abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 13 april 2011 @ 11:47:42 #201
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_95436647
TM wat een dotje!

Innepin en Poezebeest welkom!

En Sanne, die kast! OMG!
Kom ik aan met mijn 6 rompertjes.
Het poezenrompertje zit er ook bij, dat dan weer wel :D Met bijpassend broekje, jasje en natuurlijk muts! Die mag ook voor knulletjes hoor! :P
pi_95436711
Jaa die is mooi unisex! had hem al voor ik wist dat ik een dochter kreeg, en ik heb ook een grijs gestreepte rompertje met rode naden :)

Leuk leuk!
  woensdag 13 april 2011 @ 11:53:27 #203
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_95436901
Jaaaa inderdaad, die had ik ook al voordat ik het geslacht wist. Als poezenliefhebster kon ik het niet laten liggen. En HEMA, who cares, het is gewoon leuk spul.
Al heb ik ook een duur en tuttig Franse pakje gekocht.

Wat ik er niet bij heb verteld is dat ik van onze buuv een hele tas vol tweedehandskleertjes van haar jongens heb gekregen, met veel zomers spul uit Australie. Dat had ze van familie en vrienden gestuurd gekregen en bijna nooit kunnen gebruiken. Haar knullen zijn nl allebei in januari geboren. En dan is het klimaat hier toch echt heul anders dan down under :D
Het zijn leuke pakjes, ze zijn daar meer van de klassiekere modellen zoals geheel open te knopen rompers. Lijkt me handig!
pi_95437067
quote:
1s.gif Op woensdag 13 april 2011 11:53 schreef Aventura het volgende:
Jaaaa inderdaad, die had ik ook al voordat ik het geslacht wist. Als poezenliefhebster kon ik het niet laten liggen. En HEMA, who cares, het is gewoon leuk spul.
Al heb ik ook een duur en tuttig Franse pakje gekocht.

Wat ik er niet bij heb verteld is dat ik van onze buuv een hele tas vol tweedehandskleertjes van haar jongens heb gekregen, met veel zomers spul uit Australie. Dat had ze van familie en vrienden gestuurd gekregen en bijna nooit kunnen gebruiken. Haar knullen zijn nl allebei in januari geboren. En dan is het klimaat hier toch echt heul anders dan down under :D
Het zijn leuke pakjes, ze zijn daar meer van de klassiekere modellen zoals geheel open te knopen rompers. Lijkt me handig!
Leuk zeg! En dan draagt hij wel iets wat in NL niet te krijgen is ;) Lekker hip al vanaf de geboorte.

Dit weekend gaan we het bedje en de commode kopen. Qua kleding valt het hier ook nog wel mee geloof ik. Wel al een hele voorraad rompers en zachte broekjes van de hema. Lekker spul voor de zomer.
pi_95437281
Ahh die klassieke rompers zijn zo leuk!
Ik ga eind mei naar Italië en hoop daar ook wat unieke dingetjes te kopen!
pi_95437934
Ooooh Sannne, die kast lijkt sprekend op die van ons (qua inhoud dan), man wat hebben we al veel gekregen. Vooral setjes, rompers heb ik zelf een basisvoorraad gekocht. Dus als we dan nog wat krijgen met kraamvisite is dat heul niet erg.
pi_95439292
quote:
1s.gif Op woensdag 13 april 2011 11:31 schreef Sannne het volgende:
Yess ben blij dat ik de poezenromper ook nog heb! En de bruine met bloemies heb ik ook niet hoor!
Keek laatst in de babykast en toen moest ik concluderen dat meer dan de helft Hema is. En toen vond ik dat niet oke en ben ik maar weer gaan shoppen. Nu hangt er ook veel van andere merken in, en nu heb ik teveel. En nu bleek vorige week ineens dat de nieuwe collectie overal zó leuk is dus baal ik weer dat ik teveel heb.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
TM ik word ook zo jaloers van die foto. Ik wil ook oooooooooooook! :p
Wat een heerlijk meisje!

Poezebeest, wat een geweldig nieuws!! Gefeliciteeeeerd!!!
ik dacht dat onze kast al redelijk vol aan het raken was, maar dit slaat alles *O*
  woensdag 13 april 2011 @ 13:40:49 #208
223594 krijtlijk
beetje bleekjes
pi_95440666
Ik heb vandaag weer een groeiecho gehad, met zo'n beetje hetzelfde resultaat als vorige week. Buikomvang is groter in verhouding tot de rest en het kindje word geschat op 5 pond. Maar de gynaecoloog maakt zich niet direct zorgen. Wel moet ik morgen weer bloed laten prikken en volgende week heb ik weer een echo. Ik dacht dat ik een beetje rust kreeg nu ik verlof heb maar dat valt tegen.
Zonet zijn de bedverhogers en de ondersteek bezorgd, die heb ik maar ver onder het bed geschoven, ik hoop dat ik die niet nodig heb. :D
pi_95440815
ah ja bedverhogers...waarschijnlijk hebben we die niet nodig omdat m'n vrouw in bad wil bevallen, maar misschien toch maar halen.
pi_95440885
quote:
1s.gif Op woensdag 13 april 2011 13:44 schreef cleany het volgende:
ah ja bedverhogers...waarschijnlijk hebben we die niet nodig omdat m'n vrouw in bad wil bevallen, maar misschien toch maar halen.
Tis ook niet alleen voor de bevalling maar ook voor de tijd daarna!!
Good mums have sticky floors, dirty ovens and happy kids!!
  woensdag 13 april 2011 @ 13:47:22 #211
223594 krijtlijk
beetje bleekjes
pi_95440926
Ik ga niet eens thuis bevallen, maar je hebt ze ook nodig zodat de kraamverzorgster fatsoenlijk het bed kan verschonen en nacontroles kan doen bij de kraamvrouw.
  woensdag 13 april 2011 @ 13:49:06 #212
223594 krijtlijk
beetje bleekjes
pi_95440988
Innepin en poezebeest gefeliciteerd!! *O*
pi_95442115
Poezebeest van harte welkom

Ik dacht dat wij veel hadden maar Sanne spant de kroon (wij hebben 6plasticbakken vol oid maar daar zitten ook grotere maatjes tussen)

Ik had gisteren van de fysio een glijmatje gekregen nou wat een succes not. Na een half uur lag ik er al naast dus geen effect meer. Daarna raakte ik er met mijn arm in verstrikt en om 03:00 werd ik zo misselijk wakker dat ik moest spugen.
Daarbij had de fysio me toch meer pijn gedaan dan ik verwacht had want ik veel meer pijn dan normaal.
Ik mag mij dus bij de slecht geslapen club

Zodadelijk naar het z-huis voor controle. Als ik niet meer post mocht ik weer blijven maar dat wil ik eigenlijk niet

Ennuh nu wil ik die poezenromper ook als iemand hem over heeft hou ik mij aanbevolen.
pi_95443488
F-R: een glijmatje? Waar is dat voor? Het moet op je bed begrijp ik? Omdat je er vannacht in verstrikt zat?
Balen is dat dan, als zoiets ook niet werkt. En dan 's nachts wakker worden om te spugen, heb je het wel gehaald naar de wc? Lijkt me hel om dan ook nog je bed te moeten gaan verschonen 's nachts. Of staat er een emmer naast je bed?

Succes in het ziekenhuis en ik hoop dat je je zo weer even komt melden.
pi_95443729
De kast valt best mee hoor, ik heb heel weinig opgevouwen (onderin lakens, omslagdoeken en dekens enzo) en er zit hier en daar ook een maatje 62 tussen.
Maar ik moet niet meer kopen nee...
pi_95443884
Dat gevoel ken ik ;) En dan komt er een collega met de tip dat een vriendin van haar een leuke winkel in Dronten heeft met zwangerschapskleding, babykleren etc. ( Ja, hallo! Nu moet ik daar wel even kijken!)
pi_95444236
Ik ga mee ;)
pi_95444271
Daar gaat mijn geld :')
  woensdag 13 april 2011 @ 15:12:30 #219
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_95444691
Aw F_R Ik vind het zo sneu voor je allemaal.
Het is gewoon 'n lijdensweg voor je zo en dat is echt niet normaal en helemaal niet wat je verwacht. Dit kan natuurlijk alleen maar betekenen dat je een fijne snelle bevalling hebt en een fantastisch kind! Karma enzo!
pi_95444747
Ken het, maar ik hou me ook echt in. Bij ons ziet de kast er vergelijkbaar uit, maar ik moet zeggen dat het merendeel mt 62-68 is. Mensen vinden die kleine maatjes toch vaak wat eng om te kopen omdat ze bang zijn dat ze het niet passen.
Ik heb welgeteld 1 pakje maat 50, de rest is 56. Ik weet ook niet goed of ik nou nog maat 50 moet kopen dus ik wacht tot de bevalling en dan kan er altijd bijgekocht worden.
pi_95445569
Eindelijk tijd om even mijn verhaaltje te tikken en afscheid te nemen van dit topic.

Donderdagoverdag heb ik nog lekker gekeuteld met schoonmama. Laatste dingen in orde gemaakt.
's Avonds onze tassen in de gang gezet. Lekker gegeten. Relaxt tv gekeken. Maar toch kon ik nog niet slapen en ben ik lekker in bad gegaan. Om 23:00 ben ik in bed gaan liggen en gingen we slapen. Van de spanning kon ik toch niet slapen. Mijn man ging om 23:30 slapen na het voetballen kijken en viel dus echt als een blok in slaap. Ik heb toen nog een tijdje liggen draaien en toen toch nog eventjes geslapen. Echt om klokslag 0:00 uur schoot mijn slijmprop er met een bloedgang uit en braken mijn vliezen. Godskolere (sorry voor mijn woorden) wat een water kwam er mee. Heel relaxt heb ik mijn man wakker met de mededeling dat hij de gynaecoloog maar moest bellen want ze was onderweg.

Mijn man vroeg een keer of ik het zeker wist. Ik liet hem de vruchtwaterkraan zien en hij is naar beneden gegaan om zijn telefoon te pakken en de gynaecoloog te bellen. Deze vroeg of ze goed ingedaald was (dat was ze) en of mijn vruchtwater helder was. En ook dat was geen probleem. Ik mocht komen! Mijn man is zich gaan aankleden en ik heb een stapel handdoeken gepakt om mijn vruchtwaterval een beetje te temperen maar helaas :D Dat bleef maar stromen! Heb mezelf toen maar aangekleed. Ondertussen stond de auto voor en stonden de tassen in de auto.

In het ziekenhuis aan de CTG. En toen de discussie. Gaan we wachten tot 08:00 uur 's morgens.
Natuurlijk wilde ik het meteen zien want hej ik was er toch maar iedereen lag natuurlijk in bed.
De assistent gynaecoloog kwam vertellen dat ze ging overleggen omdat de weeën toch nog niet begonnen waren. Ik had 's avonds wat been en rug weeën gehad voor de rest niet.
Toen kwam de hoofd gynaecoloog binnen. Gaf me een hand. Herkende me van de fertiliteitspoli en riep: Nee deze mensen hebben al lang genoeg moeten wachten op hun wondertje dus die gaan we NU meteen halen. Maak dr maar klaar voor OK.

Infuus dr in. Bloed geprikt en onderweg naar het OK. Waar mijn dochter Zoë om 01:28 is geboren. Ze heeft na de KS nog een tijdje naast me gelegen in de armen van haar Papa. Maar gingen toen naar de kraamkamer en ik naar de uitslaapkamer om 03:00 uur was het dan zo ver. Ik ging verder kennis maken met mijn dochter. En wat is ze mooi O+

Zie hier. Mijn dochter. En haar verliefde Papa.

Misschien zal ik zo nu en dan eens posten in het babietjes topic. Maar op dit moment heb ik geen behoefte om in het lijstje te staan daar. Ik ben toch veel te druk ;)
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
  woensdag 13 april 2011 @ 15:35:09 #222
51684 The_Tankgirl
Kate Bush is the best
pi_95445764
Gefeliciteerd Tally, wat een mooi verhaal en wat een mooi meisje hebben jullie gebakken O+
Alle benodigdheden voor cupcakes, taarten en andere lekkere dingen :-9 www.bakgoed.nl
pi_95445791
O+ wow Tally wat een verhaal... O+
pi_95446270
Mooi verhaal Tally! Veel geluk gewenst met de kleine! O+
  woensdag 13 april 2011 @ 15:45:53 #225
238474 Jeetjejom
Miracles do happen (twice)
pi_95446331
Tally, mooie meid hebben jullie ervan gemaakt! Geniet lekker!
Hou me gewoon maar even vast
Jouw warmte is genoeg
  woensdag 13 april 2011 @ 15:50:31 #226
100412 mefke79
komt goed!
pi_95446586
Tally, mooi verhaal! En met dat genieten lijkt het ook wel goed te komen.

Glijmatje in bed lijkt me bedoeld om makkelijker te kunnen draaien. Dat gaat hier nog redelijk, gelukkig.

Wij hebben sinds vandaag weer een echte babykamer ipv een rommelhok. Alleen mag Tienus nog even niet komen want mijn moeder heeft letterlijk alle kleren in maat 50/56 tm 68 mee om te wassen. En dan nog kom ik niet aan zulke volle kasten, dan weet ik nu al. Ik had alles gesorteerd op maat op zolder staan, dus hoefde het alleen naar beneden te halen, toch handig.

F_R ik hoop dat je niet opgenomen wordt!
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
  woensdag 13 april 2011 @ 16:11:48 #227
341815 lentekriebel
een kloon met reden
pi_95447644
Tally, het lijkt mij niet meer dan terecht dat je liever van je kleine meid geniet dan dat je hier op FOK! fondshangt. Veel plezier samen.

Hier op mijn werk begint het de mensen op te vallen dat ik zo veel loop te gapen. Eén van mijn collega's (de enige andere vrouw op de etage) heeft me zelfs al gevraagd of ik soms zwanger ben. En dat allemaal terwijl ik zelf nog niet eens weet hoe ver ik (al?) ben omdat ik pas over 2 weken voor de termijnbepaling mag.

Ik geef maar aan dat het gapen komt door ordinair slaaptekort (wat natuurlijk ook eigenlijk zo is...). Als reden voor het slaaptekort kan ik gelukkig opvoeren dat er de afgelopen periode nogal wat gebeurd is in mijn directe omgeving dat slapeloosheid kan veroorzaken (mijn broertje is een paar maanden geleden op veel te jonge leeftijd overleden, dus dat kan op dit soort momenten prima als reden worden aangedragen.)

Hoe hebben jullie dat eigenlijk gedaan/doen jullie dat eigenlijk op je werk? Op wat voor manier lukt het je om de misselijkheid, vermoeidheid en prikkelbaarheid (kortom, de hormonen) te verbergen?
  woensdag 13 april 2011 @ 16:22:36 #228
100412 mefke79
komt goed!
pi_95448193
lentekriebel: ik had dat gapen niet zo erg deze keer, dat was niet mijn grootste probleem. Het probleem lag in het hijgen bij het oplopen van de trap. Dus dan liep ik de trap op en was het halverwege al hijgen. Oplossing: niet kletsen en lopen tegelijk en als er niemand keek, snel de lift pakken. Had ook opvallend vaak tegenwind met fietsen als iemand me vroeg waarom ik hijgend op mijn werk aan kwam...
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_95448267
Ik ben zoveel mogelijk vanuit een spreekkamer gaan werken onder het excuus dat ik veel werk uit te werken had. Anders had ik aan de balie gezeten in de bankhal om mensen te helpen .Gelukkig was het bij ons niet zo druk en hoefde ik dan alleen bij te springen.
Of het was andersom, dan had mijn collega dingen uit te werken, maar we zaten hoe dan ook niet naast elkaar.
Overgeven heb ik niet gedaan dus dat was makkelijk én ik had 3 weken vakantie in mijn eerste 12 weken :D
  woensdag 13 april 2011 @ 17:13:23 #230
147404 Jose81
B@S & LUC
pi_95450568
Ow... Tally... wat een mooi verhaal en wat een super reactie van die gyn... O+ Ik las het hele verhaal voor aan mijn (8> en die zei gelijk 'daar heb je tenminste wat aan, aan zo'n gyn!'. ^O^

F_R, wat een gedoe zeg... wat lijkt het me rot om zo beroerd een zwangerschap te beleven... Ze zeggen wel eens dat het de leukste tijd van je leven moet zijn. Maar wat kan ik me goed voorstellen hoe blij jij moet zijn als dat straks voorbij is... :*

Enne... ja!! HEMA is zo leuk! Ik heb daar ook van die hele leuke, stoere rompertjes gekocht toen Bas een stuk kleiner was.... met van die leuke gestreepte mouwen en op het lijf een boom met allemaal beestjes erin, waaronder ook een uil... Ik kan geen plaatje vinden op i-net... Maar HEMA is ook hier een winkel waar ik graag heen ga! :Y

En verder koop ik ook gewoon bij de Zeeman en Wibra :) . Daar hebben ze soms ook echt leuk spul! Van 't weekend nog een paar leuke t-shirts gekocht voor Bas voor ¤ 1,99 per stuk en ook voor de kleine hadden ze een boel leuk spul. Ik kwam thuis met een tas vol kleertjes voor onze twee mannen voor ¤ 43,- . *O* En waar ik trouwens ook altijd goed slaag is Duthler, maar die verkopen de kleinste maatjes niet meer. Da's wel jammer. :{ Ooh ooh ooh en ik heb sinds kort de Takko ontdekt! Ook erg leuk!! :Y
**Life is e@sier with your eyes closed**
pi_95451609
Mooi getypt Tally en wat een meedenkende gyn

Ik ben weer thuis dus. Volgens de gyn zag ik er wel goed uit. En met 39wk word ik ingeleid over 2wk de groeiecho. Op dit moment lag het kindje in een stuit

En glijmatje is om beter te kunnen draaien in bed. Nou draaide telkens wel mijn kussen maar ik zelf vond het nog niet zo'n succes vannacht nog eens proberen en anders berg ik hem weer netjes op.

@danic ik kon de wc nog halen. Ik heb door jaren ervaring met autoziekte heel goed geleerd het spugen uit te kunnen stellen.
pi_95456518
f_r, vind je het geen raar idee om echt een datum/week te hebben om naar toe te leven? Ik besef mij goed dat het dichterbij komt nu, maar het kan ook zo nog 9,5 week duren bij mij...

Ik kom weer in een soort ritme wat ik aan het begin van de zwangerschap ook had geloof ik. Veel moe, en dus ook maar veel in bed liggen... Saai, maar wel nodig...
  woensdag 13 april 2011 @ 19:32:31 #233
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_95456935
@ Lentekriebel: ik had niet echt duidelijke smptomen. Ik zweette en bloosde meer, maar dat is geen typische kwaal.
  woensdag 13 april 2011 @ 19:34:59 #234
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_95457084
Vandaag 33 weken... *O*

Vanochtend naar de VK geweest. Bloeddruk 120/80, psies hetzelfde als bij het eerste bezoek, dus dat is voor alsnog goed. Buikje is mooi strak en was goed gegroeid. Ze ligt nog steeds met haar hoofd beneden. Ik vroeg de VK of ze kon inschatten hoe groot ze nu was en zou worden. Nou, zei ze, ze heeft het goed bij je en ik gok dat ze ongeveer 8 pond zal worden. Ze is iets flinker dan gemiddeld nu.

Dus dat, ik teken ervoor, meer hoeft voor mij niet, minder ook niet.
Ze zei ook, bevallen doet toch pijn of het nu zes of acht pond is. :D

Daarna nog naar Ikea geweest, daar hebben ze enorm leuke nieuwe textiel/speelgoed spullen voor baby's en peuters. Nog maar weer een schattig dekentje gekocht...

Ik zit inmiddels al voor de derde avond op rij in bed, de ene keer om half acht zoals vandaag, de andere dagen tegen negen uur. Lekker met de laptop en een glas thee. Gewoon om te rusten...
Dat schijnt goed te zijn roept iedereen, dus dat ben ik maar eens gaan doen. :)

Nu maar even bijlezen, want dat heb ik nog niet gedaan vandaag.
  woensdag 13 april 2011 @ 19:52:20 #235
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_95458121
@Juud, groot gelijk, lekker genieten!!!

F_R, dus ingeleid. Vind je het een fijn idee of is het nog even wennen?

Tally, wat een O+ verhaal. En wat heb je een heerlijk klein mooi meisje, geen wonder dat je op een grote roze wolk hangt O+

lentekriebels, eigenlijk geen tips. Ik liep deze zwangerschap redelijk als een zombie rond (was veel misselijk en moe, maar geen kotsbuien,maar toch rottig heel de dag). Mensen zullen het vast door hebben gehad, maar meestal zijn zij er toch neit zo mee bezig als jij... denk ik dan he ;)
Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
pi_95458626
Wat een prachtig verhaal Tally!

Ik moet nog even alle pagina's teruglezen..

Lentekriebels, ik ben ook soort van heel de dag misselijk, wat al meermaals heeft geresulteerd in overgeven, maar goddank iedere keer net voor het werk en in het weekend. Ik houd het redelijk onder controle (althans doe pogingen ;) ) door 's ochtends zeker een half uur voor het opstaan droge crackers te eten en de hele dag door elk uur wat eten. Als ik voor het opstaan niet eet dan moet ik gegarandeerd overgeven. Ook moet ik het avondeten niet te snel eten anders ben ik kotsmisselijk erna.

Verder loop ik voor mn gevoel nu al met een bolle buik, en heb het gevoel op werk dat dat echt op valt, ik ben erg slank van mezelf.. Iemand trouwens enig idee? Zijn dat mijn darmen en zakt dat weer af? Er staat best spanning op voor mijn gevoel.

Zo nu even de rest bijlezen!

Oh ja, dat denk ik trouwens ook dat ik denk dat het allemaal opvalt, boller buikje etc. maar een ander waarschijnlijk nog niet.. Je bent er zelf inderdaad veel meer mee bezig ja. Zo van 'het staat vast op mijn voorhoofd gescheven' of 'ze zien vast aan mijn ogen' :')
  woensdag 13 april 2011 @ 20:09:22 #237
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_95459068
Tally, wat een brok-in-de-keel-emo-groot-geniet verhaal.... O+
TM, wat een lekker bolleke is Saar aan het worden, mooie meis is het!
F_R, fijn dat je weer wat meer duidelijkheid hebt. Ik denk dat iedereen hier enorm blij is als het voor jou achter de rug is, meer dan voor menig ander. ;)
  woensdag 13 april 2011 @ 20:10:15 #238
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_95459106
Oh Tally, wat een pracht! O+ Nogmaals van harte gefeliciteerd!

@Jipster; Bij mij zaten mijn broeken ook al snel strak en dacht ik ook dat iedereen het al zag. Volgens mij zijn het in het begin voornamelijk darmen (en bij mij gewoon vet, gezien de vreetbuien die ik heb!)
Vandaag aan een ander collega-tje verteld (die is er morgen niet als ik het aan de rest vertel) en die durfde het niet te vragen aan me. Maar zij wist dan ook dat we "bezig" waren, dus misschien dat het dan toch anders.

En Juud; heerlijk toch om zo lekker in bed te liggen en verwend te worden (of moet je zelf je thee halen ;) ) Lekker uitrusten hoor!
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
  woensdag 13 april 2011 @ 20:12:34 #239
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_95459246
Oh en verder goed nieuws gehad vandaag *O* Ik mag weer terug naar mijn oude afdeling! Zegt jullie helemaal niets, maar neem gewoon maar van mij aan wanneer ik zeg dat dat goed voor mij is en zeker voor de baby gezien de stress en dergelijk! Dit is gewoon een heerlijke week voor mij, die wat mij betreft vrijdagavond afgesloten mag worden met het kampioenschap van volleybal, maar dat ligt helaas niet meer in onze eigen handen :D
Goede week voor mij! ^O^
/einde egopost :P
  woensdag 13 april 2011 @ 20:13:26 #240
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_95459307
quote:
1s.gif Op woensdag 13 april 2011 20:10 schreef Susie het volgende:
Oh Tally, wat een pracht! O+ Nogmaals van harte gefeliciteerd!

@Jipster; Bij mij zaten mijn broeken ook al snel strak en dacht ik ook dat iedereen het al zag. Volgens mij zijn het in het begin voornamelijk darmen (en bij mij gewoon vet, gezien de vreetbuien die ik heb!)
Vandaag aan een ander collega-tje verteld (die is er morgen niet als ik het aan de rest vertel) en die durfde het niet te vragen aan me. Maar zij wist dan ook dat we "bezig" waren, dus misschien dat het dan toch anders.

En Juud; heerlijk toch om zo lekker in bed te liggen en verwend te worden (of moet je zelf je thee halen ;) ) Lekker uitrusten hoor!
Haha, normaal doet manlief dat idd voor me, maar die is even twee nachtjes weg voor zijn werk. Waarschijnlijk gelukkig wel voor de laatste keer voorlopig.
  woensdag 13 april 2011 @ 20:23:49 #241
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_95459896
oeee Susie een kampioenschap!!! dat is altijd leuk! dus volgend seizoen ook 1e klasse? En wat fijn dat je werkswitch je je zo goed doet voelen..

FR; ik ben blij dat je weet dat je niet tot 42 weken doorhoeft. Rotmisselijkheid!

Tally; wat een ontzettend mooi beebje heb je gebakken zeg! O+

Juud, alweer 33 weken joh! time flies... je bent gewoon hoogzwanger *)

Hier inmiddels 21 weken, gaat ook best rap. Sneller in mijn beleving in vergelijking met de eerste keer. En nu we weten wat het wordt ben ik natuurlijk helemaal in de brainstormmodus over haar naam. We hebben natuurlijk al een shortlist, maar ik blijf speuren naar de beste naam.. O+
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
  woensdag 13 april 2011 @ 20:30:48 #242
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_95460377
Dan wordt het idd 1ste klasse, wat ik door mijn zwangerschap niet mee ga maken! hahaha! Heel misschien dat ik in 2012 (wow! dat klinkt nog veeeeeer weg) nog 4 wedstrijden mee kan gaan doen, maar dat zien we dan wel weer. Maar wat ik al zei; nummer 2 speelt dus vrijdag en staan 3 punten achter op ons... we gaan de tegenpartij van hen even aanmoedigen ;)

Het lijkt me zoooo moeilijk een naam te kiezen en daarom dus prettig wanneer je weet wat het wordt. Mannetje hier wil het alleen niet weten, maar misschien ga ik proberen hem om te praten. Alhoewel ik het zelf misschien ook wel leuker zou vinden wanneer we het niet weten (en goedkoper voor de portemonnee! :D )
  woensdag 13 april 2011 @ 20:32:09 #243
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_95460487
@BJ, ja 33 weken is wel heel echtecht zwanger.

Ik kan me er nu ook steeds beter aan overgeven, de dag nemen zoals ie komt en ach nog maar een paar weekjes, dus maar zoveel mogelijk genieten en me nergens druk over maken.
Maandag had ik een enorm baaldag, wat zondag al begon en gisteren en vandaag ging het weer uitstekend. En iedere keer is het zo weer woensdag en is er weer een week voorbij...
  woensdag 13 april 2011 @ 20:42:04 #244
238474 Jeetjejom
Miracles do happen (twice)
pi_95461150
As we speak aan de ctg. Voelde niet veel leven dus maar even gebeld. Nu was er een behoorlijk lange dip in de hartslag dus mag nog een uurtje blijven en misschien overnachten :(
Hou me gewoon maar even vast
Jouw warmte is genoeg
  woensdag 13 april 2011 @ 20:45:11 #245
51684 The_Tankgirl
Kate Bush is the best
pi_95461354
Brrrr, sterkte Jeetjejom, zal voor je duimen! :*
Alle benodigdheden voor cupcakes, taarten en andere lekkere dingen :-9 www.bakgoed.nl
pi_95461467
jeetje wat balen JJ!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  woensdag 13 april 2011 @ 20:48:31 #247
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_95461563
he bah jeetjejom... ik hoop dat je beebje snel wat bewegelijker wordt en alles goed lijkt en je lekker weer naar huis mag...
sterkte en succes O+

@Susie; wij staan nu 3e in de 1e klasse, heb tot 18 weken meegedaan. Volgend seizoen maar zien hoe en wanneer ik weer ga beginnen, na Evie trainde ik na 5 weken alweer. : *)
Ligt er ook ff aan wanneer ik daadwerkelijk beval en hoe, verwacht de eerste wedstrijden nog te missen, maar hoop vrij snel weer in het veld te staan.
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
  woensdag 13 april 2011 @ 20:51:46 #248
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_95461752
Oh JJ, wat naar! Hoop dat er snel weer actie komt hoor! :*
  woensdag 13 april 2011 @ 20:54:23 #249
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_95461946
Getsie JJ, goed dat je gelijk bent gaan bellen. Sterkte ermee! :*
  woensdag 13 april 2011 @ 20:54:36 #250
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_95461959
JJ hopelijk gaat je dame weer snel stuiteren en kun je lekker naar huis. Moet je anders heel de nacht aan de CTG?
Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')