Just a matter of time, I think.quote:Op maandag 11 april 2011 16:55 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Wees blij dat je zelf niet van een rijdende auto bent gevallen
Dit weekend niet neequote:Op maandag 11 april 2011 16:55 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Wees blij dat je zelf niet van een rijdende auto bent gevallen
Volgens mij is dat deels vertekening. Haar rechterborst zit dichter bij de camera.quote:Op maandag 11 april 2011 16:56 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ze zitten heel lelijk tegen elkaar aan geperst. D'r cleavage loopt in een boog
* Nouk84 kijkt naar UI van Yuki....quote:Op maandag 11 april 2011 16:56 schreef Yuki het volgende:
Ze zitten heel lelijk tegen elkaar aan geperst. D'r cleavage loopt in een boog
Not surprised enzquote:Op maandag 11 april 2011 16:58 schreef rival het volgende:
[..]
been there, done that.. kommop wat denk je zelf.
Die heb ik dan ook niet vanwege haar tietenquote:
Ja lekker hoorquote:
nee ik wilde al zeggen, dat was al toen we net 18 werden enzoquote:Op maandag 11 april 2011 16:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Not surprised enz![]()
Maar hoe is het verder met je? Behalve dan het gemis van je iPhone?
Waarom wel eigenlijk?quote:Op maandag 11 april 2011 16:59 schreef Yuki het volgende:
Die heb ik dan ook niet vanwege haar tieten
Ja logisch die spanningquote:Op maandag 11 april 2011 17:03 schreef rival het volgende:
[..]
nee ik wilde al zeggen, dat was al toen we net 18 werden enzo
Verder gaat het erg goed, vol met spanning en zin... lente is goed begonnen das ook een voordeel... helemaal top dus
you?
Ben je al raps aan het schrijven over je leven in the hood?quote:Op maandag 11 april 2011 17:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja logisch die spanning![]()
I'm getting there!! Komt wel allemaal, geen haast mee. Vermaak me prima in de ghetto
ik kan niet wachten tot ik met mijn tuin kan beginnen, burgerlijk hequote:Op maandag 11 april 2011 17:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja logisch die spanning![]()
I'm getting there!! Komt wel allemaal, geen haast mee. Vermaak me prima in de ghetto
Uiteraard.quote:Op maandag 11 april 2011 17:05 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ben je al raps aan het schrijven over je leven in the hood?
Nee echt?quote:Op maandag 11 april 2011 17:05 schreef rival het volgende:
[..]
ik kan niet wachten tot ik met mijn tuin kan beginnen, burgerlijk he
Waar is rival gebleven?quote:Op maandag 11 april 2011 17:05 schreef rival het volgende:
[..]
ik kan niet wachten tot ik met mijn tuin kan beginnen, burgerlijk he
Ik ben toch maar op mezelf gegaanquote:Op maandag 11 april 2011 17:05 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ben je al raps aan het schrijven over je leven in the hood?
Die ga ik uitprinten en inlijstenquote:Op maandag 11 april 2011 17:07 schreef rival het volgende:
[..]
Ik ben toch maar op mezelf gegaan
en al had ik kogelgaten in mijn raam
dit is mijn plekkie, mijn spot, hier krijg je me niet weg
ik rap mezelf naar de top, haters hebben pech!
moet geld verdienen want de woorden top, haters en kogelgaten komen er in voor.
Nooit, vijver kost teveel tijd aan onderhoud....quote:Op maandag 11 april 2011 17:06 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee echt?
Laat me raden, er komt een koi-vijver?
Misschien ken je rival nog niet zo goedquote:
Ik zie potentiequote:Op maandag 11 april 2011 17:07 schreef rival het volgende:
[..]
Ik ben toch maar op mezelf gegaan
en al had ik kogelgaten in mijn raam
dit is mijn plekkie, mijn spot, hier krijg je me niet weg
ik rap mezelf naar de top, haters hebben pech!
moet geld verdienen want de woorden top, haters en kogelgaten komen er in voor.
dat was een freestyle laat me dan iig leipe lyrics schrijven weetjequote:Op maandag 11 april 2011 17:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die ga ik uitprinten en inlijsten
Ajax, im in!quote:Op maandag 11 april 2011 17:12 schreef CherryLips het volgende:
http://www.nederlandhelptjapan.nl/
wie gaat er mee?
Ik nietquote:Op maandag 11 april 2011 17:12 schreef CherryLips het volgende:
wie gaat er mee?
quote:Op maandag 11 april 2011 17:12 schreef CherryLips het volgende:
wie gaat er mee?
Ze horrorquote:Votown Allstars (Jan Smit, Nick en Simon en de 3 Js).
Ik heb scharrel net verteld dat ik er vanaf ziequote:Op maandag 11 april 2011 17:12 schreef CherryLips het volgende:
wie gaat er mee?
Is een tsunami niet toepasselijker gezien de gelegenheid?quote:
Ik dacht hetzelfdequote:Op maandag 11 april 2011 17:21 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Is een tsunami niet toepasselijker gezien de gelegenheid?
Ja maar in een relatie doe je toch allesquote:Op maandag 11 april 2011 17:20 schreef HeatWave het volgende:
Ik heb scharrel net verteld dat ik er vanaf zie.
Ik ga wel met je scharrel.quote:Op maandag 11 april 2011 17:20 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik heb scharrel net verteld dat ik er vanaf zie.
Scharrel =/= relatie.quote:Op maandag 11 april 2011 17:21 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ja maar in een relatie doe je toch allessamen
?
quote:Op maandag 11 april 2011 17:28 schreef Q. het volgende:
Oh ja: ik ga aan de bril. Mieters hip ben ik toch ook.
Picsquote:Op maandag 11 april 2011 17:28 schreef Q. het volgende:
Oh ja: ik ga aan de bril. Mieters hip ben ik toch ook.
Kreeg ze met geen mogelijkheid in mn ogen, de contactlenzenmeneer ook niet.quote:
Bah, gefrot in je ogenquote:Op maandag 11 april 2011 17:29 schreef Q. het volgende:
[..]
Kreeg ze met geen mogelijkheid in mn ogen, de contactlenzenmeneer ook niet.Mn ogen zijn koppig.
Eerder heb ik geen geld.quote:Op maandag 11 april 2011 17:30 schreef Yuki het volgende:
[..]
Dat zeiden ze bij mij ook. 5 dagen later had ik 'm
Heb jij geen zorgverzekering waar de brillenmeneer direct geld vandaan kan trekken?quote:
Alleen basis, die vergoedt niet zoveel.quote:Op maandag 11 april 2011 17:30 schreef Yuki het volgende:
[..]
Heb jij geen zorgverzekering waar de brillenmeneer direct geld vandaan kan trekken?
Ik hoefde hem niet eens te laten zien! Ze geloofden me zo ook wel. Fijne winkel, dat Eyewish.quote:
Die korting geven ze aan iedereenquote:Op maandag 11 april 2011 17:36 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik hoefde hem niet eens te laten zien! Ze geloofden me zo ook wel. Fijne winkel, dat Eyewish.
ben je aan de origami?quote:Op maandag 11 april 2011 17:39 schreef -Engel- het volgende:
En de rest.... die hier gisteravond ook was.... ik heb nog een kraanvogel erbij
Hmmquote:Op maandag 11 april 2011 17:09 schreef rival het volgende:
[..]
Nooit, vijver kost teveel tijd aan onderhoud....
kunstof "hout" en nepgras, lekker onderhoudsvrij
[..]
Misschien ken je rival nog niet zo goed
omdat:quote:
Doe je ding!!quote:Op maandag 11 april 2011 17:10 schreef rival het volgende:
[..]
dat was een freestyle laat me dan iig leipe lyrics schrijven weetje
pijnlijk.... veel vit c.. en dat ene spul halen (en gebruikenquote:Op maandag 11 april 2011 17:45 schreef Nouk84 het volgende:
Godverdomme, 3 dagen Kopenhagen met teveel drank en weinig fruit en ik heb gelijk een aft
Succes!quote:Op maandag 11 april 2011 17:45 schreef -Engel- het volgende:
[..]
omdat:
The crane is a traditional origami model which has been folded for hundreds of years. The crane stands for long life and good luck, and some people think that if you fold 1000 cranes you will be granted a wish!
Scheelt, ik was er dan ook niet. Dan moet je een keer ergens naar toe waar ik ook ben.quote:
Niets gewend jij.quote:Op maandag 11 april 2011 17:45 schreef Nouk84 het volgende:
Godverdomme, 3 dagen Kopenhagen met teveel drank en weinig fruit en ik heb gelijk een aft
Welke vrijdag?quote:Op maandag 11 april 2011 17:46 schreef Q. het volgende:
[..]
Scheelt, ik was er dan ook niet. Dan moet je een keer ergens naar toe waar ik ook ben.Vrijdag Tivoli oa.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ || Baby catcher in training || ♥
quote:Op maandag 11 april 2011 17:51 schreef Yuki het volgende:
omg, er is nu ook al een "Alternatief Daten" site'Zie ons alternatief anders zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'
Tap tap tap
Die ja.quote:Op maandag 11 april 2011 17:50 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Bedoel je deze>>>
http://www.tivoli.nl/agen(...)/TIVOLI+LOVES+FRIDAY
Allemaal he! Allemaal! We zijn ALLEMAAL anders!!quote:Op maandag 11 april 2011 17:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
'Zie ons alternatief anders zijn'
Hendig!quote:Op maandag 11 april 2011 17:51 schreef CherryLips het volgende:
oja, mijn abonnement was ineens gratis een maand verlengd
We zijn allemaal zo anders, dat we een eigen datingsite nodig hebben. Want we zijn allemaal zo uniek, we willen niet daten met normale mensen.quote:Op maandag 11 april 2011 17:53 schreef Yuki het volgende:
[..]
Allemaal he! Allemaal! We zijn ALLEMAAL anders!!
omg, er is nu ook al een "Alternatief Daten" siteEn hoe kom je hier zo op?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat, of ik heb het verkeerd gelezen.
omg, er is nu ook al een "Alternatief Daten" siteMy god...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.For great justice!
WERDEN ze maar in hokjes gestopt!quote:Op maandag 11 april 2011 17:55 schreef CherryLips het volgende:
En dan miepen dat ze in hokjes worden gestopt
Ik ookquote:
Klinkt als een doorstuurmail-wens.quote:Op maandag 11 april 2011 17:45 schreef -Engel- het volgende:
omdat:
The crane is a traditional origami model which has been folded for hundreds of years. The crane stands for long life and good luck, and some people think that if you fold 1000 cranes you will be granted a wish!
Gewoon compleet van A tot Zink pillen natuurlijk! En nee, gewoon mezelf pijn doen, spoelen met cola, kauwgom ertegenaan, poetsen daar.quote:Op maandag 11 april 2011 17:45 schreef -Engel- het volgende:
pijnlijk.... veel vit c.. en dat ene spul halen (en gebruiken)
Spoelen met lauw water, meer doe ik er niet meequote:Op maandag 11 april 2011 18:00 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Klinkt als een doorstuurmail-wens.
[..]
Gewoon compleet van A tot Zink pillen natuurlijk! En nee, gewoon mezelf pijn doen, spoelen met cola, kauwgom ertegenaan, poetsen daar.
Damnquote:Op maandag 11 april 2011 18:00 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Klinkt als een doorstuurmail-wens.
[..]
Gewoon compleet van A tot Zink pillen natuurlijk! En nee, gewoon mezelf pijn doen, spoelen met cola, kauwgom ertegenaan, poetsen daar.
Nietsquote:Op maandag 11 april 2011 18:13 schreef xFriendx het volgende:
Wat posten de mannen wanneer geen decolleté aanwezig?
Hij vroeg naar de mannenquote:Op maandag 11 april 2011 18:14 schreef WinterBreeze het volgende:
[..]
Tijd dat je gaat posten, ijskoningin
Yuki (of nog iets er achter) betekent ijskoningin dacht ik.quote:
Yuki Onna - Snow Queen (woman)quote:Op maandag 11 april 2011 18:21 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Yuki (of nog iets er achter) betekent ijskoningin dacht ik.
Yuki onna. Betekent sneeuwvrouw.quote:Op maandag 11 april 2011 18:21 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Yuki (of nog iets er achter) betekent ijskoningin dacht ik.
Da's aardig.quote:Op maandag 11 april 2011 18:28 schreef WinterBreeze het volgende:
[..]
Correctie: de meeste vrouwen in de zon
Samzz is wel van een goed ras hoor, gemakkelijk in de omgang, bij haar kan je de teugels laten vieren. Daarnaast is geen hindernis haar te hoog en doet ze de dingen in galop.quote:Op maandag 11 april 2011 18:28 schreef WinterBreeze het volgende:
[..]
Correctie: de meeste vrouwen in de zon
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |