Jij.quote:Op maandag 11 april 2011 16:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die van mij niet, en ik ben berelomp
quote:Op maandag 11 april 2011 16:46 schreef rival het volgende:
[..]
niet de mijne, die was al zovaak gevallen
quote:Op maandag 11 april 2011 16:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die van mij niet, en ik ben berelomp
Waar blijft die decolletéfoto?quote:Op maandag 11 april 2011 16:47 schreef rival het volgende:
met die tieten van jou? dat ligt toch niet lekker
die van mij is vorige week 10 meter over het asfalt gelanceerd, paar krasjes op de hoekenquote:Op maandag 11 april 2011 16:47 schreef Yuki het volgende:
[..]
[..]
Ik liet die van mij 1 keer vallen, op de stoep. Hele scherm aan diggelen
Neem aan dat ze 1 of twee armen zo kruislinks over dr buik onder dr borsten heeft en daarop steuntquote:Op maandag 11 april 2011 16:47 schreef rival het volgende:
[..]
Daar dus.quote:
Een goed bed zorgt ervoor dat ik, met die tieten van mij, nog steeds netjes recht ligquote:Op maandag 11 april 2011 16:47 schreef rival het volgende:
quote:Op maandag 11 april 2011 16:49 schreef WinterBreeze het volgende:
Rug-/zijslaper. Waar blijven de allroundslapers?
Hoi.quote:Op maandag 11 april 2011 16:49 schreef WinterBreeze het volgende:
meldtquote:Op maandag 11 april 2011 16:49 schreef WinterBreeze het volgende:
Ja oké, op de stoep. Zo lomp ben ik dan weer niet.quote:Op maandag 11 april 2011 16:47 schreef Yuki het volgende:
[..]
[..]
Checkquote:
ik hoor het vaker, mijne is zeker 6 keer gevallen... waarvan 2 keer ook echt goed hard.quote:Op maandag 11 april 2011 16:47 schreef Yuki het volgende:
quote:Op maandag 11 april 2011 16:48 schreef n8n het volgende:
[..]
die van mij is vorige week 10 meter over het asfalt gelanceerd, paar krasjes op de hoeken
quote:
Sindsdien is ie nog 2 of 3 keer op zachtere ondergrond gedonderd. Ik ben nu steeds zo bang dat ik 'm laat vallenquote:Op maandag 11 april 2011 16:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja oké, op de stoep. Zo lomp ben ik dan weer niet.
*afkloppen*
hehe herkenbaar, scherm 100% intact, zelfs met een telefoonhoorn van een publieke telefoon op geslagenquote:Op maandag 11 april 2011 16:50 schreef Nouk84 het volgende:
Mijn iPhone is ook al 100x gevallen (maar nog nooit van een auto) en het scherm is wonder boven wonder nog heel! Zelfs op tegels in de toilet, badkamer, stenen trap!
Waarom zou je dat doen?quote:Op maandag 11 april 2011 16:51 schreef n8n het volgende:
[..]
hehe herkenbaar, scherm 100% intact, zelfs met een telefoonhoorn van een publieke telefoon op geslagen
Schrok me wel de pleuris, was een tweebaansweg in het midden van Utrecht ook nog eens, gered met gevaar voor eigen levenquote:
Als dank voor mijn leuke iPhonegrapje.quote:
vriend was dronken, kon niet bellen (vraag me niet waarom hij het daar probeerde), ik wilde mn telefoon geven en hij klapt de hoorn er opquote:
nee huppel der tieten ken ik nietquote:Op maandag 11 april 2011 16:49 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Een goed bed zorgt ervoor dat ik, met die tieten van mij, nog steeds netjes recht lig![]()
Of dacht je dat je het tegen huppel had?
Winkels zijn tot 6 uur openquote:Op maandag 11 april 2011 16:52 schreef Spirit82 het volgende:
Wilde direct uit mn werk naar de sportschool, maar bedenk me ineens dat ik sokken ben vergeten mee te nemenDamn...
BH vullen kan toch ook ergens anders mee?quote:Op maandag 11 april 2011 16:52 schreef Spirit82 het volgende:
Wilde direct uit mn werk naar de sportschool, maar bedenk me ineens dat ik sokken ben vergeten mee te nemenDamn...
Kwaliteit!quote:Op maandag 11 april 2011 16:50 schreef Nouk84 het volgende:
Mijn iPhone is ook al 100x gevallen (maar nog nooit van een auto) en het scherm is wonder boven wonder nog heel! Zelfs op tegels in de toilet, badkamer, stenen trap!
Dus? Dat is geen excuus om niet te gaan, lijkt me. Ik vergeet ook regelmatig mijn schoenen..quote:Op maandag 11 april 2011 16:52 schreef Spirit82 het volgende:
Ik ook van jouquote:
hmmm... als ik lig ben ik weg, dat is ook gegarandeerdquote:Op maandag 11 april 2011 16:50 schreef Phantomesse het volgende:
Op mijn rug kan ik echt niet in slaap vallen. Soms lig ik op mijn rug en dan val ik maar niet in slaap, zodra ik me omdraai ben ik weg. Als ik wakker moet blijven ga ik dan ook op mijn rug liggenNiet in slaap vallen gegarandeerd
Lelijkquote:Op maandag 11 april 2011 16:52 schreef PBateman1978 het volgende:
Ik las decolleté en moest posten.
[ http://img831.imageshack.us/img831/179/pset.jpg (copy/paste deze link) ]
ik mn sportslipquote:Op maandag 11 april 2011 16:53 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Dus? Dat is geen excuus om niet te gaan, lijkt me. Ik vergeet ook regelmatig mijn schoenen..
Alleen na de seks lukt mij datquote:Op maandag 11 april 2011 16:50 schreef Phantomesse het volgende:
Op mijn rug kan ik echt niet in slaap vallen.
Ik heb thuis nog wel sokken hoorquote:
Ja maar ik wilde direct vanuit mn werk gaan. Als ik eenmaal thuis ben, kom ik de deur namelijk niet meer uit. Nouja, dan maar verplicht afwassen en stofzuigen en morgen sportenquote:Op maandag 11 april 2011 16:53 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Dus? Dat is geen excuus om niet te gaan, lijkt me. Ik vergeet ook regelmatig mijn schoenen..
Wees blij dat je zelf niet van een rijdende auto bent gevallenquote:Op maandag 11 april 2011 16:54 schreef rival het volgende:
ik ben blij dat ik jullie laat lachen!
Bitches!
Dumpert in de gaten houden, wie weet sta ik er straks opquote:Op maandag 11 april 2011 16:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als dank voor mijn leuke iPhonegrapje.
of dat je je baby op je auto hebt laten staanquote:Op maandag 11 april 2011 16:55 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Wees blij dat je zelf niet van een rijdende auto bent gevallen
Ze zitten heel lelijk tegen elkaar aan geperst. D'r cleavage loopt in een boogquote:Op maandag 11 april 2011 16:54 schreef WinterBreeze het volgende:
[..]
Waarom?Ik vind het eerlijk gezegd best smakelijk...
Wie zet babs dan ook op z'n auto.quote:Op maandag 11 april 2011 16:56 schreef CherryLips het volgende:
of dat je je baby op je auto hebt laten staan
Just a matter of time, I think.quote:Op maandag 11 april 2011 16:55 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Dit weekend niet neequote:Op maandag 11 april 2011 16:55 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Volgens mij is dat deels vertekening. Haar rechterborst zit dichter bij de camera.quote:Op maandag 11 april 2011 16:56 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ze zitten heel lelijk tegen elkaar aan geperst. D'r cleavage loopt in een boog
* Nouk84 kijkt naar UI van Yuki....quote:Op maandag 11 april 2011 16:56 schreef Yuki het volgende:
Ze zitten heel lelijk tegen elkaar aan geperst. D'r cleavage loopt in een boog
Not surprised enzquote:Op maandag 11 april 2011 16:58 schreef rival het volgende:
[..]
been there, done that.. kommop wat denk je zelf.
Die heb ik dan ook niet vanwege haar tietenquote:
Ja lekker hoorquote:
nee ik wilde al zeggen, dat was al toen we net 18 werden enzoquote:Op maandag 11 april 2011 16:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Not surprised enz![]()
Maar hoe is het verder met je? Behalve dan het gemis van je iPhone?
Waarom wel eigenlijk?quote:Op maandag 11 april 2011 16:59 schreef Yuki het volgende:
Die heb ik dan ook niet vanwege haar tieten
Ja logisch die spanningquote:Op maandag 11 april 2011 17:03 schreef rival het volgende:
[..]
nee ik wilde al zeggen, dat was al toen we net 18 werden enzo
Verder gaat het erg goed, vol met spanning en zin... lente is goed begonnen das ook een voordeel... helemaal top dus
you?
Ben je al raps aan het schrijven over je leven in the hood?quote:Op maandag 11 april 2011 17:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja logisch die spanning![]()
I'm getting there!! Komt wel allemaal, geen haast mee. Vermaak me prima in de ghetto
ik kan niet wachten tot ik met mijn tuin kan beginnen, burgerlijk hequote:Op maandag 11 april 2011 17:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja logisch die spanning![]()
I'm getting there!! Komt wel allemaal, geen haast mee. Vermaak me prima in de ghetto
Uiteraard.quote:Op maandag 11 april 2011 17:05 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ben je al raps aan het schrijven over je leven in the hood?
Nee echt?quote:Op maandag 11 april 2011 17:05 schreef rival het volgende:
[..]
ik kan niet wachten tot ik met mijn tuin kan beginnen, burgerlijk he
Waar is rival gebleven?quote:Op maandag 11 april 2011 17:05 schreef rival het volgende:
[..]
ik kan niet wachten tot ik met mijn tuin kan beginnen, burgerlijk he
Ik ben toch maar op mezelf gegaanquote:Op maandag 11 april 2011 17:05 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ben je al raps aan het schrijven over je leven in the hood?
Die ga ik uitprinten en inlijstenquote:Op maandag 11 april 2011 17:07 schreef rival het volgende:
[..]
Ik ben toch maar op mezelf gegaan
en al had ik kogelgaten in mijn raam
dit is mijn plekkie, mijn spot, hier krijg je me niet weg
ik rap mezelf naar de top, haters hebben pech!
moet geld verdienen want de woorden top, haters en kogelgaten komen er in voor.
Nooit, vijver kost teveel tijd aan onderhoud....quote:Op maandag 11 april 2011 17:06 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee echt?
Laat me raden, er komt een koi-vijver?
Misschien ken je rival nog niet zo goedquote:
Ik zie potentiequote:Op maandag 11 april 2011 17:07 schreef rival het volgende:
[..]
Ik ben toch maar op mezelf gegaan
en al had ik kogelgaten in mijn raam
dit is mijn plekkie, mijn spot, hier krijg je me niet weg
ik rap mezelf naar de top, haters hebben pech!
moet geld verdienen want de woorden top, haters en kogelgaten komen er in voor.
dat was een freestyle laat me dan iig leipe lyrics schrijven weetjequote:Op maandag 11 april 2011 17:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die ga ik uitprinten en inlijsten
Ajax, im in!quote:Op maandag 11 april 2011 17:12 schreef CherryLips het volgende:
http://www.nederlandhelptjapan.nl/
wie gaat er mee?
Ik nietquote:Op maandag 11 april 2011 17:12 schreef CherryLips het volgende:
wie gaat er mee?
quote:Op maandag 11 april 2011 17:12 schreef CherryLips het volgende:
wie gaat er mee?
Ze horrorquote:Votown Allstars (Jan Smit, Nick en Simon en de 3 Js).
Ik heb scharrel net verteld dat ik er vanaf ziequote:Op maandag 11 april 2011 17:12 schreef CherryLips het volgende:
wie gaat er mee?
Is een tsunami niet toepasselijker gezien de gelegenheid?quote:
Ik dacht hetzelfdequote:Op maandag 11 april 2011 17:21 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Is een tsunami niet toepasselijker gezien de gelegenheid?
Ja maar in een relatie doe je toch allesquote:Op maandag 11 april 2011 17:20 schreef HeatWave het volgende:
Ik heb scharrel net verteld dat ik er vanaf zie.
Ik ga wel met je scharrel.quote:Op maandag 11 april 2011 17:20 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik heb scharrel net verteld dat ik er vanaf zie.
Scharrel =/= relatie.quote:Op maandag 11 april 2011 17:21 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ja maar in een relatie doe je toch allessamen
?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |