abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 12 april 2011 @ 21:31:18 #151
286844 Kimpossible
Van lurker tot poster.
pi_95415420
BJ! Gefeliciteerd met de goede echo! Nog een meisje voor jullie en een zusje voor Evie!
Één keer in de zoveel tijd komen dromen uit!
  dinsdag 12 april 2011 @ 21:35:39 #152
286844 Kimpossible
Van lurker tot poster.
pi_95415719
Oh en iedereen die ik niet specifiek genoemd hebt, maar wel heel goed nieuws gehad heeft, ook van mij een enorme jompel!
Één keer in de zoveel tijd komen dromen uit!
pi_95416165
Voor mijn gevoel ben ik ook pas net zwanger :X
Alleen als ik naar mijn buik kijk (die nu al groter dan de vorige keer met 25 weken) heb ik het een beetje door dat het alweer bijna de helft is.
Ik piep wel een weekje voor hoor met de echo, ben donderdag pas 19 weken, maar de planning van het ziekenhuis was al aardig bezet schijnbaar. Ik was er blij mee :P
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
pi_95416687
Ik kom me ook voorzichtig hier melden met een december-baby in mijn buik. Ben pas 5 weken zwanger dus het is allemaal nog heel pril, onwerkelijk en spannend. Begin mei hebben we de eerste echo en dan weten we ook of het er 1 of 2 zijn aangezien we er 2 teruggeplaatst hebben.

Ondanks dat ik nog nooit zwanger ben geweest voel ik me wel helemaal zwanger en heb ik er alle vertrouwen in. Heb wel last van allerlei kwaaltjes, weeïg/misselijk waardoor ik de hele dag door moet eten, last van mijn darmen (krampen en opgeblazen) en heel erg moe. Het is even wennen maar ik onderga het met alle liefde, want ik ben zwanger en word gewoon mama O+

Ik heb hier nooit veel meegelezen, beetje uit zelfbescherming dus ik heb niet echt een idee wat de stand van zaken is van iedereen maar ik zal het vanaf vandaag gaan bijhouden en regelmatig mee posten.
  dinsdag 12 april 2011 @ 21:51:43 #155
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_95416932
Gefeliciteerd Poezebeest! en natuurlijk van harte welkom.

Wickie; fijn dat je SEO zo lekker op tijd is! ik was juist een week later... drukke agenda.
Heb je een voorgevoel wat jullie gaan krijgen? wil je het weten?
En dat van een flink grotere buik is ook hier erg herkenbaar... die gaat nu echt veeeel sneller dan bij Evie.
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_95417462
Poezebeest, een heel warm welkom hier!!! Zo geweldig dat je een plakkertje (of misschien zelfs 2) hebt. Gefeliciteerd! Op naar de eerste echo! *O*

quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2011 21:51 schreef Beessie-Jen het volgende:
Wickie; fijn dat je SEO zo lekker op tijd is! ik was juist een week later... drukke agenda.
Heb je een voorgevoel wat jullie gaan krijgen? wil je het weten?
En dat van een flink grotere buik is ook hier erg herkenbaar... die gaat nu echt veeeel sneller dan bij Evie.
We moesten vooral de agenda van vriendlief even omgooien, maar we hadden eigenlijk geen keuze.
Vind het deze keer wel spannender omdat ik me meer bewust ben van alles wat er mis kan zijn en ook vanwege de CT-scan. We wachten het gewoon af.
Het allermeest wil ik het geslacht weten :@
Mijn gevoel zegt een meisje, maar dat is misschien meer dat ik het me echt niet kan voorstellen om een jongen te hebben/krijgen (niet dat ik dat niet wil, heel graag zelfs, maar ben zo gewend aan een dochter).
Maar het zal dus wel een jongetje zijn, want mijn gevoel heeft het meestal mis met zulke dingen :')
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
pi_95419687
Die had ik ook niet zien aankomen: Innepin zwanger O+ *O*

BJ, een meisje O+ Dat wordt vast weer zo'n leukerd als Evie.

Wickie, ik ben gewoon al plaatsvervangend zenuwachtig voor jou...ik wil ook!

Verder zag ik een prachtige echofoto voorbijkomen van Susie en is er weer een nieuwe zwangere bij. Gefeliciteerd Poezebeest :)
pi_95421103
Innepin gefeliciteerd! *O*

BJ, leuk een zusje voor Evie. O+
  dinsdag 12 april 2011 @ 23:04:04 #159
147404 Jose81
B@S & LUC
pi_95422437
:W Poezebeest, daar ben je dan!! Welkom hier! Wat leuk om nog een tijdje samen te kunnen posten! ^O^

Innepin, gefeliciteerd!

BJ, fijn dat alles goed was... en een tweede meisje... O+

Susie, wat een mooie en duidelijke echo. Wat fijn toch dat alles nu zo goed gaat...! O+ :*
**Life is e@sier with your eyes closed**
  woensdag 13 april 2011 @ 05:39:50 #160
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_95429551
Insomniapost, lig al uren wakker. Derde nacht op rij. Nu fijn met hoofdpijn erbij. Wat slopend dit.
  woensdag 13 april 2011 @ 06:50:30 #161
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_95429729
Jeeh Aventura, je was er wel heel vroeg bij vanmorgen! Ik heb ook slecht geslapen vannacht, zit er wat in de lucht ofzo? Of is het volle maan? dan slaap ik op de een of andere manier ook altijd slecht :D

Poezebeest van harte gefeliciteerd!! *O*
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
pi_95430523
Poezebeest, gefeliciteerd!!!!

Ik heb ook zeer slecht geslapen. Manlief besloot lang te blijven op een trouwfeestje en half 2 het huis binnen te stommelen, en daar werd ik wakker van.
Nu was de eerste reactie 'laat maar gaan', maarja, ik moest toen maar weer naar het toilet. Dus dan ben je al wat wakkerder. Vervolgens had ik last van hartkloppingen en hoor ik hem ineens praten beneden. En toen werd ik wel een beetje boos.
Verder heeft ie op veel momenten dat ik bijna in slaap viel liggen snurken dus ik schrok dan weer wakker. Aaaarrggghh. Ik ben toen echt bijna naar de logeerkamer gegaan. Ik voelde me echt beroerd vannacht, ik wilde gewoon slapen want als ik me beroerd voel betekent dat gewoon dat ik moe ben.
Dus nu zit ik verrot op werk te zijn :') En ik haat mijn hormonen :') En ik hou heel erg veel van mijn man en hij heeft dit soort dingen maar zelden hoor, maar ik moest evht ff spuien.
Tralalalaaa
  woensdag 13 april 2011 @ 08:43:33 #163
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_95430954
TAP, herkenbaar hoor. Ik heb laatst ook heel hormonaal mijn venttuit bed geschopt nadat ie was wezen stappen, gewoon omdat ie stonk. Ik zei douchen en anders ga je maar beneden liggen }:| . Maar goed, voor Manlief "begint" het allemaal pas als ik bevallen ben, voor mij is het nu al een rollercoaster zeg maar. Manlief snapt dat niet hier. En ik snap het wel, soms, want hijs heul lief. Maar soms ook niet en dan vind ik hem een hork.

Een :* voor de boutnachten! Ikzelf slaap wonderbaarlijk goed ^O^ ...

Poezebeest *O* proficiat!
Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
pi_95430960
BJ & Susie *O* voor de mooie echo's.

Welkom Poezebeest!

Zeer goede nacht gehad, lekker op de fiets naar het werk gegaan.. Zonnetje erbij! Wel vermoeiend het fietsen, doe er 15 minuten over :'). Dinsdag weer naar de VK, benieuwd hoe ik er voor sta!
pi_95431125
TAP en Takkembah, hier ook herkenbaar hoor.
Wij houden zoveel van elkaar dat we nu al weken apart slapen (maar dat komt omdat ik snurk, een heel klein beetje maar :@ ).
Hij heeft het deze week een keer opgenomen, vanuit zijn logeerbed terwijl ik in ons bed lag, daar zit een metertje of 6 tussen denk ik en je hoort het echt heel goed (en dat dus met 2 verschillende kamers _O- )
Maar hij kan ook echt af en toe een hork zijn. Maar ik begrijp dan wel dat hij het niet begrijpt.

Hier wordt het wel wat zwaarder, als ik slaap (wat gelukkig goed gaat) en ik wil omdraaien dan merk ik dat mevrouwtje dus ook aan dezelfde kant in mijn buik is gaan hangen. Dus dan moet ik niet alleen mezelf omdraaien, maar ook mijn buik vasthouden en mee-manoeuvreren omdat het anders echt niet lekker voelt. Ze schuift dan ook echt mee in mijn buik, dus van linker- naar rechterkant bijvoorbeeld. Maar ach, weer niets om me druk te maken verder.

Poezebeest welkom! Spanend, 1 of 2! Ik hoop het nog te horen, want in mijn 9 maanden is hier niemand in het lijstje geweest met een tweeling volgens mij. Of ja, 1 iemand, maar die postte niet meer actief mee dus geen idee meer wie dat was.
pi_95431300
Takkembah, dat stinken is zo erg he :'( Ik vind het normaal al vies, maar nu verdraag ik het nog minder goed. En hij lijkt het niet echt te snappen.
Toen ik hem hoorde praten vannacht ben ik wel naar beneden gelopen en ik zag hem met een zak patatje joppie chips en ik dacht 'ooohhhneee'. Die chips stinkt zo erg :( En hij had ook veel gedronken dus bah bah bah.
Ik vroeg hem of hij niks had gekregen op het trouwfeest ofzo. Moest ie lachen :')
Vervolgens loopt ie naar me toe en ik zei dat ie maar uit mn buurt moest blijven met die stinkgeur van die stinkchips. Ben snel naar boven gelopen maar vervolgens inderdaad amper geslapen door het gesnurk. Om half 4 was ik het zat, ben heel boos geworden (hij met zn slaaphoofd: 'he? wat is er dan?') omdat ik al 30 keer had gevraagd of ie zich wilde omdraaien. Uiteindelijk deed ie het ook wel, haha. Maar ik was wel weer wakker terwijl ik net ingedut was :'(

Ja, ik ben nog steeds in een }:| humeur...

Verder is mn man echt heul lief hoor!!! Alleen als ik moe ben en hij doet zo, dan vind ik m even niet zo lief...
Tralalalaaa
pi_95431324
Nee, maar das toch logisch TAP!
Tegen wie zat hij nou eigenlijk te praten dan?
pi_95431358
Een vriend die ook op dat feest was had hem opgebeld met de mededeling dat hij frikandellen wilde eten :')
Tralalalaaa
pi_95431395
Oooh gelukkig, ik dacht al echt dat hij óf tegen jou zat te praten (heel fijn dan ben je dus ook gelijk wakker), of dat ie tegen de tv ofzo zat te praten. Hij had gedronken toch? hahaha, maar dit begrijp ik dan nog wel.
  woensdag 13 april 2011 @ 09:07:52 #170
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_95431457
Zo, weer eens even meegelezen hier, nieuwsgierig hoe het met jullie is. :)

Innepin uit de kast, gefeliciteerd met het broertjes of zusje voor Willow!

JJ, nog maar eventjes! :*

BJ je krijgt gewoon nog een meisje!! *O* Hopelijk weer zo'n heerlijk blijhoofd als Evie O+.

Evenstar en Susie gefeliciteerd met jullie goede echo's! Mw_Mus en Wickie jullie mogen overmorgen al! Dat wordt shoppen geblazen!!

Mef, hoe is het met je bekken?

Een :* voor de slechte slapers. En in het bijzonder voor TAP's rotnacht!

En wat mij betreft de klapper van deze pagina: Poezebeest *O*. Wat ontzettend gaaf dat je je hier eindelijk mag melden meis! Onwijs gefeliciteerd en op naar een fantastische zwangerschap :* .

Hier gaat alles super. Saar doet het keigoed (groeide in de afgelopen drie weken gemiddeld 50 gram per dag, de speklap :D). Alleen de afgelopen dagen heeft ze last van krampjes, erg zielig. Maar dat gaat vast snel beter. We zijn echt zo van haar aan het genieten, het is nog veel leuker/mooier/etc. dan ik vooraf had kunnen bedenken. O+

:*!
pi_95431465
Ja :') Die vriend was klaarblijkelijk nog erger bezopen dan manlief, haha. Ga me nu wel ernstig afvragen of er echt geen hapjes waren op dat trouwfeest, hehe.
Tralalalaaa
  woensdag 13 april 2011 @ 09:09:24 #172
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_95431496
TM lekker aan het genieten van haar speklapje, fijn om te lezen *O*

TAP, stiekem ben ik ergens ook gewoon hormonaal jaloers dat IK niet degene ben die nog lekker op stap kan, enzo :')
Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
pi_95431511
Twentemeisje, je bent zo vertrouwd hier in dit topic, dat ik bijna even vergeten was dat je al bevallen bent :')
Misschien komt dat omdat toen ik hier postte met mijn eerste zwangerschap dat je er toen ook was en iets voor mij lag ofzo. En nu ben ik 17,5 week en is het vreemd dat jij al mama bent, haha.
Tralalalaaa
  woensdag 13 april 2011 @ 09:14:40 #174
238474 Jeetjejom
Miracles do happen (twice)
pi_95431629
Een dikke kus voor de rotnachten en het horkengedrag van jullie lieve mannetjes!

Ik heb in een ruk doorgeslapen tot half 4 toen even wakker geweest en weer tot 6 uur geslapen! Mij hoor je dus niet klagen! Ik snurk ook behoorlijk, maar meestal slaap ik later dan B. Dus dan merkt hij het niet zo...

Poezebeest!!!! Gefeliciteerd zeg!!! En nu vol spanning afwachten of het er 1 of 2 is hè!
Hou me gewoon maar even vast
Jouw warmte is genoeg
pi_95431633
TM, wat fijn om te lezen dat het zo goed met je gaat.
Jullie zitten duidelijk op een grote roze wolk en je kan dat erg goed overbrengen. Ik smelt altijd een beetje als ik je berichtjes over Saar lees O+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')