Ik ookquote:
Klinkt als een doorstuurmail-wens.quote:Op maandag 11 april 2011 17:45 schreef -Engel- het volgende:
omdat:
The crane is a traditional origami model which has been folded for hundreds of years. The crane stands for long life and good luck, and some people think that if you fold 1000 cranes you will be granted a wish!
Gewoon compleet van A tot Zink pillen natuurlijk! En nee, gewoon mezelf pijn doen, spoelen met cola, kauwgom ertegenaan, poetsen daar.quote:Op maandag 11 april 2011 17:45 schreef -Engel- het volgende:
pijnlijk.... veel vit c.. en dat ene spul halen (en gebruiken)
Spoelen met lauw water, meer doe ik er niet meequote:Op maandag 11 april 2011 18:00 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Klinkt als een doorstuurmail-wens.
[..]
Gewoon compleet van A tot Zink pillen natuurlijk! En nee, gewoon mezelf pijn doen, spoelen met cola, kauwgom ertegenaan, poetsen daar.
Damnquote:Op maandag 11 april 2011 18:00 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Klinkt als een doorstuurmail-wens.
[..]
Gewoon compleet van A tot Zink pillen natuurlijk! En nee, gewoon mezelf pijn doen, spoelen met cola, kauwgom ertegenaan, poetsen daar.
Nietsquote:Op maandag 11 april 2011 18:13 schreef xFriendx het volgende:
Wat posten de mannen wanneer geen decolleté aanwezig?
Hij vroeg naar de mannenquote:Op maandag 11 april 2011 18:14 schreef WinterBreeze het volgende:
[..]
Tijd dat je gaat posten, ijskoningin
Yuki (of nog iets er achter) betekent ijskoningin dacht ik.quote:
Yuki Onna - Snow Queen (woman)quote:Op maandag 11 april 2011 18:21 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Yuki (of nog iets er achter) betekent ijskoningin dacht ik.
Yuki onna. Betekent sneeuwvrouw.quote:Op maandag 11 april 2011 18:21 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Yuki (of nog iets er achter) betekent ijskoningin dacht ik.
Da's aardig.quote:Op maandag 11 april 2011 18:28 schreef WinterBreeze het volgende:
[..]
Correctie: de meeste vrouwen in de zon
Samzz is wel van een goed ras hoor, gemakkelijk in de omgang, bij haar kan je de teugels laten vieren. Daarnaast is geen hindernis haar te hoog en doet ze de dingen in galop.quote:Op maandag 11 april 2011 18:28 schreef WinterBreeze het volgende:
[..]
Correctie: de meeste vrouwen in de zon
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |