Eindelijk tijd om even mijn verhaaltje te tikken en afscheid te nemen van dit topic.
Donderdagoverdag heb ik nog lekker gekeuteld met schoonmama. Laatste dingen in orde gemaakt.
's Avonds onze tassen in de gang gezet. Lekker gegeten. Relaxt tv gekeken. Maar toch kon ik nog niet slapen en ben ik lekker in bad gegaan. Om 23:00 ben ik in bed gaan liggen en gingen we slapen. Van de spanning kon ik toch niet slapen. Mijn man ging om 23:30 slapen na het voetballen kijken en viel dus echt als een blok in slaap. Ik heb toen nog een tijdje liggen draaien en toen toch nog eventjes geslapen. Echt om klokslag 0:00 uur schoot mijn slijmprop er met een bloedgang uit en braken mijn vliezen. Godskolere (sorry voor mijn woorden) wat een water kwam er mee. Heel relaxt heb ik mijn man wakker met de mededeling dat hij de gynaecoloog maar moest bellen want ze was onderweg.
Mijn man vroeg een keer of ik het zeker wist. Ik liet hem de vruchtwaterkraan zien en hij is naar beneden gegaan om zijn telefoon te pakken en de gynaecoloog te bellen. Deze vroeg of ze goed ingedaald was (dat was ze) en of mijn vruchtwater helder was. En ook dat was geen probleem. Ik mocht komen! Mijn man is zich gaan aankleden en ik heb een stapel handdoeken gepakt om mijn vruchtwaterval een beetje te temperen maar helaas 

Dat bleef maar stromen! Heb mezelf toen maar aangekleed. Ondertussen stond de auto voor en stonden de tassen in de auto.
In het ziekenhuis aan de CTG. En toen de discussie. Gaan we wachten tot 08:00 uur 's morgens.
Natuurlijk wilde ik het meteen zien want hej ik was er toch maar iedereen lag natuurlijk in bed.
De assistent gynaecoloog kwam vertellen dat ze ging overleggen omdat de weeën toch nog niet begonnen waren.  Ik had 's avonds wat been en rug weeën gehad voor de rest niet.
Toen kwam de hoofd gynaecoloog binnen. Gaf me een hand. Herkende me van de fertiliteitspoli en riep: Nee deze mensen hebben al lang genoeg moeten wachten op hun wondertje dus die gaan we NU meteen halen. Maak dr maar klaar voor OK.
Infuus dr in. Bloed geprikt en onderweg naar het OK. Waar mijn dochter Zoë om 01:28 is geboren. Ze heeft na de KS nog een tijdje naast me gelegen in de armen van haar Papa. Maar gingen toen naar de kraamkamer en ik naar de uitslaapkamer om 03:00 uur was het dan zo ver. Ik ging verder kennis maken met mijn dochter. En wat is ze mooi 

Zie hier. Mijn dochter. En haar verliefde Papa.
![Foto-BJXYJNQJ.jpg]()
![Foto-IQOOUVMI.jpg]()
Misschien zal ik zo nu en dan eens posten in het babietjes topic. Maar op dit moment heb ik geen behoefte om in het lijstje te staan daar. Ik ben toch veel te druk