Luira dan maar? Kwakgat mag ook, maar ik we een niet nader te noemen persoon niet kwetsenquote:Op maandag 11 april 2011 11:51 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Ja maar een strijkplank is handig...
hahaquote:Op maandag 11 april 2011 11:52 schreef Stranger1977 het volgende:
[..]
Luira dan maar? Kwakgat mag ook, maar ik we een niet nader te noemen persoon niet kwetsen
Er viel voordeel voor haar uit te halen...dan kan ze het wel ja.quote:Op maandag 11 april 2011 11:51 schreef afca_oc het volgende:
[..]
samen met sjer enige die het verdient (en geer en karim natuurlijk) om te rusten, rest heeft nauwelijks iets uitgevoerd deze nacht
wie sjer of lauquote:Op maandag 11 april 2011 11:54 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Er viel voordeel voor haar uit te halen...dan kan ze het wel ja.
Toegegeven wat ik heb gelezen heeft ze indd haar best gedaan. Mag ook gezegd worden.
ja dat geldt voor iedereen, draait om keiharde nominatie.quote:Op maandag 11 april 2011 11:54 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Er viel voordeel voor haar uit te halen...dan kan ze het wel ja.
Toegegeven wat ik heb gelezen heeft ze indd haar best gedaan. Mag ook gezegd worden.
eens, hoewel ik Mo vanmorgen om 10 over 6 wel op zag bij zequote:Op maandag 11 april 2011 11:55 schreef afca_oc het volgende:
[..]
ja dat geldt voor iedereen, draait om keiharde nominatie.
en maik en mo die zaniken die een van hun er uitvliegt en ondertussen geen ruk uitvoeren
Jo gaat er echt niet uit voor de finale hoor....spijtig genoeg dan hequote:Op maandag 11 april 2011 11:56 schreef sjampoeh het volgende:
laat mo er maar lekker uitgaan, zeikwijf , kan maik tenminste ook weer normaal doen. onee geer z'n team zal wel genomineerd staan, dan gaat miss jo eruit denk ik
geer, sjer, jo en maik ?quote:Op maandag 11 april 2011 11:57 schreef knagsje het volgende:
[..]
Jo gaat er echt niet uit voor de finale hoor....spijtig genoeg dan he
zwoegerquote:Op maandag 11 april 2011 11:59 schreef Stranger1977 het volgende:
Ohw, "miste" hem eerder op de ochtend even. Maar goed, ik ben dan ook gewoon aan het werk
met streams aan op je werkquote:Op maandag 11 april 2011 11:59 schreef Stranger1977 het volgende:
Ohw, "miste" hem eerder op de ochtend even. Maar goed, ik ben dan ook gewoon aan het werk
Ik mag vanavond weer...quote:Op maandag 11 april 2011 11:59 schreef Stranger1977 het volgende:
Maik haalt em wel effe te voorschijn!quote:Op maandag 11 april 2011 12:00 schreef PoezeligDing het volgende:
Mo begint nu ook al; ik heb liefde nodig nu...
tis net of ik naast mijn man lig hahahahaaquote:Op maandag 11 april 2011 12:01 schreef suksan het volgende:
goh.. het lijkt wel of ik mijn hond hoor snurken
quote:
Sorryquote:
Vanavond? Da's kut,... zal aan je denken,... denk ikquote:Op maandag 11 april 2011 12:00 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Ik mag vanavond weer...
Mo en maik gaan knuffelen op de bank?
Ik zet vast stream 1 en 2 uit...
Ja hè, wijven die denken dat seks liefde is...quote:Op maandag 11 april 2011 12:01 schreef Reksie1981 het volgende:
[..]
Maik haalt em wel effe te voorschijn!
quote:Op maandag 11 april 2011 12:02 schreef Blackprinces het volgende:
Maik ziet het somber in.
Mo als het zo is, kom ik na een week
Haar pa heeft toch in het leger gezeten?quote:Op maandag 11 april 2011 12:02 schreef henkvandetillaart het volgende:
[..]![]()
Dat gaat Papafuhrer niet leuk vinden
Geen idee, maar die 30 seconden mo toespreken zei wat mij betreft genoegquote:Op maandag 11 april 2011 12:03 schreef knagsje het volgende:
[..]
Haar pa heeft toch in het leger gezeten?
Vind die het leuk dan om ze dochter voor schut te zien staan??quote:Op maandag 11 april 2011 12:02 schreef henkvandetillaart het volgende:
[..]![]()
Dat gaat Papafuhrer niet leuk vinden
Falen is geen optie!quote:Op maandag 11 april 2011 12:04 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Vind die het leuk dan om ze dochter voor schut te zien staan??
ook dat maar ik meen dat Mo zelf vertelde dat haar vader een vrij hoge rang had in het leger....quote:Op maandag 11 april 2011 12:04 schreef henkvandetillaart het volgende:
[..]
Geen idee, maar die 30 seconden mo toespreken zei wat mij betreft genoeg
mmmja mmmja mmjaquote:Op maandag 11 april 2011 12:04 schreef henkvandetillaart het volgende:
[..]
Falen is geen optie!
JE MOET WINNEN!
Dat beseft ze pas sinds vorige week, die dacht in het begin dat ze elke 'spelshow' kon winnenquote:Op maandag 11 april 2011 12:05 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
mmmja mmmja mmja
Ze weet zelf al dat ze geen kans maakt om te winnen
ik hoop ZO dat ze er eerder uit gaat dan Maik !quote:Op maandag 11 april 2011 12:05 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
mmmja mmmja mmja
Ze weet zelf al dat ze geen kans maakt om te winnen
mamajo doet ook niet andersquote:Op maandag 11 april 2011 12:04 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Vind die het leuk dan om ze dochter voor schut te zien staan??
Ja bij de schutterij roflquote:Op maandag 11 april 2011 12:09 schreef Blackprinces het volgende:
Kolonel Sjir Pisters
Bastianus kermis
20 januari 2008
Één grote kermis daar thuis dus...quote:Op maandag 11 april 2011 12:09 schreef Blackprinces het volgende:
Kolonel Sjir Pisters
Bastianus kermis
20 januari 2008
Brandweermannen zitten ook vierentwintig uur op elkaars lip, die houden ook niet van elkaar..quote:Op maandag 11 april 2011 12:10 schreef suksan het volgende:
ik heb wel het idee dat mo en maik echt van elkaar houden.. en ik vind het echt knap om 24 uur op elkaars lip te zitten zonder dat je echt ruzie heb... ik zie heel veel koppels ze dat niet na doen.
Middag!quote:Op maandag 11 april 2011 12:10 schreef Apie77 het volgende:
[..]
Één grote kermis daar thuis dus...
Goedemiddag Fokkers!
Is ook ongezond om nooit ruzie te hebben.quote:Op maandag 11 april 2011 12:10 schreef suksan het volgende:
ik heb wel het idee dat mo en maik echt van elkaar houden.. en ik vind het echt knap om 24 uur op elkaars lip te zitten zonder dat je echt ruzie heb... ik zie heel veel koppels ze dat niet na doen.
Hahaa!quote:Op maandag 11 april 2011 12:12 schreef Stranger1977 het volgende:
[..]
Middag!
Zal net te denken,....
Meet the FOKKERS is wel een leuke naam voor een film ofzo
Mo heeft vanacht gedroomd over afgelopen donderdag verteld ze net.quote:Op maandag 11 april 2011 12:12 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Is ook ongezond om nooit ruzie te hebben.
Terwijl je kan zien dat Mo zich rot zit te denken zegt ze tegen Maik dat ie niet zoveel moet denken
ben ik het mee eens.. maar ik heb in het begin ook echt giga veel tijd met mijn vrouw opgetrokken en dat ook bijna tot 24 uur per dag.. en tuurlijk heb je wel wat woorden.. maar echt de eerste 6 maanden hadden we echt geen onenigheid.quote:Op maandag 11 april 2011 12:12 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Is ook ongezond om nooit ruzie te hebben.
Terwijl je kan zien dat Mo zich rot zit te denken zegt ze tegen Maik dat ie niet zoveel moet denken
Je relatie is vaak ook gebaseerd op de eerste paar maanden,,.... voor veel mensen de leukste maanden van de relatiequote:Op maandag 11 april 2011 12:13 schreef suksan het volgende:
[..]
ben ik het mee eens.. maar ik heb in het begin ook echt giga veel tijd met mijn vrouw opgetrokken en dat ook bijna tot 24 uur per dag.. en tuurlijk heb je wel wat woorden.. maar echt de eerste 6 maanden hadden we echt geen onenigheid.
Die 2 gaan hierna veel bonje krijgen.quote:Op maandag 11 april 2011 12:13 schreef suksan het volgende:
[..]
ben ik het mee eens.. maar ik heb in het begin ook echt giga veel tijd met mijn vrouw opgetrokken en dat ook bijna tot 24 uur per dag.. en tuurlijk heb je wel wat woorden.. maar echt de eerste 6 maanden hadden we echt geen onenigheid.
dat doet me denken aan een filmpje waarbij de man alleen maar even omkijkt en dan al een klap in het gezicht krijgt!!quote:Op maandag 11 april 2011 12:15 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Die 2 gaan hierna veel bonje krijgen.
Als maik al naar een andere vrouw gedag zou zeggen valt ze hem gelijk aan.
Vooral als hij Johanna een keer zietquote:Op maandag 11 april 2011 12:15 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Die 2 gaan hierna veel bonje krijgen.
Als maik al naar een andere vrouw gedag zou zeggen valt ze hem gelijk aan.
Vind Mo daar ook een type voor, zeker met drank opquote:Op maandag 11 april 2011 12:16 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
dat doet me denken aan een filmpje waarbij de man alleen maar even omkijkt en dan al een klap in het gezicht krijgt!!
Zo dacht ik er dus ook over, wat een kloten streek had ook nog wel even twee uurtjes kunnen wachten wat een huftersquote:Op maandag 11 april 2011 12:16 schreef Tassie37 het volgende:
Gerard naar dkvdw! Laat die kerel pitten! Achterlijke gladiool!
niet, het verliezende team staat genomineerdquote:Op maandag 11 april 2011 12:17 schreef freaky40 het volgende:
Iemand enig idee hoe het nu gaat met nomineren vandaag?
maar die wil hem niet meer zien, heeft ie niet handig gedaanquote:Op maandag 11 april 2011 12:16 schreef Stranger1977 het volgende:
[..]
Vooral als hij Johanna een keer ziet
Geeft niet diktiet! Ik zo d'r ook doen,... liever dan miss sm***a
Nog niet duidelijk welk team dit is?quote:Op maandag 11 april 2011 12:17 schreef Capaja het volgende:
[..]
niet, het verliezende team staat genomineerd
Idd,... Ik ken Johanna niet, maar ze leek me vrij normaal en intelligent, buiten dat ook nog eens erg aantrekkelijk.quote:Op maandag 11 april 2011 12:17 schreef Vultarian het volgende:
[..]
maar die wil hem niet meer zien, heeft ie niet handig gedaan
Vandaag en morgen moeten ze nog een opdracht doen.quote:Op maandag 11 april 2011 12:18 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Nog niet duidelijk welk team dit is?
Waarschijnlijk kunnen ze met de opdracht van dinsdag zoveel punten halen dat de redactie nog lekker kan sturen in wie er genomineerd isquote:Op maandag 11 april 2011 12:18 schreef Flashbox het volgende:
[..]
Vandaag en morgen moeten ze nog een opdracht doen.
ik ken haar ook niet, maar zo kwam ze wel over idd, en laten we eerlijk zijn, hoe groot is de kans nou dat het erger is dan moniquequote:Op maandag 11 april 2011 12:18 schreef Stranger1977 het volgende:
[..]
Idd,... Ik ken Johanna niet, maar ze leek me vrij normaal en intelligent, buiten dat ook nog eens erg aantrekkelijk.
Ok.quote:Op maandag 11 april 2011 12:18 schreef Flashbox het volgende:
[..]
Vandaag en morgen moeten ze nog een opdracht doen.
Zak hooi,.... nou nou,... vind ik wel erg beledigend hoor! Voor dat hooi dusquote:
hebbie gezopen?quote:Op maandag 11 april 2011 12:18 schreef Stranger1977 het volgende:
[..]
Idd,... Ik ken Johanna niet, maar ze leek me vrij normaal en intelligent, buiten dat ook nog eens erg aantrekkelijk.
Nou, erger kan haast niet toch?quote:Op maandag 11 april 2011 12:19 schreef Vultarian het volgende:
[..]
ik ken haar ook niet, maar zo kwam ze wel over idd, en laten we eerlijk zijn, hoe groot is de kans nou dat het erger is dan monique
Want?quote:
denk dat ie maik bedoelt, want het is maik en mo stream tijdquote:Op maandag 11 april 2011 12:20 schreef Stranger1977 het volgende:
[..]
Zak hooi,.... nou nou,... vind ik wel erg beledigend hoor! Voor dat hooi dus
Zullen we haar Luira noemen?
Volg haar maar is meer dan 15 minuten en kom dan nog is terug...quote:Op maandag 11 april 2011 12:21 schreef Stranger1977 het volgende:
[..]
Nou, erger kan haast niet toch?
[..]
Want?
Laten we het dan maar niet over lekkere lieve laura hebben,...quote:
Die speelt het spel tenminste! Is normaal en draait echt niet alles om IK, IK, IKquote:Op maandag 11 april 2011 12:22 schreef Stranger1977 het volgende:
[..]
Laten we het dan maar niet over lekkere lieve laura hebben,...
Ohw, je bedoeld,... dat ik Johanna langer dan 15 minuten moet volgen en dan nog een keer mijn mening moet geven.quote:Op maandag 11 april 2011 12:22 schreef henkvandetillaart het volgende:
[..]
Volg haar maar is meer dan 15 minuten en kom dan nog is terug...
volgens mij gaat het hier over JoHANna en niet over Joannaquote:Op maandag 11 april 2011 12:22 schreef henkvandetillaart het volgende:
[..]
Betekende dat niet op de basisschool dat je verliefd was?quote:Op maandag 11 april 2011 12:23 schreef Vultarian het volgende:
waarom heeft maik op 1 nagel nagellak zitten?
Oopsquote:Op maandag 11 april 2011 12:23 schreef Flow3r het volgende:
[..]
volgens mij gaat het hier over JoHANna en niet over Joanna
Krijg je als je alleen maar over lantaarnpalen kan dromenquote:Op maandag 11 april 2011 12:23 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Hebben ze allemaal geloof ik van The screamers.quote:Op maandag 11 april 2011 12:23 schreef Vultarian het volgende:
Omdat ze niet intelligent is, niet knap is, niet lekker is, niet eerlijk is............irritant en in en in gemeen, dat dan weer wel....quote:
Die basis hebben ze zelf gelegd...quote:Op maandag 11 april 2011 12:24 schreef angeljacky het volgende:
Mo is zo vreselijk bang dat ze als 1e de deur uit moet.
Dat ze al die shit over zich heen krijgt, ze is er gewoon misselijk van in haar maag.
Ze is bang dat het fout gaat tussen hun dat een van de twee het niet gaat trekken met de media aandacht.
Ze is bang dat de stem er voor gaat zorgen dat zij eerder de deur uit moet, want volgens haar hebben ze wel al gezien hoe ze is als maik de deur uit moet.
nee is rose nagelak van de screamers, hebben ze verzonnenquote:Op maandag 11 april 2011 12:23 schreef Vultarian het volgende:
[ afbeelding ]
Volgende keer mag je me ook gewoon op mijn foutje wijzen op een lieve manier en doe er een kusje bijquote:
ah teamspirit dingetje ofzoquote:Op maandag 11 april 2011 12:24 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Hebben ze allemaal geloof ik van The screamers.
Right,... hier nog zo'n domme gans die niet kan lezenquote:Op maandag 11 april 2011 12:24 schreef knagsje het volgende:
[..]
Omdat ze niet intelligent is, niet knap is, niet lekker is, niet eerlijk is............irritant en in en in gemeen, dat dan weer wel....
Nee, dit was leuker HAHAHAquote:Op maandag 11 april 2011 12:25 schreef henkvandetillaart het volgende:
[..]
Volgende keer mag je me ook gewoon op mijn foutje wijzen op een lieve manier en doe er een kusje bij
Verdorie Psych ik wordt af en toe zo moe van jou joh.quote:Op maandag 11 april 2011 12:25 schreef Je_Psychiater het volgende:
Laatste op merking offtopic zover: Wel telkens weer typisch als ik een een antwoord geef op eentje bijvoorbeeld Blackprinces omdat mij rechtstreeks een vraag gesteld wordt, dat dan meteen ook de anderen o.m. Reksie1981 PoezeligDing knagsje angeljacky marky Stranger1977 Poezewoes zich meteen weer inmengen om met zijn allen tegen mijn antwoord in te gaan dat ik op een aan mij gerichte vraag stel, gek dat het dan offtopic dreigt te gaan. Een massal sterk staaltje pot verwijt de ketel. Valt me telkens weer op.
Ik schrijf liever op een postieve manier over de bewoners, onfatsoenlijk en vulgair reageren op bewoners is niet mijn ding, is veel te makkelijk, en veel te afgezaagd voor mij. Ik neem aan dat de vraag aan mij van Blackprinces hiermee nu voldoende beantwoord is, anders hoor ik het wel.
Ontopic: De bewoners zijn toppers![]()
![]()
dat is oxy bluíde....quote:Op maandag 11 april 2011 12:23 schreef Vultarian het volgende:
[ afbeelding ]
Je vergeet dat er een smegmahoer bij zitquote:Op maandag 11 april 2011 12:25 schreef Je_Psychiater het volgende:
Laatste op merking offtopic zover: Wel telkens weer typisch als ik een een antwoord geef op eentje bijvoorbeeld Blackprinces omdat mij rechtstreeks een vraag gesteld wordt, dat dan meteen ook de anderen o.m. Reksie1981 PoezeligDing knagsje angeljacky marky Stranger1977 Poezewoes zich meteen weer inmengen om met zijn allen tegen mijn antwoord in te gaan dat ik op een aan mij gerichte vraag stel, gek dat het dan offtopic dreigt te gaan. Een massaal sterk staaltje pot verwijt de ketel. Valt me telkens weer op.
Ik schrijf liever op een postieve manier over de bewoners, onfatsoenlijk en vulgair reageren op bewoners is niet mijn ding, is veel te makkelijk, en veel te afgezaagd voor mij. Ik neem aan dat de vraag aan mij van Blackprinces hiermee nu voldoende beantwoord is, anders hoor ik het wel.
![]()
quote:Op maandag 11 april 2011 12:23 schreef Flow3r het volgende:
[..]
ja kom ik ook achter na 6 keer F5 te hebben ingeramd...quote:Op maandag 11 april 2011 12:26 schreef angeljacky het volgende:
Karim naar de KVDW
En in plaats van sl op zwembad heeft de regie ff verzonnen om de keuken maar te laten zien en om en om de beelden op de stream, wordt je ook gek van zeg
Ja inderdaad, ik wil het oog terugquote:Op maandag 11 april 2011 12:26 schreef angeljacky het volgende:
Karim naar de KVDW
En in plaats van sl op zwembad heeft de regie ff verzonnen om de keuken maar te laten zien en om en om de beelden op de stream, wordt je ook gek van zeg
Ik snap niet dat je nog op die azijnzeiker reageerd. laat hem lekker links liggen.quote:Op maandag 11 april 2011 12:26 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Verdorie Psych ik wordt af en toe zo moe van jou joh.
Jij gaat lekker positief kletsen over bewoners en ik zeik ze af..
Deal??
Hey! Kansloze,..... Ik reageerde op iets wat je over mij zei. lekker opzouten met dat gezever van je, klaag maar lekker bij de modjes ofzo.quote:Op maandag 11 april 2011 12:25 schreef Je_Psychiater het volgende:
Laatste op merking offtopic zover: Wel telkens weer typisch als ik een een antwoord geef op eentje bijvoorbeeld Blackprinces omdat mij rechtstreeks een vraag gesteld wordt, dat dan meteen ook de anderen o.m. Reksie1981 PoezeligDing knagsje angeljacky marky Stranger1977 Poezewoes zich meteen weer inmengen om met zijn allen tegen mijn antwoord in te gaan dat ik op een aan mij gerichte vraag stel, gek dat het dan offtopic dreigt te gaan. Een massaal sterk staaltje pot verwijt de ketel. Valt me telkens weer op.
![]()
sorrie, je hebt gelijk. even terug gelezen en nu deel ik je mening wel......quote:Op maandag 11 april 2011 12:25 schreef Stranger1977 het volgende:
[..]
Right,... hier nog zo'n domme gans die niet kan lezen
goeiemorgenquote:Op maandag 11 april 2011 12:28 schreef knagsje het volgende:
[..]
sorrie, je hebt gelijk. even terug gelezen en nu deel ik je mening wel......![]()
quote:Op maandag 11 april 2011 12:28 schreef knagsje het volgende:
[..]
sorrie, je hebt gelijk. even terug gelezen en nu deel ik je mening wel......![]()
ik dacht even dat aafke terug wasquote:Op maandag 11 april 2011 12:29 schreef Blackprinces het volgende:
Tering Mo, ik kijk zo je je weet wel in....
rode dettol?is zijn werkvingerquote:Op maandag 11 april 2011 12:23 schreef Vultarian het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind alles best.quote:Op maandag 11 april 2011 12:26 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Verdorie Psych ik wordt af en toe zo moe van jou joh.
Jij gaat lekker positief kletsen over bewoners en ik zeik ze af..
Deal??
Vriendquote:Op maandag 11 april 2011 12:29 schreef Stranger1977 het volgende:
[..]
![]()
Ik had ook niet anders verwacht
Trust me, ik zou psoriasis nooit bij haar volledige naam noemen
Als je zo gek op elkaar bent, nu al van elkaar houd, dan ben je toch samen sterk en kan je de buitenwereld wel hebben? Of ben ik nou romantisch ofzo?? hahaquote:Op maandag 11 april 2011 12:29 schreef angeljacky het volgende:
Maik: "ik ben gek op jou als je dat maar weet"
Mo : ; ik weet niet of dat genoeg is voor thuis, ik ben zo bang"
En ze huilt maar weer eens
Graag ontopic en over de bewoners er is geen bewoner in secret story met de naam smegmahoerquote:Op maandag 11 april 2011 12:26 schreef henkvandetillaart het volgende:
[..]
Je vergeet dat er een smegmahoer bij zit![]()
De kunst is om je niet te laten triggeren..quote:Op maandag 11 april 2011 12:30 schreef Je_Psychiater het volgende:
[..]
Ik vind alles best.Vragen beantwoorden, meningen over de bewoners ventileren, of Cossen. Inmiddels zal toch wel duidelijk zijn hoe en dat men mij niet hoeft te triggeren.
Kom op Mootje en MaikLaat je niet gek maken, net als ik.
wie ook alweer?quote:Op maandag 11 april 2011 12:30 schreef suzi1 het volgende:
ik hoorde dat ze iets meer van zichzelf zouden gaan laten zien
is dit het?
nee daar bedoelde ze mee dat ze de wormen heeft gedaan, dat ze geworsteld hebt, enz enz tijdens de battles.quote:Op maandag 11 april 2011 12:30 schreef suzi1 het volgende:
ik hoorde dat ze iets meer van zichzelf zouden gaan laten zien
is dit het?
quote:Op maandag 11 april 2011 12:31 schreef Je_Psychiater het volgende:
[..]
Graag ontopic en over de bewoners er is geen bewoner in secret story met de naam smegmahoer
beetje TE gevoeligquote:Op maandag 11 april 2011 12:30 schreef akveor het volgende:
Monique huilt. Het blijft een gevoelig meisje.
Welnee ze is gewoon bang dat ze haar als slet en zo zullen neerzetten omdat ze gekrikt hebben en dat ze dronken is geweest en zo.quote:Op maandag 11 april 2011 12:30 schreef Apie77 het volgende:
[..]
Als je zo gek op elkaar bent, nu al van elkaar houd, dan ben je toch samen sterk en kan je de buitenwereld wel hebben? Of ben ik nou romantisch ofzo?? haha
nee maar die zus zou ik niet meer achter me willen hebben.quote:Op maandag 11 april 2011 12:31 schreef afca_oc het volgende:
Maik: Iedereen die achter mij staat staat ook achter jou
Nou Maik, helaas niemand staat achter je, zelfs je eigen zus niet
dat gevoelige en jankerige hoort bij hoogbegaafdheid heb ik hier ooit begrepen van je psychquote:Op maandag 11 april 2011 12:32 schreef Capaja het volgende:
[..]
beetje TE gevoelig
als je met je 31 jaar ZO onzeker bent, en je zo hard elk uur bevestiging nodig hebt dan ben je het "gevoelige" al voorbij lijkt me
en nee ik zeik haar niet af, maar maak me oprecht zorgen over de labiliteit van Mo
Nou ja ze is al 31 jaar zo waarschijnlijk, dus komt wel goed met haar.quote:Op maandag 11 april 2011 12:32 schreef Capaja het volgende:
[..]
beetje TE gevoelig
als je met je 31 jaar ZO onzeker bent, en je zo hard elk uur bevestiging nodig hebt dan ben je het "gevoelige" al voorbij lijkt me
en nee ik zeik haar niet af, maar maak me oprecht zorgen over de labiliteit van Mo
Zelfs lichamelijk is ze geen 31,.... eerder iets van 62 en geestelijk, en dan heb ik het niet over intelligentie, haalt ze de 18 nog niet eensquote:Op maandag 11 april 2011 12:33 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Nou ja ze is al 31 zo waarschijnlijk, dus komt wel goed met haar.
Dat kan, maar dat is dan een persoonlijk iets, als ze nu zo'n goede band hebben en dus voor zichzelf weten dat dat niet zo is, dan zou dat toch niet van invloed zijn op de relatie...?quote:Op maandag 11 april 2011 12:32 schreef angeljacky het volgende:
[..]
Welnee ze is gewoon bang dat ze haar als slet en zo zullen neerzetten omdat ze gekrikt hebben en dat ze dronken is geweest en zo.
dat is misschien wel zo, maar dan nog is het niet "normaal" en voorzie ik veel problemen als ze weer thuis is, elk negatief stukje commentaar trapt haar verder de grond in, relativeren kan ze duidelijk nietquote:Op maandag 11 april 2011 12:32 schreef suzi1 het volgende:
[..]
dat gevoelige en jankerige hoort bij hoogbegaafdheid heb ik hier ooit begrepen van je psych
jaquote:Op maandag 11 april 2011 12:34 schreef willllll het volgende:
lijkt wel of zij samen meer geleden hebben van de opdracht dan gerard en karim
heb ik al geprobeerd maar die was op voor ik terug wasquote:Op maandag 11 april 2011 12:34 schreef henkvandetillaart het volgende:
[..]
Wil je ook voor mij halen? Zit alleen vandaag, collegae net de deur uit
het lijkt me dan ook heerlijk haar te mogen aanschouwen wanneer ze fok gaat lezenquote:Op maandag 11 april 2011 12:34 schreef Capaja het volgende:
[..]
dat is misschien wel zo, maar dan nog is het niet "normaal" en voorzie ik veel problemen als ze weer thuis is, elk negatief stukje commentaar trapt haar verder de grond in, relativeren kan ze duidelijk niet
Nou ja lichamelijk heeft ze niets te klagen in mijn ogen.quote:Op maandag 11 april 2011 12:33 schreef Stranger1977 het volgende:
[..]
Zelfs lichamelijk is ze geen 31,.... eerder iets van 62 en geestelijk, en dan heb ik het niet over intelligentie, haalt ze de 18 nog niet eens
Dan hoop ik voor haar dat ze niet op FOK gaat lezen wat er gezegd isquote:Op maandag 11 april 2011 12:34 schreef Capaja het volgende:
[..]
dat is misschien wel zo, maar dan nog is het niet "normaal" en voorzie ik veel problemen als ze weer thuis is, elk negatief stukje commentaar trapt haar verder de grond in, relativeren kan ze duidelijk niet
Mij "Hey! Kansloze" noemen, is op het randje volgens de forumregels zullen we maar zeggen.quote:Op maandag 11 april 2011 12:28 schreef Stranger1977 het volgende:
[..]
Hey! Kansloze,..... Ik reageerde op iets wat je over mij zei. lekker opzouten met dat gezever van je, klaag maar lekker bij de modjes ofzo.
quote:Op maandag 11 april 2011 12:35 schreef Flashbox het volgende:
[..]
Goedenmiddag, ook namens Monique![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 11 april 2011 12:35 schreef Stranger1977 het volgende:
[..]
Dan hoop ik voor haar dat ze niet op FOK gaat lezen wat er gezegd is
Ik hoop het juist wel, maar ja ik ben een kil wijf...quote:Op maandag 11 april 2011 12:35 schreef Stranger1977 het volgende:
[..]
Dus Mo heeft gelijk over hoe ze in beeld gebracht wordt.quote:Op maandag 11 april 2011 12:35 schreef Flashbox het volgende:
[..]
Goedenmiddag, ook namens Monique![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Ja, prachtig was dat.quote:Op maandag 11 april 2011 12:36 schreef livvie het volgende:
Aww ze zijn gestopt, wat een kanjers allebei (Gerard & Karim)
Hebben jullie dit nog meegekregen vannacht. Als ik het goed verstond, zei Gerard tegen Karim: "Hey Karim, stel jou geheim is dat je niet langer dan vier uur zonder euhm haha euhm rukken kan, dat sta je toch echt wel voor joker hier op die sokkel"
quote:Op maandag 11 april 2011 12:36 schreef livvie het volgende:
Aww ze zijn gestopt, wat een kanjers allebei (Gerard & Karim)
Hebben jullie dit nog meegekregen vannacht. Als ik het goed verstond, zei Gerard tegen Karim: "Hey Karim, stel jou geheim is dat je niet langer dan vier uur zonder euhm haha euhm rukken kan, dat sta je toch echt wel voor joker hier op die sokkel"
En het grote probleem daarvan is?quote:Op maandag 11 april 2011 12:36 schreef Je_Psychiater het volgende:
[..]
Mij "Hey! Kansloze" noemen, is op het randje volgens de forumregels zullen we maar zeggen.![]()
Ja dat dan weer wel, maar we kunnen het niet zien! Dat maakt het jammer en zinloos tegelijkquote:Op maandag 11 april 2011 12:36 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Ik hoop het juist wel, maar ja ik ben een kil wijf...
Is is is en geen eens.quote:Op maandag 11 april 2011 12:22 schreef henkvandetillaart het volgende:
Jupquote:Op maandag 11 april 2011 12:38 schreef MargrietV het volgende:
off topic
Tokio schudt door zware beving TOKIO - Tokio schudde maandag op zijn grondvesten door een zware beving van 7,1 op de schaal van Richter. Het epicentrum lag bij Iwaki in de prefectuur Fukushima, aldus het Amerikaanse geologisch instituut USGS.
Mo is (en nu mischien was) een fervent fokster, maar als ze ziet hoe de medefoksters de fokster in huis benoemen en neerschrijven zal het waarschijnlijk een was worden, lijkt me zo.quote:Op maandag 11 april 2011 12:35 schreef Stranger1977 het volgende:
[..]
Ik kan me goed voorstellen dat ze zich onzeker voelt. Immers de mogelijkheden waaruit ze anders haar zekerheid put zijn erg gelimiteerd. Ze kan hier geen zekerheid halen uit haar intelligentie, werk en vrienden. Zij komt zich echt tegen en dat maakt het voor mij 'leuk' om naar te kijken.quote:Op maandag 11 april 2011 12:32 schreef Capaja het volgende:
[..]
beetje TE gevoelig
Ik weet niet op welke wijze ze deelnam in de cosjesquote:Op maandag 11 april 2011 12:39 schreef Je_Psychiater het volgende:
[..]
Mo is (en nu mischien was) een fervent fokster, maar als ze ziet hoe de medefoksters de fokster in huis benoemen en neerschrijven zal het waarschijnlijk een was worden, lijkt me zo.
zij moeten al een hele week apart slapen.. dat is ook heel vervelend hoor!!quote:Op maandag 11 april 2011 12:34 schreef willllll het volgende:
lijkt wel of zij samen meer geleden hebben van de opdracht dan gerard en karim
En wie weet haalt ze haar schoudertjes op en denkt...mij een biet.quote:Op maandag 11 april 2011 12:39 schreef Je_Psychiater het volgende:
[..]
Mo is (en nu mischien was) een fervent fokster, maar als ze ziet hoe de medefoksters de fokster in huis benoemen en neerschrijven zal het waarschijnlijk een was worden, lijkt me zo.
Of komt juist daar haar onzekerheid vandaan..quote:Op maandag 11 april 2011 12:40 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
En wie weet haalt ze haar schoudertjes op en denkt...mij een biet.
Nee, ik denk dat ze mentaal te instabiel is om het zomaar weg te wuiven.quote:Op maandag 11 april 2011 12:40 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
En wie weet haalt ze haar schoudertjes op en denkt...mij een biet.
je hebt mij niet horen zeggen dat ik het niet leuk vindquote:Op maandag 11 april 2011 12:39 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik kan me goed voorstellen dat ze zich onzeker voelt. Immers de mogelijkheden waaruit ze haar zekerheid kan putten zijn erg gelimiteerd. Ze kan hier geen zekerheid halen uit haar intelligentie, werk en vrienden. Zij komt zich echt tegen en dat maakt het voor mij 'leuk' om naar te kijken.
Dat zou gewoon belachelijk zijn.quote:Op maandag 11 april 2011 12:42 schreef knagsje het volgende:
mss krijgen karim en geer wel te horen dat ze beiden vrijgesteld zijn van nominatie......
dat zou wel moeten...................... maar ik denk niet dat ze zo in mekaar steektquote:Op maandag 11 april 2011 12:40 schreef henkvandetillaart het volgende:
[..]
Ik weet niet op welke wijze ze deelnam in de cosjes
Voor hetzelfde geld was ze ook een bevlogen cosser die geen blad voor de mond nam en lekker een oordeel geeft. Dan moet ze ook kunnen incasseren.
Hupsakee en weer een vraag aan mij, ik lijk wel een helpdesk.quote:Op maandag 11 april 2011 12:37 schreef Stranger1977 het volgende:
[..]
En het grote probleem daarvan is?
[..]
Ja dat dan weer wel, maar we kunnen het niet zien! Dat maakt het jammer en zinloos tegelijk
Ook als ze er in blijft en Maik weg moetquote:Op maandag 11 april 2011 12:42 schreef Capaja het volgende:
[..]
je hebt mij niet horen zeggen dat ik het niet leuk vind![]()
en we kijken toch allemaal om lekker te kunnen zeiken tegen/over de bewoners ?
en ik hoop echt (gun het haar echt) dat ze eerder het huis uit moet dan Maik alleen al om de daily van de vrijdag te kijken !
en toch vrees ik dat ze helemaal stuk gaat als ze er uit is
ja ,zeker leuk om naar te kijken, ze brengt meer reuring dan anderen. maar Mo had zelf gedacht dat mensen het leuk vonden om stelletjes en sex te zien, zo heeft ze zich ook willen profileren, als een of andere geile stoeipoes. Dat had ook best gekund, zie eerdere RLSen waar mensen aan het scherm geplakt zaten om maar iéts van sex op te kunnen vangen.Ze heeft gegokt en misgegokt. Wat men eerder interessant vond keurt men nu af. De tijden zijn veranderd en je moet iets meer in je mars hebben om interessant te zijn voor de kijker. Bovendien wordt ze niet speciaal afgerekend op de sex of dronkenschap maar meer over haar gedrag vind ik.quote:Op maandag 11 april 2011 12:39 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik kan me goed voorstellen dat ze zich onzeker voelt. Immers de mogelijkheden waaruit ze haar zekerheid kan putten zijn erg gelimiteerd. Ze kan hier geen zekerheid halen uit haar intelligentie, werk en vrienden. Zij komt zich echt tegen en dat maakt het voor mij 'leuk' om naar te kijken.
Sinds wanneer zijn feiten onfatsoenlijkquote:Op maandag 11 april 2011 12:43 schreef Je_Psychiater het volgende:
[..]
Hupsakee en weer een vraag aan mij, ik lijk wel een helpdesk.
Het probleem van mij "Hey! Kansloze" noemen (het getuigt niet van fatsoenlijk gedrag) is dat het indruist tegen de forum policy met name:"Het voornaamste is dat we verwachten dat je je op fatsoenlijke wijze gedraagt tegenover je medeposters".
nee want dat wil ze zo graag, dan kan Maik de puin gaan ruimen en hoeft ze zelf niets meer uit te leggen aan het thuisfrontquote:Op maandag 11 april 2011 12:43 schreef henkvandetillaart het volgende:
[..]
Ook als ze er in blijft en Maik weg moet
Nee, want die komt wel weer terug.. Dat is steeds zo geweest.. Zou haar redenatie kunnen zijn! Vooral als ze maar hard genoeg huilt!quote:Op maandag 11 april 2011 12:43 schreef henkvandetillaart het volgende:
[..]
Ook als ze er in blijft en Maik weg moet
maik kan voor haar niet puinruimen hoorquote:Op maandag 11 april 2011 12:44 schreef Capaja het volgende:
[..]
nee want dat wil ze zo graag, dan kan Maik de puin gaan ruimen en hoeft ze zelf niets meer uit te leggen aan het thuisfront
niets over gehoord iigquote:Op maandag 11 april 2011 12:45 schreef Chanel5 het volgende:
Ik vroeg net of de nominatie een feit is maar naar wat ik begrijp dus nog niet.
nee er staat nog niks vastquote:Op maandag 11 april 2011 12:45 schreef Chanel5 het volgende:
Ik vroeg net of de nominatie een feit is maar naar wat ik begrijp dus nog niet.
Doeiii Knagquote:Op maandag 11 april 2011 12:45 schreef knagsje het volgende:
ik ben er van tussen, tot vanavond maar weer....
Dat is het ook meer voor mij idd, Aafke was ook dronken en deed lekker gek, maar die stond ervoor. Mo riep in het begin dat Maik niets mocht doen want haar moeder zat met een bazuka voor de tv hoor! En vervolgens laat ze zich zo gaan, hoopt dan dat haar ouders trots zijn en stort in als ze dat niet te horen krijgt...dan gooi je je eigen glazen in en moet je niet achteraf daar om huilen.quote:Op maandag 11 april 2011 12:43 schreef Flow3r het volgende:
[..]
ja ,zeker leuk om naar te kijken, ze brengt meer reuring dan anderen. maar Mo had zelf gedacht dat mensen het leuk vonden om stelletjes en sex te zien, zo heeft ze zich ook willen profileren, als een of andere geile stoeipoes. Dat had ook best gekund, zie eerdere RLSen waar mensen aan het scherm geplakt zaten om maar iéts van sex op te kunnen vangen.Ze heeft gegokt en misgegokt. Wat men eerder interessant vond keurt men nu af. De tijden zijn veranderd en je moet iets meer in je mars hebben om interessant te zijn voor de kijker. Bovendien wordt ze niet speciaal afgerekend op de sex of dronkenschap maar meer over haar gedrag vind ik.
dat denkt(hoopt) ze wel, was een gesprek van zaterdagavond als ik het me goed herrinerquote:Op maandag 11 april 2011 12:45 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
maik kan voor haar niet puinruimen hoor
dat dusquote:Op maandag 11 april 2011 12:46 schreef Apie77 het volgende:
[..]
Dat is het ook meer voor mij idd, Aafke was ook dronken en deed lekker gek, maar die stond ervoor. Mo riep in het begin dat Maik niets mocht doen want haar moeder zat met een bazuka voor de tv hoor! En vervolgens laat ze zich zo gaan, hoopt dan dat haar ouders trots zijn en stort in als ze dat niet te horen krijgt...dan gooi je je eigen glazen in en moet je niet achteraf daar om huilen.
Dat zou tof zijn!quote:Op maandag 11 april 2011 12:42 schreef knagsje het volgende:
mss krijgen karim en geer wel te horen dat ze beiden vrijgesteld zijn van nominatie......
ja maar kom op zeg, als 31 jarige laat je dat toch niet voor jou doen?quote:Op maandag 11 april 2011 12:46 schreef Capaja het volgende:
[..]
dat denkt(hoopt) ze wel, was een gesprek van zaterdagavond als ik het me goed herriner
Maik gaat (als hij als eerste gaat) met haar ouders praten om te vertellen dta het heel echt is tussen hun 2
dat probeer ik dus duidelijk te makenquote:Op maandag 11 april 2011 12:47 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
ja maar kom op zeg, als 31 jarige laat je dat toch niet voor jou doen?
Moet ze ook op de blaren kunnen zitten
dat dusquote:Op maandag 11 april 2011 12:48 schreef Sonera het volgende:
Als Mo en Maik beiden zo bang zijn dat 1 van de 2 naar huis moet donderdag waarom proberen ze dan niet het beste te halen uit de tijd daar ga leuke dingen doen geniet je zit in een prachtige villa je kan alles krijgen maar nee ze gaan zitten mokken hoe het dadelijk moet buiten het huis...
Wat dat betreft vind ik Laura der reactie beter we zien thuis wel wat er gebeurt en niet overdreven verdrietig ze ziet hem over 4 weken weer en ze weet dat het goed zit en dat tie er dadelijk voor haar staat ( ja denk toch wel dat lau gevoelens voor Alex heeft mss nog niet een heftige verliefdheidheid maar kan dat überhaupt in 2 weken? )
Ik las erover heen zag ik indd...quote:Op maandag 11 april 2011 12:48 schreef Capaja het volgende:
[..]
dat probeer ik dus duidelijk te maken
quote:Op maandag 11 april 2011 12:49 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Ik las erover heen zag ik indd...![]()
ja maar.........wij mogen niet in de kvdw kijken....quote:Op maandag 11 april 2011 12:49 schreef Capaja het volgende:
kan iemand de regie een SCHOP gaan geven op stream 1+2 aub !
Dát is het inderdaadquote:Op maandag 11 april 2011 12:46 schreef Apie77 het volgende:
[..]
Dat is het ook meer voor mij idd, Aafke was ook dronken en deed lekker gek, maar die stond ervoor. Mo riep in het begin dat Maik niets mocht doen want haar moeder zat met een bazuka voor de tv hoor! En vervolgens laat ze zich zo gaan, hoopt dan dat haar ouders trots zijn en stort in als ze dat niet te horen krijgt...dan gooi je je eigen glazen in en moet je niet achteraf daar om huilen.
Hoop ik ook en anders ziet Gerard het welquote:Op maandag 11 april 2011 12:44 schreef Chanel5 het volgende:
Lau is met haar volgende slachtoffer bezig, hoop dat Karim haar doorziet.
Lijkt me best logisch, falen van een "missie" kan sancties hebben. Dit is redelijk slap, maargoed wordt dit gezien als een missie of een battle?quote:Op maandag 11 april 2011 12:46 schreef Darklight het volgende:
ze hebben afspraken gemaakt om er beide mee te stoppen, dus gewoon allbei genomineerd
juistquote:Op maandag 11 april 2011 12:49 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Dát is het inderdaad![]()
Dat praten in de derde vorm over zichzelf; Mootje doet dit en mootje doet dat.Ook steeds zeggen dat ze zo lief is maar we zien hoe ze Maik commandeert en manipuleert. Het feit dat ze geen moeite doet om zichzelf bij elkaar te rapen nadat ze ingestort is maar eerder zwelgt in haar verdriet en daarmee de dag voor de anderen verpest, zelfs de laatste dag van de genomineerden draait om Mo, tamelijk egoistisch.Ook doet ze zelden iets, ze kookt niet, poetst niet, alles wordt voor haar gedaan.
Grappige, dat ik altijd die stelletjes haatte. Zoals bijvoorbeeld een Roel en Dido.quote:Op maandag 11 april 2011 12:43 schreef Flow3r het volgende:
[..]
ja ,zeker leuk om naar te kijken, ze brengt meer reuring dan anderen. maar Mo had zelf gedacht dat mensen het leuk vonden om stelletjes en sex te zien, zo heeft ze zich ook willen profileren, als een of andere geile stoeipoes. Dat had ook best gekund, zie eerdere RLSen waar mensen aan het scherm geplakt zaten om maar iéts van sex op te kunnen vangen.Ze heeft gegokt en misgegokt. Wat men eerder interessant vond keurt men nu af. De tijden zijn veranderd en je moet iets meer in je mars hebben om interessant te zijn voor de kijker. Bovendien wordt ze niet speciaal afgerekend op de sex of dronkenschap maar meer over haar gedrag vind ik.
ik wil het oog terugquote:Op maandag 11 april 2011 12:49 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
ja maar.........wij mogen niet in de kvdw kijken....
Klopt ik ben ook tegenstrijdig met mijn man.quote:Op maandag 11 april 2011 12:50 schreef akveor het volgende:
[..]
Grappige, dat ik altijd die stelletjes haatte. Zoals bijvoorbeeld een Roel en Dido.
Maar Mo en Maik zijn eigenlijk helemaal niet saai. Je ziet hen in sneltreinvaart elkaar ontdekken en hebben daarin weinig remmingen. Monique is daarnaast vaak erg grappig en Maik kan daarin best meedoen. Maik is vaak heerlijk down to Earth en Monique soms hysterisch. Dat maakt hen een mooie aanvulling op elkaar.
misschien de nicht van lau (datweetjeniethe)quote:Op maandag 11 april 2011 12:41 schreef henkvandetillaart het volgende:
Heb kaartjes gewonnen voor de liveshow van 21 april. Ga ff met het thuisfront overleggen of ze mee wil, maar mocht ze er geen zin in hebben (ze volgt het totaal niet) , mocht er iemand zijn met interesse om mee te gaan, let me know
de meerderheid van de kijkers denkt daar anders over en niet alleen hier op Fokquote:Op maandag 11 april 2011 12:50 schreef akveor het volgende:
[..]
Grappige, dat ik altijd die stelletjes haatte. Zoals bijvoorbeeld een Roel en Dido.
Maar Mo en Maik zijn eigenlijk helemaal niet saai. Je ziet hen in sneltreinvaart elkaar ontdekken en hebben daarin weinig remmingen. Monique is daarnaast vaak erg grappig en Maik kan daarin best meedoen. Maik is vaak heerlijk down to Earth en Monique soms hysterisch. Dat maakt hen een mooie aanvulling op elkaar.
Ik ben ook meer nuchter en mijn vrouw meer hysterisch, maar gelukkig bij lange na niet zo erg als moniquequote:Op maandag 11 april 2011 12:51 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Klopt ik ben ook tegenstrijdig met mijn man.
Ik hysterica hij nuchter.
Haar jaloezie maakt dat ik bang ben voor maik dat ie geen leven bij haar gaat krijgen.
Ik hoorde net wel Karim zeggen toen hij uit de Kvdw kwam dat ze daar ook wel dachten dat het remise was.quote:Op maandag 11 april 2011 12:50 schreef henkvandetillaart het volgende:
[..]
Lijkt me best logisch, falen van een "missie" kan sancties hebben. Dit is redelijk slap, maargoed wordt dit gezien als een missie of een battle?
Of reksiequote:Op maandag 11 april 2011 12:52 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
misschien de nicht van lau (datweetjeniethe)
quote:Op maandag 11 april 2011 12:51 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Klopt ik ben ook tegenstrijdig met mijn man.
Ik hysterica hij nuchter.
Haar jaloezie maakt dat ik bang ben voor maik dat ie geen leven bij haar gaat krijgen.
Denk een battle, maar idd slap dat ze afspraken hebben gemaaktquote:Op maandag 11 april 2011 12:50 schreef henkvandetillaart het volgende:
[..]
Lijkt me best logisch, falen van een "missie" kan sancties hebben. Dit is redelijk slap, maargoed wordt dit gezien als een missie of een battle?
Ze zitten te vervelenquote:Op maandag 11 april 2011 12:49 schreef Capaja het volgende:
kan iemand de regie een SCHOP gaan geven op stream 1+2 aub !
yep soms indd heeft ie geen leven bij me.quote:Op maandag 11 april 2011 12:53 schreef akveor het volgende:
[..]
![]()
Zeg je nou dat je man eigenlijk geen leven heeft?![]()
(Grapjuh)
en moeten wij daar de dupe van zijnquote:
Sinds Mo door heeft dat ze niet zo populair is zien we geen sex meer bij lichtquote:Op maandag 11 april 2011 12:50 schreef akveor het volgende:
[..]
Weer een vraag aan mij deze keer: "Sinds wanneer zijn feiten onfatsoenlijkquote:Op maandag 11 april 2011 12:44 schreef henkvandetillaart het volgende:
[..]
Sinds wanneer zijn feiten onfatsoenlijk
quote:Op maandag 11 april 2011 12:55 schreef Je_Psychiater het volgende:
[..]
Weer een vraag aan mij deze keer: "Sinds wanneer zijn feiten onfatsoenlijk"
Ten eerste er zijn legio feiten die onfatsoenlijk zijn. Ten tweede mij als "Hey! Kansloze" betitelen is geen feit maar een mening, veroordeling, aanname, etc. Puur als voorbeeld (het is voor mij geen feit, nog een waarheid) is dat het zelfde als ik jou "een dom stuk onbenul" zou noemen omdat je met zo'n vraag komt, snap je. Perse kwetsende woorden willen gebruiken, ik begrijp niet waarom dat aangemoedigd zou moeten worden.
Ik stelde inderdaad een vraag,... rechtstreeks aan jou nog wel! En dat komt omdat jij schijnbaar niet duidelijk kan zijn in 1 post of misschien 2 en over de kleinste dingetjes valt en voornamelijk reacties krijgt, en kunt verwachten, omdat je schijnbaar vind dat jouw mening de enige juiste is en ranzigheid niet op prijs kunt stellen.quote:Op maandag 11 april 2011 12:43 schreef Je_Psychiater het volgende:
[..]
Hupsakee en weer een vraag aan mij, ik lijk wel een helpdesk.
Het probleem van mij "Hey! Kansloze" noemen (het getuigt niet van fatsoenlijk gedrag) is dat het indruist tegen de forum policy met name:"Het voornaamste is dat we verwachten dat je je op fatsoenlijke wijze gedraagt tegenover je medeposters".
Zeker nog niet gelunched? (Ter info, dit is niet per definitie een vraag waarop geantwoord hoeft te worden...)quote:Op maandag 11 april 2011 12:55 schreef Je_Psychiater het volgende:
[..]
Weer een vraag aan mij deze keer: "Sinds wanneer zijn feiten onfatsoenlijk"
Ten eerste er zijn legio feiten die onfatsoenlijk zijn. Ten tweede mij als "Hey! Kansloze" betitelen is geen feit maar een mening, veroordeling, aanname, etc. Puur als voorbeeld (het is voor mij geen feit, nog een waarheid) is dat het zelfde als ik jou "een dom stuk onbenul" zou noemen omdat je met zo'n vraag komt, snap je. Perse kwetsende woorden willen gebruiken, ik begrijp niet waarom dat aangemoedigd zou moeten worden.
Inderdaad. Hij hoort daar niet thuisquote:Op maandag 11 april 2011 12:58 schreef sjampoeh het volgende:
ik ga weer naar buiten, tis koud binnen..
flip bok es op bij de mooskietoos
Klinkt als iets retorischquote:Op maandag 11 april 2011 12:58 schreef henkvandetillaart het volgende:
[..]
Zeker nog niet gelunched? (Ter info, dit is niet per definitie een vraag waarop geantwoord hoeft te worden...)
De bewoners hebben een naam. Het is naar mijn mening niet normaal als mensen elkaar smegmahoer gaan noemen.quote:Op maandag 11 april 2011 12:57 schreef Stranger1977 het volgende:
[..]
Ik stelde inderdaad een vraag,... rechtstreeks aan jou nog wel! En dat komt omdat jij schijnbaar niet duidelijk kan zijn in 1 post of misschien 2 en over de kleinste dingetjes valt en voornamelijk reacties krijgt, en kunt verwachten, omdat je schijnbaar vind dat jouw mening de enige juiste is en ranzigheid niet op prijs kunt stellen.
Meerdere mensen hebben je uit proberen te leggen waarom anderen zo over je heen stuiteren en je kunt of wilt er niets mee lijkt het wel. Dat betekend voor mij 1 ding en dat is dat je het erom doet, en in dit geval is het niet "kindertjes die vragen, worden overgeslagen".
Dus, als ik Mo smegma wil noemen en Jo psoriasis,... dan doe ik dat en heb ik geen boodschap aan rechtschapen gelul van de bovenste plank. Wanneer je jezelf aangesproken voelt,... was jezelf een keer of koop een zalfje. Kun je niet tegen schuin of lomp taalgebruik, dan vraag ik me af of je niet beter bij de Libelle een accountje aan kan maken.
Dus, jij en ik maken een de,... storen we ons aan elkaar zeggen we niks tegen elkaar.
ik eerder iets van : na na na na napoleonquote:Op maandag 11 april 2011 13:00 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
hierdoor begin ik spontaan "we are the champions" te neuriën
Geen zin om een discussie te hebben over de retorica rondom het woord retorischquote:
Nu ga ik iets heel stoms zeggen.........mods zouden kunnen ingrijpen wat dat betreft.quote:Op maandag 11 april 2011 13:00 schreef Je_Psychiater het volgende:
[..]
De bewoners hebben een naam. Het is naar mijn mening niet normaal als mensen elkaar smegmahoer gaan noemen.
Zat ik mezelf ook al af te vragen,... hij is in ieder geval leuker dan dat vieze zwembadquote:
quote:Op maandag 11 april 2011 12:52 schreef snetje het volgende:
kijk! zo kan het ook ..... de ietwat nettere manier![]()
[ link | afbeelding ]
Ze hadden die discobeelden van een dansende gerard van zaterdagavond moeten gebruiken voor een streamlock en dan een muziekje er onderquote:Op maandag 11 april 2011 13:02 schreef Stranger1977 het volgende:
[..]
Zat ik mezelf ook al af te vragen,... hij is in ieder geval leuker dan dat vieze zwembad
een loopjequote:Op maandag 11 april 2011 13:04 schreef Flashbox het volgende:
[..]
Zal ook wel een filmpje zijn, net als bij dat zwembad.
quote:Op maandag 11 april 2011 13:04 schreef henkvandetillaart het volgende:
[..]
Ze hadden die discobeelden van een dansende gerard van zaterdagavond moeten gebruiken voor een streamlock en dan een muziekje er onder
Is dat om nieuwe streamers om de tuin te leiden ofzo?quote:Op maandag 11 april 2011 13:04 schreef Flashbox het volgende:
[..]
Zal ook wel een filmpje zijn, net als bij dat zwembad.
nee om het zwembadquote:Op maandag 11 april 2011 13:05 schreef henkvandetillaart het volgende:
[..]
Is dat om nieuwe streamers om de tuin te leiden ofzo?
vind hem wel irritant, dat verspringen elke keerquote:
Weer wat anders om ons aan te ergerenquote:Op maandag 11 april 2011 13:05 schreef Vultarian het volgende:
[..]
vind hem wel irritant, dat verspringen elke keer
lekker suggestief geschreven weerquote:Op maandag 11 april 2011 13:07 schreef Candyfreak het volgende:
[ afbeelding ]
Haar volgende slachtoffer
En Sharon heeft geen zachte handen?quote:Op maandag 11 april 2011 13:07 schreef Candyfreak het volgende:
[ afbeelding ]
Haar volgende slachtoffer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |