quote:Op maandag 11 april 2011 12:31 schreef Je_Psychiater het volgende:
[..]
Graag ontopic en over de bewoners er is geen bewoner in secret story met de naam smegmahoer
beetje TE gevoeligquote:Op maandag 11 april 2011 12:30 schreef akveor het volgende:
Monique huilt. Het blijft een gevoelig meisje.
Welnee ze is gewoon bang dat ze haar als slet en zo zullen neerzetten omdat ze gekrikt hebben en dat ze dronken is geweest en zo.quote:Op maandag 11 april 2011 12:30 schreef Apie77 het volgende:
[..]
Als je zo gek op elkaar bent, nu al van elkaar houd, dan ben je toch samen sterk en kan je de buitenwereld wel hebben? Of ben ik nou romantisch ofzo?? haha
nee maar die zus zou ik niet meer achter me willen hebben.quote:Op maandag 11 april 2011 12:31 schreef afca_oc het volgende:
Maik: Iedereen die achter mij staat staat ook achter jou
Nou Maik, helaas niemand staat achter je, zelfs je eigen zus niet
dat gevoelige en jankerige hoort bij hoogbegaafdheid heb ik hier ooit begrepen van je psychquote:Op maandag 11 april 2011 12:32 schreef Capaja het volgende:
[..]
beetje TE gevoelig
als je met je 31 jaar ZO onzeker bent, en je zo hard elk uur bevestiging nodig hebt dan ben je het "gevoelige" al voorbij lijkt me
en nee ik zeik haar niet af, maar maak me oprecht zorgen over de labiliteit van Mo
Nou ja ze is al 31 jaar zo waarschijnlijk, dus komt wel goed met haar.quote:Op maandag 11 april 2011 12:32 schreef Capaja het volgende:
[..]
beetje TE gevoelig
als je met je 31 jaar ZO onzeker bent, en je zo hard elk uur bevestiging nodig hebt dan ben je het "gevoelige" al voorbij lijkt me
en nee ik zeik haar niet af, maar maak me oprecht zorgen over de labiliteit van Mo
Zelfs lichamelijk is ze geen 31,.... eerder iets van 62 en geestelijk, en dan heb ik het niet over intelligentie, haalt ze de 18 nog niet eensquote:Op maandag 11 april 2011 12:33 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Nou ja ze is al 31 zo waarschijnlijk, dus komt wel goed met haar.
Dat kan, maar dat is dan een persoonlijk iets, als ze nu zo'n goede band hebben en dus voor zichzelf weten dat dat niet zo is, dan zou dat toch niet van invloed zijn op de relatie...?quote:Op maandag 11 april 2011 12:32 schreef angeljacky het volgende:
[..]
Welnee ze is gewoon bang dat ze haar als slet en zo zullen neerzetten omdat ze gekrikt hebben en dat ze dronken is geweest en zo.
dat is misschien wel zo, maar dan nog is het niet "normaal" en voorzie ik veel problemen als ze weer thuis is, elk negatief stukje commentaar trapt haar verder de grond in, relativeren kan ze duidelijk nietquote:Op maandag 11 april 2011 12:32 schreef suzi1 het volgende:
[..]
dat gevoelige en jankerige hoort bij hoogbegaafdheid heb ik hier ooit begrepen van je psych
jaquote:Op maandag 11 april 2011 12:34 schreef willllll het volgende:
lijkt wel of zij samen meer geleden hebben van de opdracht dan gerard en karim
heb ik al geprobeerd maar die was op voor ik terug wasquote:Op maandag 11 april 2011 12:34 schreef henkvandetillaart het volgende:
[..]
Wil je ook voor mij halen? Zit alleen vandaag, collegae net de deur uit
het lijkt me dan ook heerlijk haar te mogen aanschouwen wanneer ze fok gaat lezenquote:Op maandag 11 april 2011 12:34 schreef Capaja het volgende:
[..]
dat is misschien wel zo, maar dan nog is het niet "normaal" en voorzie ik veel problemen als ze weer thuis is, elk negatief stukje commentaar trapt haar verder de grond in, relativeren kan ze duidelijk niet
Nou ja lichamelijk heeft ze niets te klagen in mijn ogen.quote:Op maandag 11 april 2011 12:33 schreef Stranger1977 het volgende:
[..]
Zelfs lichamelijk is ze geen 31,.... eerder iets van 62 en geestelijk, en dan heb ik het niet over intelligentie, haalt ze de 18 nog niet eens
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |