quote:Op maandag 11 april 2011 16:39 schreef Phantomesse het volgende:
Oeh, die MD's. Ik ben groot fan van MD's alleen dit vind ik niet zo heel mooiVooral ook omdat de één sneller uitgroeit dan de ander en dan klopt het geheel niet meer. Dit is de mijne
![]()
[ afbeelding ]
Hij wordt alleen een beetje gedrukt nu, toen ik hem liet zetten was mijn boezem lang niet zo vol als nu en was de hoogte gewoon mooi, maar ben 2 cupmaten gegroeid in een jaar tijd dus hij wordt nu een beetje samengeperst het is een wonder dat hij er uberhaupt nog in zit! Over een maand heb ik 'm een jaar
Als je graag naar gatenkaasdecolletés kijkt welquote:
de onderste zit er al 3 jaar, de rest 2 jaar, dus dat uitgroeien maak ik me niet zo druk meer omquote:Op maandag 11 april 2011 16:39 schreef Phantomesse het volgende:
Oeh, die MD's. Ik ben groot fan van MD's alleen dit vind ik niet zo heel mooiVooral ook omdat de één sneller uitgroeit dan de ander en dan klopt het geheel niet meer. Dit is de mijne
![]()
[ afbeelding ]
Hij wordt alleen een beetje gedrukt nu, toen ik hem liet zetten was mijn boezem lang niet zo vol als nu en was de hoogte gewoon mooi, maar ben 2 cupmaten gegroeid in een jaar tijd dus hij wordt nu een beetje samengeperst het is een wonder dat hij er uberhaupt nog in zit! Over een maand heb ik 'm een jaar
+1quote:
nee en leedvermaak hou ik ook wel van maarquote:Op maandag 11 april 2011 16:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Is niet mijn schuld dat jij je foon kwijt bent
Whehequote:Op maandag 11 april 2011 16:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als je graag naar gatenkaasdecolletés kijkt wel
Oh dat is wel netjes danquote:Op maandag 11 april 2011 16:40 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
de onderste zit er al 3 jaar, de rest 2 jaar, dus dat uitgroeien maak ik me niet zo druk meer om
kijk, dit is grappigquote:Op maandag 11 april 2011 16:35 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hoe bevalt je nieuwe iPhone trouwens?
Paar krasjes. Leek alsof ie goed was gevallenquote:
nope, ik slaap ook nog op mn buikquote:Op maandag 11 april 2011 16:41 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Oh dat is wel netjes danVind ik knap want de meesten zijn ze toch vrij snel kwijt. Jij slaapt op je rug en zij dan zeker?
Kan me moeilijk voorstellen dat dit lekker zo blijft zitten als je een buikslaper bent.
Boh sorry als het nou de eerste keer was voor je dan had ik alleenquote:Op maandag 11 april 2011 16:40 schreef rival het volgende:
[..]
nee en leedvermaak hou ik ook wel van maarvind ik erg gemeen....Aso
Als jij daar nou ff verandering in brengt danquote:Op maandag 11 april 2011 16:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als je graag naar gatenkaasdecolletés kijkt wel
kutwijfquote:Op maandag 11 april 2011 16:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Boh sorry als het nou de eerste keer was voor je dan had ik alleengedaan.
Zodat het meteen tegen me gebruikt kan worden zeker?quote:
Als een iPhone goed valt, is het scherm compleet gebarstenquote:Op maandag 11 april 2011 16:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Paar krasjes. Leek alsof ie goed was gevallen
Ik heb alleen bier en tieten.quote:Op maandag 11 april 2011 16:43 schreef STING het volgende:
[..]
Als jij daar nou ff verandering in brengt dan
Beter dan dat er andere dingen tegen je gebruikt worden, denk ik zo.quote:Op maandag 11 april 2011 16:44 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Zodat het meteen tegen me gebruikt kan worden zeker?
Ik ookquote:
Er is altijd wel wat hequote:Op maandag 11 april 2011 16:45 schreef WinterBreeze het volgende:
[..]
Beter dan dat er andere dingen tegen je gebruikt worden, denk ik zo.
niet de mijne, die was al zovaak gevallenquote:Op maandag 11 april 2011 16:45 schreef Yuki het volgende:
[..]
Als een iPhone goed valt, is het scherm compleet gebarsten
Die van mij niet, en ik ben berelompquote:Op maandag 11 april 2011 16:45 schreef Yuki het volgende:
[..]
Als een iPhone goed valt, is het scherm compleet gebarsten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |