die verklappen ze toch wel binnen 1 minuut na einde slquote:Op maandag 11 april 2011 13:57 schreef MargrietV het volgende:
we mogen de uitslag van gister dus nog niet horen.
Krijg je jo er dan bij als poetmuts? anders word je gillend gekquote:Op maandag 11 april 2011 13:57 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
en de keuken ? alleen heb je geen bovenkastjes maar megaspiegels
Ik vind die lades wel een oplossing, ik ben een kleintjequote:Op maandag 11 april 2011 13:57 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
en de keuken ? alleen heb je geen bovenkastjes maar megaspiegels
quote:Op maandag 11 april 2011 14:01 schreef Candyfreak het volgende:
SST_Cynthia SST Cynthia
jakkes! Sta bij de bushalte en word continue aangestaart door werklui. Op die momenten wens je toch even dat je een coltrui aan hebt! Haha
38 minutes ago
die denkt echt dat ze heel wat is.quote:Op maandag 11 april 2011 14:01 schreef Candyfreak het volgende:
SST_Cynthia SST Cynthia
jakkes! Sta bij de bushalte en word continue aangestaart door werklui. Op die momenten wens je toch even dat je een coltrui aan hebt! Haha
38 minutes ago
Werkluiquote:Op maandag 11 april 2011 14:01 schreef Candyfreak het volgende:
SST_Cynthia SST Cynthia
38 minutes ago
soort ezeltje prik?quote:Op maandag 11 april 2011 14:01 schreef Candyfreak het volgende:
SST_Cynthia SST Cynthia
38 minutes ago
Nee, zal wel bij al zijn ontzichtbare vriendjes zijnquote:Op maandag 11 april 2011 14:02 schreef sjampoeh het volgende:
faalex al ergens on the web getraceerd ?
Heb Genialex al geprobeerd te vinden, maar nog niet aangetroffen...misschien dat de prijswinnaar voor de liveshow van deze week ff een chill verzoekje op fok kan indienen!quote:Op maandag 11 april 2011 14:02 schreef sjampoeh het volgende:
die staat nog steeds op schiphol....denk dat iedereen z'n vriend isquote:Op maandag 11 april 2011 14:02 schreef sjampoeh het volgende:
Ze zat er ook anderhalve week in, iedereen denkt wrsch: wat heeft dat mens op dr hoofd??quote:Op maandag 11 april 2011 14:01 schreef Candyfreak het volgende:
SST_Cynthia SST Cynthia
38 minutes ago
Die durft hier ook niet te komen, ze hebben allemaal wel een grote bek gehad op de streams over Fok, maar op Jurien na lezen ze hier alleen maar stiekum mee.quote:Op maandag 11 april 2011 14:02 schreef sjampoeh het volgende:
Ik las gecastreerdquote:Op maandag 11 april 2011 14:02 schreef sjampoeh het volgende:
Ik gok dat Gerard wel even langskomtquote:Op maandag 11 april 2011 14:04 schreef Flashbox het volgende:
[..]
Die durft hier ook niet te komen, ze hebben allemaal wel een grote bek gehad op de streams over Fok, maar op Jurien na lezen ze hier alleen maar stiekum mee.
quote:Even snel want zit in meeting:
Hele verliezende team wordt genomineerd!
En, vers vd pers en voor jou de primeur: morgen mogen de kijkers een wildcard geven dus is er weer 1 veilig..
Groetjes!
quote:Op maandag 11 april 2011 14:01 schreef Candyfreak het volgende:
SST_Cynthia SST Cynthia
38 minutes ago
Idd, die wildcard, mag ik hem? ik heb nog nooit wat gehad, mag ik mag ik mag ik?quote:
dank je welquote:Op maandag 11 april 2011 14:09 schreef Greys het volgende:
Dat van die primeur is misschien al achterhaald, want het is een mailtje van twee uur geleden
Had het niet eerder gezien. Dus wellicht dat het inmiddels ook op hun eigen site staat.
Maar dan weten jullie het in elk geval
Ik kom amper op die site.quote:Op maandag 11 april 2011 14:09 schreef Greys het volgende:
Dat van die primeur is misschien al achterhaald, want het is een mailtje van twee uur geleden
Had het niet eerder gezien. Dus wellicht dat het inmiddels ook op hun eigen site staat.
Wordt toch wel Karim of Gerardquote:Op maandag 11 april 2011 14:09 schreef Greys het volgende:
Voor mij was het een primeurquote:Op maandag 11 april 2011 14:09 schreef Greys het volgende:
quote:Op maandag 11 april 2011 14:09 schreef henkvandetillaart het volgende:
[..]
Idd, die wildcard, mag ik hem? ik heb nog nooit wat gehad, mag ik mag ik mag ik?
dank voor de info, was bij mij iig nog niet bekendquote:Op maandag 11 april 2011 14:09 schreef Greys het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |