quote:Op maandag 11 april 2011 13:49 schreef henkvandetillaart het volgende:
[..]
Dat doet lieve Laura niet, dat zijn kunstjes van Mo & Jo
ze is toch ook de enige die genaaid is?quote:
ik denk het ookquote:Op maandag 11 april 2011 13:49 schreef shomila het volgende:
Oh god nu gaat Maik ze weer krijgen van Mo.
Let maar op.
Zijn interesse is meer gericht. Art-movies bijvoorbeeld en kunst is niet iedereen zijn ding. Ik denk dat Gerard niet een gemiddeld mens is.quote:Op maandag 11 april 2011 13:49 schreef muzas het volgende:
Ik krijg van Gerard steeds meer het idee dat zijn wereldbeeld eehm, beperkt wil ik het niet noemen, maar meer specifiek is dan algemeen.
Hij kende steve Irwin niet, de herkomst van SPAM, etc. en vaker van dat soort algemene dingen die hij niet wist. Andersom weet hij weer een hoop waar de meeste mensen nog nooit van gehoort hebben...
Interessante man.
Als ik daar in het huis zat had ik waarschijnlijk al ruzie met hun gehad.quote:Op maandag 11 april 2011 13:51 schreef sjampoeh het volgende:
watskegeburt ? zie lau jo en mo roddelen ?![]()
![]()
![]()
![]()
ik zou knetter worden daar, echt !
nou echt he, kan echt niet tegen dat gewauwel over nikssssquote:Op maandag 11 april 2011 13:51 schreef Candyfreak het volgende:
[..]
Als ik daar in het huis zat had ik waarschijnlijk al ruzie met hun gehad.
idd.. jij verwoord het beter dan ik kon. 'Gericht' inderdaad.quote:Op maandag 11 april 2011 13:51 schreef vuurvliegje52 het volgende:
[..]
Zijn interesse is meer gericht. Art-movies bijvoorbeeld en kunst is niet iedereen zijn ding. Ik denk dat Gerard niet een gemiddeld mens is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |