Arme karimquote:Op maandag 11 april 2011 13:07 schreef Candyfreak het volgende:
[ afbeelding ]
Haar volgende slachtoffer
inderdaadquote:Op maandag 11 april 2011 13:08 schreef Vultarian het volgende:
[..]
lekker suggestief geschreven weer
geen probleem, duurde wat lang dus ik dacht ik zal maarquote:
quote:Op maandag 11 april 2011 13:12 schreef Vultarian het volgende:
[..]
geen probleem, duurde wat lang dus ik dacht ik zal maar
Ze willen blijkbaar nog iets aan kijkers overhouden!quote:Op maandag 11 april 2011 13:04 schreef henkvandetillaart het volgende:
[..]
Ze hadden die discobeelden van een dansende gerard van zaterdagavond moeten gebruiken voor een streamlock en dan een muziekje er onder
alleen wel jammer dat het de hele tijd dezelfde zijn die hen verwennen...quote:Op maandag 11 april 2011 13:14 schreef vuurvliegje52 het volgende:
Prachtig zoals Gerard en Karim zich laten verwennen.
Ik heb iets gemist geloof ikquote:Op maandag 11 april 2011 13:15 schreef Blackprinces het volgende:
De meiden praten de eerdere ruzie uit geloof ik
oei hadden ze ruzie, Jo kan het altijd zo langdradig uitleggenquote:Op maandag 11 april 2011 13:15 schreef Blackprinces het volgende:
De meiden praten de eerdere ruzie uit geloof ik
en ik vind het te vaag om te volgenquote:Op maandag 11 april 2011 13:18 schreef Flashbox het volgende:
Ik snap niet dat ze het nog vertellen aan die neuksnol, ze doet net of ze het haar moeten vertellen. Ze eist het bijna dat ze het vertellen, Achterlijke limbo
Was iets over insmeren van Maik geloof ik,... met die olijfoliequote:Op maandag 11 april 2011 13:17 schreef Blackprinces het volgende:
staat ook beschreven in de cos geloof ik.
Onenigheid over maik had ik begrepen.
ja zoiets begrijp ik ook inddquote:Op maandag 11 april 2011 13:20 schreef Vultarian het volgende:
ging volgens mij over dat mo expres maik wakker gehouden zou hebben terwijl de screamers wilde dat hij sliep zodat hij fit zou zijn voor opdracht vandaag
datquote:Op maandag 11 april 2011 13:20 schreef Vultarian het volgende:
ging volgens mij over dat mo expres maik wakker gehouden zou hebben terwijl de screamers wilde dat hij sliep zodat hij fit zou zijn voor opdracht vandaag
kloptquote:Op maandag 11 april 2011 13:20 schreef Vultarian het volgende:
Daar heeft ze gelijk inquote:Op maandag 11 april 2011 13:21 schreef Blackprinces het volgende:
Jo denkt dat mo niet zo moet blijven hangen in slechte gevoelens want daar heeft ze zichzelf mee.
Zal ze best ook wel gedaan hebben, zo'n persoontje is het ook wel, ze wil persee dat Maik eerder het huis verlaat dan zijzelf dus.......quote:Op maandag 11 april 2011 13:20 schreef Vultarian het volgende:
Heeft Gerard vorige week ook al een keer verteld tegen die snol, maar ze doet er niks mee. Helemaal niet gek dus dat ze haar zat zijn.quote:Op maandag 11 april 2011 13:21 schreef Blackprinces het volgende:
Jo denkt dat mo niet zo moet blijven hangen in slechte gevoelens want daar heeft ze zichzelf mee.
ja geloof ik ook inddquote:Op maandag 11 april 2011 13:24 schreef Chanel5 het volgende:
Lau speelt ook een rol in deze?
Het lijkt erop dat Mo wil dat haar naam genoemd wordt.
quote:Op maandag 11 april 2011 13:25 schreef Flow3r het volgende:
Mo heeft Maik dus wakker gemaakt vannacht terwijl Sharon hem wilde laten slapen voor het team
Welke van de 2 bedoel je?quote:Op maandag 11 april 2011 13:25 schreef suzi1 het volgende:
die hoer kan het echt niet een keer bij zichzelf zoeken he!
Pas op, straks komt de psych nog achter je aanquote:Op maandag 11 april 2011 13:18 schreef Flashbox het volgende:
Ik snap niet dat ze het nog vertellen aan die neuksnol, ze doet net of ze het haar moeten vertellen. Ze eist het bijna dat ze het vertellen, Achterlijke limbo
sharon is teamcaptain dus niet zo vreemd in dezequote:Op maandag 11 april 2011 13:27 schreef akveor het volgende:
Maar het komt er dus op neer dat Sharon weer even wou bepalen wat een ander, dit keer Maik, moest gaan doen. Valt me op dat Sharon toch vaak erg dwingend is.
Mo vindt dat Maik alles moet doen in haar belang omdat ze nou eenmaal een relatie hebbenquote:Op maandag 11 april 2011 13:27 schreef Chanel5 het volgende:
Het zijn wel 2 teams en het gaat wel over iet(nominatie) dus vind ik dat Maik zijn belang, tijdelijk, voor de groep moet zijn en Mo moet niet zeiken en dat belang ook zien.
Hoezo heb ik kabab besteld dan.quote:Op maandag 11 april 2011 13:27 schreef henkvandetillaart het volgende:
[..]
Pas op, straks komt de psych nog achter je aan
Klopt! Maar Smegma en Psoriasis maken sowieso allebei van een mug een olifantquote:Op maandag 11 april 2011 13:27 schreef Blackprinces het volgende:
Maar een punt heeft Jo wel.
Als er iets is moet je gelijk naar diegene gaan dan kan er ook geen mug van een olifant gemaakt worden.
Dan komen ze zeker tissues te kortquote:Op maandag 11 april 2011 13:26 schreef Flashbox het volgende:
binnen 10 minuten jank die snol weer zeker weten
Dat is de taak van een team captain, het gaat wel om de nominatiesquote:Op maandag 11 april 2011 13:27 schreef akveor het volgende:
Maar het komt er dus op neer dat Sharon weer even wou bepalen wat een ander, dit keer Maik, moest gaan doen. Valt me op dat Sharon toch vaak erg dwingend is.
dat zoiezo inddquote:Op maandag 11 april 2011 13:28 schreef Stranger1977 het volgende:
[..]
Klopt! Maar Smegma en Psoriasis maken sowieso allebei van een mug een olifant
zoals ik hierboven al ergens zei; dan had hij in de slaapkamer moeten gaan liggenquote:Op maandag 11 april 2011 13:27 schreef Chanel5 het volgende:
Het zijn wel 2 teams en het gaat wel over iet(nominatie) dus vind ik dat Maik zijn belang, tijdelijk, voor de groep moet zijn en Mo moet niet zeiken en dat belang ook zien.
Geer was met een zware missie bezig dus ik begrijp wel dat ze de enige andere man in de groep fit wilde hebben voor wat er misschien nog komen gaat.quote:Op maandag 11 april 2011 13:27 schreef akveor het volgende:
Gewoon het zwembad bijvullenquote:Op maandag 11 april 2011 13:28 schreef Candyfreak het volgende:
[..]
Dan komen ze zeker tissues te kort
Daar baal ik ook van jaquote:Op maandag 11 april 2011 13:30 schreef vuurvliegje52 het volgende:
Ze laten niet zien of Mootje nu huilt
Ik ben haar ook ineens kwijt?quote:Op maandag 11 april 2011 13:30 schreef vuurvliegje52 het volgende:
laat ze die beelden nu zelf hebben gegevenquote:Op maandag 11 april 2011 13:30 schreef angeljacky het volgende:
Toch heb ik het idee dat de regie Mo eruit wil hebben. IK OOK HOOR.
Ze moeten Mo inderdaad wel erg hebben en ze weten precies hoe ze labiele Mo moeten pakken met beelden enzo
ohw, ze jankt nietquote:Op maandag 11 april 2011 13:30 schreef vuurvliegje52 het volgende:
Als ze de leuke beelden van Mo zouden laten zien zou ze ook amper zendtijd krijgen. Heeft hetzelfde effect.quote:Op maandag 11 april 2011 13:30 schreef angeljacky het volgende:
Toch heb ik het idee dat de regie Mo eruit wil hebben. IK OOK HOOR.
Ze moeten Mo inderdaad wel erg hebben en ze weten precies hoe ze labiele Mo moeten pakken met beelden enzo
Tuurlijk helemaal mee eens, alle beelden en dingen die ze zegt en doet, doet ze zelf en denkt er niet bij na wat de gevolgen zijn. maar het is wel frapant dat die dingen nu ineens allemaal in 1 week ter zien/horen zijn.quote:Op maandag 11 april 2011 13:31 schreef suzi1 het volgende:
[..]
laat ze die beelden nu zelf hebben gegeven
De sleutelzin was:quote:Op maandag 11 april 2011 13:28 schreef vuurvliegje52 het volgende:
[..]
Dat is de taak van een team captain, het gaat wel om de nominaties
quote:Valt me op dat Sharon toch vaak erg dwingend is.
Ze zit wel op het randjequote:Op maandag 11 april 2011 13:32 schreef vuurvliegje52 het volgende:
[..]
Gaat nog wel gebeuren! kan niet missen gewoon. Of ze wordt enorm boos
dat...wou ik net gaan schrijven.quote:Op maandag 11 april 2011 13:34 schreef Fikkert2 het volgende:
goede middag,
Is mo weer bezig?, en is dit de 'o shit ik had toch voor Jahanna moeten kiezen' blik van Maik ?
Johanna rulezzzzzz!quote:Op maandag 11 april 2011 13:34 schreef Fikkert2 het volgende:
goede middag,
Is mo weer bezig?, en is dit de 'o shit ik had toch voor Jahanna moeten kiezen' blik van Maik ?
Ja hahah wilde net posten dat Maik dacht shit wat heb ik nou aan me l.l hangen.quote:Op maandag 11 april 2011 13:34 schreef Fikkert2 het volgende:
goede middag,
Hahaha, misschien denkt Maik aan hele andere dingen en die zitten er voorlopig niet meer inquote:Op maandag 11 april 2011 13:34 schreef Fikkert2 het volgende:
goede middag,
Is mo weer bezig?, en is dit de 'o shit ik had toch voor Johanna moeten kiezen' blik van Maik ?
quote:Op maandag 11 april 2011 13:36 schreef Flashbox het volgende:
Zit ze hier nu Maik een blowjob te geven onder dat dekbed.![]()
![]()
![]()
![]()
Oh nee ze was weggelopen
[ afbeelding ]
Maik zn koffers aan het pak,.. mn huis uitquote:Op maandag 11 april 2011 13:37 schreef MargrietV het volgende:
Waar is Mo nu? De Stem zijn hemd uitvegen?
Ja, hij is ook de enige die rubbers mee had volgens mij, wat voor loser ben je dan! Daaruit kunnen we al opmaken dat hij de makkelijke wippies neemt.quote:Op maandag 11 april 2011 13:37 schreef suzi1 het volgende:
die maik heeft al 10 keer het hazenpad kunnen kiezen
maar nee, hij koos voor haar. dus tja dan ga ik ook maar geen meelij meer met hem hebben
HJAHAHA ja, zat het net met open mond te bekijken!quote:
Inderdaad, dit is wel schandalig.quote:
doet ie zelfquote:Op maandag 11 april 2011 13:39 schreef Candyfreak het volgende:
Ik heb medelijden met Maik dat hij met zo'n zeikwijf opgescheept zit
kiest hij toch zelf voorquote:Op maandag 11 april 2011 13:39 schreef Candyfreak het volgende:
Doet ie zelf toch?quote:Op maandag 11 april 2011 13:39 schreef Candyfreak het volgende:
heeft hij zelf voor gekozenquote:Op maandag 11 april 2011 13:39 schreef Candyfreak het volgende:
Nou ik niet hoor, hoop dat ze hun vijftig jarige bruiloft nog gaan vierenquote:Op maandag 11 april 2011 13:39 schreef Candyfreak het volgende:
heb t geluid op andere stream staan gelukkigquote:Op maandag 11 april 2011 13:39 schreef shomila het volgende:
En hij laat nog ff een scheet strontziek wordt hij ervan.
Haalt ie niet, is ie al lang een keer voor een trein gaan liggen.quote:Op maandag 11 april 2011 13:39 schreef vuurvliegje52 het volgende:
[..]
Nou ik niet hoor, hoop dat ze hun vijftig jarige bruiloft nog gaan vieren
die gaat straks ff een gesprek met de STEM aan vragenquote:Op maandag 11 april 2011 13:39 schreef Flashbox het volgende:
Die Maik denkt bij zich zelf waar ben ik aan begonnen, had ik maar voor Johanna gekozen
Nou,... zo snel kan iemand niet veranderen.quote:Op maandag 11 april 2011 13:40 schreef Flow3r het volgende:
[..]
nee, Mo was leuk tot ze hem in haar klauwen kreeg, hier kiest niemand voor
niks hoor, hij had allang kunnen zeggen Mo, je bent voor in bed leuk maar voor de rest moet ik niks van jequote:
hij kon weg na zijn eliminatiequote:Op maandag 11 april 2011 13:40 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Hij heeft toch een mond of niet.Hij mag wel is wat harder tegen haar worden zij heeft er ook geen moeite mee tegen hem.quote:Op maandag 11 april 2011 13:40 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Ja ik dacht dat ze zo een feestbeest was en daarom nog single op die leeftijd. Inmiddels blijkt wel waarom. Bij Aafke was dat anders.quote:Op maandag 11 april 2011 13:40 schreef Flow3r het volgende:
[..]
als Mo zich in het begin zo had laten zien was Maik nooit aan haar begonnen, niemand trouwensquote:Op maandag 11 april 2011 13:41 schreef Stranger1977 het volgende:
[..]
Nou,... zo snel kan iemand niet veranderen.
Ik denk als Maik het huis uitkomt keihard wegrent en een half jaar onderduikt.quote:Op maandag 11 april 2011 13:42 schreef Candyfreak het volgende:
Ik denk dat de relatie van Maik en Mo na het huis kapot gaat. Wat denken jullie?
Ja precies, in het begin probeerde ze zichzelf natuurlijk nog leuk te presenteren.quote:Op maandag 11 april 2011 13:42 schreef vuurvliegje52 het volgende:
[..]
Ja ik dacht dat ze zo een feestbeest was en daarom nog single op die leeftijd. Inmiddels blijkt wel waarom. Bij Aafke was dat anders.
hij zit daar ook voor zichzelf, en voor de ton, niet alleen voor Mo hoorquote:Op maandag 11 april 2011 13:41 schreef suzi1 het volgende:
[..]
hij kon weg na zijn eliminatie
hij kon weg toen zn scharrel van voor ss in de geheime kamer zat
en zo nog 40 andere kansen. iedere dag minstens 1
Ja natuurlijk, ik denk al voor dat ze het huis uit gaan.quote:Op maandag 11 april 2011 13:42 schreef Candyfreak het volgende:
Ik denk dat de relatie van Maik en Mo na het huis kapot gaat. Wat denken jullie?
en dat moet ook wel want Mo zal m stalken toe ie een ons weegtquote:Op maandag 11 april 2011 13:43 schreef shomila het volgende:
[..]
Ik denk als Maik het huis uitkomt keihard wegrent en een half jaar onderduikt.
dus kiest hij er helemaal zelf voorquote:Op maandag 11 april 2011 13:43 schreef Flow3r het volgende:
[..]
hij zit daar ook voor zichzelf, en voor de ton, niet alleen voor Mo hoor
datquote:Op maandag 11 april 2011 13:43 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
en dat moet ook wel want Mo zal m stalken toe ie een ons weegt
Maik heeft inderdaad wel volle support van zijn familiequote:Op maandag 11 april 2011 13:43 schreef vuurvliegje52 het volgende:
Maik wordt htuis wel op de juiste gedachten gebracht, haar as schoonfamilie ziet genoeg en ziet haar niet zitten
Misschien is hij ook wel bang dat hij minder populair wordt bij de kijkers als hij Mo dumpt?quote:Op maandag 11 april 2011 13:43 schreef Flow3r het volgende:
[..]
hij zit daar ook voor zichzelf, en voor de ton, niet alleen voor Mo hoor
Ja denk ik ook maar het tegenovergestelde is waar.quote:Op maandag 11 april 2011 13:44 schreef AYLI het volgende:
[..]
Misschien is hij ook wel bang dat hij minder populair wordt bij de kijkers als hij Mo dumpt?
En de vader van Mo zei:"Je bent alleen gekomen.. " en maakte vervolgens zijn zin niet echt af. Daar zat ze ook al mee.quote:Op maandag 11 april 2011 13:43 schreef vuurvliegje52 het volgende:
Maik wordt thuis wel op de juiste gedachten gebracht, haar as schoonfamilie ziet genoeg en ziet haar niet zitten
hij weet dat hij met mo iig niet erg populair is, dus wat verlies je ermeequote:Op maandag 11 april 2011 13:44 schreef AYLI het volgende:
[..]
Misschien is hij ook wel bang dat hij minder populair wordt bij de kijkers als hij Mo dumpt?
natuurlijk speelt dat meequote:Op maandag 11 april 2011 13:44 schreef AYLI het volgende:
[..]
Logisch Maik kan slechts 50.000 winnen Mo kan 100.000 winnen. Zij is niet voor niets hoogbegaafd.quote:Op maandag 11 april 2011 13:23 schreef angeljacky het volgende:
[..]
Zal ze best ook wel gedaan hebben, zo'n persoontje is het ook wel, ze wil persee dat Maik eerder het huis verlaat dan zijzelf dus.......
maar als het goed is heeft maik dat niet verteld want dat mocht nietquote:Op maandag 11 april 2011 13:46 schreef Je_Psychiater het volgende:
[..]
Logisch Maik kan slechts 50.000 winnen Mo kan 100.000 winnen. Zij is niet voor niets hoogbegaafd.
Dat weet ze niet...misschien moet je je meer richten op commentaar op de posters dan je bezighouden met de inhoud van het programma...quote:Op maandag 11 april 2011 13:46 schreef Je_Psychiater het volgende:
[..]
Logisch Maik kan slechts 50.000 winnen Mo kan 100.000 winnen. Zij is niet voor niets hoogbegaafd.
ja, ze is wel mo hoor.quote:Op maandag 11 april 2011 13:47 schreef Flow3r het volgende:
Mo wilde iets delen met maik, om 5 uur soçhtends
quote:Op maandag 11 april 2011 13:49 schreef henkvandetillaart het volgende:
[..]
Dat doet lieve Laura niet, dat zijn kunstjes van Mo & Jo
ze is toch ook de enige die genaaid is?quote:
ik denk het ookquote:Op maandag 11 april 2011 13:49 schreef shomila het volgende:
Oh god nu gaat Maik ze weer krijgen van Mo.
Let maar op.
Zijn interesse is meer gericht. Art-movies bijvoorbeeld en kunst is niet iedereen zijn ding. Ik denk dat Gerard niet een gemiddeld mens is.quote:Op maandag 11 april 2011 13:49 schreef muzas het volgende:
Ik krijg van Gerard steeds meer het idee dat zijn wereldbeeld eehm, beperkt wil ik het niet noemen, maar meer specifiek is dan algemeen.
Hij kende steve Irwin niet, de herkomst van SPAM, etc. en vaker van dat soort algemene dingen die hij niet wist. Andersom weet hij weer een hoop waar de meeste mensen nog nooit van gehoort hebben...
Interessante man.
Als ik daar in het huis zat had ik waarschijnlijk al ruzie met hun gehad.quote:Op maandag 11 april 2011 13:51 schreef sjampoeh het volgende:
watskegeburt ? zie lau jo en mo roddelen ?![]()
![]()
![]()
![]()
ik zou knetter worden daar, echt !
nou echt he, kan echt niet tegen dat gewauwel over nikssssquote:Op maandag 11 april 2011 13:51 schreef Candyfreak het volgende:
[..]
Als ik daar in het huis zat had ik waarschijnlijk al ruzie met hun gehad.
idd.. jij verwoord het beter dan ik kon. 'Gericht' inderdaad.quote:Op maandag 11 april 2011 13:51 schreef vuurvliegje52 het volgende:
[..]
Zijn interesse is meer gericht. Art-movies bijvoorbeeld en kunst is niet iedereen zijn ding. Ik denk dat Gerard niet een gemiddeld mens is.
Echt he die mo is zo wazigquote:Op maandag 11 april 2011 13:53 schreef Blackprinces het volgende:
Ik volg t niet meer, maar gelukkig doet de stem ingrijpen
Ik begrijp het misschien een beetje, sommige mensen zijn 'wereldvreemd' en toch ook weer niet, omdat ze zich goed kunnen aanpassen.quote:Op maandag 11 april 2011 13:53 schreef muzas het volgende:
[..]
idd.. jij verwoord het beter dan ik kon. 'Gericht' inderdaad.
Dat doen Maik en Jo ook niet, passen dus prima bij haar...quote:Op maandag 11 april 2011 13:55 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
ja ze zegt ook vaak: en dingenmaak je zinnen af kut
quote:Op maandag 11 april 2011 13:55 schreef shomila het volgende:
Die stream op de secretstory site kraakt hebben jullie daar ook last van.
misschien zit ie wel onder de tafelquote:Op maandag 11 april 2011 13:56 schreef MargrietV het volgende:
ik wil Stef, en ben niet in keukenmeubilair geinteresseerd,
oja dat klopt hahaquote:Op maandag 11 april 2011 13:55 schreef henkvandetillaart het volgende:
[..]
Dat doen Maik en Jo ook niet, passen dus prima bij haar...
Nah zo een tafel wil ik ook wel, maar mijn huis is te kleinquote:Op maandag 11 april 2011 13:56 schreef MargrietV het volgende:
ik wil Stef, en ben niet in keukenmeubilair geinteresseerd,
jepquote:Op maandag 11 april 2011 13:55 schreef shomila het volgende:
Die stream op de secretstory site kraakt hebben jullie daar ook last van.
en de keuken ? alleen heb je geen bovenkastjes maar megaspiegelsquote:Op maandag 11 april 2011 13:56 schreef vuurvliegje52 het volgende:
[..]
Nah zo een tafel wil ik ook wel, maar mijn huis is te klein
die verklappen ze toch wel binnen 1 minuut na einde slquote:Op maandag 11 april 2011 13:57 schreef MargrietV het volgende:
we mogen de uitslag van gister dus nog niet horen.
Krijg je jo er dan bij als poetmuts? anders word je gillend gekquote:Op maandag 11 april 2011 13:57 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
en de keuken ? alleen heb je geen bovenkastjes maar megaspiegels
Ik vind die lades wel een oplossing, ik ben een kleintjequote:Op maandag 11 april 2011 13:57 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
en de keuken ? alleen heb je geen bovenkastjes maar megaspiegels
quote:Op maandag 11 april 2011 14:01 schreef Candyfreak het volgende:
SST_Cynthia SST Cynthia
jakkes! Sta bij de bushalte en word continue aangestaart door werklui. Op die momenten wens je toch even dat je een coltrui aan hebt! Haha
38 minutes ago
die denkt echt dat ze heel wat is.quote:Op maandag 11 april 2011 14:01 schreef Candyfreak het volgende:
SST_Cynthia SST Cynthia
jakkes! Sta bij de bushalte en word continue aangestaart door werklui. Op die momenten wens je toch even dat je een coltrui aan hebt! Haha
38 minutes ago
Werkluiquote:Op maandag 11 april 2011 14:01 schreef Candyfreak het volgende:
SST_Cynthia SST Cynthia
38 minutes ago
soort ezeltje prik?quote:Op maandag 11 april 2011 14:01 schreef Candyfreak het volgende:
SST_Cynthia SST Cynthia
38 minutes ago
Nee, zal wel bij al zijn ontzichtbare vriendjes zijnquote:Op maandag 11 april 2011 14:02 schreef sjampoeh het volgende:
faalex al ergens on the web getraceerd ?
Heb Genialex al geprobeerd te vinden, maar nog niet aangetroffen...misschien dat de prijswinnaar voor de liveshow van deze week ff een chill verzoekje op fok kan indienen!quote:Op maandag 11 april 2011 14:02 schreef sjampoeh het volgende:
die staat nog steeds op schiphol....denk dat iedereen z'n vriend isquote:Op maandag 11 april 2011 14:02 schreef sjampoeh het volgende:
Ze zat er ook anderhalve week in, iedereen denkt wrsch: wat heeft dat mens op dr hoofd??quote:Op maandag 11 april 2011 14:01 schreef Candyfreak het volgende:
SST_Cynthia SST Cynthia
38 minutes ago
Die durft hier ook niet te komen, ze hebben allemaal wel een grote bek gehad op de streams over Fok, maar op Jurien na lezen ze hier alleen maar stiekum mee.quote:Op maandag 11 april 2011 14:02 schreef sjampoeh het volgende:
Ik las gecastreerdquote:Op maandag 11 april 2011 14:02 schreef sjampoeh het volgende:
Ik gok dat Gerard wel even langskomtquote:Op maandag 11 april 2011 14:04 schreef Flashbox het volgende:
[..]
Die durft hier ook niet te komen, ze hebben allemaal wel een grote bek gehad op de streams over Fok, maar op Jurien na lezen ze hier alleen maar stiekum mee.
quote:Even snel want zit in meeting:
Hele verliezende team wordt genomineerd!
En, vers vd pers en voor jou de primeur: morgen mogen de kijkers een wildcard geven dus is er weer 1 veilig..
Groetjes!
quote:Op maandag 11 april 2011 14:01 schreef Candyfreak het volgende:
SST_Cynthia SST Cynthia
38 minutes ago
Idd, die wildcard, mag ik hem? ik heb nog nooit wat gehad, mag ik mag ik mag ik?quote:
dank je welquote:Op maandag 11 april 2011 14:09 schreef Greys het volgende:
Dat van die primeur is misschien al achterhaald, want het is een mailtje van twee uur geleden
Had het niet eerder gezien. Dus wellicht dat het inmiddels ook op hun eigen site staat.
Maar dan weten jullie het in elk geval
Ik kom amper op die site.quote:Op maandag 11 april 2011 14:09 schreef Greys het volgende:
Dat van die primeur is misschien al achterhaald, want het is een mailtje van twee uur geleden
Had het niet eerder gezien. Dus wellicht dat het inmiddels ook op hun eigen site staat.
Wordt toch wel Karim of Gerardquote:Op maandag 11 april 2011 14:09 schreef Greys het volgende:
Voor mij was het een primeurquote:Op maandag 11 april 2011 14:09 schreef Greys het volgende:
quote:Op maandag 11 april 2011 14:09 schreef henkvandetillaart het volgende:
[..]
Idd, die wildcard, mag ik hem? ik heb nog nooit wat gehad, mag ik mag ik mag ik?
dank voor de info, was bij mij iig nog niet bekendquote:Op maandag 11 april 2011 14:09 schreef Greys het volgende:
Nee daar snap ik echt geen kont vanquote:Op maandag 11 april 2011 14:10 schreef Flashbox het volgende:
[..]
Dan klopt die reclame op tv toch ook niet die ze nu uitzenden
thanks voor je infoquote:Op maandag 11 april 2011 14:10 schreef Greys het volgende:
Oeh, op die foto staat Gerard dus echt eerder op de grond dan Karim...
Gaat om de tweede voet hahahaquote:Op maandag 11 april 2011 14:10 schreef Greys het volgende:
Oeh, op die foto staat Gerard dus echt eerder op de grond dan Karim...
Tuurlijk wel, morgen een spel met 3x zoveel punten. Niets is wat het lijkt...quote:Op maandag 11 april 2011 14:10 schreef sjampoeh het volgende:
dan kunnen ze nu helemaal niet meer winnen dus
Ohquote:Op maandag 11 april 2011 14:11 schreef vuurvliegje52 het volgende:
[..]
Gaat om de tweede voet hahaha
huh hoe weet je datquote:Op maandag 11 april 2011 14:11 schreef vuurvliegje52 het volgende:
[..]
hmm hmm jaquote:Op maandag 11 april 2011 14:11 schreef henkvandetillaart het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, morgen een spel met 3x zoveel punten. Niets is wat het lijkt...
Naar mijn mening stonden ze echt helemaal gelijk, maar ja nanosecondes he??quote:Op maandag 11 april 2011 14:11 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh![]()
Sorry. Ik vond het ander al een vrij uitgemaakte zaak
Kleine moeitequote:Op maandag 11 april 2011 14:10 schreef Vultarian het volgende:
[..]
dank voor de info, was bij mij iig nog niet bekend
helemaal mee eens.. ik zou die Sharon verzuipen in het zwembad en niet wachten tot het einde maar meteen vandaag nogquote:Op maandag 11 april 2011 13:27 schreef akveor het volgende:
Precies al die tienermeisjes zijn gek op hemquote:Op maandag 11 april 2011 14:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik hoop het, maar vlak de populariteit van Flip bv niet uit
Wat een belachelijke opmerking.quote:Op maandag 11 april 2011 14:13 schreef suksan het volgende:
[..]
helemaal mee eens.. ik zou die Sharon verzuipen in het zwembad en niet wachten tot het einde maar meteen vandaag nog
Helemaal nu hij heeft lopen kwijlebekken met joquote:Op maandag 11 april 2011 14:14 schreef Candyfreak het volgende:
[..]
Precies al die tienermeisjes zijn gek op hem
Ze kan goed zwemmen, probeer het maar esquote:Op maandag 11 april 2011 14:13 schreef suksan het volgende:
[..]
helemaal mee eens.. ik zou die Sharon verzuipen in het zwembad en niet wachten tot het einde maar meteen vandaag nog
en MaJOquote:Op maandag 11 april 2011 14:14 schreef Candyfreak het volgende:
[..]
Nou, nou nou, nou......quote:Op maandag 11 april 2011 14:13 schreef suksan het volgende:
[..]
Niet allemaal hoor.quote:Op maandag 11 april 2011 14:14 schreef Candyfreak het volgende:
[..]
Toch had Karim uiteindelijk meer stemmen dan Flip bij het terugkeren het huis inquote:Op maandag 11 april 2011 14:14 schreef Candyfreak het volgende:
[..]
Mwoaah... Deze niet.quote:Op maandag 11 april 2011 14:14 schreef Candyfreak het volgende:
[..]
Ik ben ook gaan bellen voor karimquote:Op maandag 11 april 2011 14:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Toch had Karim uiteindelijk meer stemmen dan Flip bij het terugkeren het huis in
Echt puur door FOK! volgens mij
dan zouden we massaal gestemd moeten hebben en flip's tienermeisjes nauwelijk voor de showquote:Op maandag 11 april 2011 14:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Toch had Karim uiteindelijk meer stemmen dan Flip bij het terugkeren het huis in
Heb toen voor Karim gesmstquote:Op maandag 11 april 2011 14:15 schreef Greys het volgende:
[..]
dat lijkt mij ook wel ja, maar die foto erbij is toch wel vreemd want die laat al duidelijk het verschil zien, niet echt spanningsopbouwendquote:Op maandag 11 april 2011 14:15 schreef Lutte het volgende:
Het lijkt me dat het om de eerste gaat? Anders zou iemand met één voet op de sokkel en met de andere op de grond mogen staan en niet af zijn?
Lijkt me ook jaquote:Op maandag 11 april 2011 14:15 schreef Lutte het volgende:
Het lijkt me dat het om de eerste gaat? Anders zou iemand met één voet op de sokkel en met de andere op de grond mogen staan en niet af zijn?
het ging om wie het eerst de grond raaktquote:Op maandag 11 april 2011 14:11 schreef vuurvliegje52 het volgende:
[..]
Okee, dan wordt het moeilijk denk ikquote:Op maandag 11 april 2011 14:17 schreef Gamey het volgende:
[..]
het ging om wie het eerst de grond raakt
quote:
Niets is wat het lijkt, dan passen ze wel even de regels aan.quote:Op maandag 11 april 2011 14:17 schreef Gamey het volgende:
[..]
het ging om wie het eerst de grond raakt
Misschien het verschil tussen er opstappen meegerekend?quote:Op maandag 11 april 2011 14:18 schreef AYLI het volgende:
[..]
Niets is wat het lijkt, dan passen ze wel even de regels aan.
dan wint karim zeker, die stond er ruim eerder op dan Geerquote:Op maandag 11 april 2011 14:19 schreef henkvandetillaart het volgende:
[..]
Misschien het verschil tussen er op stappen meegerekend?
Deze plaatjesdisco voelt toch als thuiskomen?quote:Op maandag 11 april 2011 14:19 schreef Ireth het volgende:
Was ik ein-de-lijk over het verlies van het oog heen en intens gehecht geraakt aan de blauwe bloempot.. moet ik daar nu weer van afkicken...
quote:Op maandag 11 april 2011 14:18 schreef Flashbox het volgende:
Eerste voet is hier dus niet te zien
[..]
Ja denk het ook.quote:Op maandag 11 april 2011 14:19 schreef henkvandetillaart het volgende:
[..]
Misschien het verschil tussen er op stappen meegerekend?
quote:Op maandag 11 april 2011 14:16 schreef Flashbox het volgende:
Die tweede voet zetten ze echt gelijk op de grond.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
dit dusquote:Op maandag 11 april 2011 14:21 schreef Candyfreak het volgende:
Ik gun Karim en Gerard het beide om te winnen
Natuurlijk!quote:Op maandag 11 april 2011 14:21 schreef Candyfreak het volgende:
Ik ook hoor. Vette prestatie wat ze verricht hebben.quote:Op maandag 11 april 2011 14:21 schreef Candyfreak het volgende:
ik vind het erg onrustigquote:Op maandag 11 april 2011 14:20 schreef Lutte het volgende:
[..]
Deze plaatjesdisco voelt toch als thuiskomen?
Maar ja, kijk naar het team waar ze voor streden. Volgens mij moet Maik eruitquote:Op maandag 11 april 2011 14:21 schreef Candyfreak het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |