sharon is teamcaptain dus niet zo vreemd in dezequote:Op maandag 11 april 2011 13:27 schreef akveor het volgende:
Maar het komt er dus op neer dat Sharon weer even wou bepalen wat een ander, dit keer Maik, moest gaan doen. Valt me op dat Sharon toch vaak erg dwingend is.
Mo vindt dat Maik alles moet doen in haar belang omdat ze nou eenmaal een relatie hebbenquote:Op maandag 11 april 2011 13:27 schreef Chanel5 het volgende:
Het zijn wel 2 teams en het gaat wel over iet(nominatie) dus vind ik dat Maik zijn belang, tijdelijk, voor de groep moet zijn en Mo moet niet zeiken en dat belang ook zien.
Hoezo heb ik kabab besteld dan.quote:Op maandag 11 april 2011 13:27 schreef henkvandetillaart het volgende:
[..]
Pas op, straks komt de psych nog achter je aan
Klopt! Maar Smegma en Psoriasis maken sowieso allebei van een mug een olifantquote:Op maandag 11 april 2011 13:27 schreef Blackprinces het volgende:
Maar een punt heeft Jo wel.
Als er iets is moet je gelijk naar diegene gaan dan kan er ook geen mug van een olifant gemaakt worden.
Dan komen ze zeker tissues te kortquote:Op maandag 11 april 2011 13:26 schreef Flashbox het volgende:
binnen 10 minuten jank die snol weer zeker weten
Dat is de taak van een team captain, het gaat wel om de nominatiesquote:Op maandag 11 april 2011 13:27 schreef akveor het volgende:
Maar het komt er dus op neer dat Sharon weer even wou bepalen wat een ander, dit keer Maik, moest gaan doen. Valt me op dat Sharon toch vaak erg dwingend is.
dat zoiezo inddquote:Op maandag 11 april 2011 13:28 schreef Stranger1977 het volgende:
[..]
Klopt! Maar Smegma en Psoriasis maken sowieso allebei van een mug een olifant
zoals ik hierboven al ergens zei; dan had hij in de slaapkamer moeten gaan liggenquote:Op maandag 11 april 2011 13:27 schreef Chanel5 het volgende:
Het zijn wel 2 teams en het gaat wel over iet(nominatie) dus vind ik dat Maik zijn belang, tijdelijk, voor de groep moet zijn en Mo moet niet zeiken en dat belang ook zien.
Geer was met een zware missie bezig dus ik begrijp wel dat ze de enige andere man in de groep fit wilde hebben voor wat er misschien nog komen gaat.quote:Op maandag 11 april 2011 13:27 schreef akveor het volgende:
Gewoon het zwembad bijvullenquote:Op maandag 11 april 2011 13:28 schreef Candyfreak het volgende:
[..]
Dan komen ze zeker tissues te kort
Daar baal ik ook van jaquote:Op maandag 11 april 2011 13:30 schreef vuurvliegje52 het volgende:
Ze laten niet zien of Mootje nu huilt
Ik ben haar ook ineens kwijt?quote:Op maandag 11 april 2011 13:30 schreef vuurvliegje52 het volgende:
laat ze die beelden nu zelf hebben gegevenquote:Op maandag 11 april 2011 13:30 schreef angeljacky het volgende:
Toch heb ik het idee dat de regie Mo eruit wil hebben. IK OOK HOOR.
Ze moeten Mo inderdaad wel erg hebben en ze weten precies hoe ze labiele Mo moeten pakken met beelden enzo
ohw, ze jankt nietquote:Op maandag 11 april 2011 13:30 schreef vuurvliegje52 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |