nee er staat nog niks vastquote:Op maandag 11 april 2011 12:45 schreef Chanel5 het volgende:
Ik vroeg net of de nominatie een feit is maar naar wat ik begrijp dus nog niet.
Doeiii Knagquote:Op maandag 11 april 2011 12:45 schreef knagsje het volgende:
ik ben er van tussen, tot vanavond maar weer....
Dat is het ook meer voor mij idd, Aafke was ook dronken en deed lekker gek, maar die stond ervoor. Mo riep in het begin dat Maik niets mocht doen want haar moeder zat met een bazuka voor de tv hoor! En vervolgens laat ze zich zo gaan, hoopt dan dat haar ouders trots zijn en stort in als ze dat niet te horen krijgt...dan gooi je je eigen glazen in en moet je niet achteraf daar om huilen.quote:Op maandag 11 april 2011 12:43 schreef Flow3r het volgende:
[..]
ja ,zeker leuk om naar te kijken, ze brengt meer reuring dan anderen. maar Mo had zelf gedacht dat mensen het leuk vonden om stelletjes en sex te zien, zo heeft ze zich ook willen profileren, als een of andere geile stoeipoes. Dat had ook best gekund, zie eerdere RLSen waar mensen aan het scherm geplakt zaten om maar iéts van sex op te kunnen vangen.Ze heeft gegokt en misgegokt. Wat men eerder interessant vond keurt men nu af. De tijden zijn veranderd en je moet iets meer in je mars hebben om interessant te zijn voor de kijker. Bovendien wordt ze niet speciaal afgerekend op de sex of dronkenschap maar meer over haar gedrag vind ik.
dat denkt(hoopt) ze wel, was een gesprek van zaterdagavond als ik het me goed herrinerquote:Op maandag 11 april 2011 12:45 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
maik kan voor haar niet puinruimen hoor
dat dusquote:Op maandag 11 april 2011 12:46 schreef Apie77 het volgende:
[..]
Dat is het ook meer voor mij idd, Aafke was ook dronken en deed lekker gek, maar die stond ervoor. Mo riep in het begin dat Maik niets mocht doen want haar moeder zat met een bazuka voor de tv hoor! En vervolgens laat ze zich zo gaan, hoopt dan dat haar ouders trots zijn en stort in als ze dat niet te horen krijgt...dan gooi je je eigen glazen in en moet je niet achteraf daar om huilen.
Dat zou tof zijn!quote:Op maandag 11 april 2011 12:42 schreef knagsje het volgende:
mss krijgen karim en geer wel te horen dat ze beiden vrijgesteld zijn van nominatie......
ja maar kom op zeg, als 31 jarige laat je dat toch niet voor jou doen?quote:Op maandag 11 april 2011 12:46 schreef Capaja het volgende:
[..]
dat denkt(hoopt) ze wel, was een gesprek van zaterdagavond als ik het me goed herriner
Maik gaat (als hij als eerste gaat) met haar ouders praten om te vertellen dta het heel echt is tussen hun 2
dat probeer ik dus duidelijk te makenquote:Op maandag 11 april 2011 12:47 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
ja maar kom op zeg, als 31 jarige laat je dat toch niet voor jou doen?
Moet ze ook op de blaren kunnen zitten
dat dusquote:Op maandag 11 april 2011 12:48 schreef Sonera het volgende:
Als Mo en Maik beiden zo bang zijn dat 1 van de 2 naar huis moet donderdag waarom proberen ze dan niet het beste te halen uit de tijd daar ga leuke dingen doen geniet je zit in een prachtige villa je kan alles krijgen maar nee ze gaan zitten mokken hoe het dadelijk moet buiten het huis...
Wat dat betreft vind ik Laura der reactie beter we zien thuis wel wat er gebeurt en niet overdreven verdrietig ze ziet hem over 4 weken weer en ze weet dat het goed zit en dat tie er dadelijk voor haar staat ( ja denk toch wel dat lau gevoelens voor Alex heeft mss nog niet een heftige verliefdheidheid maar kan dat überhaupt in 2 weken? )
Ik las erover heen zag ik indd...quote:Op maandag 11 april 2011 12:48 schreef Capaja het volgende:
[..]
dat probeer ik dus duidelijk te maken
quote:Op maandag 11 april 2011 12:49 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Ik las erover heen zag ik indd...![]()
ja maar.........wij mogen niet in de kvdw kijken....quote:Op maandag 11 april 2011 12:49 schreef Capaja het volgende:
kan iemand de regie een SCHOP gaan geven op stream 1+2 aub !
Dát is het inderdaadquote:Op maandag 11 april 2011 12:46 schreef Apie77 het volgende:
[..]
Dat is het ook meer voor mij idd, Aafke was ook dronken en deed lekker gek, maar die stond ervoor. Mo riep in het begin dat Maik niets mocht doen want haar moeder zat met een bazuka voor de tv hoor! En vervolgens laat ze zich zo gaan, hoopt dan dat haar ouders trots zijn en stort in als ze dat niet te horen krijgt...dan gooi je je eigen glazen in en moet je niet achteraf daar om huilen.
Hoop ik ook en anders ziet Gerard het welquote:Op maandag 11 april 2011 12:44 schreef Chanel5 het volgende:
Lau is met haar volgende slachtoffer bezig, hoop dat Karim haar doorziet.
Lijkt me best logisch, falen van een "missie" kan sancties hebben. Dit is redelijk slap, maargoed wordt dit gezien als een missie of een battle?quote:Op maandag 11 april 2011 12:46 schreef Darklight het volgende:
ze hebben afspraken gemaakt om er beide mee te stoppen, dus gewoon allbei genomineerd
juistquote:Op maandag 11 april 2011 12:49 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Dát is het inderdaad![]()
Dat praten in de derde vorm over zichzelf; Mootje doet dit en mootje doet dat.Ook steeds zeggen dat ze zo lief is maar we zien hoe ze Maik commandeert en manipuleert. Het feit dat ze geen moeite doet om zichzelf bij elkaar te rapen nadat ze ingestort is maar eerder zwelgt in haar verdriet en daarmee de dag voor de anderen verpest, zelfs de laatste dag van de genomineerden draait om Mo, tamelijk egoistisch.Ook doet ze zelden iets, ze kookt niet, poetst niet, alles wordt voor haar gedaan.
Grappige, dat ik altijd die stelletjes haatte. Zoals bijvoorbeeld een Roel en Dido.quote:Op maandag 11 april 2011 12:43 schreef Flow3r het volgende:
[..]
ja ,zeker leuk om naar te kijken, ze brengt meer reuring dan anderen. maar Mo had zelf gedacht dat mensen het leuk vonden om stelletjes en sex te zien, zo heeft ze zich ook willen profileren, als een of andere geile stoeipoes. Dat had ook best gekund, zie eerdere RLSen waar mensen aan het scherm geplakt zaten om maar iéts van sex op te kunnen vangen.Ze heeft gegokt en misgegokt. Wat men eerder interessant vond keurt men nu af. De tijden zijn veranderd en je moet iets meer in je mars hebben om interessant te zijn voor de kijker. Bovendien wordt ze niet speciaal afgerekend op de sex of dronkenschap maar meer over haar gedrag vind ik.
ik wil het oog terugquote:Op maandag 11 april 2011 12:49 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
ja maar.........wij mogen niet in de kvdw kijken....
Klopt ik ben ook tegenstrijdig met mijn man.quote:Op maandag 11 april 2011 12:50 schreef akveor het volgende:
[..]
Grappige, dat ik altijd die stelletjes haatte. Zoals bijvoorbeeld een Roel en Dido.
Maar Mo en Maik zijn eigenlijk helemaal niet saai. Je ziet hen in sneltreinvaart elkaar ontdekken en hebben daarin weinig remmingen. Monique is daarnaast vaak erg grappig en Maik kan daarin best meedoen. Maik is vaak heerlijk down to Earth en Monique soms hysterisch. Dat maakt hen een mooie aanvulling op elkaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |