geen belletje rinkelen....quote:Op maandag 11 april 2011 16:29 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Heiden!
Monkey Island
[ afbeelding ]
Is niet mijn schuld dat jij je foon kwijt bentquote:
Sauna's in Duitsland.quote:
Diskettes zijn toch floppies? Ik bedoel niet die grote platte, maar die kleinere met dat metalen schuifje. Zes floppies voor monkey islandquote:Op maandag 11 april 2011 16:33 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Floppies heb ik nauwelijks mee gewerkt. We hadden maar een paar spellen op floppie. Het merendeel van de tijd voor de cd-rom werkte ik met diskettes. En het is nog steeds haat-liefde verhouding.
Hoe bevalt je nieuwe iPhone trouwens?quote:Op maandag 11 april 2011 16:34 schreef Huppelmuts het volgende:
Is niet mijn schuld dat jij je foon kwijt bent
ik weet niet.... eneuhmm ik ben begonnen op een atari en daarna msx dus ik draai wel al ff meequote:
quote:Op maandag 11 april 2011 16:35 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hoe bevalt je nieuwe iPhone trouwens?
Diskettes zijn inderdaad de 3,5" floppies. De 5,25" heetten alleen disks danwel floppies.quote:Op maandag 11 april 2011 16:35 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Diskettes zijn toch floppies? Ik bedoel niet die grote platte, maar die kleinere met dat metalen schuifje. Zes floppies voor monkey islandCommandor keen had er ook een zooi, vikings, prince of persia
Shit wat was er nog meer vroeger
Ja goed.quote:Op maandag 11 april 2011 16:35 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hoe bevalt je nieuwe iPhone trouwens?
misleidende reclame is verboden in Nederlandquote:
Van de (vracht)wagen gevallen?quote:Op maandag 11 april 2011 16:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja goed.
Leuk ding, lekker makkelijk in het gebruik ook
Geen schade?quote:Op maandag 11 april 2011 16:37 schreef Huppelmuts het volgende:
Ja goed.
Leuk ding, lekker makkelijk in het gebruik ook
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |