Niet als jij daarbij die volgende Tristan wordt. En gezien je gedrag hier...quote:Op dinsdag 12 april 2011 18:14 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Mag ik mij niet verdedigen tegen de volgende Tristan?
Duidelijk gevalletje, dodelijke illegale wapens aanschaffen is al heel lang verboden in Nederland hebben we met zijn allen afgesproken. Daar is overigens ook de overgrote meerderheid van Nederland het mee eens gelukkig.quote:
Als je een slachting aan wilt richten, dan lukt dat vooral ook zonder vuurwapens.quote:Op dinsdag 12 april 2011 18:11 schreef du_ke het volgende:
[..]
Prutsvergelijking en dat weet je zelf ook.
Een stuk lastiger, dat is toch wel overduidelijk.quote:Op dinsdag 12 april 2011 18:21 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Als je een slachting aan wilt richten, dan lukt dat vooral ook zonder vuurwapens.
En als ik jouw buurman was zou ik me een stuk meer zorgen maken wanneer je een wapen in huis hebt dan wanneer er een zakje kunstmest in je schuur ligt. Daar kan je in je woede een stuk minder mee...quote:Op dinsdag 12 april 2011 18:21 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Als je een slachting aan wilt richten, dan lukt dat vooral ook zonder vuurwapens.
Nee hoor.quote:Op dinsdag 12 april 2011 18:22 schreef du_ke het volgende:
[..]
Een stuk lastiger, dat is toch wel overduidelijk.
Dat zou een onterechte angst zijn.quote:Op dinsdag 12 april 2011 18:24 schreef du_ke het volgende:
[..]
En als ik jouw buurman was zou ik me een stuk meer zorgen maken wanneer je een wapen in huis hebt dan wanneer er een zakje kunstmest in je schuur ligt. Daar kan je in je woede een stuk minder mee...
Gezien je posts hier denk ik daar anders overquote:Op dinsdag 12 april 2011 18:27 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Dat zou een onterechte angst zijn.
Werken allemaal veel slechter en ingewikkelder als je echt wat wilt bereiken.quote:En verder is makkelijk genoeg om aan illegale wapens te komen hoor.
En trouwens slagersmessen zijn ook effectief.
Hoeveel doden vallen er per jaar door vuurwapens en hoeveel door kunstmestbommen?quote:Op dinsdag 12 april 2011 18:26 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Nee hoor.Die Tristan lukte "slechts" 6 te doden.
Mc Veigh met zijn kunstmestbom 168.
Geen mens hoeft bang te zijn. Al had ik tien wapens in huis.quote:Op dinsdag 12 april 2011 18:28 schreef du_ke het volgende:
[..]
Gezien je posts hier denk ik daar anders over
Een slagersmes?quote:Werken allemaal veel slechter en ingewikkelder als je echt wat wilt bereiken.
Het gaat erom of iemand iets kwaads in de geest heeft. Dat had McVeigh in 1995. Met ene kunstmestbom. wie lukt het om 168 mensen in een sessie dood te schieten?quote:Op dinsdag 12 april 2011 18:29 schreef du_ke het volgende:
[..]
Hoeveel doden vallen er per jaar door vuurwapens en hoeveel door kunstmestbommen?
Daar heb ik mijn twijfels over..quote:Op dinsdag 12 april 2011 18:32 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Geen mens hoeft bang te zijn. Al had ik tien wapens in huis.
Hoeveel doden waren er gevallen in Alphen als Tristan een slagermes had in plaats van drie vuurwapens?quote:[..]
Een slagersmes?
Daar ga je toch ook van op de loop, zelf als een kleuter achter je aan rent?
Wapens zijn dus stukken gevaarlijker, dat ben je met me eens.quote:Op dinsdag 12 april 2011 18:33 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Het gaat erom of iemand iets kwaads in de geest heeft. Dat had McVeigh in 1995. Met ene kunstmestbom. wie lukt het om 168 mensen in een sessie dood te schieten?
Geen enkele reden hoor.quote:
Hoeveel doden waren er gevallen als Tristan een bom had gebruikt in het drukke winkelcentrum?quote:..]
Hoeveel doden waren er gevallen in Alphen als Tristan een slagermes had in plaats van drie vuurwapens?
Je bent simplistisch omdat je blijkbaar niet wil begrijpen dat een voorwerp meerdere doelen kan dienen.quote:Op dinsdag 12 april 2011 16:45 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Een vuurwapen is ontworpen om te doden. daar krijg je geen speld tussen. Ieder ander gebruik is oneigenlijk.
Waarom ben ik simplistisch als ik, beredeneerd en wel, iets anders beweer dan jij?
Probeer het eens met een argument, ofzo.
Nee, jij als normale burger bent niet in de plaats om te beslissen of een situatie dodelijk geweld vereist of niet. Daar hebben we de politie voor.quote:Op dinsdag 12 april 2011 18:14 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Mag ik mij niet verdedigen tegen de volgende Tristan?
Hij had het winkelcentrum ook kunnen nuken, dan waren er pas veel doden gevallen. Wat is dat nou voor een argument manquote:Op dinsdag 12 april 2011 18:37 schreef EchtGaaf het volgende:
Hoeveel doden waren er gevallen als Tristan een bom had gebruikt in het drukke winkelcentrum?
Zal welquote:
Waarom begin je nu over een bom? Die zijn niet bepaald ruim voorhanden. Beantwoord eerst mijn vraag eens.quote:[..]
Hoeveel doden waren er gevallen als Tristan een bom had gebruikt in het drukke winkelcentrum?
Dus omdat creatieve geesten een bom kunnen maken van kunstmest, moeten vuurwapens maar volledig gelegaliseerd worden?quote:Op dinsdag 12 april 2011 18:33 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Het gaat erom of iemand iets kwaads in de geest heeft. Dat had McVeigh in 1995. Met ene kunstmestbom. wie lukt het om 168 mensen in een sessie dood te schieten?
Topredenatie tochquote:Op dinsdag 12 april 2011 18:53 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dus omdat creatieve geesten een bom kunnen maken van kunstmest, moeten vuurwapens maar volledig gelegaliseerd worden?
His name is John, John Ramboquote:Op dinsdag 12 april 2011 18:33 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Inderdaad. Petje af voor EG.quote:
Inderdaad, repsectquote:
Terwijl die een magazijn op me leeg schiet? Dan hoort ie me niet.quote:Op dinsdag 12 april 2011 18:15 schreef Morendo het volgende:
[..]
Probeer op hem in te praten. Dat is veel effectiever.
Hoeveel mensen heb ik hier al doodgeschoten?quote:Op dinsdag 12 april 2011 18:17 schreef du_ke het volgende:
[..]
Niet als jij daarbij die volgende Tristan wordt. En gezien je gedrag hier...
Dus het is met al die mensen die illegaal een wapen hebben afgesproken dat ze dat niet doen?quote:Op dinsdag 12 april 2011 18:20 schreef du_ke het volgende:
[..]
Duidelijk gevalletje, dodelijke illegale wapens aanschaffen is al heel lang verboden in Nederland hebben we met zijn allen afgesproken. Daar is overigens ook de overgrote meerderheid van Nederland het mee eens gelukkig.
Hoeveel mensen had Tristan vorig jaar al doodgeschoten?quote:Op dinsdag 12 april 2011 20:04 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Hoeveel mensen heb ik hier al doodgeschoten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |