De mijne!!!quote:Op woensdag 13 april 2011 09:43 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Zou er ergens in Nederland een babymeisje zijn zonder die romper?
Ik zou even rustig gaan zitten en een beetje duwen en wiebelen aan je buik. Bij zorgt dat vaak vrij snel voor reactie. De verloskundige zei vandaag dat bij mijn termijn ik haar een keer of 7 per dag zou moeten voelen. Maar als je druk bent, bewegen ze ook wel eens zachtjes en heb je dat niet altijd door.quote:Op woensdag 13 april 2011 20:58 schreef Aventura het volgende:
Vervelend JJ. Maar ze letten iig op je.
Wanneer moet je aan de bel trekken wat de baby voelen aangaat? Ik voel mijn ventje de hele dag al niet. Vreemd omdat hij normaal heel druk is. Ik weet niet zo goed wat ik moet doen. Morgen moet ik om 9 uur bij de gynaecoloog zijn, ik wacht dat maar af denk ik.
Ow, in dat geval, zeker bellen.quote:Op woensdag 13 april 2011 21:07 schreef Aventura het volgende:
Ja misschien moet ik nu bellen. Voel me sws rot. Mijn bloeddruk was net 141/99. Pffft. Ik ben benieuwd wat de arts gaat zeggen. Voel me ineens zo moe.
Ik zou niet wachten maar NU bellen Aventura! Echt! Succes!quote:Op woensdag 13 april 2011 21:07 schreef Aventura het volgende:
Ja misschien moet ik nu bellen. Voel me sws rot. Mijn bloeddruk was net 141/99. Pffft. Ik ben benieuwd wat de arts gaat zeggen. Voel me ineens zo moe.
In combi met die bloeddruk NU bellen.. geen seconde meer wachten! Weet niet hoever je precies bent, maar rond de 26 weken moet je je kleine zeker een keer of 8 (dacht ik?) goed gevoeld hebben... Dus BELLEN!!!!!!!!!!!! NU!!quote:Op woensdag 13 april 2011 20:58 schreef Aventura het volgende:
Vervelend JJ. Maar ze letten iig op je.
Wanneer moet je aan de bel trekken wat de baby voelen aangaat? Ik voel mijn ventje de hele dag al niet. Vreemd omdat hij normaal heel druk is. Ik weet niet zo goed wat ik moet doen. Morgen moet ik om 9 uur bij de gynaecoloog zijn, ik wacht dat maar af denk ik.
Als het altijd al zo is geweest dan heb je gewoon een rustig kindje. Ik haalde overdag die 8x ook bijna nooit. 's Nachts haalde hij dat op een gegeven moment ruimschoots in.quote:Op woensdag 13 april 2011 22:43 schreef ferrari_rood het volgende:
Spannend voor JJ
Ik voel ons kleintje echt geen 8x op een dag. Ik voel het zo ontzettend weinig dat ik vaak twijfel. Leuk zo'n placenta aan de voorkant.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |