Inderdaad, dit is wel schandalig.quote:
doet ie zelfquote:Op maandag 11 april 2011 13:39 schreef Candyfreak het volgende:
Ik heb medelijden met Maik dat hij met zo'n zeikwijf opgescheept zit
kiest hij toch zelf voorquote:Op maandag 11 april 2011 13:39 schreef Candyfreak het volgende:
Doet ie zelf toch?quote:Op maandag 11 april 2011 13:39 schreef Candyfreak het volgende:
heeft hij zelf voor gekozenquote:Op maandag 11 april 2011 13:39 schreef Candyfreak het volgende:
Nou ik niet hoor, hoop dat ze hun vijftig jarige bruiloft nog gaan vierenquote:Op maandag 11 april 2011 13:39 schreef Candyfreak het volgende:
heb t geluid op andere stream staan gelukkigquote:Op maandag 11 april 2011 13:39 schreef shomila het volgende:
En hij laat nog ff een scheet strontziek wordt hij ervan.
Haalt ie niet, is ie al lang een keer voor een trein gaan liggen.quote:Op maandag 11 april 2011 13:39 schreef vuurvliegje52 het volgende:
[..]
Nou ik niet hoor, hoop dat ze hun vijftig jarige bruiloft nog gaan vieren
die gaat straks ff een gesprek met de STEM aan vragenquote:Op maandag 11 april 2011 13:39 schreef Flashbox het volgende:
Die Maik denkt bij zich zelf waar ben ik aan begonnen, had ik maar voor Johanna gekozen
Nou,... zo snel kan iemand niet veranderen.quote:Op maandag 11 april 2011 13:40 schreef Flow3r het volgende:
[..]
nee, Mo was leuk tot ze hem in haar klauwen kreeg, hier kiest niemand voor
niks hoor, hij had allang kunnen zeggen Mo, je bent voor in bed leuk maar voor de rest moet ik niks van jequote:
hij kon weg na zijn eliminatiequote:Op maandag 11 april 2011 13:40 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Hij heeft toch een mond of niet.Hij mag wel is wat harder tegen haar worden zij heeft er ook geen moeite mee tegen hem.quote:Op maandag 11 april 2011 13:40 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Ja ik dacht dat ze zo een feestbeest was en daarom nog single op die leeftijd. Inmiddels blijkt wel waarom. Bij Aafke was dat anders.quote:Op maandag 11 april 2011 13:40 schreef Flow3r het volgende:
[..]
als Mo zich in het begin zo had laten zien was Maik nooit aan haar begonnen, niemand trouwensquote:Op maandag 11 april 2011 13:41 schreef Stranger1977 het volgende:
[..]
Nou,... zo snel kan iemand niet veranderen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |