dat doet me denken aan een filmpje waarbij de man alleen maar even omkijkt en dan al een klap in het gezicht krijgt!!quote:Op maandag 11 april 2011 12:15 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Die 2 gaan hierna veel bonje krijgen.
Als maik al naar een andere vrouw gedag zou zeggen valt ze hem gelijk aan.
Vooral als hij Johanna een keer zietquote:Op maandag 11 april 2011 12:15 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Die 2 gaan hierna veel bonje krijgen.
Als maik al naar een andere vrouw gedag zou zeggen valt ze hem gelijk aan.
Vind Mo daar ook een type voor, zeker met drank opquote:Op maandag 11 april 2011 12:16 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
dat doet me denken aan een filmpje waarbij de man alleen maar even omkijkt en dan al een klap in het gezicht krijgt!!
Zo dacht ik er dus ook over, wat een kloten streek had ook nog wel even twee uurtjes kunnen wachten wat een huftersquote:Op maandag 11 april 2011 12:16 schreef Tassie37 het volgende:
Gerard naar dkvdw! Laat die kerel pitten! Achterlijke gladiool!
niet, het verliezende team staat genomineerdquote:Op maandag 11 april 2011 12:17 schreef freaky40 het volgende:
Iemand enig idee hoe het nu gaat met nomineren vandaag?
maar die wil hem niet meer zien, heeft ie niet handig gedaanquote:Op maandag 11 april 2011 12:16 schreef Stranger1977 het volgende:
[..]
Vooral als hij Johanna een keer ziet
Geeft niet diktiet! Ik zo d'r ook doen,... liever dan miss sm***a
Nog niet duidelijk welk team dit is?quote:Op maandag 11 april 2011 12:17 schreef Capaja het volgende:
[..]
niet, het verliezende team staat genomineerd
Idd,... Ik ken Johanna niet, maar ze leek me vrij normaal en intelligent, buiten dat ook nog eens erg aantrekkelijk.quote:Op maandag 11 april 2011 12:17 schreef Vultarian het volgende:
[..]
maar die wil hem niet meer zien, heeft ie niet handig gedaan
Vandaag en morgen moeten ze nog een opdracht doen.quote:Op maandag 11 april 2011 12:18 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Nog niet duidelijk welk team dit is?
Waarschijnlijk kunnen ze met de opdracht van dinsdag zoveel punten halen dat de redactie nog lekker kan sturen in wie er genomineerd isquote:Op maandag 11 april 2011 12:18 schreef Flashbox het volgende:
[..]
Vandaag en morgen moeten ze nog een opdracht doen.
ik ken haar ook niet, maar zo kwam ze wel over idd, en laten we eerlijk zijn, hoe groot is de kans nou dat het erger is dan moniquequote:Op maandag 11 april 2011 12:18 schreef Stranger1977 het volgende:
[..]
Idd,... Ik ken Johanna niet, maar ze leek me vrij normaal en intelligent, buiten dat ook nog eens erg aantrekkelijk.
Ok.quote:Op maandag 11 april 2011 12:18 schreef Flashbox het volgende:
[..]
Vandaag en morgen moeten ze nog een opdracht doen.
Zak hooi,.... nou nou,... vind ik wel erg beledigend hoor! Voor dat hooi dusquote:
hebbie gezopen?quote:Op maandag 11 april 2011 12:18 schreef Stranger1977 het volgende:
[..]
Idd,... Ik ken Johanna niet, maar ze leek me vrij normaal en intelligent, buiten dat ook nog eens erg aantrekkelijk.
Nou, erger kan haast niet toch?quote:Op maandag 11 april 2011 12:19 schreef Vultarian het volgende:
[..]
ik ken haar ook niet, maar zo kwam ze wel over idd, en laten we eerlijk zijn, hoe groot is de kans nou dat het erger is dan monique
Want?quote:
denk dat ie maik bedoelt, want het is maik en mo stream tijdquote:Op maandag 11 april 2011 12:20 schreef Stranger1977 het volgende:
[..]
Zak hooi,.... nou nou,... vind ik wel erg beledigend hoor! Voor dat hooi dus
Zullen we haar Luira noemen?
Volg haar maar is meer dan 15 minuten en kom dan nog is terug...quote:Op maandag 11 april 2011 12:21 schreef Stranger1977 het volgende:
[..]
Nou, erger kan haast niet toch?
[..]
Want?
Laten we het dan maar niet over lekkere lieve laura hebben,...quote:
Die speelt het spel tenminste! Is normaal en draait echt niet alles om IK, IK, IKquote:Op maandag 11 april 2011 12:22 schreef Stranger1977 het volgende:
[..]
Laten we het dan maar niet over lekkere lieve laura hebben,...
Ohw, je bedoeld,... dat ik Johanna langer dan 15 minuten moet volgen en dan nog een keer mijn mening moet geven.quote:Op maandag 11 april 2011 12:22 schreef henkvandetillaart het volgende:
[..]
Volg haar maar is meer dan 15 minuten en kom dan nog is terug...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |