Arme karimquote:Op maandag 11 april 2011 13:07 schreef Candyfreak het volgende:
[ afbeelding ]
Haar volgende slachtoffer
inderdaadquote:Op maandag 11 april 2011 13:08 schreef Vultarian het volgende:
[..]
lekker suggestief geschreven weer
geen probleem, duurde wat lang dus ik dacht ik zal maarquote:
quote:Op maandag 11 april 2011 13:12 schreef Vultarian het volgende:
[..]
geen probleem, duurde wat lang dus ik dacht ik zal maar
Ze willen blijkbaar nog iets aan kijkers overhouden!quote:Op maandag 11 april 2011 13:04 schreef henkvandetillaart het volgende:
[..]
Ze hadden die discobeelden van een dansende gerard van zaterdagavond moeten gebruiken voor een streamlock en dan een muziekje er onder
alleen wel jammer dat het de hele tijd dezelfde zijn die hen verwennen...quote:Op maandag 11 april 2011 13:14 schreef vuurvliegje52 het volgende:
Prachtig zoals Gerard en Karim zich laten verwennen.
Ik heb iets gemist geloof ikquote:Op maandag 11 april 2011 13:15 schreef Blackprinces het volgende:
De meiden praten de eerdere ruzie uit geloof ik
oei hadden ze ruzie, Jo kan het altijd zo langdradig uitleggenquote:Op maandag 11 april 2011 13:15 schreef Blackprinces het volgende:
De meiden praten de eerdere ruzie uit geloof ik
en ik vind het te vaag om te volgenquote:Op maandag 11 april 2011 13:18 schreef Flashbox het volgende:
Ik snap niet dat ze het nog vertellen aan die neuksnol, ze doet net of ze het haar moeten vertellen. Ze eist het bijna dat ze het vertellen, Achterlijke limbo
Was iets over insmeren van Maik geloof ik,... met die olijfoliequote:Op maandag 11 april 2011 13:17 schreef Blackprinces het volgende:
staat ook beschreven in de cos geloof ik.
Onenigheid over maik had ik begrepen.
ja zoiets begrijp ik ook inddquote:Op maandag 11 april 2011 13:20 schreef Vultarian het volgende:
ging volgens mij over dat mo expres maik wakker gehouden zou hebben terwijl de screamers wilde dat hij sliep zodat hij fit zou zijn voor opdracht vandaag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |