Ik denk als Maik het huis uitkomt keihard wegrent en een half jaar onderduikt.quote:Op maandag 11 april 2011 13:42 schreef Candyfreak het volgende:
Ik denk dat de relatie van Maik en Mo na het huis kapot gaat. Wat denken jullie?
Ja precies, in het begin probeerde ze zichzelf natuurlijk nog leuk te presenteren.quote:Op maandag 11 april 2011 13:42 schreef vuurvliegje52 het volgende:
[..]
Ja ik dacht dat ze zo een feestbeest was en daarom nog single op die leeftijd. Inmiddels blijkt wel waarom. Bij Aafke was dat anders.
hij zit daar ook voor zichzelf, en voor de ton, niet alleen voor Mo hoorquote:Op maandag 11 april 2011 13:41 schreef suzi1 het volgende:
[..]
hij kon weg na zijn eliminatie
hij kon weg toen zn scharrel van voor ss in de geheime kamer zat
en zo nog 40 andere kansen. iedere dag minstens 1
Ja natuurlijk, ik denk al voor dat ze het huis uit gaan.quote:Op maandag 11 april 2011 13:42 schreef Candyfreak het volgende:
Ik denk dat de relatie van Maik en Mo na het huis kapot gaat. Wat denken jullie?
en dat moet ook wel want Mo zal m stalken toe ie een ons weegtquote:Op maandag 11 april 2011 13:43 schreef shomila het volgende:
[..]
Ik denk als Maik het huis uitkomt keihard wegrent en een half jaar onderduikt.
dus kiest hij er helemaal zelf voorquote:Op maandag 11 april 2011 13:43 schreef Flow3r het volgende:
[..]
hij zit daar ook voor zichzelf, en voor de ton, niet alleen voor Mo hoor
datquote:Op maandag 11 april 2011 13:43 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
en dat moet ook wel want Mo zal m stalken toe ie een ons weegt
Maik heeft inderdaad wel volle support van zijn familiequote:Op maandag 11 april 2011 13:43 schreef vuurvliegje52 het volgende:
Maik wordt htuis wel op de juiste gedachten gebracht, haar as schoonfamilie ziet genoeg en ziet haar niet zitten
Misschien is hij ook wel bang dat hij minder populair wordt bij de kijkers als hij Mo dumpt?quote:Op maandag 11 april 2011 13:43 schreef Flow3r het volgende:
[..]
hij zit daar ook voor zichzelf, en voor de ton, niet alleen voor Mo hoor
Ja denk ik ook maar het tegenovergestelde is waar.quote:Op maandag 11 april 2011 13:44 schreef AYLI het volgende:
[..]
Misschien is hij ook wel bang dat hij minder populair wordt bij de kijkers als hij Mo dumpt?
En de vader van Mo zei:"Je bent alleen gekomen.. " en maakte vervolgens zijn zin niet echt af. Daar zat ze ook al mee.quote:Op maandag 11 april 2011 13:43 schreef vuurvliegje52 het volgende:
Maik wordt thuis wel op de juiste gedachten gebracht, haar as schoonfamilie ziet genoeg en ziet haar niet zitten
hij weet dat hij met mo iig niet erg populair is, dus wat verlies je ermeequote:Op maandag 11 april 2011 13:44 schreef AYLI het volgende:
[..]
Misschien is hij ook wel bang dat hij minder populair wordt bij de kijkers als hij Mo dumpt?
natuurlijk speelt dat meequote:Op maandag 11 april 2011 13:44 schreef AYLI het volgende:
[..]
Logisch Maik kan slechts 50.000 winnen Mo kan 100.000 winnen. Zij is niet voor niets hoogbegaafd.quote:Op maandag 11 april 2011 13:23 schreef angeljacky het volgende:
[..]
Zal ze best ook wel gedaan hebben, zo'n persoontje is het ook wel, ze wil persee dat Maik eerder het huis verlaat dan zijzelf dus.......
maar als het goed is heeft maik dat niet verteld want dat mocht nietquote:Op maandag 11 april 2011 13:46 schreef Je_Psychiater het volgende:
[..]
Logisch Maik kan slechts 50.000 winnen Mo kan 100.000 winnen. Zij is niet voor niets hoogbegaafd.
Dat weet ze niet...misschien moet je je meer richten op commentaar op de posters dan je bezighouden met de inhoud van het programma...quote:Op maandag 11 april 2011 13:46 schreef Je_Psychiater het volgende:
[..]
Logisch Maik kan slechts 50.000 winnen Mo kan 100.000 winnen. Zij is niet voor niets hoogbegaafd.
ja, ze is wel mo hoor.quote:Op maandag 11 april 2011 13:47 schreef Flow3r het volgende:
Mo wilde iets delen met maik, om 5 uur soçhtends
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |