Dan hoop ik voor haar dat ze niet op FOK gaat lezen wat er gezegd isquote:Op maandag 11 april 2011 12:34 schreef Capaja het volgende:
[..]
dat is misschien wel zo, maar dan nog is het niet "normaal" en voorzie ik veel problemen als ze weer thuis is, elk negatief stukje commentaar trapt haar verder de grond in, relativeren kan ze duidelijk niet
Mij "Hey! Kansloze" noemen, is op het randje volgens de forumregels zullen we maar zeggen.quote:Op maandag 11 april 2011 12:28 schreef Stranger1977 het volgende:
[..]
Hey! Kansloze,..... Ik reageerde op iets wat je over mij zei. lekker opzouten met dat gezever van je, klaag maar lekker bij de modjes ofzo.
quote:Op maandag 11 april 2011 12:35 schreef Flashbox het volgende:
[..]
Goedenmiddag, ook namens Monique![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 11 april 2011 12:35 schreef Stranger1977 het volgende:
[..]
Dan hoop ik voor haar dat ze niet op FOK gaat lezen wat er gezegd is
Ik hoop het juist wel, maar ja ik ben een kil wijf...quote:Op maandag 11 april 2011 12:35 schreef Stranger1977 het volgende:
[..]
Dus Mo heeft gelijk over hoe ze in beeld gebracht wordt.quote:Op maandag 11 april 2011 12:35 schreef Flashbox het volgende:
[..]
Goedenmiddag, ook namens Monique![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Ja, prachtig was dat.quote:Op maandag 11 april 2011 12:36 schreef livvie het volgende:
Aww ze zijn gestopt, wat een kanjers allebei (Gerard & Karim)
Hebben jullie dit nog meegekregen vannacht. Als ik het goed verstond, zei Gerard tegen Karim: "Hey Karim, stel jou geheim is dat je niet langer dan vier uur zonder euhm haha euhm rukken kan, dat sta je toch echt wel voor joker hier op die sokkel"
quote:Op maandag 11 april 2011 12:36 schreef livvie het volgende:
Aww ze zijn gestopt, wat een kanjers allebei (Gerard & Karim)
Hebben jullie dit nog meegekregen vannacht. Als ik het goed verstond, zei Gerard tegen Karim: "Hey Karim, stel jou geheim is dat je niet langer dan vier uur zonder euhm haha euhm rukken kan, dat sta je toch echt wel voor joker hier op die sokkel"
En het grote probleem daarvan is?quote:Op maandag 11 april 2011 12:36 schreef Je_Psychiater het volgende:
[..]
Mij "Hey! Kansloze" noemen, is op het randje volgens de forumregels zullen we maar zeggen.![]()
Ja dat dan weer wel, maar we kunnen het niet zien! Dat maakt het jammer en zinloos tegelijkquote:Op maandag 11 april 2011 12:36 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Ik hoop het juist wel, maar ja ik ben een kil wijf...
Is is is en geen eens.quote:Op maandag 11 april 2011 12:22 schreef henkvandetillaart het volgende:
Volg haar maar is meer dan 15 minuten en kom dan nog is terug...
Jupquote:Op maandag 11 april 2011 12:38 schreef MargrietV het volgende:
off topic
Tokio schudt door zware beving TOKIO - Tokio schudde maandag op zijn grondvesten door een zware beving van 7,1 op de schaal van Richter. Het epicentrum lag bij Iwaki in de prefectuur Fukushima, aldus het Amerikaanse geologisch instituut USGS.
Mo is (en nu mischien was) een fervent fokster, maar als ze ziet hoe de medefoksters de fokster in huis benoemen en neerschrijven zal het waarschijnlijk een was worden, lijkt me zo.quote:Op maandag 11 april 2011 12:35 schreef Stranger1977 het volgende:
[..]
Ik kan me goed voorstellen dat ze zich onzeker voelt. Immers de mogelijkheden waaruit ze anders haar zekerheid put zijn erg gelimiteerd. Ze kan hier geen zekerheid halen uit haar intelligentie, werk en vrienden. Zij komt zich echt tegen en dat maakt het voor mij 'leuk' om naar te kijken.quote:Op maandag 11 april 2011 12:32 schreef Capaja het volgende:
[..]
beetje TE gevoelig
als je met je 31 jaar ZO onzeker bent, en je zo hard elk uur bevestiging nodig hebt dan ben je het "gevoelige" al voorbij lijkt me
en nee ik zeik haar niet af, maar maak me oprecht zorgen over de labiliteit van Mo
Ik weet niet op welke wijze ze deelnam in de cosjesquote:Op maandag 11 april 2011 12:39 schreef Je_Psychiater het volgende:
[..]
Mo is (en nu mischien was) een fervent fokster, maar als ze ziet hoe de medefoksters de fokster in huis benoemen en neerschrijven zal het waarschijnlijk een was worden, lijkt me zo.
zij moeten al een hele week apart slapen.. dat is ook heel vervelend hoor!!quote:Op maandag 11 april 2011 12:34 schreef willllll het volgende:
lijkt wel of zij samen meer geleden hebben van de opdracht dan gerard en karim
En wie weet haalt ze haar schoudertjes op en denkt...mij een biet.quote:Op maandag 11 april 2011 12:39 schreef Je_Psychiater het volgende:
[..]
Mo is (en nu mischien was) een fervent fokster, maar als ze ziet hoe de medefoksters de fokster in huis benoemen en neerschrijven zal het waarschijnlijk een was worden, lijkt me zo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |