagerijnige kaktrol gehad :Y
Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
pi_95401428
Susie en Evenstar, goed nieuws *O* *O*
The way you rock'n'roll
pi_95401432
Oh Susie wat een dotje!! En dat wipneusje O+
  dinsdag 12 april 2011 @ 17:30:37 #112
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_95401463
Susssssie je hebt gewoon al een heul heul mini mens en dat voor maar 12 weken *O* Mooi plaatje heur!!!

@Juud, die ziekenhuissfeer viel hier (Veldhoven) reuze mee eigenlijk. Kamer was mooi in warme kleur geschilderd met dimlichten, plantjes en shit. Had mijn eigen dekentje enzo mee. Was prima. Maar ik had me dan ook een wit betegelde kamer met een ziekenhuis bed in het midden als een soort altaar voorgesteld :')

@Zana nog over het bellen. Op het blaadje is een richtlijn. De vorige keer ivm inleiding niet nodig gehad, nu heeft de VK me geinstrueerd dat ik vrijwel meteen moet bellen bij enige regelmaat (omdat Alexa's bevalling van wee 1 tot eruit kruipen 4,5 uur duurde).
Alexa en Seth zijn lief
  dinsdag 12 april 2011 @ 17:30:48 #113
100412 mefke79
komt goed!
pi_95401470
@takkembah, ik denk zkh Helmond..maar ik heb van Eindhoven ook al gehoord dat er een enorme trol werkt...

Zana, volgens mij zitten we onszelf hier allemaal redelijk te herhalen, je vroeg dit laatst ook al een keer. Overleg gewoon met je verloskundige en stel haar de vragen die je nog hebt. En joh, je kan ook nog ter plekke kiezen voor een poliklinische bevalling. Of juist voor een thuisbevalling (als je maar een kraampakket in huis hebt).
  dinsdag 12 april 2011 @ 17:31:47 #114
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_95401508
Susie wat goed nieuws!!! en wat een mooie duidelijke echo!!!!

Wij hebben de SEO gehad en alles was goed!!!!!!
jeeeejjjjj

en mijn enorme sterkte voorgevoel was helemaal juist....
Evie krijgt een zusje!!!!
lieffffffff :)

was vandaag 20+5, maar de metingen allemaal 21+1 :) dus groeit allemaal goed :)
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
  dinsdag 12 april 2011 @ 17:31:50 #115
100412 mefke79
komt goed!
pi_95401511
Takkembah, ik heb nog niets van de vk gehoord over bellen, maar ik deed de bevalling van Driekus ook in vier uur...na een snufje wee-opwekkers. Doet u mij er nog maar zo eentje...
  dinsdag 12 april 2011 @ 17:32:16 #116
100412 mefke79
komt goed!
pi_95401524
BJ een echt meisje! Wauw! En wat fijn dat alles goed was *O*
pi_95401598
BJ, een zusje voor Evie. Wat leuk! Gefeliciteerd en jeuj voor de goede SEO *O*
The way you rock'n'roll
pi_95401608
BJ *O* Een mini-Evie *O*
  dinsdag 12 april 2011 @ 17:34:41 #119
318546 Mevr_Mus
Met Mini_Musjes
pi_95401642
Suzie O+ Echt, ik houd van die minimensjes op de echo O+

En een kloon uit de kast *O* hier op fok is iedereen in elk geval wel heel enthousiast ;)

Vrijdag heb ik de 20 weken echo. Krijg een uitgebreide echo in het ziekenhuis ivm medicijngebruik. Vind het best spannend :) En ik vind het bijzonder dat we over een paar dagen weten of we een zoon of een dochter krijgen O+

En als alles goed is ga ik vrijdagmiddag shoppen voor jongens / meisjes kleertjes *O* 8-)
Oude (on)bekende.
  dinsdag 12 april 2011 @ 17:35:34 #120
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_95401683
Een zusje voor Evie *O* fijn dat alles goed weas BJ
Alexa en Seth zijn lief
  dinsdag 12 april 2011 @ 17:36:54 #121
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_95401748
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2011 17:31 schreef Beessie-Jen het volgende:
Susie wat goed nieuws!!! en wat een mooie duidelijke echo!!!!

Wij hebben de SEO gehad en alles was goed!!!!!!
jeeeejjjjj

en mijn enorme sterkte voorgevoel was helemaal juist....
Evie krijgt een zusje!!!!
lieffffffff :)

was vandaag 20+5, maar de metingen allemaal 21+1 :) dus groeit allemaal goed :)
Gefeliciteerd!!! Ben nu al benieuwd welke wonderschone naam jullie dit keer gaan bedenken. ;)

@Susie, wat een mooie echo, wat fijn dat alles goed is!
  dinsdag 12 april 2011 @ 17:37:27 #122
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_95401778
*O* voor BJ! Wat fijn dat alles goed is! En een meisje! *O*
  dinsdag 12 april 2011 @ 17:37:50 #123
318546 Mevr_Mus
Met Mini_Musjes
pi_95401793
BJ een meisje *O* Wat leuk dat je voorgevoel klopt!

Mijn voorgevoel neigt trouwens naar een jongetje 8-)
Oude (on)bekende.
  dinsdag 12 april 2011 @ 17:38:21 #124
337708 __Isis__
Met een knipoog ;)
pi_95401827
Evenstar is dat niet het mooiste knipperlichtje dat je ooit hebt gezien? O+
Susie wat een prachtplaatje!!! O+
Innepin, van harte gefeliciteerd!!! *O*
BJ ook alles helemaal goed en een meisje... O+

Geniet allemaal van dit mooie nieuws!!! :*

Bij ons werkt het allemaal precies hetzelfde als wat Danic vertelt. Ik heb zelf via FBTO een aanvullende module Gezinsplanning (4 euro p.m.) genomen, waardoor de eigen bijdrage voor poliklinisch bevallen en voor de kraamzorg vervalt. Bovendien krijg je 100 euro vergoed bij een nekplooimeting of pretecho. Die 4 euro p.m. is dus snel terugverdiend in mijn geval. Ik heb nl besloten om poliklinisch te bevallen. Eerst wilde ik graag thuis, maar ik vind het percentage wat alsnog naar het ZH moet zo hoog, dat ik dan maar liever direct in het ZH ben. Overigens beviel mijn schoonzusje om 3 uur 's nachts in het ZH en mocht wèl naar huis om 4.30. Zij hoefde dus niet te blijven tot de volgende ochtend. Moet er wel bij vertellen dat het voor haar de 2e was, dus misschien zijn ze dan iets gemakkelijker in je naar huis laten gaan voordat de kraamzorg er is.
Twee harten, een liefde
Uit liefde, een hart
  dinsdag 12 april 2011 @ 17:40:54 #125
238474 Jeetjejom
Miracles do happen (twice)
pi_95401940
Susie wat een mooie echo zeg!!!!

En een zusje voor evie wat gaaf

Beide gefeliciteerd met de goede echo's natuurlijk!!!
Hou me gewoon maar even vast
Jouw warmte is genoeg
  dinsdag 12 april 2011 @ 17:42:01 #126
318546 Mevr_Mus
Met Mini_Musjes
pi_95401993
Vergeet ik de goede echo van evenstar bijna! Wat fijn dat ook bij jou alles goed was *O*

En ben ik even uitgejompeld :P
Oude (on)bekende.
pi_95402029
quote:
17s.gif Op dinsdag 12 april 2011 17:26 schreef Susie het volgende:
Update-je van Susie:

[ afbeelding ]

O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+
Whahaha!! Deze hummel is nu al zo eigenwijs als zijn/haar moeder. We hebben ruim een half uur naar de beelden kunnen kijken, aangezien hummel niet de goede kant opkeek om de nekplooimeting te doen. Ik daar dus in mijn blote hol (want ja, inwendig was het beter te zien, dacht ze dus) 3 x een rondje lopen in die kamer en een beetje springen enzo, uiteindelijk op het laatst kon ze het meten! En het was goed!! *O*
Nog wat wazige foto's van hersentjes (wel duidelijk te zien, maar niet leuk om hier te plaatsen) en de beentjes, maar dit was de enige in zijn/haar geheel.

De datum wordt 22 oktober, nu dus officieel 12 wkn 3 dagen
gefeliciteerd! Stiekem houd ik die datum ook een beetje aan ivm cyclus, maar volgens de VK is t 19 oktober.

En BJ, dat vermoeden had ik idd ook al, een zussie! Gefeliciteerd
pi_95402854
BJ, Susie en Evenstar, wat fijn al die goede echo's!!
Wat een opluchting he!!
pi_95402994
Waaaah Innepin, wat super!!!! Hartstikke gefeliciteerd *O* *O* *O* oh echt gaaf man

Een goede 20 weken echo van BJ en het nieuws dat jullie een tweede dochter krijgen en zusje voor Evie *O* *O* *O* *O*
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_95403100
Innepin,gefeliciteerd en ook met je a.s. oma schap.
pi_95403275
Een *O* zusje *O* voor Evie.
Mooie echo Susie O+
En een knipperlichtje voor Evenstar *O*
Hoe oud is de oudste?
Hoe oud is de jongste?
  dinsdag 12 april 2011 @ 18:31:09 #132
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_95404083
Hoera voor alle echo's!

Hier een navelprobleempje. Hij staat op hoogspanning en voelt beurs aan. Ben een beetje bang voor een plop of een breuk!
Verder geen striae nog gelukkig.

We kregen vandaag een geboortekaartje. Tweeling geboren, ene baby 51 en andere 49 cm, en beide rond de 6 pond! Omg!
pi_95404455
quote:
2s.gif Op dinsdag 12 april 2011 16:11 schreef Beregd het volgende:
In België bevalt 99% in het ziekenhuis. Ik verbaas me hier erg vaak als ik wat meelees hoe verschillend de 'bevallingscultuur' is tussen beide landen.
Ja, hé :) Ik moest tijdens mijn zwangerschap inderdaad ook soms denken: "Ah ja, Nederland idd :Y "
pi_95404613
Ik had met de 20wk echo die trol in e'hoven
pi_95406129
*O* mooi Evenstar! O+

*O* innepin uit de kast *O*

TAP, ik woon 2 hoog, smalle trap, geen lift en ben 2x thuisbevallen.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  dinsdag 12 april 2011 @ 19:30:47 #136
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_95407308
huhhh ik heb het helemaal gemist; moet maar snel ff teruglezen; Innepin uit de kast! ja joh??
Gefeliciteerd!!! Willow wordt grote zus!!
pi_95407509
Evenstar en Susie wat een mooie echo's! En goed, dus heel fijn! *O*
BJ gefeliciteerd met een zusje voor je dochtertje! Leuk twee meiden! O+

Verder zag ik een kloon uit de kast, gefeliciteerd Innepin! Leuk shirtje ook, en mooi dochtertje! O+

Hier ook geen keus, ik ben ook onder behandeling van een gyn en dus 'moet' ik in het ziekenhuis bevallen. Ook alle controles lopen van het ziekenhuis, ik moet alleen nog wel een verloskundige bellen voor de nacontrole na 6 weken.

Verder heb ik gister een afspraak gemaakt met moeders voor moeders, a.s. vrijdag komen ze al en dan kan ik piesen in een flesje! *O* Ik heb er zin in, wil graag mee doen en dat kan nu nog een week of 5,5.
  dinsdag 12 april 2011 @ 19:39:17 #138
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_95407922
Woeiii innepin, gefeliciteerd! Leuk zeg.'

En Evie een zusje, hoe cool, je wordt een meisjesmama BJ.
pi_95408427
Innepin! Dus toch! Gefeliciteerd! Eerste keer dat mijn vermoedens goed waren. Je hint dat je zeker 42 weken ging lopen deed het hem! :D Ik kan me nog zo goed herinneren van de vorige keer.

Zo nu eerst ff verder lezen dan de eerst pagina ;)
  dinsdag 12 april 2011 @ 19:58:01 #140
57497 happyme28
I'm so happy
pi_95409213
Innepin, gefeliciteerd!! Fijne zwangerschap gewenst. *O*

En een zusje voor Evie, wat tof!! Super dat alles in orde was! *O*
pi_95409270
BJ, van harte! Alles goed, geweldig en een zusje voor grote Evie!!! *O* nog zo'n pretletter erbij!!!

Susie, mooie echo-foto! *O*

Evenstar 7 weken alweer!!!! *O* Van harte!!!
pi_95409344
quote:
Op dinsdag 12 april 2011 16:48 schreef The_Tankgirl het volgende:

[..]

Bedoel je als derde mogelijkheid, of wordt het echt in die stappen gedaan? Het is toch of Pethidine, of de ruggenprik? Sorry als ik een beetje dom overkom hoor :@
Heel veel niet gelezen dus misschien is t al gezegd, maar ik heb wel allebei gehad.
Ingeleid, na 7 u weeën 1cm en toen vonden we het toch wel handig als ik ff kon slapen. Daarvoor pethidine + slaapmiddel. 's Ochtends nog steeds 1 cm, dus maar goed ook. Overdag ging het weer ruk, dus tegen de middag ook een ruggeprik erin.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
  dinsdag 12 april 2011 @ 19:59:57 #143
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_95409363
Innepin, woah! Geweldig! Gefeliciteerd joh! *O* :*

BJ nog een meissie *O*

En Evenstar, 7 weken is al heel wat, jeej! *O*

Susie, wat een geweldige foto! :o
3!
pi_95409574
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2011 17:26 schreef Takkembah het volgende:
Evenstar *O* een klein hartje gezien. Echocentrum in Ehoven? Daar heb ik ook een keer een enorme oude chagerijnige kaktrol gehad :Y
_O-

Evenstar en Susie: gefeliciteerd met jullie echo's. Wat een heerlijk gevoel!

Een zusje voor Evie O+ , dat scheelt weer kleding kopen :p

Hier vandaag 16 weken controle bij de gyn. Alles helemaal goed! Ook mijn bloeddruk, daar ben ik ook erg blij mee!!
Hele mooie foto's gekregen, maar onze scanner staat nog in een verhuisdoos, dus helaas. 11 mei de 20-weken echo... ik ben zo benieuwd! (ik kan de eindhovense trol niet krijgen, mijn 20-weken echo is in het zkh)
pi_95410315
Susie en Evenstar, hartjes, wat fijn! O+ *O*

BJ :D !! Nog een meissie O+ !! Gaaf!! *O* *O*
Jammer dat de Evie kleertjes nu niet in de verkoop gaan }:|

Maar de laatste had ik echt niet zien aankomen (ik ben heel erg slecht in het raden van klonen :') )
Innepin :D Gaaaaaaaaaf. Een broertje of zusje voor Willow!!! Gefeliciteerd!!! *O* *O* *O*

Ik wil dat het vrijdag is, dan mogen wij voor de SEO
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
pi_95410540
*O* een zusje voor Evie *O*
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  dinsdag 12 april 2011 @ 20:30:31 #147
267540 Books
Vorige Mibosmama's
pi_95411546
BJ leuk nog zo'n pretlettertje die de wereld gaat verkennen... Feli met jullie tweede meisje!
pi_95412245
Innepin uit de kast!

BJ: een meisje en wat fijn dat de echo goed was!

Evenstar, gefeliciteerd met het kloppende hartje!
I found myself alone,
Alone above the raging sea
That stole the only boy I loved
And drowned him deep inside of me
pi_95412385
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2011 20:13 schreef wickie het volgende:
Susie en Evenstar, hartjes, wat fijn! O+ *O*

BJ :D !! Nog een meissie O+ !! Gaaf!! *O* *O*
Jammer dat de Evie kleertjes nu niet in de verkoop gaan }:|

Maar de laatste had ik echt niet zien aankomen (ik ben heel erg slecht in het raden van klonen :') )
Innepin :D Gaaaaaaaaaf. Een broertje of zusje voor Willow!!! Gefeliciteerd!!! *O* *O* *O*

Ik wil dat het vrijdag is, dan mogen wij voor de SEO
HO :o vrijdag alweer?! Dat gaat ook snel zeg! Je was toch pas net zwanger?
En dat hoeft niet in sub hoor :N
Ik ga duimen dat alles goed is vrijdag.
The way you rock'n'roll
  dinsdag 12 april 2011 @ 21:25:02 #150
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_95415050
en ik ga ook in de duimmodus vrijdag ;)
  dinsdag 12 april 2011 @ 21:31:18 #151
286844 Kimpossible
Van lurker tot poster.
pi_95415420
BJ! Gefeliciteerd met de goede echo! Nog een meisje voor jullie en een zusje voor Evie!
Één keer in de zoveel tijd komen dromen uit!
  dinsdag 12 april 2011 @ 21:35:39 #152
286844 Kimpossible
Van lurker tot poster.
pi_95415719
Oh en iedereen die ik niet specifiek genoemd hebt, maar wel heel goed nieuws gehad heeft, ook van mij een enorme jompel!
Één keer in de zoveel tijd komen dromen uit!
pi_95416165
Voor mijn gevoel ben ik ook pas net zwanger :X
Alleen als ik naar mijn buik kijk (die nu al groter dan de vorige keer met 25 weken) heb ik het een beetje door dat het alweer bijna de helft is.
Ik piep wel een weekje voor hoor met de echo, ben donderdag pas 19 weken, maar de planning van het ziekenhuis was al aardig bezet schijnbaar. Ik was er blij mee :P
pi_95416687
Ik kom me ook voorzichtig hier melden met een december-baby in mijn buik. Ben pas 5 weken zwanger dus het is allemaal nog heel pril, onwerkelijk en spannend. Begin mei hebben we de eerste echo en dan weten we ook of het er 1 of 2 zijn aangezien we er 2 teruggeplaatst hebben.

Ondanks dat ik nog nooit zwanger ben geweest voel ik me wel helemaal zwanger en heb ik er alle vertrouwen in. Heb wel last van allerlei kwaaltjes, weeïg/misselijk waardoor ik de hele dag door moet eten, last van mijn darmen (krampen en opgeblazen) en heel erg moe. Het is even wennen maar ik onderga het met alle liefde, want ik ben zwanger en word gewoon mama O+

Ik heb hier nooit veel meegelezen, beetje uit zelfbescherming dus ik heb niet echt een idee wat de stand van zaken is van iedereen maar ik zal het vanaf vandaag gaan bijhouden en regelmatig mee posten.
  dinsdag 12 april 2011 @ 21:51:43 #155
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_95416932
Gefeliciteerd Poezebeest! en natuurlijk van harte welkom.

Wickie; fijn dat je SEO zo lekker op tijd is! ik was juist een week later... drukke agenda.
Heb je een voorgevoel wat jullie gaan krijgen? wil je het weten?
En dat van een flink grotere buik is ook hier erg herkenbaar... die gaat nu echt veeeel sneller dan bij Evie.
pi_95417462
Poezebeest, een heel warm welkom hier!!! Zo geweldig dat je een plakkertje (of misschien zelfs 2) hebt. Gefeliciteerd! Op naar de eerste echo! *O*

quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2011 21:51 schreef Beessie-Jen het volgende:
Wickie; fijn dat je SEO zo lekker op tijd is! ik was juist een week later... drukke agenda.
Heb je een voorgevoel wat jullie gaan krijgen? wil je het weten?
En dat van een flink grotere buik is ook hier erg herkenbaar... die gaat nu echt veeeel sneller dan bij Evie.
We moesten vooral de agenda van vriendlief even omgooien, maar we hadden eigenlijk geen keuze.
Vind het deze keer wel spannender omdat ik me meer bewust ben van alles wat er mis kan zijn en ook vanwege de CT-scan. We wachten het gewoon af.
Het allermeest wil ik het geslacht weten :@
Mijn gevoel zegt een meisje, maar dat is misschien meer dat ik het me echt niet kan voorstellen om een jongen te hebben/krijgen (niet dat ik dat niet wil, heel graag zelfs, maar ben zo gewend aan een dochter).
Maar het zal dus wel een jongetje zijn, want mijn gevoel heeft het meestal mis met zulke dingen :')
pi_95419687
Die had ik ook niet zien aankomen: Innepin zwanger O+ *O*

BJ, een meisje O+ Dat wordt vast weer zo'n leukerd als Evie.

Wickie, ik ben gewoon al plaatsvervangend zenuwachtig voor jou...ik wil ook!

Verder zag ik een prachtige echofoto voorbijkomen van Susie en is er weer een nieuwe zwangere bij. Gefeliciteerd Poezebeest :)
pi_95421103
Innepin gefeliciteerd! *O*

BJ, leuk een zusje voor Evie. O+
  dinsdag 12 april 2011 @ 23:04:04 #159
147404 Jose81
B@S & LUC
pi_95422437
:W Poezebeest, daar ben je dan!! Welkom hier! Wat leuk om nog een tijdje samen te kunnen posten! ^O^

Innepin, gefeliciteerd!

BJ, fijn dat alles goed was... en een tweede meisje... O+

Susie, wat een mooie en duidelijke echo. Wat fijn toch dat alles nu zo goed gaat...! O+ :*
**Life is e@sier with your eyes closed**
  woensdag 13 april 2011 @ 05:39:50 #160
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_95429551
Insomniapost, lig al uren wakker. Derde nacht op rij. Nu fijn met hoofdpijn erbij. Wat slopend dit.
  woensdag 13 april 2011 @ 06:50:30 #161
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_95429729
Jeeh Aventura, je was er wel heel vroeg bij vanmorgen! Ik heb ook slecht geslapen vannacht, zit er wat in de lucht ofzo? Of is het volle maan? dan slaap ik op de een of andere manier ook altijd slecht :D

Poezebeest van harte gefeliciteerd!! *O*
pi_95430523
Poezebeest, gefeliciteerd!!!!

Ik heb ook zeer slecht geslapen. Manlief besloot lang te blijven op een trouwfeestje en half 2 het huis binnen te stommelen, en daar werd ik wakker van.
Nu was de eerste reactie 'laat maar gaan', maarja, ik moest toen maar weer naar het toilet. Dus dan ben je al wat wakkerder. Vervolgens had ik last van hartkloppingen en hoor ik hem ineens praten beneden. En toen werd ik wel een beetje boos.
Verder heeft ie op veel momenten dat ik bijna in slaap viel liggen snurken dus ik schrok dan weer wakker. Aaaarrggghh. Ik ben toen echt bijna naar de logeerkamer gegaan. Ik voelde me echt beroerd vannacht, ik wilde gewoon slapen want als ik me beroerd voel betekent dat gewoon dat ik moe ben.
Dus nu zit ik verrot op werk te zijn :') En ik haat mijn hormonen :') En ik hou heel erg veel van mijn man en hij heeft dit soort dingen maar zelden hoor, maar ik moest evht ff spuien.
Tralalalaaa
  woensdag 13 april 2011 @ 08:43:33 #163
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_95430954
TAP, herkenbaar hoor. Ik heb laatst ook heel hormonaal mijn venttuit bed geschopt nadat ie was wezen stappen, gewoon omdat ie stonk. Ik zei douchen en anders ga je maar beneden liggen }:| . Maar goed, voor Manlief "begint" het allemaal pas als ik bevallen ben, voor mij is het nu al een rollercoaster zeg maar. Manlief snapt dat niet hier. En ik snap het wel, soms, want hijs heul lief. Maar soms ook niet en dan vind ik hem een hork.

Een :* voor de boutnachten! Ikzelf slaap wonderbaarlijk goed ^O^ ...

Poezebeest *O* proficiat!
Alexa en Seth zijn lief
pi_95430960
BJ & Susie *O* voor de mooie echo's.

Welkom Poezebeest!

Zeer goede nacht gehad, lekker op de fiets naar het werk gegaan.. Zonnetje erbij! Wel vermoeiend het fietsen, doe er 15 minuten over :'). Dinsdag weer naar de VK, benieuwd hoe ik er voor sta!
pi_95431125
TAP en Takkembah, hier ook herkenbaar hoor.
Wij houden zoveel van elkaar dat we nu al weken apart slapen (maar dat komt omdat ik snurk, een heel klein beetje maar :@ ).
Hij heeft het deze week een keer opgenomen, vanuit zijn logeerbed terwijl ik in ons bed lag, daar zit een metertje of 6 tussen denk ik en je hoort het echt heel goed (en dat dus met 2 verschillende kamers _O- )
Maar hij kan ook echt af en toe een hork zijn. Maar ik begrijp dan wel dat hij het niet begrijpt.

Hier wordt het wel wat zwaarder, als ik slaap (wat gelukkig goed gaat) en ik wil omdraaien dan merk ik dat mevrouwtje dus ook aan dezelfde kant in mijn buik is gaan hangen. Dus dan moet ik niet alleen mezelf omdraaien, maar ook mijn buik vasthouden en mee-manoeuvreren omdat het anders echt niet lekker voelt. Ze schuift dan ook echt mee in mijn buik, dus van linker- naar rechterkant bijvoorbeeld. Maar ach, weer niets om me druk te maken verder.

Poezebeest welkom! Spanend, 1 of 2! Ik hoop het nog te horen, want in mijn 9 maanden is hier niemand in het lijstje geweest met een tweeling volgens mij. Of ja, 1 iemand, maar die postte niet meer actief mee dus geen idee meer wie dat was.
pi_95431300
Takkembah, dat stinken is zo erg he :'( Ik vind het normaal al vies, maar nu verdraag ik het nog minder goed. En hij lijkt het niet echt te snappen.
Toen ik hem hoorde praten vannacht ben ik wel naar beneden gelopen en ik zag hem met een zak patatje joppie chips en ik dacht 'ooohhhneee'. Die chips stinkt zo erg :( En hij had ook veel gedronken dus bah bah bah.
Ik vroeg hem of hij niks had gekregen op het trouwfeest ofzo. Moest ie lachen :')
Vervolgens loopt ie naar me toe en ik zei dat ie maar uit mn buurt moest blijven met die stinkgeur van die stinkchips. Ben snel naar boven gelopen maar vervolgens inderdaad amper geslapen door het gesnurk. Om half 4 was ik het zat, ben heel boos geworden (hij met zn slaaphoofd: 'he? wat is er dan?') omdat ik al 30 keer had gevraagd of ie zich wilde omdraaien. Uiteindelijk deed ie het ook wel, haha. Maar ik was wel weer wakker terwijl ik net ingedut was :'(

Ja, ik ben nog steeds in een }:| humeur...

Verder is mn man echt heul lief hoor!!! Alleen als ik moe ben en hij doet zo, dan vind ik m even niet zo lief...
Tralalalaaa
pi_95431324
Nee, maar das toch logisch TAP!
Tegen wie zat hij nou eigenlijk te praten dan?
pi_95431358
Een vriend die ook op dat feest was had hem opgebeld met de mededeling dat hij frikandellen wilde eten :')
Tralalalaaa
pi_95431395
Oooh gelukkig, ik dacht al echt dat hij óf tegen jou zat te praten (heel fijn dan ben je dus ook gelijk wakker), of dat ie tegen de tv ofzo zat te praten. Hij had gedronken toch? hahaha, maar dit begrijp ik dan nog wel.
  woensdag 13 april 2011 @ 09:07:52 #170
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_95431457
Zo, weer eens even meegelezen hier, nieuwsgierig hoe het met jullie is. :)

Innepin uit de kast, gefeliciteerd met het broertjes of zusje voor Willow!

JJ, nog maar eventjes! :*

BJ je krijgt gewoon nog een meisje!! *O* Hopelijk weer zo'n heerlijk blijhoofd als Evie O+.

Evenstar en Susie gefeliciteerd met jullie goede echo's! Mw_Mus en Wickie jullie mogen overmorgen al! Dat wordt shoppen geblazen!!

Mef, hoe is het met je bekken?

Een :* voor de slechte slapers. En in het bijzonder voor TAP's rotnacht!

En wat mij betreft de klapper van deze pagina: Poezebeest *O*. Wat ontzettend gaaf dat je je hier eindelijk mag melden meis! Onwijs gefeliciteerd en op naar een fantastische zwangerschap :* .

Hier gaat alles super. Saar doet het keigoed (groeide in de afgelopen drie weken gemiddeld 50 gram per dag, de speklap :D). Alleen de afgelopen dagen heeft ze last van krampjes, erg zielig. Maar dat gaat vast snel beter. We zijn echt zo van haar aan het genieten, het is nog veel leuker/mooier/etc. dan ik vooraf had kunnen bedenken. O+

:*!
pi_95431465
Ja :') Die vriend was klaarblijkelijk nog erger bezopen dan manlief, haha. Ga me nu wel ernstig afvragen of er echt geen hapjes waren op dat trouwfeest, hehe.
Tralalalaaa
  woensdag 13 april 2011 @ 09:09:24 #172
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_95431496
TM lekker aan het genieten van haar speklapje, fijn om te lezen *O*

TAP, stiekem ben ik ergens ook gewoon hormonaal jaloers dat IK niet degene ben die nog lekker op stap kan, enzo :')
Alexa en Seth zijn lief
pi_95431511
Twentemeisje, je bent zo vertrouwd hier in dit topic, dat ik bijna even vergeten was dat je al bevallen bent :')
Misschien komt dat omdat toen ik hier postte met mijn eerste zwangerschap dat je er toen ook was en iets voor mij lag ofzo. En nu ben ik 17,5 week en is het vreemd dat jij al mama bent, haha.
Tralalalaaa
  woensdag 13 april 2011 @ 09:14:40 #174
238474 Jeetjejom
pi_95431629
Een dikke kus voor de rotnachten en het horkengedrag van jullie lieve mannetjes!

Ik heb in een ruk doorgeslapen tot half 4 toen even wakker geweest en weer tot 6 uur geslapen! Mij hoor je dus niet klagen! Ik snurk ook behoorlijk, maar meestal slaap ik later dan B. Dus dan merkt hij het niet zo...

Poezebeest!!!! Gefeliciteerd zeg!!! En nu vol spanning afwachten of het er 1 of 2 is hè!
Jouw warmte is genoeg
pi_95431633
TM, wat fijn om te lezen dat het zo goed met je gaat.
Jullie zitten duidelijk op een grote roze wolk en je kan dat erg goed overbrengen. Ik smelt altijd een beetje als ik je berichtjes over Saar lees O+
pi_95431662
Hoe is het met je gerommel JJ, heb je het idee dat er echt iets gebeurd in je lijf?

En later naar bed gaan is hier geen optie, ook de oordopjes niet, want daar kom ik dus schijnbaar dwars doorheen. We vroegen ons al af of de buren het ook niet zouden horen, die slapen aan de andere kant van de muur :X
  woensdag 13 april 2011 @ 09:19:56 #177
51684 The_Tankgirl
Kate Bush is the best
pi_95431753
quote:
1s.gif Op woensdag 13 april 2011 09:16 schreef danic het volgende:
Hoe is het met je gerommel JJ, heb je het idee dat er echt iets gebeurd in je lijf?

En later naar bed gaan is hier geen optie, ook de oordopjes niet, want daar kom ik dus schijnbaar dwars doorheen. We vroegen ons al af of de buren het ook niet zouden horen, die slapen aan de andere kant van de muur :X
Gewoon niet aan denken Danic :P Anders had je het wel gehoord hopelijk :P
Alle benodigdheden voor cupcakes, taarten en andere lekkere dingen :-9 www.bakgoed.nl
pi_95431778
Ja hoor, dan hadden ze het echt wel gezegd. _O-
  woensdag 13 april 2011 @ 09:22:51 #179
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_95431841
Thanks lieverds! Het voelt hier voor mij ook echt vertrouwd en raar dat ik er eigenlijk niets meer te zoeken heb :D. Maar wil natuurlijk wel weten hoe het is met aanstaande mama's.

En inderdaad TAP, jij had ook al zoveel verder moeten zijn.

Dankjewel voor je lieve complimentje danic :*. Nog even en dan weet je helemaal precies wat ik bedoel!! O+
  woensdag 13 april 2011 @ 09:23:09 #180
238474 Jeetjejom
pi_95431852
Nope heb niet het gevoel dat er iets gebeurd.... Wel harde buiken, maar niet meer dat gerommel van gisternacht... Ach ja kan toch alleen maar afwachten
Jouw warmte is genoeg
  woensdag 13 april 2011 @ 09:39:02 #181
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_95432281
Inderdaad JJ, maar "er is er nog nooit eentje blijven zitten" klinkt ook niet meer zoals het eerder klonk na dat bericht van Poppedein op facebook laatst :D. (dit artikel in de Telegraaf)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_95432366
quote:
1s.gif Op woensdag 13 april 2011 09:39 schreef twentemeisje het volgende:
Inderdaad JJ, maar "er is er nog nooit eentje blijven zitten" klinkt ook niet meer zoals het eerder klonk na dat bericht van Poppedein op facebook laatst :D. (dit artikel in de Telegraaf)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
OMG :X
  woensdag 13 april 2011 @ 09:42:04 #183
238474 Jeetjejom
pi_95432372
Groot gelijk dat je verliefd bent hoor! Wat een mooi en schattig hoopje mens :) (wordt echt tijd dat ik de smileys eens uit mijn hoofd ga leren btw)

Kan me eigenlijk niet voorstellen dat ik misschien vanavond, morgen of volgende week weer zo'n hulpeloos kindje moet/mag gaan verzorgen... (en zo af en toe voel ik me zoooooo schuldig tov jorja)
Jouw warmte is genoeg
pi_95432410
quote:
SPOILER
Zou er ergens in Nederland een babymeisje zijn zonder die romper?
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_95432433
Ooohh TM wat mooi!! O+
Tralalalaaa
pi_95432444
Ooooooooh TM wat doe je nou!! O+ O+ O+
Wat een plaatje is ze!

Ik denk dat ik begrijp wat je bedoeld JJ, maar het is toch nergens voor nodig om je schuldig te voelen. Je gaat van allebei net zoveel houden, alleen zitten ze allebei in een andere ontwikkelingsfase en hebben ze je op een andere manier nodig. Ik kan me goed voorstellen dat je zo'n klein hummeltje wilt verzorgen, dat heb ik ook heel sterk. Maar dat betekend niet dat je afbreuk doet aan Jorja. Zij mag straks lekker de grote zus uithangen en helpen enzo!
pi_95432463
quote:
1s.gif Op woensdag 13 april 2011 09:43 schreef Vanyel het volgende:

[..]

Eeeh ja, de mijne! :P
pi_95432499
Gefeliciteerd innepin! *O* *O*
Ik had al een vermoeden door het verhaal over je bevalling :D
  woensdag 13 april 2011 @ 09:50:20 #189
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_95432629
quote:
1s.gif Op woensdag 13 april 2011 09:42 schreef Jeetjejom het volgende:
Groot gelijk dat je verliefd bent hoor! Wat een mooi en schattig hoopje mens :) (wordt echt tijd dat ik de smileys eens uit mijn hoofd ga leren btw)

Kan me eigenlijk niet voorstellen dat ik misschien vanavond, morgen of volgende week weer zo'n hulpeloos kindje moet/mag gaan verzorgen... (en zo af en toe voel ik me zoooooo schuldig tov jorja)
Ik kan me dat zo voorstellen, zie het ook bij mijn zusje. Maar Jorja gaat het straks zo leuk vinden!!
quote:
1s.gif Op woensdag 13 april 2011 09:43 schreef Vanyel het volgende:

[..]

:D Waarschijnlijk niet! HEMA rules *O*

Edit: behalve die van Danic, het arme schaapje! :D
  woensdag 13 april 2011 @ 09:56:04 #190
80319 seilram
Mijn Sickje!
pi_95432823
quote:
1s.gif Op woensdag 13 april 2011 08:51 schreef danic het volgende:

Hier wordt het wel wat zwaarder, als ik slaap (wat gelukkig goed gaat) en ik wil omdraaien dan merk ik dat mevrouwtje dus ook aan dezelfde kant in mijn buik is gaan hangen. Dus dan moet ik niet alleen mezelf omdraaien, maar ook mijn buik vasthouden en mee-manoeuvreren omdat het anders echt niet lekker voelt. Ze schuift dan ook echt mee in mijn buik, dus van linker- naar rechterkant bijvoorbeeld. Maar ach, weer niets om me druk te maken verder.

Dit is zooo herkenbaar! Zo draai ik al een week of 2 in bed :) En als ik in mijn slaap vergeet mijn buik vast te houden, dan voelt het ineens ook heel gespannen, naar gevoel iig.

Innepin, gefeliciteerd!! :D

BJ, een dochter! Proficiat!
Niet mieten! Door gieten!
pi_95432860
maar die van Danic is nog helemaal niet geboren, dus die heeft het ook nog niet nodig!!! je zult zien, bij het kraambezoek... :P

O+ TM wat een schatje... zo perfect, zo lief...
pi_95432893
Ja precies Mijsje!
Hoewel ik me dat afvraag hoor, zijn ze nu nog te koop? We hebben wel die andere die iedereen heeft: die wit/grijze met die katjes erop. Dus ze gaat echt wel met de mode mee :6
pi_95432951
:D
  woensdag 13 april 2011 @ 10:04:08 #194
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_95433090
quote:
2s.gif Op woensdag 13 april 2011 09:57 schreef mijsje het volgende:
maar die van Danic is nog helemaal niet geboren, dus die heeft het ook nog niet nodig!!! je zult zien, bij het kraambezoek... :P

O+ TM wat een schatje... zo perfect, zo lief...
Dankjewel lieve mijsje! :* Had je mijn pm nog gehad van de week?
quote:
1s.gif Op woensdag 13 april 2011 09:58 schreef danic het volgende:
Ja precies Mijsje!
Hoewel ik me dat afvraag hoor, zijn ze nu nog te koop? We hebben wel die andere die iedereen heeft: die wit/grijze met die katjes erop. Dus ze gaat echt wel met de mode mee :6
Die heeft Saartje dan weer niet! :D
* twentemeisje rent naar de HEMA
pi_95433196
OMG ja, en ik had een antwoord ingetikt, maar blijkbaar dus niet verzonden... :@
ga ik gelijk nog een keer doen... :@
pi_95433201
Stop maar met rennen TM! Die zijn er niet meer. Of je moet ze nog tegen komen in de uitverkoopbak haha
pi_95433212
quote:

SPOILER
dus die vlieger gaat ook niet meer op :D

en je meisje O+ *rammel*
  woensdag 13 april 2011 @ 10:10:06 #198
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_95433282
quote:
2s.gif Op woensdag 13 april 2011 10:07 schreef mijsje het volgende:
OMG ja, en ik had een antwoord ingetikt, maar blijkbaar dus niet verzonden... :@
ga ik gelijk nog een keer doen... :@
(vond het al niks voor jou om niet te reageren ;))
quote:
1s.gif Op woensdag 13 april 2011 10:07 schreef danic het volgende:
Stop maar met rennen TM! Die zijn er niet meer. Of je moet ze nog tegen komen in de uitverkoopbak haha
Okee, dan ga ik nu eerst mijn babietje voeden en badderen! :)
quote:
1s.gif Op woensdag 13 april 2011 10:07 schreef Sonnetje85 het volgende:

[..]

dus die vlieger gaat ook niet meer op :D

en je meisje O+ *rammel*
Son, ouwe rammelaar die je d'r bent :D :*
  woensdag 13 april 2011 @ 10:10:32 #199
51684 The_Tankgirl
Kate Bush is the best
pi_95433292
TM, boeehooee geen foto's van je schatje meer plaatsen!! *jaloers is*
Ik wil oooohooook!!!
Alle benodigdheden voor cupcakes, taarten en andere lekkere dingen :-9 www.bakgoed.nl
pi_95435955
Yess ben blij dat ik de poezenromper ook nog heb! En de bruine met bloemies heb ik ook niet hoor!
Keek laatst in de babykast en toen moest ik concluderen dat meer dan de helft Hema is. En toen vond ik dat niet oke en ben ik maar weer gaan shoppen. Nu hangt er ook veel van andere merken in, en nu heb ik teveel. En nu bleek vorige week ineens dat de nieuwe collectie overal zó leuk is dus baal ik weer dat ik teveel heb.
SPOILER
TM ik word ook zo jaloers van die foto. Ik wil ook oooooooooooook! :p
Wat een heerlijk meisje!

Poezebeest, wat een geweldig nieuws!! Gefeliciteeeeerd!!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')