Inderdaad. Hij hoort daar niet thuisquote:Op maandag 11 april 2011 12:58 schreef sjampoeh het volgende:
ik ga weer naar buiten, tis koud binnen..
flip bok es op bij de mooskietoos
Klinkt als iets retorischquote:Op maandag 11 april 2011 12:58 schreef henkvandetillaart het volgende:
[..]
Zeker nog niet gelunched? (Ter info, dit is niet per definitie een vraag waarop geantwoord hoeft te worden...)
De bewoners hebben een naam. Het is naar mijn mening niet normaal als mensen elkaar smegmahoer gaan noemen.quote:Op maandag 11 april 2011 12:57 schreef Stranger1977 het volgende:
[..]
Ik stelde inderdaad een vraag,... rechtstreeks aan jou nog wel! En dat komt omdat jij schijnbaar niet duidelijk kan zijn in 1 post of misschien 2 en over de kleinste dingetjes valt en voornamelijk reacties krijgt, en kunt verwachten, omdat je schijnbaar vind dat jouw mening de enige juiste is en ranzigheid niet op prijs kunt stellen.
Meerdere mensen hebben je uit proberen te leggen waarom anderen zo over je heen stuiteren en je kunt of wilt er niets mee lijkt het wel. Dat betekend voor mij 1 ding en dat is dat je het erom doet, en in dit geval is het niet "kindertjes die vragen, worden overgeslagen".
Dus, als ik Mo smegma wil noemen en Jo psoriasis,... dan doe ik dat en heb ik geen boodschap aan rechtschapen gelul van de bovenste plank. Wanneer je jezelf aangesproken voelt,... was jezelf een keer of koop een zalfje. Kun je niet tegen schuin of lomp taalgebruik, dan vraag ik me af of je niet beter bij de Libelle een accountje aan kan maken.
Dus, jij en ik maken een de,... storen we ons aan elkaar zeggen we niks tegen elkaar.
ik eerder iets van : na na na na napoleonquote:Op maandag 11 april 2011 13:00 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
hierdoor begin ik spontaan "we are the champions" te neuriën
Geen zin om een discussie te hebben over de retorica rondom het woord retorischquote:
Nu ga ik iets heel stoms zeggen.........mods zouden kunnen ingrijpen wat dat betreft.quote:Op maandag 11 april 2011 13:00 schreef Je_Psychiater het volgende:
[..]
De bewoners hebben een naam. Het is naar mijn mening niet normaal als mensen elkaar smegmahoer gaan noemen.
Zat ik mezelf ook al af te vragen,... hij is in ieder geval leuker dan dat vieze zwembadquote:
quote:Op maandag 11 april 2011 12:52 schreef snetje het volgende:
kijk! zo kan het ook ..... de ietwat nettere manier![]()
[ link | afbeelding ]
Ze hadden die discobeelden van een dansende gerard van zaterdagavond moeten gebruiken voor een streamlock en dan een muziekje er onderquote:Op maandag 11 april 2011 13:02 schreef Stranger1977 het volgende:
[..]
Zat ik mezelf ook al af te vragen,... hij is in ieder geval leuker dan dat vieze zwembad
een loopjequote:Op maandag 11 april 2011 13:04 schreef Flashbox het volgende:
[..]
Zal ook wel een filmpje zijn, net als bij dat zwembad.
quote:Op maandag 11 april 2011 13:04 schreef henkvandetillaart het volgende:
[..]
Ze hadden die discobeelden van een dansende gerard van zaterdagavond moeten gebruiken voor een streamlock en dan een muziekje er onder
Is dat om nieuwe streamers om de tuin te leiden ofzo?quote:Op maandag 11 april 2011 13:04 schreef Flashbox het volgende:
[..]
Zal ook wel een filmpje zijn, net als bij dat zwembad.
nee om het zwembadquote:Op maandag 11 april 2011 13:05 schreef henkvandetillaart het volgende:
[..]
Is dat om nieuwe streamers om de tuin te leiden ofzo?
vind hem wel irritant, dat verspringen elke keerquote:
Weer wat anders om ons aan te ergerenquote:Op maandag 11 april 2011 13:05 schreef Vultarian het volgende:
[..]
vind hem wel irritant, dat verspringen elke keer
lekker suggestief geschreven weerquote:Op maandag 11 april 2011 13:07 schreef Candyfreak het volgende:
[ afbeelding ]
Haar volgende slachtoffer
En Sharon heeft geen zachte handen?quote:Op maandag 11 april 2011 13:07 schreef Candyfreak het volgende:
[ afbeelding ]
Haar volgende slachtoffer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |