Luira dan maar? Kwakgat mag ook, maar ik we een niet nader te noemen persoon niet kwetsenquote:Op maandag 11 april 2011 11:51 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Ja maar een strijkplank is handig...
hahaquote:Op maandag 11 april 2011 11:52 schreef Stranger1977 het volgende:
[..]
Luira dan maar? Kwakgat mag ook, maar ik we een niet nader te noemen persoon niet kwetsen
Er viel voordeel voor haar uit te halen...dan kan ze het wel ja.quote:Op maandag 11 april 2011 11:51 schreef afca_oc het volgende:
[..]
samen met sjer enige die het verdient (en geer en karim natuurlijk) om te rusten, rest heeft nauwelijks iets uitgevoerd deze nacht
wie sjer of lauquote:Op maandag 11 april 2011 11:54 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Er viel voordeel voor haar uit te halen...dan kan ze het wel ja.
Toegegeven wat ik heb gelezen heeft ze indd haar best gedaan. Mag ook gezegd worden.
ja dat geldt voor iedereen, draait om keiharde nominatie.quote:Op maandag 11 april 2011 11:54 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Er viel voordeel voor haar uit te halen...dan kan ze het wel ja.
Toegegeven wat ik heb gelezen heeft ze indd haar best gedaan. Mag ook gezegd worden.
eens, hoewel ik Mo vanmorgen om 10 over 6 wel op zag bij zequote:Op maandag 11 april 2011 11:55 schreef afca_oc het volgende:
[..]
ja dat geldt voor iedereen, draait om keiharde nominatie.
en maik en mo die zaniken die een van hun er uitvliegt en ondertussen geen ruk uitvoeren
Jo gaat er echt niet uit voor de finale hoor....spijtig genoeg dan hequote:Op maandag 11 april 2011 11:56 schreef sjampoeh het volgende:
laat mo er maar lekker uitgaan, zeikwijf , kan maik tenminste ook weer normaal doen. onee geer z'n team zal wel genomineerd staan, dan gaat miss jo eruit denk ik
geer, sjer, jo en maik ?quote:Op maandag 11 april 2011 11:57 schreef knagsje het volgende:
[..]
Jo gaat er echt niet uit voor de finale hoor....spijtig genoeg dan he
zwoegerquote:Op maandag 11 april 2011 11:59 schreef Stranger1977 het volgende:
Ohw, "miste" hem eerder op de ochtend even. Maar goed, ik ben dan ook gewoon aan het werk
met streams aan op je werkquote:Op maandag 11 april 2011 11:59 schreef Stranger1977 het volgende:
Ohw, "miste" hem eerder op de ochtend even. Maar goed, ik ben dan ook gewoon aan het werk
Ik mag vanavond weer...quote:Op maandag 11 april 2011 11:59 schreef Stranger1977 het volgende:
Maik haalt em wel effe te voorschijn!quote:Op maandag 11 april 2011 12:00 schreef PoezeligDing het volgende:
Mo begint nu ook al; ik heb liefde nodig nu...
tis net of ik naast mijn man lig hahahahaaquote:Op maandag 11 april 2011 12:01 schreef suksan het volgende:
goh.. het lijkt wel of ik mijn hond hoor snurken
quote:
Sorryquote:
Vanavond? Da's kut,... zal aan je denken,... denk ikquote:Op maandag 11 april 2011 12:00 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Ik mag vanavond weer...
Mo en maik gaan knuffelen op de bank?
Ik zet vast stream 1 en 2 uit...
Ja hè, wijven die denken dat seks liefde is...quote:Op maandag 11 april 2011 12:01 schreef Reksie1981 het volgende:
[..]
Maik haalt em wel effe te voorschijn!
quote:Op maandag 11 april 2011 12:02 schreef Blackprinces het volgende:
Maik ziet het somber in.
Mo als het zo is, kom ik na een week
Haar pa heeft toch in het leger gezeten?quote:Op maandag 11 april 2011 12:02 schreef henkvandetillaart het volgende:
[..]![]()
Dat gaat Papafuhrer niet leuk vinden
Geen idee, maar die 30 seconden mo toespreken zei wat mij betreft genoegquote:Op maandag 11 april 2011 12:03 schreef knagsje het volgende:
[..]
Haar pa heeft toch in het leger gezeten?
Vind die het leuk dan om ze dochter voor schut te zien staan??quote:Op maandag 11 april 2011 12:02 schreef henkvandetillaart het volgende:
[..]![]()
Dat gaat Papafuhrer niet leuk vinden
Falen is geen optie!quote:Op maandag 11 april 2011 12:04 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Vind die het leuk dan om ze dochter voor schut te zien staan??
ook dat maar ik meen dat Mo zelf vertelde dat haar vader een vrij hoge rang had in het leger....quote:Op maandag 11 april 2011 12:04 schreef henkvandetillaart het volgende:
[..]
Geen idee, maar die 30 seconden mo toespreken zei wat mij betreft genoeg
mmmja mmmja mmjaquote:Op maandag 11 april 2011 12:04 schreef henkvandetillaart het volgende:
[..]
Falen is geen optie!
JE MOET WINNEN!
Dat beseft ze pas sinds vorige week, die dacht in het begin dat ze elke 'spelshow' kon winnenquote:Op maandag 11 april 2011 12:05 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
mmmja mmmja mmja
Ze weet zelf al dat ze geen kans maakt om te winnen
ik hoop ZO dat ze er eerder uit gaat dan Maik !quote:Op maandag 11 april 2011 12:05 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
mmmja mmmja mmja
Ze weet zelf al dat ze geen kans maakt om te winnen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |