Just a matter of time, I think.quote:Op maandag 11 april 2011 16:55 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Wees blij dat je zelf niet van een rijdende auto bent gevallen
Dit weekend niet neequote:Op maandag 11 april 2011 16:55 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Wees blij dat je zelf niet van een rijdende auto bent gevallen
Volgens mij is dat deels vertekening. Haar rechterborst zit dichter bij de camera.quote:Op maandag 11 april 2011 16:56 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ze zitten heel lelijk tegen elkaar aan geperst. D'r cleavage loopt in een boog
* Nouk84 kijkt naar UI van Yuki....quote:Op maandag 11 april 2011 16:56 schreef Yuki het volgende:
Ze zitten heel lelijk tegen elkaar aan geperst. D'r cleavage loopt in een boog
Not surprised enzquote:Op maandag 11 april 2011 16:58 schreef rival het volgende:
[..]
been there, done that.. kommop wat denk je zelf.
Die heb ik dan ook niet vanwege haar tietenquote:
Ja lekker hoorquote:
nee ik wilde al zeggen, dat was al toen we net 18 werden enzoquote:Op maandag 11 april 2011 16:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Not surprised enz![]()
Maar hoe is het verder met je? Behalve dan het gemis van je iPhone?
Waarom wel eigenlijk?quote:Op maandag 11 april 2011 16:59 schreef Yuki het volgende:
Die heb ik dan ook niet vanwege haar tieten
Ja logisch die spanningquote:Op maandag 11 april 2011 17:03 schreef rival het volgende:
[..]
nee ik wilde al zeggen, dat was al toen we net 18 werden enzo
Verder gaat het erg goed, vol met spanning en zin... lente is goed begonnen das ook een voordeel... helemaal top dus
you?
Ben je al raps aan het schrijven over je leven in the hood?quote:Op maandag 11 april 2011 17:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja logisch die spanning![]()
I'm getting there!! Komt wel allemaal, geen haast mee. Vermaak me prima in de ghetto
ik kan niet wachten tot ik met mijn tuin kan beginnen, burgerlijk hequote:Op maandag 11 april 2011 17:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja logisch die spanning![]()
I'm getting there!! Komt wel allemaal, geen haast mee. Vermaak me prima in de ghetto
Uiteraard.quote:Op maandag 11 april 2011 17:05 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ben je al raps aan het schrijven over je leven in the hood?
Nee echt?quote:Op maandag 11 april 2011 17:05 schreef rival het volgende:
[..]
ik kan niet wachten tot ik met mijn tuin kan beginnen, burgerlijk he
Waar is rival gebleven?quote:Op maandag 11 april 2011 17:05 schreef rival het volgende:
[..]
ik kan niet wachten tot ik met mijn tuin kan beginnen, burgerlijk he
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |