quote:Op maandag 11 april 2011 16:09 schreef Techno het volgende:
[..]
Zulk lang haar heeft hij toch heulemaal niet?En ik dacht dat hij het over Morgan Freeman had en snapte er al geen reet van.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b] Unstable. Volatile. Dangerous. [/b]
YES! The rhythm, the rebel.
quote:Op maandag 11 april 2011 16:10 schreef Kluts het volgende:
[..]
En ik dacht dat hij het over Morgan Freeman had en snapte er al geen reet van.
ik zat ook al te denkenquote:Op maandag 11 april 2011 16:10 schreef Kluts het volgende:
[..]
ik wilde bijna posten.. hij heet Morganquote:Op maandag 11 april 2011 16:10 schreef Kluts het volgende:
[..]
Jeps. De Alcoholistische Zwerver.quote:Op maandag 11 april 2011 16:06 schreef ArTiC het volgende:
[..]
in de trein met alcohol...je gaat voor de zwerverlook?
Jaaa!! Ik zat ook al: ik dacht dat babs blank was?!quote:Op maandag 11 april 2011 16:10 schreef Kluts het volgende:
[..]
Jups. Ik vind het wel meevallen qua "te gezellig", hoorquote:Op maandag 11 april 2011 16:11 schreef Yuki het volgende:
[..]
Onderste, als in die ik "te gezellig" vind?
Ik weet niet of ik met een diep decolleté op intranet moet gaan staanquote:Op maandag 11 april 2011 16:12 schreef WinterBreeze het volgende:
[..]
Jups. Ik vind het wel meevallen qua "te gezellig", hoor
Dan de bovenste.quote:Op maandag 11 april 2011 16:13 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik met een diep decolleté op intranet moet gaan staan
Op mijn werk draag ik standaard een hemdje of longsleeve onder dat jurkje.
Nope, bewaar dat maar voor ons.quote:Op maandag 11 april 2011 16:13 schreef Yuki het volgende:
Ik weet niet of ik met een diep decolleté op intranet moet gaan staan
Omdat ik het wel een hele mooie foto vind. En ik heb net al van iemand gehoord dat het evt wel zou kunnen. Ik twijfel er alleen over.quote:Op maandag 11 april 2011 16:13 schreef WinterBreeze het volgende:
[..]
Dan de bovenste.
Waarom suggereer je het dan?
Ze is kennelijk van de "If you have it, flaunt it" filosofiequote:Op maandag 11 april 2011 16:13 schreef WinterBreeze het volgende:
[..]
Dan de bovenste.
Ik heb nog nooit Halo gespeeld (en zal ook niet gebeuren, FPS hoort niet op de console), maar ik ken Master Chief gewoonquote:Op maandag 11 april 2011 16:12 schreef rival het volgende:
[..]
ik ken meestal geen namen van personages uit de games
behalve nico natuurlijk
BOOBIES!quote:Op maandag 11 april 2011 16:15 schreef STING het volgende:
[..]
Ze is kennelijk van de "If you have it, flaunt it" filosofie
De eerstequote:Op maandag 11 april 2011 16:15 schreef Yuki het volgende:
[..]
Omdat ik het wel een hele mooie foto vind. En ik heb net al van iemand gehoord dat het evt wel zou kunnen. Ik twijfel er alleen over.
Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaandaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaachtquote:Op maandag 11 april 2011 16:13 schreef WinterBreeze het volgende:
[..]
Dan de bovenste.
Ja ik ook!quote:Op maandag 11 april 2011 16:11 schreef rival het volgende:
[..]
ik wilde bijna posten.. hij heet Morgan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |