abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_95388633
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2011 11:44 schreef von_Preussen het volgende:

[..]

Moeten we dan ook pijl & boog en kruisbogen gaan verbieden? Die hebben immers ook alleen de primarie functie van doden.
Wat mij betreft wel. Maar dat standpunt zal alleen aan draagvlak winnen zodra het eens een keer zo is dat een of andere mafkees vanaf een gebouw onschuldige voorbijgangers met een kruisboog bestookt. Ik weet overigens niet wat de wet over dergelijke non-vuurwapens zegt.
When you're racing, it's life. Anything that happens before or after is just waiting.
pi_95388674
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2011 11:48 schreef von_Preussen het volgende:
Je hoeft niet in het criminele circuit te verkeren om in contact te komen met mensen die jouw een illegaal wapen verkopen, dat is in principe mogelijk voor elke Nederlandse burger.
En dat is dus alleen maar mogelijk door je naar dat criminele circuit te begeven. Je bent immers afhankelijk van iemand die de beschikking heeft over illegale wapens en die wapens wil verkopen en leveren. En dat is per definitie een crimineel.
When you're racing, it's life. Anything that happens before or after is just waiting.
pi_95389851
quote:
14s.gif Op dinsdag 12 april 2011 08:18 schreef du_ke het volgende:

[..]

En dan lever je je wapen maar gewoon in ^O^. Aan dat soort maatregelen moet je geen concessies doen. Dan nog een regeling bij dat er psychisch streng getest gaat worden en het verboden wordt om met wapens over straat te gaan. Dan komen we ergens.
Het is al streng verboden om wapens bij je te dragen. Wapens die je vervoerd van huis naar een sportvereniging moeten worden vervoerd in een wapenkoffer met slot. Je mag ze never ever los op je persoon dragen. En daar staan, net als voor iedereen, enorm hoge boetes op van duizenden euro's.

Het wordt iets te omslachtig om iedereen die een wapenvergunning wil een psychiatrisch onderzoek te laten ondergaan, maar het lijkt me logisch dat als iemand in een gesloten psychiatrische inrichting heeft gezeten die persoon niet meer geschikt is voor een wapenvergunning. Zoiets zou bij de politie bekend moeten zijn, maar zoals gewoonlijk in Nederland heb je dan te maken met tig verschillende instanties. Niets is gecentraliseerd in Nederland en op het moment dat iemand wel iets wil centraliseren gaat iedereen mekkeren over privacy. Dus hoe los je dit dan op?

quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2011 08:45 schreef Argento het volgende:

[..]

Dat laatste is wat mij betreft al twijfelachtig genoeg om jou nooit of te nimmer een wapenvergunning te geven. Zoek maar een andere hobby.
Dat is wel heel simpel gedacht :')

Dus iedereen die een passie heeft voor wapens heeft ook automatisch een passie voor mensen vermoorden? Iemand die bijvoorbeeld oude Arabische messen verzameld die zal dan ook wel gedachten hebben om een paar hoofden af te kappen? :')

Schieten heeft zich ontwikkeld tot een sport omdat je met een vuurwapen een enorme hoeveelheid energie in je handen hebt. Hoe groter het kaliber hoe groter de hoeveelheid energie die je onder controle moet weten te houden. De sport is om te leren omgaan met die enorme hoeveelheid energie tot het punt waar je het wapen meester bent. Alleen omdat je de trekker over kan halen wil dat niet zeggen dat je goed kan schieten.

Het is heel goed vergelijkbaar met auto's. Een autogek wil ook lekker veel PK's onder zijn voet hebben. Lekker hard gaan, flink de motor laten brullen. Autosport is weinig anders dan schietsport. Enige probleem is dat de figuren die willen pronken met de PK's van hun auto dat doorgaans doen op de openbare weg en niet op een racebaan. Schietsport wordt doorgaans op een veilige en toegestane plek gedaan.
No amount of money ever bought a second of time.
pi_95390020
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2011 08:44 schreef Argento het volgende:

[..]

Je hebt kennelijk niet in de gaten gehad dat mijn vraag voortkwam uit jouw stelling en dat je het daarin zelf over het stellen van een limiet hebt, hetgeen hetzelfde is als jezelf een beperking opleggen. Ik blijf je overschatten als discussiepartner. Sorry, mijn fout.

[..]

Wat was je case dan en waarom is ie nu gemaakt?
Ik ga niet meer op je getroll in. Zoek een leven gast....
pi_95390153
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2011 12:05 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Het enige doel waarvoor een vuurwapen is ontworpen is het doden van anderen.
Dat doen uit verdediging doet daar niets aan af en sportbeoefening is strikt genomen een oneigenlijk gebruik van het wapen.

Overigens ben ik niet tegen schiet- en vechtsport. Dat is erg leuk om te doen :P
Nee omdat dat het enige doel is wat jij je voor kan stellen, en wat jij om de een of andere reden denkt (misschien vanwege je simplistische instelling), betekent niet dat het wel zo is.

Ik kan je vertellen dat die redenen wat ik genoemd heb wel degelijk geldig zijn en ook de realiteit. Als jij dat wilt ontkennen, be my guest :W , maar het is nog steeds de realiteit :)
pi_95391980
Hoor dat ook soms: "als je wil kan ik je tegen morgen een pistool leveren". Haal ik geld tevoorschijn, willen ze plots niet meer...

[ Bericht 0% gewijzigd door meth1745 op 12-04-2011 15:20:41 ]
pi_95393293
Onder geen enkel beding moeten vuurwapens worden gelegaliseerd. Wapenbezit moet strafbaar zijn en blijven. Ik ben voorstander van het SP- en GroenLinks-plan om de zaken zo te regelen dat wapens van de schietvereniging niet mee mogen naar huis.
  dinsdag 12 april 2011 @ 15:41:25 #212
265283 maickeltje
Nothing to lose
pi_95395854
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2011 13:18 schreef Argento het volgende:

[..]

En dat is dus alleen maar mogelijk door je naar dat criminele circuit te begeven. Je bent immers afhankelijk van iemand die de beschikking heeft over illegale wapens en die wapens wil verkopen en leveren. En dat is per definitie een crimineel.
niet helemaal waar.
Als jij een kennis hebt die daar in zit en jij zelf niet kan je dus via hem er makkelijk aan komen.
Dan hoef je zelf niet een crimineel om te zijn
pi_95396501
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2011 15:41 schreef maickeltje het volgende:

[..]

niet helemaal waar.
Als jij een kennis hebt die daar in zit en jij zelf niet kan je dus via hem er makkelijk aan komen.
Dan hoef je zelf niet een crimineel om te zijn
Ik zeg ook niet dat je zelf crimineel moet zijn maar dat je, om aan een illegaal wapen te komen per definitie bent aangewezen op het criminele circuit (voor normale mensen is dat nog een drempel). Als je vervolgens een illegaal wapen hébt, ben je alsnog een crimineel ja.
  dinsdag 12 april 2011 @ 16:00:35 #214
265283 maickeltje
Nothing to lose
pi_95396873
quote:
12s.gif Op dinsdag 12 april 2011 14:23 schreef meth1745 het volgende:
Hoor dat ook soms: "als je wil kan ik je tegen morgen een pistool leveren". Haal ik geld tevoorschijn, willen ze plots niet meer...
wat moet jij met een pistool dan? :{
pi_95399327
quote:
Op dinsdag 12 april 2011 13:47 schreef vergezocht het volgende:

[..]

Nee omdat dat het enige doel is wat jij je voor kan stellen, en wat jij om de een of andere reden denkt (misschien vanwege je simplistische instelling), betekent niet dat het wel zo is.

Ik kan je vertellen dat die redenen wat ik genoemd heb wel degelijk geldig zijn en ook de realiteit. Als jij dat wilt ontkennen, be my guest :W , maar het is nog steeds de realiteit :)
Een vuurwapen is ontworpen om te doden. daar krijg je geen speld tussen. Ieder ander gebruik is oneigenlijk.
Waarom ben ik simplistisch als ik, beredeneerd en wel, iets anders beweer dan jij?
Probeer het eens met een argument, ofzo.
pi_95400483
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2011 16:45 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Waarom ben ik simplistisch als ik
Je bent simplistisch om het enkele feit dat je het niet met hem eens bent en de euvele moed hebt zijn betoog met argumenten te bestrijden. Dat vindt meneer maar lastig. Een fatsoenlijke discussie is aan hem niet besteed. Dat zie je overigens wel vaker bij wapenliefhebbers. Die schieten liever. Het moet ook niet te intellectueel worden he.
pi_95400787
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2011 13:47 schreef vergezocht het volgende:

[..]

Nee omdat dat het enige doel is wat jij je voor kan stellen
met welk ander doel maak je een apparaat dat in staat is om met explosieve kracht een projectiel af te vuren en enkel daaraan zijn functie ontleent?
pi_95403245
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2011 09:17 schreef von_Preussen het volgende:

[..]

Nee, dan lever ik mijn wapen helemaal niet in.

Je levert je rijbewijs immers ook niet in omdat je 3 maanden lang niet in de auto hebt gereden om welke reden dan ook, dus er is geen enkele reden om je wapen af te geven.
Als jij niet langer voldoet aan de voorwaarden voor het hebben van een rijbewijs moet je dat ook gewoon inleveren. Zo klaar als een klontje. Maar goed, kunnen we hieruit concluderen dat jij nogal in bent voor crimineel gedrag? Dat alleen al lijkt me reden genoeg om je wapen in te leveren.

quote:
Want verleren met het wapen veilig om te gaan dat doe je niet na enkele maanden, daarom is het ijkpunt van de jaarlijkse verlenging ook voldoende.
Gezien de ontwikkelingen in Alphen en de stevige problemen rond verlofhouders en schietclubs lijkt een ijkpunt van een half jaar of vier maanden me misschien nog wel een beter idee.
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_95403262
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2011 10:50 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

Als je wil doden dan kan dat altijd.

Timothy Mc Veigh maakte een kunstmestbom en doodde 168 mensen. Er zijn dus veel effectiever methoden om heel mensen ineens te doden.

Kunstmest verbieden? :')
Prutsvergelijking en dat weet je zelf ook.
pi_95403308
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2011 11:35 schreef von_Preussen het volgende:

[..]

Nee, het is geen dom gezwets. Zoals ik aangaf kan jij via internet een vuurwapen verkrijgen, heb jij daarmee dan banden met het criminele circuit?
Je bent dan onderdeel van dat criminele circuit. Net zoals de klanten van een heler. Dat circuit blijft bestaan omdat er klanten zijn...
pi_95403341
Loopt deze reeks nu nog steeds? Hebben sommige mensen het nieuws niet gevolgd ofzo?

Een vuurwapen willen hebben omdat 'zelfverdediging' :')
"When Jesus promised us the resurrection of the dead....I thought he had something a little different in mind."
  dinsdag 12 april 2011 @ 18:14:14 #222
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_95403375
quote:
14s.gif Op dinsdag 12 april 2011 18:12 schreef du_ke het volgende:

Dat circuit blijft bestaan omdat er klanten zijn.. verboden zijn.
Kip of ei?
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
  dinsdag 12 april 2011 @ 18:14:42 #223
pi_95403392
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2011 18:13 schreef Compatibel het volgende:
Loopt deze reeks nu nog steeds? Hebben sommige mensen het nieuws niet gevolgd ofzo?

Een vuurwapen willen hebben omdat 'zelfverdediging' :')
Mag ik mij niet verdedigen tegen de volgende Tristan?
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
  dinsdag 12 april 2011 @ 18:15:30 #224
198365 Morendo
The Real Deal
pi_95403424
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2011 18:14 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Probeer op hem in te praten. Dat is veel effectiever.
Die Lebenslust bringt dich um.
pi_95403512
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2011 13:41 schreef TigerXtrm het volgende:

[..]

Het is al streng verboden om wapens bij je te dragen. Wapens die je vervoerd van huis naar een sportvereniging moeten worden vervoerd in een wapenkoffer met slot. Je mag ze never ever los op je persoon dragen. En daar staan, net als voor iedereen, enorm hoge boetes op van duizenden euro's.
Toch valt dat in de praktijk blijkbaar nog wel eens tegen
http://www.vn.nl/Archief/(...)egens-wapenbezit.htm , veel meer dan een waarschuwing is het niet.
quote:
Het wordt iets te omslachtig om iedereen die een wapenvergunning wil een psychiatrisch onderzoek te laten ondergaan, maar het lijkt me logisch dat als iemand in een gesloten psychiatrische inrichting heeft gezeten die persoon niet meer geschikt is voor een wapenvergunning. Zoiets zou bij de politie bekend moeten zijn, maar zoals gewoonlijk in Nederland heb je dan te maken met tig verschillende instanties. Niets is gecentraliseerd in Nederland en op het moment dat iemand wel iets wil centraliseren gaat iedereen mekkeren over privacy. Dus hoe los je dit dan op?
toestemming geven om dit centraal op te slaan als vereiste voor het krijgen van een verlof.
pi_95403534
quote:

[..]

Niet als jij daarbij die volgende Tristan wordt. En gezien je gedrag hier...
pi_95403628
quote:

[..]

Kip of ei?
Duidelijk gevalletje, dodelijke illegale wapens aanschaffen is al heel lang verboden in Nederland hebben we met zijn allen afgesproken. Daar is overigens ook de overgrote meerderheid van Nederland het mee eens gelukkig.
pi_95403689
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2011 18:11 schreef du_ke het volgende:

[..]

Prutsvergelijking en dat weet je zelf ook.
Als je een slachting aan wilt richten, dan lukt dat vooral ook zonder vuurwapens. :)
pi_95403711
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2011 18:21 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

Als je een slachting aan wilt richten, dan lukt dat vooral ook zonder vuurwapens. :)
Een stuk lastiger, dat is toch wel overduidelijk.
pi_95403798
quote:

[..]

En als ik jouw buurman was zou ik me een stuk meer zorgen maken wanneer je een wapen in huis hebt dan wanneer er een zakje kunstmest in je schuur ligt. Daar kan je in je woede een stuk minder mee...
pi_95403867
quote:
7s.gif Op dinsdag 12 april 2011 18:22 schreef du_ke het volgende:

[..]

Een stuk lastiger, dat is toch wel overduidelijk.
Nee hoor. :) Die Tristan lukte "slechts" 6 te doden.

Mc Veigh met zijn kunstmestbom 168.
pi_95403928
quote:
10s.gif Op dinsdag 12 april 2011 18:24 schreef du_ke het volgende:

[..]

En als ik jouw buurman was zou ik me een stuk meer zorgen maken wanneer je een wapen in huis hebt dan wanneer er een zakje kunstmest in je schuur ligt. Daar kan je in je woede een stuk minder mee...
Dat zou een onterechte angst zijn.

En verder is makkelijk genoeg om aan illegale wapens te komen hoor.

En trouwens slagersmessen zijn ook effectief.
pi_95403976
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2011 18:27 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

Dat zou een onterechte angst zijn.
Gezien je posts hier denk ik daar anders over :{
quote:
En verder is makkelijk genoeg om aan illegale wapens te komen hoor.

En trouwens slagersmessen zijn ook effectief.
Werken allemaal veel slechter en ingewikkelder als je echt wat wilt bereiken.
pi_95404000
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2011 18:26 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

Nee hoor. :) Die Tristan lukte "slechts" 6 te doden.

Mc Veigh met zijn kunstmestbom 168.
Hoeveel doden vallen er per jaar door vuurwapens en hoeveel door kunstmestbommen?
pi_95404124
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2011 18:28 schreef du_ke het volgende:

[..]

Gezien je posts hier denk ik daar anders over :{

Geen mens hoeft bang te zijn. Al had ik tien wapens in huis.
quote:
Werken allemaal veel slechter en ingewikkelder als je echt wat wilt bereiken.
Een slagersmes?

Daar ga je toch ook van op de loop, zelf als een kleuter achter je aan rent?
pi_95404199
quote:
14s.gif Op dinsdag 12 april 2011 18:29 schreef du_ke het volgende:

[..]

Hoeveel doden vallen er per jaar door vuurwapens en hoeveel door kunstmestbommen?
Het gaat erom of iemand iets kwaads in de geest heeft. Dat had McVeigh in 1995. Met ene kunstmestbom. wie lukt het om 168 mensen in een sessie dood te schieten?
pi_95404276
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2011 18:32 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

Geen mens hoeft bang te zijn. Al had ik tien wapens in huis.
Daar heb ik mijn twijfels over..
quote:
[..]

Een slagersmes?

Daar ga je toch ook van op de loop, zelf als een kleuter achter je aan rent?
Hoeveel doden waren er gevallen in Alphen als Tristan een slagermes had in plaats van drie vuurwapens?
pi_95404303
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2011 18:33 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

Het gaat erom of iemand iets kwaads in de geest heeft. Dat had McVeigh in 1995. Met ene kunstmestbom. wie lukt het om 168 mensen in een sessie dood te schieten?
Wapens zijn dus stukken gevaarlijker, dat ben je met me eens.
pi_95404390
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2011 18:35 schreef du_ke het volgende:

[..]

Daar heb ik mijn twijfels over..

Geen enkele reden hoor.
quote:
..]
Hoeveel doden waren er gevallen in Alphen als Tristan een slagermes had in plaats van drie vuurwapens?
Hoeveel doden waren er gevallen als Tristan een bom had gebruikt in het drukke winkelcentrum?
pi_95404654
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2011 16:45 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Een vuurwapen is ontworpen om te doden. daar krijg je geen speld tussen. Ieder ander gebruik is oneigenlijk.
Waarom ben ik simplistisch als ik, beredeneerd en wel, iets anders beweer dan jij?
Probeer het eens met een argument, ofzo.
Je bent simplistisch omdat je blijkbaar niet wil begrijpen dat een voorwerp meerdere doelen kan dienen.

Een auto is ontworpen voor vervoer maar kan in een moordwapen worden veranderd wanneer iemand dat zou willen.

Net als dat een vuurwapen is ontworpen om mee te doden maar ook gebruikt kan worden om een sport mee te beoefenen als iemand dat zou willen.

quote:

[..]

Nee, jij als normale burger bent niet in de plaats om te beslissen of een situatie dodelijk geweld vereist of niet. Daar hebben we de politie voor.

Daarbij, als iedereen zo denkt als jij ontstaat er in alle paniek een ketting reactie waarbij iedereen elkaar neerschiet omdat ze net zagen dat die persoon iemand anders neerschoot. :')

quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2011 18:37 schreef EchtGaaf het volgende:
Hoeveel doden waren er gevallen als Tristan een bom had gebruikt in het drukke winkelcentrum?
Hij had het winkelcentrum ook kunnen nuken, dan waren er pas veel doden gevallen. Wat is dat nou voor een argument man :')

Wat is gebeurt is gebeurt en het is nutteloos om te gaan lopen gissen naar wat er zou zijn gebeurt als de omstandigheden anders waren.

Ja een atoombom is dodelijker dan een raket, een raket is dodelijker dan een bom, een bom is dodelijker dan een pistool en een pistool is dodelijker dan een mes. Lijkt me allemaal nogal logisch...
No amount of money ever bought a second of time.
pi_95404970
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2011 18:37 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

Geen enkele reden hoor.
Zal wel :{
quote:
[..]

Waarom begin je nu over een bom? Die zijn niet bepaald ruim voorhanden. Beantwoord eerst mijn vraag eens.
pi_95405283
quote:

[..]

Dus omdat creatieve geesten een bom kunnen maken van kunstmest, moeten vuurwapens maar volledig gelegaliseerd worden?
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_95405607
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2011 18:53 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Dus omdat creatieve geesten een bom kunnen maken van kunstmest, moeten vuurwapens maar volledig gelegaliseerd worden?
Topredenatie toch :D?
  dinsdag 12 april 2011 @ 18:59:23 #244
205222 betyar
Egyedül vagyunk
pi_95405617
quote:

[..]

His name is John, John Rambo
pi_95405677
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2011 18:59 schreef du_ke het volgende:

[..]

Topredenatie toch :D?
Inderdaad. Petje af voor EG.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  dinsdag 12 april 2011 @ 19:25:58 #246
177885 JoaC
Het is patat
pi_95406997
quote:
14s.gif Op dinsdag 12 april 2011 19:00 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Inderdaad. Petje af voor EG.
Inderdaad, repsect
[quote][img]http://i.fokzine.net/p/10s.gif[/img] Op maandag 23 april 2012 17:00 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
  dinsdag 12 april 2011 @ 20:03:09 #247
pi_95409586
quote:
14s.gif Op dinsdag 12 april 2011 18:15 schreef Morendo het volgende:

[..]

Probeer op hem in te praten. Dat is veel effectiever.
Terwijl die een magazijn op me leeg schiet? Dan hoort ie me niet. :N
  dinsdag 12 april 2011 @ 20:04:08 #248
pi_95409645
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2011 18:17 schreef du_ke het volgende:

[..]

Niet als jij daarbij die volgende Tristan wordt. En gezien je gedrag hier...
Hoeveel mensen heb ik hier al doodgeschoten?
  dinsdag 12 april 2011 @ 20:05:29 #249
pi_95409728
quote:
14s.gif Op dinsdag 12 april 2011 18:20 schreef du_ke het volgende:

[..]

Duidelijk gevalletje, dodelijke illegale wapens aanschaffen is al heel lang verboden in Nederland hebben we met zijn allen afgesproken. Daar is overigens ook de overgrote meerderheid van Nederland het mee eens gelukkig.
Dus het is met al die mensen die illegaal een wapen hebben afgesproken dat ze dat niet doen?
pi_95409750
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2011 20:04 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Hoeveel mensen heb ik hier al doodgeschoten?
Hoeveel mensen had Tristan vorig jaar al doodgeschoten?
  dinsdag 12 april 2011 @ 20:06:23 #251
pi_95409792
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2011 18:42 schreef TigerXtrm het volgende:

Nee, jij als normale burger bent niet in de plaats om te beslissen of een situatie dodelijk geweld vereist of niet. Daar hebben we de politie voor.
Dus ik moet mezelf gewoon dood laten schieten?
pi_95409813
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2011 20:05 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Dus het is met al die mensen die illegaal een wapen hebben afgesproken dat ze dat niet doen?
Die mensen snappen inderdaad dat ze bestraft zullen worden als ze zijn betrapt.
  dinsdag 12 april 2011 @ 20:08:49 #253
314999 Zeeland
Afgezant van Blekerbaai
pi_95409955
quote:

[..]

Neehoor, simpel het overhalen van een trekker of het drukken op een knop geeft je niet het gevoel mensen te vermoorden. Met een mes kelen doorsnijden die je niet zomaar bij 7 personen of meer.
Nou, misbruik is niet zo netjes. In mijn ogen niet. Nee, dat hoort niet zo.
  dinsdag 12 april 2011 @ 20:08:54 #254
pi_95409962
quote:
14s.gif Op dinsdag 12 april 2011 20:05 schreef du_ke het volgende:

[..]

Hoeveel mensen had Tristan vorig jaar al doodgeschoten?
We hadden het over mij.
  dinsdag 12 april 2011 @ 20:09:33 #255
pi_95410001
quote:
14s.gif Op dinsdag 12 april 2011 20:06 schreef du_ke het volgende:

[..]

Die mensen snappen inderdaad dat ze bestraft zullen worden als ze zijn betrapt.
Maar ze worden niet betrapt. Ze hebben een wapen, en als ze zin hebben schieten ze je dood.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')