Ik swing de pan uitquote:
Master Chief zegt mij ook iets, van Halo ja... maar bv van Farcry (heb ik van genoten) zou ik niet weten hoe dat personage heet.... ik speel zonder goed op te letten gok ikquote:Op maandag 11 april 2011 16:15 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit Halo gespeeld (en zal ook niet gebeuren, FPS hoort niet op de console), maar ik ken Master Chief gewoon
Hoe denk je dat dat komt?quote:
Ik weet het ook lang niet van alle spellen, maar Duke Nukem, Gorden Freeman, Master Chief en Guybrush Threepwood zijn ook naast hun spellen best wel iconen geworden. Net zoals Zelda en Mario bijvoorbeeld.quote:Op maandag 11 april 2011 16:18 schreef rival het volgende:
[..]
Master Chief zegt mij ook iets, van Halo ja... maar bv van Farcry (heb ik van genoten) zou ik niet weten hoe dat personage heet.... ik speel zonder goed op te letten gok ik
Samus Aran owns all.quote:Op maandag 11 april 2011 16:21 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik weet het ook lang niet van alle spellen, maar Duke Nukem, Gorden Freeman, Master Chief en Guybrush Threepwood zijn ook naast hun spellen best wel iconen geworden. Net zoals Zelda en Mario bijvoorbeeld.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.alsjeblieft![]()
quote:Op maandag 11 april 2011 16:24 schreef Memento-Mori het volgende:
Oj dat vind ik niet mooi zeg..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.alsjeblieftI'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
als je nu lacht vanwege mijn mobiel dan zou ik mijn mond verder houden anders ben ik erg nieuwsgierig naar de redenquote:
Guybrush ken ik ook nietquote:Op maandag 11 april 2011 16:21 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik weet het ook lang niet van alle spellen, maar Duke Nukem, Gorden Freeman, Master Chief en Guybrush Threepwood zijn ook naast hun spellen best wel iconen geworden. Net zoals Zelda en Mario bijvoorbeeld.
Oh dat sowieso. To each his own babequote:Op maandag 11 april 2011 16:26 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
gelukkig hoef jij er niet mee te lopenen krijg ik er heul veel complimentjes over
Ik hou van jequote:Op maandag 11 april 2011 16:25 schreef rival het volgende:
[..]
als je nu lacht vanwege mijn mobiel dan zou ik mijn mond verder houden anders ben ik erg nieuwsgierig naar de reden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |