misschien de nicht van lau (datweetjeniethe)quote:Op maandag 11 april 2011 12:41 schreef henkvandetillaart het volgende:
Heb kaartjes gewonnen voor de liveshow van 21 april. Ga ff met het thuisfront overleggen of ze mee wil, maar mocht ze er geen zin in hebben (ze volgt het totaal niet) , mocht er iemand zijn met interesse om mee te gaan, let me know
de meerderheid van de kijkers denkt daar anders over en niet alleen hier op Fokquote:Op maandag 11 april 2011 12:50 schreef akveor het volgende:
[..]
Grappige, dat ik altijd die stelletjes haatte. Zoals bijvoorbeeld een Roel en Dido.
Maar Mo en Maik zijn eigenlijk helemaal niet saai. Je ziet hen in sneltreinvaart elkaar ontdekken en hebben daarin weinig remmingen. Monique is daarnaast vaak erg grappig en Maik kan daarin best meedoen. Maik is vaak heerlijk down to Earth en Monique soms hysterisch. Dat maakt hen een mooie aanvulling op elkaar.
Ik ben ook meer nuchter en mijn vrouw meer hysterisch, maar gelukkig bij lange na niet zo erg als moniquequote:Op maandag 11 april 2011 12:51 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Klopt ik ben ook tegenstrijdig met mijn man.
Ik hysterica hij nuchter.
Haar jaloezie maakt dat ik bang ben voor maik dat ie geen leven bij haar gaat krijgen.
Ik hoorde net wel Karim zeggen toen hij uit de Kvdw kwam dat ze daar ook wel dachten dat het remise was.quote:Op maandag 11 april 2011 12:50 schreef henkvandetillaart het volgende:
[..]
Lijkt me best logisch, falen van een "missie" kan sancties hebben. Dit is redelijk slap, maargoed wordt dit gezien als een missie of een battle?
Of reksiequote:Op maandag 11 april 2011 12:52 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
misschien de nicht van lau (datweetjeniethe)
quote:Op maandag 11 april 2011 12:51 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Klopt ik ben ook tegenstrijdig met mijn man.
Ik hysterica hij nuchter.
Haar jaloezie maakt dat ik bang ben voor maik dat ie geen leven bij haar gaat krijgen.
Denk een battle, maar idd slap dat ze afspraken hebben gemaaktquote:Op maandag 11 april 2011 12:50 schreef henkvandetillaart het volgende:
[..]
Lijkt me best logisch, falen van een "missie" kan sancties hebben. Dit is redelijk slap, maargoed wordt dit gezien als een missie of een battle?
Ze zitten te vervelenquote:Op maandag 11 april 2011 12:49 schreef Capaja het volgende:
kan iemand de regie een SCHOP gaan geven op stream 1+2 aub !
yep soms indd heeft ie geen leven bij me.quote:Op maandag 11 april 2011 12:53 schreef akveor het volgende:
[..]
![]()
Zeg je nou dat je man eigenlijk geen leven heeft?![]()
(Grapjuh)
en moeten wij daar de dupe van zijnquote:
Sinds Mo door heeft dat ze niet zo populair is zien we geen sex meer bij lichtquote:Op maandag 11 april 2011 12:50 schreef akveor het volgende:
[..]
Grappige, dat ik altijd die stelletjes haatte. Zoals bijvoorbeeld een Roel en Dido.
Maar Mo en Maik zijn eigenlijk helemaal niet saai. Je ziet hen in sneltreinvaart elkaar ontdekken en hebben daarin weinig remmingen. Monique is daarnaast vaak erg grappig en Maik kan daarin best meedoen. Maik is vaak heerlijk down to Earth en Monique soms hysterisch. Dat maakt hen een mooie aanvulling op elkaar.
Weer een vraag aan mij deze keer: "Sinds wanneer zijn feiten onfatsoenlijkquote:Op maandag 11 april 2011 12:44 schreef henkvandetillaart het volgende:
[..]
Sinds wanneer zijn feiten onfatsoenlijk
quote:Op maandag 11 april 2011 12:55 schreef Je_Psychiater het volgende:
[..]
Weer een vraag aan mij deze keer: "Sinds wanneer zijn feiten onfatsoenlijk"
Ten eerste er zijn legio feiten die onfatsoenlijk zijn. Ten tweede mij als "Hey! Kansloze" betitelen is geen feit maar een mening, veroordeling, aanname, etc. Puur als voorbeeld (het is voor mij geen feit, nog een waarheid) is dat het zelfde als ik jou "een dom stuk onbenul" zou noemen omdat je met zo'n vraag komt, snap je. Perse kwetsende woorden willen gebruiken, ik begrijp niet waarom dat aangemoedigd zou moeten worden.
Ik stelde inderdaad een vraag,... rechtstreeks aan jou nog wel! En dat komt omdat jij schijnbaar niet duidelijk kan zijn in 1 post of misschien 2 en over de kleinste dingetjes valt en voornamelijk reacties krijgt, en kunt verwachten, omdat je schijnbaar vind dat jouw mening de enige juiste is en ranzigheid niet op prijs kunt stellen.quote:Op maandag 11 april 2011 12:43 schreef Je_Psychiater het volgende:
[..]
Hupsakee en weer een vraag aan mij, ik lijk wel een helpdesk.
Het probleem van mij "Hey! Kansloze" noemen (het getuigt niet van fatsoenlijk gedrag) is dat het indruist tegen de forum policy met name:"Het voornaamste is dat we verwachten dat je je op fatsoenlijke wijze gedraagt tegenover je medeposters".
Zeker nog niet gelunched? (Ter info, dit is niet per definitie een vraag waarop geantwoord hoeft te worden...)quote:Op maandag 11 april 2011 12:55 schreef Je_Psychiater het volgende:
[..]
Weer een vraag aan mij deze keer: "Sinds wanneer zijn feiten onfatsoenlijk"
Ten eerste er zijn legio feiten die onfatsoenlijk zijn. Ten tweede mij als "Hey! Kansloze" betitelen is geen feit maar een mening, veroordeling, aanname, etc. Puur als voorbeeld (het is voor mij geen feit, nog een waarheid) is dat het zelfde als ik jou "een dom stuk onbenul" zou noemen omdat je met zo'n vraag komt, snap je. Perse kwetsende woorden willen gebruiken, ik begrijp niet waarom dat aangemoedigd zou moeten worden.
Inderdaad. Hij hoort daar niet thuisquote:Op maandag 11 april 2011 12:58 schreef sjampoeh het volgende:
ik ga weer naar buiten, tis koud binnen..
flip bok es op bij de mooskietoos
Klinkt als iets retorischquote:Op maandag 11 april 2011 12:58 schreef henkvandetillaart het volgende:
[..]
Zeker nog niet gelunched? (Ter info, dit is niet per definitie een vraag waarop geantwoord hoeft te worden...)
De bewoners hebben een naam. Het is naar mijn mening niet normaal als mensen elkaar smegmahoer gaan noemen.quote:Op maandag 11 april 2011 12:57 schreef Stranger1977 het volgende:
[..]
Ik stelde inderdaad een vraag,... rechtstreeks aan jou nog wel! En dat komt omdat jij schijnbaar niet duidelijk kan zijn in 1 post of misschien 2 en over de kleinste dingetjes valt en voornamelijk reacties krijgt, en kunt verwachten, omdat je schijnbaar vind dat jouw mening de enige juiste is en ranzigheid niet op prijs kunt stellen.
Meerdere mensen hebben je uit proberen te leggen waarom anderen zo over je heen stuiteren en je kunt of wilt er niets mee lijkt het wel. Dat betekend voor mij 1 ding en dat is dat je het erom doet, en in dit geval is het niet "kindertjes die vragen, worden overgeslagen".
Dus, als ik Mo smegma wil noemen en Jo psoriasis,... dan doe ik dat en heb ik geen boodschap aan rechtschapen gelul van de bovenste plank. Wanneer je jezelf aangesproken voelt,... was jezelf een keer of koop een zalfje. Kun je niet tegen schuin of lomp taalgebruik, dan vraag ik me af of je niet beter bij de Libelle een accountje aan kan maken.
Dus, jij en ik maken een de,... storen we ons aan elkaar zeggen we niks tegen elkaar.
ik eerder iets van : na na na na napoleonquote:Op maandag 11 april 2011 13:00 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
hierdoor begin ik spontaan "we are the champions" te neuriën
Geen zin om een discussie te hebben over de retorica rondom het woord retorischquote:
Nu ga ik iets heel stoms zeggen.........mods zouden kunnen ingrijpen wat dat betreft.quote:Op maandag 11 april 2011 13:00 schreef Je_Psychiater het volgende:
[..]
De bewoners hebben een naam. Het is naar mijn mening niet normaal als mensen elkaar smegmahoer gaan noemen.
Zat ik mezelf ook al af te vragen,... hij is in ieder geval leuker dan dat vieze zwembadquote:
quote:Op maandag 11 april 2011 12:52 schreef snetje het volgende:
kijk! zo kan het ook ..... de ietwat nettere manier![]()
[ link | afbeelding ]
Ze hadden die discobeelden van een dansende gerard van zaterdagavond moeten gebruiken voor een streamlock en dan een muziekje er onderquote:Op maandag 11 april 2011 13:02 schreef Stranger1977 het volgende:
[..]
Zat ik mezelf ook al af te vragen,... hij is in ieder geval leuker dan dat vieze zwembad
een loopjequote:Op maandag 11 april 2011 13:04 schreef Flashbox het volgende:
[..]
Zal ook wel een filmpje zijn, net als bij dat zwembad.
quote:Op maandag 11 april 2011 13:04 schreef henkvandetillaart het volgende:
[..]
Ze hadden die discobeelden van een dansende gerard van zaterdagavond moeten gebruiken voor een streamlock en dan een muziekje er onder
Is dat om nieuwe streamers om de tuin te leiden ofzo?quote:Op maandag 11 april 2011 13:04 schreef Flashbox het volgende:
[..]
Zal ook wel een filmpje zijn, net als bij dat zwembad.
nee om het zwembadquote:Op maandag 11 april 2011 13:05 schreef henkvandetillaart het volgende:
[..]
Is dat om nieuwe streamers om de tuin te leiden ofzo?
vind hem wel irritant, dat verspringen elke keerquote:
Weer wat anders om ons aan te ergerenquote:Op maandag 11 april 2011 13:05 schreef Vultarian het volgende:
[..]
vind hem wel irritant, dat verspringen elke keer
lekker suggestief geschreven weerquote:Op maandag 11 april 2011 13:07 schreef Candyfreak het volgende:
[ afbeelding ]
Haar volgende slachtoffer
En Sharon heeft geen zachte handen?quote:Op maandag 11 april 2011 13:07 schreef Candyfreak het volgende:
[ afbeelding ]
Haar volgende slachtoffer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |