Waarom zou je dat doen?quote:Op maandag 11 april 2011 16:51 schreef n8n het volgende:
[..]
hehe herkenbaar, scherm 100% intact, zelfs met een telefoonhoorn van een publieke telefoon op geslagen
Schrok me wel de pleuris, was een tweebaansweg in het midden van Utrecht ook nog eens, gered met gevaar voor eigen levenquote:
Als dank voor mijn leuke iPhonegrapje.quote:
vriend was dronken, kon niet bellen (vraag me niet waarom hij het daar probeerde), ik wilde mn telefoon geven en hij klapt de hoorn er opquote:
nee huppel der tieten ken ik nietquote:Op maandag 11 april 2011 16:49 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Een goed bed zorgt ervoor dat ik, met die tieten van mij, nog steeds netjes recht lig![]()
Of dacht je dat je het tegen huppel had?
Winkels zijn tot 6 uur openquote:Op maandag 11 april 2011 16:52 schreef Spirit82 het volgende:
Wilde direct uit mn werk naar de sportschool, maar bedenk me ineens dat ik sokken ben vergeten mee te nemenDamn...
BH vullen kan toch ook ergens anders mee?quote:Op maandag 11 april 2011 16:52 schreef Spirit82 het volgende:
Wilde direct uit mn werk naar de sportschool, maar bedenk me ineens dat ik sokken ben vergeten mee te nemenDamn...
Kwaliteit!quote:Op maandag 11 april 2011 16:50 schreef Nouk84 het volgende:
Mijn iPhone is ook al 100x gevallen (maar nog nooit van een auto) en het scherm is wonder boven wonder nog heel! Zelfs op tegels in de toilet, badkamer, stenen trap!
Dus? Dat is geen excuus om niet te gaan, lijkt me. Ik vergeet ook regelmatig mijn schoenen..quote:Op maandag 11 april 2011 16:52 schreef Spirit82 het volgende:
Ik ook van jouquote:
hmmm... als ik lig ben ik weg, dat is ook gegarandeerdquote:Op maandag 11 april 2011 16:50 schreef Phantomesse het volgende:
Op mijn rug kan ik echt niet in slaap vallen. Soms lig ik op mijn rug en dan val ik maar niet in slaap, zodra ik me omdraai ben ik weg. Als ik wakker moet blijven ga ik dan ook op mijn rug liggenNiet in slaap vallen gegarandeerd
Lelijkquote:Op maandag 11 april 2011 16:52 schreef PBateman1978 het volgende:
Ik las decolleté en moest posten.
[ http://img831.imageshack.us/img831/179/pset.jpg (copy/paste deze link) ]
ik mn sportslipquote:Op maandag 11 april 2011 16:53 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Dus? Dat is geen excuus om niet te gaan, lijkt me. Ik vergeet ook regelmatig mijn schoenen..
Alleen na de seks lukt mij datquote:Op maandag 11 april 2011 16:50 schreef Phantomesse het volgende:
Op mijn rug kan ik echt niet in slaap vallen.
Ik heb thuis nog wel sokken hoorquote:
Ja maar ik wilde direct vanuit mn werk gaan. Als ik eenmaal thuis ben, kom ik de deur namelijk niet meer uit. Nouja, dan maar verplicht afwassen en stofzuigen en morgen sportenquote:Op maandag 11 april 2011 16:53 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Dus? Dat is geen excuus om niet te gaan, lijkt me. Ik vergeet ook regelmatig mijn schoenen..
Wees blij dat je zelf niet van een rijdende auto bent gevallenquote:Op maandag 11 april 2011 16:54 schreef rival het volgende:
ik ben blij dat ik jullie laat lachen!
Bitches!
Dumpert in de gaten houden, wie weet sta ik er straks opquote:Op maandag 11 april 2011 16:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als dank voor mijn leuke iPhonegrapje.
of dat je je baby op je auto hebt laten staanquote:Op maandag 11 april 2011 16:55 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Wees blij dat je zelf niet van een rijdende auto bent gevallen
Ze zitten heel lelijk tegen elkaar aan geperst. D'r cleavage loopt in een boogquote:Op maandag 11 april 2011 16:54 schreef WinterBreeze het volgende:
[..]
Waarom?Ik vind het eerlijk gezegd best smakelijk...
Wie zet babs dan ook op z'n auto.quote:Op maandag 11 april 2011 16:56 schreef CherryLips het volgende:
of dat je je baby op je auto hebt laten staan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |