"Ik zit ergens in de 4e rij van boven en het was mij toch gezellig."quote:
Even uploadenquote:Op maandag 11 april 2011 15:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Gooi de kandidaat-foto's eens voor de ballotagecommissie
Oei, das wel een goed idee.quote:Op maandag 11 april 2011 16:00 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Daarom nu juist wel gaan. Dan lijk je zeker voor geen meter op de foto op je pasje.
Ja, dan herkennen ze "die vent die eruitziet als een Neanderthaler" tenminste niet.quote:Op maandag 11 april 2011 16:00 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Daarom nu juist wel gaan. Dan lijk je zeker voor geen meter op de foto op je pasje.
Nee maar serieus hè. Volgens mij staat het hebben van een profielfoto met alcohol in de buurt/in je handen gelijk aan de (gewilde) uitstraling: ik ben gezellig.quote:
Iets wat je de eerste dag in een nette scheiding kan doen voor het extra shockeffect.quote:Op maandag 11 april 2011 16:01 schreef stbabylon het volgende:
Oei, das wel een goed idee.
Ik ga wel vrijdag naar de kapper. Maar weet absoluut niet hoe ik het wil. Is nu overal zo'n 10~13cm, dus zeker aan de voorkant en achterkant moet er wat van af, maar voor de rest...
die foto's zie ik vaak meer als.. ik was ook ooit eens in de kroeg dat post ik maar meteen nu lijk ik gezelligquote:Op maandag 11 april 2011 16:02 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Nee maar serieus hè. Volgens mij staat het hebben van een profielfoto met alcohol in de buurt/in je handen gelijk aan de (gewilde) uitstraling: ik ben gezellig.
Dus als je een gezellige foto moet zoeken: pak er een uit de club, fles prosecco aan de mond, lekker gek.
No worries, als ik hoor dat je wild haar en een baard heb, vind ik je gewoon weer eng hoorquote:
Toch grappig dat ik twee mensen op die foto kenquote:Op maandag 11 april 2011 16:01 schreef AirwiN het volgende:
[..]
"Ik zit ergens in de 4e rij van boven en het was mij toch gezellig."
[ afbeelding ]
Goed dat je het zegt. Ik moet ook nog een keer een foto (laten) maken van mezelf in de trein met alcohol. Zo lijk ik ook gezellig.quote:Op maandag 11 april 2011 16:05 schreef ArTiC het volgende:
ik heb alleen maar foto's waar ik opsta met alcohol
Neequote:Op maandag 11 april 2011 16:02 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Nee maar serieus hè. Volgens mij staat het hebben van een profielfoto met alcohol in de buurt/in je handen gelijk aan de (gewilde) uitstraling: ik ben gezellig.
Dus als je een gezellige foto moet zoeken: pak er een uit de club, fles prosecco aan de mond, lekker gek.
in de trein met alcohol...je gaat voor de zwerverlook?quote:Op maandag 11 april 2011 16:05 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Goed dat je het zegt. Ik moet ook nog een keer een foto (laten) maken van mezelf in de trein met alcohol. Zo lijk ik ook gezellig.
Mwah, ik lijk meer op Gordon Freeman, tenminste als ik mijn bril op hebquote:Op maandag 11 april 2011 16:01 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, dan herkennen ze "die vent die eruitziet als een Neanderthaler" tenminste niet.
Japanse toeristen doen dat ookquote:Op maandag 11 april 2011 16:06 schreef ArTiC het volgende:
[..]
in de trein met alcohol...je gaat voor de zwerverlook?
De enige reden dat ik eigenlijk meer haar wil hebbenquote:Op maandag 11 april 2011 16:06 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Mwah, ik lijk meer op Gordon Freeman, tenminste als ik mijn bril op heb
Maar sowieso met bril zie ik er best wel mega hip uit
Oh, gelukkig maarquote:Op maandag 11 april 2011 16:05 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
No worries, als ik hoor dat je wild haar en een baard heb, vind ik je gewoon weer eng hoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En deze vind ik zelf het best, maar is misschien iets te "gezellig"SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ || Baby catcher in training || ♥
Zulk lang haar heeft hij toch heulemaal niet?quote:Op maandag 11 april 2011 16:06 schreef stbabylon het volgende:
Mwah, ik lijk meer op Gordon Freeman, tenminste als ik mijn bril op heb
Maar sowieso met bril zie ik er best wel mega hip uit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 11 april 2011 16:08 schreef Yuki het volgende:
Ballotage:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En deze vind ik zelf het best, maar is misschien iets te "gezellig"De eerste!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
quote:Op maandag 11 april 2011 16:09 schreef Techno het volgende:
[..]
Zulk lang haar heeft hij toch heulemaal niet?Ik heb bijna niks meer op m'n schedel. Da's de clou.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat, of ik heb het verkeerd gelezen.
quote:Op maandag 11 april 2011 16:08 schreef Yuki het volgende:
Ballotage:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En deze vind ik zelf het best, maar is misschien iets te "gezellig"De eerste.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]
Zulk lang haar heeft hij toch heulemaal niet?Nee, het is ook geen 100% match, maar het komt in de buurtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[..]
Zulk lang haar heeft hij toch heulemaal niet?En ik dacht dat hij het over Morgan Freeman had en snapte er al geen reet van.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b] Unstable. Volatile. Dangerous. [/b]
YES! The rhythm, the rebel.
quote:Op maandag 11 april 2011 16:10 schreef Kluts het volgende:
[..]
En ik dacht dat hij het over Morgan Freeman had en snapte er al geen reet van.
ik zat ook al te denkenquote:Op maandag 11 april 2011 16:10 schreef Kluts het volgende:
[..]
ik wilde bijna posten.. hij heet Morganquote:Op maandag 11 april 2011 16:10 schreef Kluts het volgende:
[..]
Jeps. De Alcoholistische Zwerver.quote:Op maandag 11 april 2011 16:06 schreef ArTiC het volgende:
[..]
in de trein met alcohol...je gaat voor de zwerverlook?
Jaaa!! Ik zat ook al: ik dacht dat babs blank was?!quote:Op maandag 11 april 2011 16:10 schreef Kluts het volgende:
[..]
Jups. Ik vind het wel meevallen qua "te gezellig", hoorquote:Op maandag 11 april 2011 16:11 schreef Yuki het volgende:
[..]
Onderste, als in die ik "te gezellig" vind?
Ik weet niet of ik met een diep decolleté op intranet moet gaan staanquote:Op maandag 11 april 2011 16:12 schreef WinterBreeze het volgende:
[..]
Jups. Ik vind het wel meevallen qua "te gezellig", hoor
Dan de bovenste.quote:Op maandag 11 april 2011 16:13 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik met een diep decolleté op intranet moet gaan staan
Op mijn werk draag ik standaard een hemdje of longsleeve onder dat jurkje.
Nope, bewaar dat maar voor ons.quote:Op maandag 11 april 2011 16:13 schreef Yuki het volgende:
Ik weet niet of ik met een diep decolleté op intranet moet gaan staan
Omdat ik het wel een hele mooie foto vind. En ik heb net al van iemand gehoord dat het evt wel zou kunnen. Ik twijfel er alleen over.quote:Op maandag 11 april 2011 16:13 schreef WinterBreeze het volgende:
[..]
Dan de bovenste.
Waarom suggereer je het dan?
Ze is kennelijk van de "If you have it, flaunt it" filosofiequote:Op maandag 11 april 2011 16:13 schreef WinterBreeze het volgende:
[..]
Dan de bovenste.
Ik heb nog nooit Halo gespeeld (en zal ook niet gebeuren, FPS hoort niet op de console), maar ik ken Master Chief gewoonquote:Op maandag 11 april 2011 16:12 schreef rival het volgende:
[..]
ik ken meestal geen namen van personages uit de games
behalve nico natuurlijk
BOOBIES!quote:Op maandag 11 april 2011 16:15 schreef STING het volgende:
[..]
Ze is kennelijk van de "If you have it, flaunt it" filosofie
De eerstequote:Op maandag 11 april 2011 16:15 schreef Yuki het volgende:
[..]
Omdat ik het wel een hele mooie foto vind. En ik heb net al van iemand gehoord dat het evt wel zou kunnen. Ik twijfel er alleen over.
Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaandaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaachtquote:Op maandag 11 april 2011 16:13 schreef WinterBreeze het volgende:
[..]
Dan de bovenste.
Ja ik ook!quote:Op maandag 11 april 2011 16:11 schreef rival het volgende:
[..]
ik wilde bijna posten.. hij heet Morgan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |