Ik hoefde hem niet eens te laten zien! Ze geloofden me zo ook wel. Fijne winkel, dat Eyewish.quote:
Die korting geven ze aan iedereenquote:Op maandag 11 april 2011 17:36 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik hoefde hem niet eens te laten zien! Ze geloofden me zo ook wel. Fijne winkel, dat Eyewish.
ben je aan de origami?quote:Op maandag 11 april 2011 17:39 schreef -Engel- het volgende:
En de rest.... die hier gisteravond ook was.... ik heb nog een kraanvogel erbij
Hmmquote:Op maandag 11 april 2011 17:09 schreef rival het volgende:
[..]
Nooit, vijver kost teveel tijd aan onderhoud....
kunstof "hout" en nepgras, lekker onderhoudsvrij
[..]
Misschien ken je rival nog niet zo goed
omdat:quote:
Doe je ding!!quote:Op maandag 11 april 2011 17:10 schreef rival het volgende:
[..]
dat was een freestyle laat me dan iig leipe lyrics schrijven weetje
pijnlijk.... veel vit c.. en dat ene spul halen (en gebruikenquote:Op maandag 11 april 2011 17:45 schreef Nouk84 het volgende:
Godverdomme, 3 dagen Kopenhagen met teveel drank en weinig fruit en ik heb gelijk een aft
Succes!quote:Op maandag 11 april 2011 17:45 schreef -Engel- het volgende:
[..]
omdat:
The crane is a traditional origami model which has been folded for hundreds of years. The crane stands for long life and good luck, and some people think that if you fold 1000 cranes you will be granted a wish!
Scheelt, ik was er dan ook niet. Dan moet je een keer ergens naar toe waar ik ook ben.quote:
Niets gewend jij.quote:Op maandag 11 april 2011 17:45 schreef Nouk84 het volgende:
Godverdomme, 3 dagen Kopenhagen met teveel drank en weinig fruit en ik heb gelijk een aft
Welke vrijdag?quote:Op maandag 11 april 2011 17:46 schreef Q. het volgende:
[..]
Scheelt, ik was er dan ook niet. Dan moet je een keer ergens naar toe waar ik ook ben.Vrijdag Tivoli oa.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |