Haha, normaal doet manlief dat idd voor me, maar die is even twee nachtjes weg voor zijn werk. Waarschijnlijk gelukkig wel voor de laatste keer voorlopig.quote:Op woensdag 13 april 2011 20:10 schreef Susie het volgende:
Oh Tally, wat een pracht!Nogmaals van harte gefeliciteerd!
@Jipster; Bij mij zaten mijn broeken ook al snel strak en dacht ik ook dat iedereen het al zag. Volgens mij zijn het in het begin voornamelijk darmen (en bij mij gewoon vet, gezien de vreetbuien die ik heb!)
Vandaag aan een ander collega-tje verteld (die is er morgen niet als ik het aan de rest vertel) en die durfde het niet te vragen aan me. Maar zij wist dan ook dat we "bezig" waren, dus misschien dat het dan toch anders.
En Juud; heerlijk toch om zo lekker in bed te liggen en verwend te worden (of moet je zelf je thee halen) Lekker uitrusten hoor!
De mijne!!!quote:Op woensdag 13 april 2011 09:43 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Zou er ergens in Nederland een babymeisje zijn zonder die romper?
Ik zou even rustig gaan zitten en een beetje duwen en wiebelen aan je buik. Bij zorgt dat vaak vrij snel voor reactie. De verloskundige zei vandaag dat bij mijn termijn ik haar een keer of 7 per dag zou moeten voelen. Maar als je druk bent, bewegen ze ook wel eens zachtjes en heb je dat niet altijd door.quote:Op woensdag 13 april 2011 20:58 schreef Aventura het volgende:
Vervelend JJ. Maar ze letten iig op je.
Wanneer moet je aan de bel trekken wat de baby voelen aangaat? Ik voel mijn ventje de hele dag al niet. Vreemd omdat hij normaal heel druk is. Ik weet niet zo goed wat ik moet doen. Morgen moet ik om 9 uur bij de gynaecoloog zijn, ik wacht dat maar af denk ik.
Ow, in dat geval, zeker bellen.quote:Op woensdag 13 april 2011 21:07 schreef Aventura het volgende:
Ja misschien moet ik nu bellen. Voel me sws rot. Mijn bloeddruk was net 141/99. Pffft. Ik ben benieuwd wat de arts gaat zeggen. Voel me ineens zo moe.
Ik zou niet wachten maar NU bellen Aventura! Echt! Succes!quote:Op woensdag 13 april 2011 21:07 schreef Aventura het volgende:
Ja misschien moet ik nu bellen. Voel me sws rot. Mijn bloeddruk was net 141/99. Pffft. Ik ben benieuwd wat de arts gaat zeggen. Voel me ineens zo moe.
In combi met die bloeddruk NU bellen.. geen seconde meer wachten! Weet niet hoever je precies bent, maar rond de 26 weken moet je je kleine zeker een keer of 8 (dacht ik?) goed gevoeld hebben... Dus BELLEN!!!!!!!!!!!! NU!!quote:Op woensdag 13 april 2011 20:58 schreef Aventura het volgende:
Vervelend JJ. Maar ze letten iig op je.
Wanneer moet je aan de bel trekken wat de baby voelen aangaat? Ik voel mijn ventje de hele dag al niet. Vreemd omdat hij normaal heel druk is. Ik weet niet zo goed wat ik moet doen. Morgen moet ik om 9 uur bij de gynaecoloog zijn, ik wacht dat maar af denk ik.
Als het altijd al zo is geweest dan heb je gewoon een rustig kindje. Ik haalde overdag die 8x ook bijna nooit. 's Nachts haalde hij dat op een gegeven moment ruimschoots in.quote:Op woensdag 13 april 2011 22:43 schreef ferrari_rood het volgende:
Spannend voor JJ
Ik voel ons kleintje echt geen 8x op een dag. Ik voel het zo ontzettend weinig dat ik vaak twijfel. Leuk zo'n placenta aan de voorkant.
Nog een paar daagjes en dan zijn we alweer 37 weken zwangerquote:Op donderdag 14 april 2011 09:06 schreef Poppedein het volgende:
JeetjeJom, wat spannend! Ik hoop dat t CTG geen vervelende dips meer heeft laten zien, maar ze alsnog de boel wel door gaak pakken vandaag! Zet m op mama!
Aventura, ik hoop dat alles oké is met jou en je kleine mupke!
Mefke, zet m op, ga niet over je grenzen in ieder geval!
Hier gaat alles z'n gangetje, vandaag 36+5 en weer op controle inclusief liggingsecho, sinds vorige week ligt ie definitef in hoofdligging, tot die tijd draaide hij toch nog wel regelmatig. We zullen zien
Ik hoop voor de 39 weken te gaanquote:Op donderdag 14 april 2011 09:20 schreef Poppedein het volgende:
Jeetjejom!! Laat de supervisie maar blaten...als t doorzet zet t door en hebben ze er weinig over te bepalen lijkt me
Sterkte me t je beenweeën,..brrrr...
Go mama
Go mama
Kom maar op met je Jeetjejommetje!!
Jaaaaaaa Tank_Girl, ongelooflijk hè, al zegt t me na met 41 weken bevallen te zijn vorige keer eigenlijk niet zoveel nu... maar goed, zaterdag de eerste dag dat ie komen mag, zaterdag is mn lief jarig..is zeg..we gaan dr voor!!(Mèènnnn, volgens mij zou ik echt het gevoel hebben prematuur bevallen te zijn!)
quote:Op donderdag 14 april 2011 09:51 schreef Aventura het volgende:
Hallo! Kon niet eerder posten, maar alless is oke! Hartslag baby gehoord, alles ziet er goed uit. Bloeddruk was in het zh even hoog als thuis, maar gyn vindt dat gezien mijn voorgeschiedenis niet zorgwekkend! Ben helemaal gerustgesteld. Ik heb ook goed geslapen en kan er weer goed tegen. Zat er gisteren gewoon ook helemaal doorheen vanwege tekort aan slaap.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |