Ik swing de pan uitquote:
Master Chief zegt mij ook iets, van Halo ja... maar bv van Farcry (heb ik van genoten) zou ik niet weten hoe dat personage heet.... ik speel zonder goed op te letten gok ikquote:Op maandag 11 april 2011 16:15 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit Halo gespeeld (en zal ook niet gebeuren, FPS hoort niet op de console), maar ik ken Master Chief gewoon
Hoe denk je dat dat komt?quote:
Ik weet het ook lang niet van alle spellen, maar Duke Nukem, Gorden Freeman, Master Chief en Guybrush Threepwood zijn ook naast hun spellen best wel iconen geworden. Net zoals Zelda en Mario bijvoorbeeld.quote:Op maandag 11 april 2011 16:18 schreef rival het volgende:
[..]
Master Chief zegt mij ook iets, van Halo ja... maar bv van Farcry (heb ik van genoten) zou ik niet weten hoe dat personage heet.... ik speel zonder goed op te letten gok ik
Samus Aran owns all.quote:Op maandag 11 april 2011 16:21 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik weet het ook lang niet van alle spellen, maar Duke Nukem, Gorden Freeman, Master Chief en Guybrush Threepwood zijn ook naast hun spellen best wel iconen geworden. Net zoals Zelda en Mario bijvoorbeeld.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.alsjeblieft![]()
quote:Op maandag 11 april 2011 16:24 schreef Memento-Mori het volgende:
Oj dat vind ik niet mooi zeg..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.alsjeblieftI'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
als je nu lacht vanwege mijn mobiel dan zou ik mijn mond verder houden anders ben ik erg nieuwsgierig naar de redenquote:
Guybrush ken ik ook nietquote:Op maandag 11 april 2011 16:21 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik weet het ook lang niet van alle spellen, maar Duke Nukem, Gorden Freeman, Master Chief en Guybrush Threepwood zijn ook naast hun spellen best wel iconen geworden. Net zoals Zelda en Mario bijvoorbeeld.
Oh dat sowieso. To each his own babequote:Op maandag 11 april 2011 16:26 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
gelukkig hoef jij er niet mee te lopenen krijg ik er heul veel complimentjes over
Ik hou van jequote:Op maandag 11 april 2011 16:25 schreef rival het volgende:
[..]
als je nu lacht vanwege mijn mobiel dan zou ik mijn mond verder houden anders ben ik erg nieuwsgierig naar de reden
Stomme wachtrijquote:Op maandag 11 april 2011 16:26 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh dat sowieso. To each his own babe
Huh?quote:
6 floppiesquote:Op maandag 11 april 2011 16:29 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Heiden!
Monkey Island
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 11 april 2011 16:29 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Heiden!
Monkey Island
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 11 april 2011 16:28 schreef WinterBreeze het volgende:
[..]
Ik wacht nog steeds op mijn babe.
Bad sectorsquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 11 april 2011 16:30 schreef STING het volgende:
[..]
Bad sectorsAlleen op de laatste disketteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nerd, dat jij dat weet.quote:
Hoe?quote:Op maandag 11 april 2011 16:29 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ms is dat het, je moet op jacht, niet wachten
dan zou ik dat maar snel doen, morgen wordt t rotweerquote:Op maandag 11 april 2011 16:29 schreef missbehavin het volgende:
Ik heb het fijne zitje aan de zijkant van de tuin weer schoon en netjes gemaakt, nu kan ik weer heerlijk chillen tussen de ruisende bamboe
quote:Op maandag 11 april 2011 16:31 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
dan zou ik dat maar snel doen, morgen wordt t rotweer
Ja weet ik veel. Ik jaag niet zo intensief of babes.quote:
Niet?quote:Op maandag 11 april 2011 16:31 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja weet ik veel. Ik jaag niet zo intensief of babes.
asoquote:Op maandag 11 april 2011 16:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik hou van je![]()
En ja ik lach vanwege je foon
Maar ken jij bijvoorbeeld je eigen zwaktes?quote:Op maandag 11 april 2011 16:31 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja weet ik veel. Ik jaag niet zo intensief of babes.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat, of ik heb het verkeerd gelezen.
quote:
Floppies heb ik nauwelijks mee gewerkt. We hadden maar een paar spellen op floppie. Het merendeel van de tijd voor de cd-rom werkte ik met diskettes. En het is nog steeds haat-liefde verhouding.quote:Op maandag 11 april 2011 16:31 schreef Techno het volgende:
[..]
Als ik iets niet mis dan zijn het wel die klote floppies.
quote:Op maandag 11 april 2011 16:32 schreef WinterBreeze het volgende:
[..]
Maar ken jij bijvoorbeeld je eigen zwaktes?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Uhuh en of.
I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
geen belletje rinkelen....quote:Op maandag 11 april 2011 16:29 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Heiden!
Monkey Island
[ afbeelding ]
Is niet mijn schuld dat jij je foon kwijt bentquote:
Sauna's in Duitsland.quote:
Diskettes zijn toch floppies? Ik bedoel niet die grote platte, maar die kleinere met dat metalen schuifje. Zes floppies voor monkey islandquote:Op maandag 11 april 2011 16:33 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Floppies heb ik nauwelijks mee gewerkt. We hadden maar een paar spellen op floppie. Het merendeel van de tijd voor de cd-rom werkte ik met diskettes. En het is nog steeds haat-liefde verhouding.
Hoe bevalt je nieuwe iPhone trouwens?quote:Op maandag 11 april 2011 16:34 schreef Huppelmuts het volgende:
Is niet mijn schuld dat jij je foon kwijt bent
ik weet niet.... eneuhmm ik ben begonnen op een atari en daarna msx dus ik draai wel al ff meequote:
quote:Op maandag 11 april 2011 16:35 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hoe bevalt je nieuwe iPhone trouwens?
Diskettes zijn inderdaad de 3,5" floppies. De 5,25" heetten alleen disks danwel floppies.quote:Op maandag 11 april 2011 16:35 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Diskettes zijn toch floppies? Ik bedoel niet die grote platte, maar die kleinere met dat metalen schuifje. Zes floppies voor monkey islandCommandor keen had er ook een zooi, vikings, prince of persia
Shit wat was er nog meer vroeger
Ja goed.quote:Op maandag 11 april 2011 16:35 schreef AirwiN het volgende:
[..]
misleidende reclame is verboden in Nederlandquote:
Van de (vracht)wagen gevallen?quote:Op maandag 11 april 2011 16:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja goed.
Leuk ding, lekker makkelijk in het gebruik ook
Geen schade?quote:Op maandag 11 april 2011 16:37 schreef Huppelmuts het volgende:
Ja goed.
Leuk ding, lekker makkelijk in het gebruik ook
quote:Op maandag 11 april 2011 16:39 schreef Phantomesse het volgende:
Oeh, die MD's. Ik ben groot fan van MD's alleen dit vind ik niet zo heel mooiVooral ook omdat de één sneller uitgroeit dan de ander en dan klopt het geheel niet meer. Dit is de mijne
![]()
[ afbeelding ]
Hij wordt alleen een beetje gedrukt nu, toen ik hem liet zetten was mijn boezem lang niet zo vol als nu en was de hoogte gewoon mooi, maar ben 2 cupmaten gegroeid in een jaar tijd dus hij wordt nu een beetje samengeperst het is een wonder dat hij er uberhaupt nog in zit! Over een maand heb ik 'm een jaar
Als je graag naar gatenkaasdecolletés kijkt welquote:
de onderste zit er al 3 jaar, de rest 2 jaar, dus dat uitgroeien maak ik me niet zo druk meer omquote:Op maandag 11 april 2011 16:39 schreef Phantomesse het volgende:
Oeh, die MD's. Ik ben groot fan van MD's alleen dit vind ik niet zo heel mooiVooral ook omdat de één sneller uitgroeit dan de ander en dan klopt het geheel niet meer. Dit is de mijne
![]()
[ afbeelding ]
Hij wordt alleen een beetje gedrukt nu, toen ik hem liet zetten was mijn boezem lang niet zo vol als nu en was de hoogte gewoon mooi, maar ben 2 cupmaten gegroeid in een jaar tijd dus hij wordt nu een beetje samengeperst het is een wonder dat hij er uberhaupt nog in zit! Over een maand heb ik 'm een jaar
+1quote:
nee en leedvermaak hou ik ook wel van maarquote:Op maandag 11 april 2011 16:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Is niet mijn schuld dat jij je foon kwijt bent
Whehequote:Op maandag 11 april 2011 16:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als je graag naar gatenkaasdecolletés kijkt wel
Oh dat is wel netjes danquote:Op maandag 11 april 2011 16:40 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
de onderste zit er al 3 jaar, de rest 2 jaar, dus dat uitgroeien maak ik me niet zo druk meer om
kijk, dit is grappigquote:Op maandag 11 april 2011 16:35 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Paar krasjes. Leek alsof ie goed was gevallenquote:
nope, ik slaap ook nog op mn buikquote:Op maandag 11 april 2011 16:41 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Oh dat is wel netjes danVind ik knap want de meesten zijn ze toch vrij snel kwijt. Jij slaapt op je rug en zij dan zeker?
Kan me moeilijk voorstellen dat dit lekker zo blijft zitten als je een buikslaper bent.
Boh sorry als het nou de eerste keer was voor je dan had ik alleenquote:Op maandag 11 april 2011 16:40 schreef rival het volgende:
[..]
nee en leedvermaak hou ik ook wel van maarvind ik erg gemeen....Aso
Als jij daar nou ff verandering in brengt danquote:Op maandag 11 april 2011 16:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als je graag naar gatenkaasdecolletés kijkt wel
kutwijfquote:Op maandag 11 april 2011 16:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Boh sorry als het nou de eerste keer was voor je dan had ik alleengedaan.
Zodat het meteen tegen me gebruikt kan worden zeker?quote:
Als een iPhone goed valt, is het scherm compleet gebarstenquote:Op maandag 11 april 2011 16:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Paar krasjes. Leek alsof ie goed was gevallen
Ik heb alleen bier en tieten.quote:Op maandag 11 april 2011 16:43 schreef STING het volgende:
[..]
Als jij daar nou ff verandering in brengt dan
Beter dan dat er andere dingen tegen je gebruikt worden, denk ik zo.quote:Op maandag 11 april 2011 16:44 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Zodat het meteen tegen me gebruikt kan worden zeker?
Ik ookquote:
Er is altijd wel wat hequote:Op maandag 11 april 2011 16:45 schreef WinterBreeze het volgende:
[..]
Beter dan dat er andere dingen tegen je gebruikt worden, denk ik zo.
niet de mijne, die was al zovaak gevallenquote:Op maandag 11 april 2011 16:45 schreef Yuki het volgende:
[..]
Als een iPhone goed valt, is het scherm compleet gebarsten
Die van mij niet, en ik ben berelompquote:Op maandag 11 april 2011 16:45 schreef Yuki het volgende:
[..]
Als een iPhone goed valt, is het scherm compleet gebarsten
Heeeeeeeeeeeeh, nou jij geluk en goed bezig dat ze er nog zitten danquote:Op maandag 11 april 2011 16:42 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
nope, ik slaap ook nog op mn buik
Jij.quote:Op maandag 11 april 2011 16:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die van mij niet, en ik ben berelomp
quote:Op maandag 11 april 2011 16:46 schreef rival het volgende:
[..]
niet de mijne, die was al zovaak gevallen
quote:Op maandag 11 april 2011 16:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die van mij niet, en ik ben berelomp
Waar blijft die decolletéfoto?quote:Op maandag 11 april 2011 16:47 schreef rival het volgende:
met die tieten van jou? dat ligt toch niet lekker
die van mij is vorige week 10 meter over het asfalt gelanceerd, paar krasjes op de hoekenquote:Op maandag 11 april 2011 16:47 schreef Yuki het volgende:
[..]
[..]
Ik liet die van mij 1 keer vallen, op de stoep. Hele scherm aan diggelen
Neem aan dat ze 1 of twee armen zo kruislinks over dr buik onder dr borsten heeft en daarop steuntquote:Op maandag 11 april 2011 16:47 schreef rival het volgende:
[..]
Daar dus.quote:
Een goed bed zorgt ervoor dat ik, met die tieten van mij, nog steeds netjes recht ligquote:Op maandag 11 april 2011 16:47 schreef rival het volgende:
quote:Op maandag 11 april 2011 16:49 schreef WinterBreeze het volgende:
Rug-/zijslaper. Waar blijven de allroundslapers?
Hoi.quote:Op maandag 11 april 2011 16:49 schreef WinterBreeze het volgende:
meldtquote:Op maandag 11 april 2011 16:49 schreef WinterBreeze het volgende:
Ja oké, op de stoep. Zo lomp ben ik dan weer niet.quote:Op maandag 11 april 2011 16:47 schreef Yuki het volgende:
[..]
[..]
Checkquote:
ik hoor het vaker, mijne is zeker 6 keer gevallen... waarvan 2 keer ook echt goed hard.quote:Op maandag 11 april 2011 16:47 schreef Yuki het volgende:
quote:Op maandag 11 april 2011 16:48 schreef n8n het volgende:
[..]
die van mij is vorige week 10 meter over het asfalt gelanceerd, paar krasjes op de hoeken
quote:
Sindsdien is ie nog 2 of 3 keer op zachtere ondergrond gedonderd. Ik ben nu steeds zo bang dat ik 'm laat vallenquote:Op maandag 11 april 2011 16:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja oké, op de stoep. Zo lomp ben ik dan weer niet.
*afkloppen*
hehe herkenbaar, scherm 100% intact, zelfs met een telefoonhoorn van een publieke telefoon op geslagenquote:Op maandag 11 april 2011 16:50 schreef Nouk84 het volgende:
Mijn iPhone is ook al 100x gevallen (maar nog nooit van een auto) en het scherm is wonder boven wonder nog heel! Zelfs op tegels in de toilet, badkamer, stenen trap!
Waarom zou je dat doen?quote:Op maandag 11 april 2011 16:51 schreef n8n het volgende:
[..]
hehe herkenbaar, scherm 100% intact, zelfs met een telefoonhoorn van een publieke telefoon op geslagen
Schrok me wel de pleuris, was een tweebaansweg in het midden van Utrecht ook nog eens, gered met gevaar voor eigen levenquote:
Als dank voor mijn leuke iPhonegrapje.quote:
vriend was dronken, kon niet bellen (vraag me niet waarom hij het daar probeerde), ik wilde mn telefoon geven en hij klapt de hoorn er opquote:
nee huppel der tieten ken ik nietquote:Op maandag 11 april 2011 16:49 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Een goed bed zorgt ervoor dat ik, met die tieten van mij, nog steeds netjes recht lig![]()
Of dacht je dat je het tegen huppel had?
Winkels zijn tot 6 uur openquote:Op maandag 11 april 2011 16:52 schreef Spirit82 het volgende:
Wilde direct uit mn werk naar de sportschool, maar bedenk me ineens dat ik sokken ben vergeten mee te nemenDamn...
BH vullen kan toch ook ergens anders mee?quote:Op maandag 11 april 2011 16:52 schreef Spirit82 het volgende:
Wilde direct uit mn werk naar de sportschool, maar bedenk me ineens dat ik sokken ben vergeten mee te nemenDamn...
Kwaliteit!quote:Op maandag 11 april 2011 16:50 schreef Nouk84 het volgende:
Mijn iPhone is ook al 100x gevallen (maar nog nooit van een auto) en het scherm is wonder boven wonder nog heel! Zelfs op tegels in de toilet, badkamer, stenen trap!
Dus? Dat is geen excuus om niet te gaan, lijkt me. Ik vergeet ook regelmatig mijn schoenen..quote:Op maandag 11 april 2011 16:52 schreef Spirit82 het volgende:
Ik ook van jouquote:
hmmm... als ik lig ben ik weg, dat is ook gegarandeerdquote:Op maandag 11 april 2011 16:50 schreef Phantomesse het volgende:
Op mijn rug kan ik echt niet in slaap vallen. Soms lig ik op mijn rug en dan val ik maar niet in slaap, zodra ik me omdraai ben ik weg. Als ik wakker moet blijven ga ik dan ook op mijn rug liggenNiet in slaap vallen gegarandeerd
Lelijkquote:Op maandag 11 april 2011 16:52 schreef PBateman1978 het volgende:
Ik las decolleté en moest posten.
[ http://img831.imageshack.us/img831/179/pset.jpg (copy/paste deze link) ]
ik mn sportslipquote:Op maandag 11 april 2011 16:53 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Dus? Dat is geen excuus om niet te gaan, lijkt me. Ik vergeet ook regelmatig mijn schoenen..
Alleen na de seks lukt mij datquote:Op maandag 11 april 2011 16:50 schreef Phantomesse het volgende:
Op mijn rug kan ik echt niet in slaap vallen.
Ik heb thuis nog wel sokken hoorquote:
Ja maar ik wilde direct vanuit mn werk gaan. Als ik eenmaal thuis ben, kom ik de deur namelijk niet meer uit. Nouja, dan maar verplicht afwassen en stofzuigen en morgen sportenquote:Op maandag 11 april 2011 16:53 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Dus? Dat is geen excuus om niet te gaan, lijkt me. Ik vergeet ook regelmatig mijn schoenen..
Wees blij dat je zelf niet van een rijdende auto bent gevallenquote:Op maandag 11 april 2011 16:54 schreef rival het volgende:
ik ben blij dat ik jullie laat lachen!
Bitches!
Dumpert in de gaten houden, wie weet sta ik er straks opquote:Op maandag 11 april 2011 16:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als dank voor mijn leuke iPhonegrapje.
of dat je je baby op je auto hebt laten staanquote:Op maandag 11 april 2011 16:55 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Wees blij dat je zelf niet van een rijdende auto bent gevallen
Ze zitten heel lelijk tegen elkaar aan geperst. D'r cleavage loopt in een boogquote:Op maandag 11 april 2011 16:54 schreef WinterBreeze het volgende:
[..]
Waarom?Ik vind het eerlijk gezegd best smakelijk...
Wie zet babs dan ook op z'n auto.quote:Op maandag 11 april 2011 16:56 schreef CherryLips het volgende:
of dat je je baby op je auto hebt laten staan
Just a matter of time, I think.quote:Op maandag 11 april 2011 16:55 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Dit weekend niet neequote:Op maandag 11 april 2011 16:55 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Volgens mij is dat deels vertekening. Haar rechterborst zit dichter bij de camera.quote:Op maandag 11 april 2011 16:56 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ze zitten heel lelijk tegen elkaar aan geperst. D'r cleavage loopt in een boog
* Nouk84 kijkt naar UI van Yuki....quote:Op maandag 11 april 2011 16:56 schreef Yuki het volgende:
Ze zitten heel lelijk tegen elkaar aan geperst. D'r cleavage loopt in een boog
Not surprised enzquote:Op maandag 11 april 2011 16:58 schreef rival het volgende:
[..]
been there, done that.. kommop wat denk je zelf.
Die heb ik dan ook niet vanwege haar tietenquote:
Ja lekker hoorquote:
nee ik wilde al zeggen, dat was al toen we net 18 werden enzoquote:Op maandag 11 april 2011 16:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Not surprised enz![]()
Maar hoe is het verder met je? Behalve dan het gemis van je iPhone?
Waarom wel eigenlijk?quote:Op maandag 11 april 2011 16:59 schreef Yuki het volgende:
Die heb ik dan ook niet vanwege haar tieten
Ja logisch die spanningquote:Op maandag 11 april 2011 17:03 schreef rival het volgende:
[..]
nee ik wilde al zeggen, dat was al toen we net 18 werden enzo
Verder gaat het erg goed, vol met spanning en zin... lente is goed begonnen das ook een voordeel... helemaal top dus
you?
Ben je al raps aan het schrijven over je leven in the hood?quote:Op maandag 11 april 2011 17:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja logisch die spanning![]()
I'm getting there!! Komt wel allemaal, geen haast mee. Vermaak me prima in de ghetto
ik kan niet wachten tot ik met mijn tuin kan beginnen, burgerlijk hequote:Op maandag 11 april 2011 17:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja logisch die spanning![]()
I'm getting there!! Komt wel allemaal, geen haast mee. Vermaak me prima in de ghetto
Uiteraard.quote:Op maandag 11 april 2011 17:05 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ben je al raps aan het schrijven over je leven in the hood?
Nee echt?quote:Op maandag 11 april 2011 17:05 schreef rival het volgende:
[..]
ik kan niet wachten tot ik met mijn tuin kan beginnen, burgerlijk he
Waar is rival gebleven?quote:Op maandag 11 april 2011 17:05 schreef rival het volgende:
[..]
ik kan niet wachten tot ik met mijn tuin kan beginnen, burgerlijk he
Ik ben toch maar op mezelf gegaanquote:Op maandag 11 april 2011 17:05 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ben je al raps aan het schrijven over je leven in the hood?
Die ga ik uitprinten en inlijstenquote:Op maandag 11 april 2011 17:07 schreef rival het volgende:
[..]
Ik ben toch maar op mezelf gegaan
en al had ik kogelgaten in mijn raam
dit is mijn plekkie, mijn spot, hier krijg je me niet weg
ik rap mezelf naar de top, haters hebben pech!
moet geld verdienen want de woorden top, haters en kogelgaten komen er in voor.
Nooit, vijver kost teveel tijd aan onderhoud....quote:Op maandag 11 april 2011 17:06 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee echt?
Laat me raden, er komt een koi-vijver?
Misschien ken je rival nog niet zo goedquote:
Ik zie potentiequote:Op maandag 11 april 2011 17:07 schreef rival het volgende:
[..]
Ik ben toch maar op mezelf gegaan
en al had ik kogelgaten in mijn raam
dit is mijn plekkie, mijn spot, hier krijg je me niet weg
ik rap mezelf naar de top, haters hebben pech!
moet geld verdienen want de woorden top, haters en kogelgaten komen er in voor.
dat was een freestyle laat me dan iig leipe lyrics schrijven weetjequote:Op maandag 11 april 2011 17:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die ga ik uitprinten en inlijsten
Ajax, im in!quote:Op maandag 11 april 2011 17:12 schreef CherryLips het volgende:
http://www.nederlandhelptjapan.nl/
wie gaat er mee?
Ik nietquote:Op maandag 11 april 2011 17:12 schreef CherryLips het volgende:
wie gaat er mee?
quote:Op maandag 11 april 2011 17:12 schreef CherryLips het volgende:
wie gaat er mee?
Ze horrorquote:Votown Allstars (Jan Smit, Nick en Simon en de 3 Js).
Ik heb scharrel net verteld dat ik er vanaf ziequote:Op maandag 11 april 2011 17:12 schreef CherryLips het volgende:
wie gaat er mee?
Is een tsunami niet toepasselijker gezien de gelegenheid?quote:
Ik dacht hetzelfdequote:Op maandag 11 april 2011 17:21 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Is een tsunami niet toepasselijker gezien de gelegenheid?
Ja maar in een relatie doe je toch allesquote:Op maandag 11 april 2011 17:20 schreef HeatWave het volgende:
Ik heb scharrel net verteld dat ik er vanaf zie.
Ik ga wel met je scharrel.quote:Op maandag 11 april 2011 17:20 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik heb scharrel net verteld dat ik er vanaf zie.
Scharrel =/= relatie.quote:Op maandag 11 april 2011 17:21 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ja maar in een relatie doe je toch allessamen
?
quote:Op maandag 11 april 2011 17:28 schreef Q. het volgende:
Oh ja: ik ga aan de bril. Mieters hip ben ik toch ook.
Picsquote:Op maandag 11 april 2011 17:28 schreef Q. het volgende:
Oh ja: ik ga aan de bril. Mieters hip ben ik toch ook.
Kreeg ze met geen mogelijkheid in mn ogen, de contactlenzenmeneer ook niet.quote:
Bah, gefrot in je ogenquote:Op maandag 11 april 2011 17:29 schreef Q. het volgende:
[..]
Kreeg ze met geen mogelijkheid in mn ogen, de contactlenzenmeneer ook niet.Mn ogen zijn koppig.
Eerder heb ik geen geld.quote:Op maandag 11 april 2011 17:30 schreef Yuki het volgende:
[..]
Dat zeiden ze bij mij ook. 5 dagen later had ik 'm
Heb jij geen zorgverzekering waar de brillenmeneer direct geld vandaan kan trekken?quote:
Alleen basis, die vergoedt niet zoveel.quote:Op maandag 11 april 2011 17:30 schreef Yuki het volgende:
[..]
Heb jij geen zorgverzekering waar de brillenmeneer direct geld vandaan kan trekken?
Ik hoefde hem niet eens te laten zien! Ze geloofden me zo ook wel. Fijne winkel, dat Eyewish.quote:
Die korting geven ze aan iedereenquote:Op maandag 11 april 2011 17:36 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik hoefde hem niet eens te laten zien! Ze geloofden me zo ook wel. Fijne winkel, dat Eyewish.
ben je aan de origami?quote:Op maandag 11 april 2011 17:39 schreef -Engel- het volgende:
En de rest.... die hier gisteravond ook was.... ik heb nog een kraanvogel erbij
Hmmquote:Op maandag 11 april 2011 17:09 schreef rival het volgende:
[..]
Nooit, vijver kost teveel tijd aan onderhoud....
kunstof "hout" en nepgras, lekker onderhoudsvrij
[..]
Misschien ken je rival nog niet zo goed
omdat:quote:
Doe je ding!!quote:Op maandag 11 april 2011 17:10 schreef rival het volgende:
[..]
dat was een freestyle laat me dan iig leipe lyrics schrijven weetje
pijnlijk.... veel vit c.. en dat ene spul halen (en gebruikenquote:Op maandag 11 april 2011 17:45 schreef Nouk84 het volgende:
Godverdomme, 3 dagen Kopenhagen met teveel drank en weinig fruit en ik heb gelijk een aft
Succes!quote:Op maandag 11 april 2011 17:45 schreef -Engel- het volgende:
[..]
omdat:
The crane is a traditional origami model which has been folded for hundreds of years. The crane stands for long life and good luck, and some people think that if you fold 1000 cranes you will be granted a wish!
Scheelt, ik was er dan ook niet. Dan moet je een keer ergens naar toe waar ik ook ben.quote:
Niets gewend jij.quote:Op maandag 11 april 2011 17:45 schreef Nouk84 het volgende:
Godverdomme, 3 dagen Kopenhagen met teveel drank en weinig fruit en ik heb gelijk een aft
Welke vrijdag?quote:Op maandag 11 april 2011 17:46 schreef Q. het volgende:
[..]
Scheelt, ik was er dan ook niet. Dan moet je een keer ergens naar toe waar ik ook ben.Vrijdag Tivoli oa.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ || Baby catcher in training || ♥
quote:Op maandag 11 april 2011 17:51 schreef Yuki het volgende:
omg, er is nu ook al een "Alternatief Daten" site'Zie ons alternatief anders zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'
Tap tap tap
Die ja.quote:Op maandag 11 april 2011 17:50 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Bedoel je deze>>>
http://www.tivoli.nl/agen(...)/TIVOLI+LOVES+FRIDAY
Allemaal he! Allemaal! We zijn ALLEMAAL anders!!quote:Op maandag 11 april 2011 17:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
'Zie ons alternatief anders zijn'
Hendig!quote:Op maandag 11 april 2011 17:51 schreef CherryLips het volgende:
oja, mijn abonnement was ineens gratis een maand verlengd
We zijn allemaal zo anders, dat we een eigen datingsite nodig hebben. Want we zijn allemaal zo uniek, we willen niet daten met normale mensen.quote:Op maandag 11 april 2011 17:53 schreef Yuki het volgende:
[..]
Allemaal he! Allemaal! We zijn ALLEMAAL anders!!
omg, er is nu ook al een "Alternatief Daten" siteEn hoe kom je hier zo op?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat, of ik heb het verkeerd gelezen.
omg, er is nu ook al een "Alternatief Daten" siteMy god...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.For great justice!
WERDEN ze maar in hokjes gestopt!quote:Op maandag 11 april 2011 17:55 schreef CherryLips het volgende:
En dan miepen dat ze in hokjes worden gestopt
Ik ookquote:
Klinkt als een doorstuurmail-wens.quote:Op maandag 11 april 2011 17:45 schreef -Engel- het volgende:
omdat:
The crane is a traditional origami model which has been folded for hundreds of years. The crane stands for long life and good luck, and some people think that if you fold 1000 cranes you will be granted a wish!
Gewoon compleet van A tot Zink pillen natuurlijk! En nee, gewoon mezelf pijn doen, spoelen met cola, kauwgom ertegenaan, poetsen daar.quote:Op maandag 11 april 2011 17:45 schreef -Engel- het volgende:
pijnlijk.... veel vit c.. en dat ene spul halen (en gebruiken)
Spoelen met lauw water, meer doe ik er niet meequote:Op maandag 11 april 2011 18:00 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Klinkt als een doorstuurmail-wens.
[..]
Gewoon compleet van A tot Zink pillen natuurlijk! En nee, gewoon mezelf pijn doen, spoelen met cola, kauwgom ertegenaan, poetsen daar.
Damnquote:Op maandag 11 april 2011 18:00 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Klinkt als een doorstuurmail-wens.
[..]
Gewoon compleet van A tot Zink pillen natuurlijk! En nee, gewoon mezelf pijn doen, spoelen met cola, kauwgom ertegenaan, poetsen daar.
Nietsquote:Op maandag 11 april 2011 18:13 schreef xFriendx het volgende:
Wat posten de mannen wanneer geen decolleté aanwezig?
Hij vroeg naar de mannenquote:Op maandag 11 april 2011 18:14 schreef WinterBreeze het volgende:
[..]
Tijd dat je gaat posten, ijskoningin
Yuki (of nog iets er achter) betekent ijskoningin dacht ik.quote:
Yuki Onna - Snow Queen (woman)quote:Op maandag 11 april 2011 18:21 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Yuki (of nog iets er achter) betekent ijskoningin dacht ik.
Yuki onna. Betekent sneeuwvrouw.quote:Op maandag 11 april 2011 18:21 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Yuki (of nog iets er achter) betekent ijskoningin dacht ik.
Da's aardig.quote:Op maandag 11 april 2011 18:28 schreef WinterBreeze het volgende:
[..]
Correctie: de meeste vrouwen in de zon
Samzz is wel van een goed ras hoor, gemakkelijk in de omgang, bij haar kan je de teugels laten vieren. Daarnaast is geen hindernis haar te hoog en doet ze de dingen in galop.quote:Op maandag 11 april 2011 18:28 schreef WinterBreeze het volgende:
[..]
Correctie: de meeste vrouwen in de zon
quote:Op maandag 11 april 2011 18:32 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Samzz is wel van een goed ras hoor, gemakkelijk in de omgang, bij haar kan je de teugels laten vieren. Daarnaast is geen hindernis haar te hoog en doet ze de dingen in galop.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |