Als ze de leuke beelden van Mo zouden laten zien zou ze ook amper zendtijd krijgen. Heeft hetzelfde effect.quote:Op maandag 11 april 2011 13:30 schreef angeljacky het volgende:
Toch heb ik het idee dat de regie Mo eruit wil hebben. IK OOK HOOR.
Ze moeten Mo inderdaad wel erg hebben en ze weten precies hoe ze labiele Mo moeten pakken met beelden enzo
Tuurlijk helemaal mee eens, alle beelden en dingen die ze zegt en doet, doet ze zelf en denkt er niet bij na wat de gevolgen zijn. maar het is wel frapant dat die dingen nu ineens allemaal in 1 week ter zien/horen zijn.quote:Op maandag 11 april 2011 13:31 schreef suzi1 het volgende:
[..]
laat ze die beelden nu zelf hebben gegeven
De sleutelzin was:quote:Op maandag 11 april 2011 13:28 schreef vuurvliegje52 het volgende:
[..]
Dat is de taak van een team captain, het gaat wel om de nominaties
quote:Valt me op dat Sharon toch vaak erg dwingend is.
Ze zit wel op het randjequote:Op maandag 11 april 2011 13:32 schreef vuurvliegje52 het volgende:
[..]
Gaat nog wel gebeuren! kan niet missen gewoon. Of ze wordt enorm boos
dat...wou ik net gaan schrijven.quote:Op maandag 11 april 2011 13:34 schreef Fikkert2 het volgende:
goede middag,
Is mo weer bezig?, en is dit de 'o shit ik had toch voor Jahanna moeten kiezen' blik van Maik ?
Johanna rulezzzzzz!quote:Op maandag 11 april 2011 13:34 schreef Fikkert2 het volgende:
goede middag,
Is mo weer bezig?, en is dit de 'o shit ik had toch voor Jahanna moeten kiezen' blik van Maik ?
Ja hahah wilde net posten dat Maik dacht shit wat heb ik nou aan me l.l hangen.quote:Op maandag 11 april 2011 13:34 schreef Fikkert2 het volgende:
goede middag,
Hahaha, misschien denkt Maik aan hele andere dingen en die zitten er voorlopig niet meer inquote:Op maandag 11 april 2011 13:34 schreef Fikkert2 het volgende:
goede middag,
Is mo weer bezig?, en is dit de 'o shit ik had toch voor Johanna moeten kiezen' blik van Maik ?
quote:Op maandag 11 april 2011 13:36 schreef Flashbox het volgende:
Zit ze hier nu Maik een blowjob te geven onder dat dekbed.![]()
![]()
![]()
![]()
Oh nee ze was weggelopen
[ afbeelding ]
Maik zn koffers aan het pak,.. mn huis uitquote:Op maandag 11 april 2011 13:37 schreef MargrietV het volgende:
Waar is Mo nu? De Stem zijn hemd uitvegen?
Ja, hij is ook de enige die rubbers mee had volgens mij, wat voor loser ben je dan! Daaruit kunnen we al opmaken dat hij de makkelijke wippies neemt.quote:Op maandag 11 april 2011 13:37 schreef suzi1 het volgende:
die maik heeft al 10 keer het hazenpad kunnen kiezen
maar nee, hij koos voor haar. dus tja dan ga ik ook maar geen meelij meer met hem hebben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |