quote:Even snel want zit in meeting:
Hele verliezende team wordt genomineerd!
En, vers vd pers en voor jou de primeur: morgen mogen de kijkers een wildcard geven dus is er weer 1 veilig..
Groetjes!
quote:Op maandag 11 april 2011 14:01 schreef Candyfreak het volgende:
SST_Cynthia SST Cynthia
jakkes! Sta bij de bushalte en word continue aangestaart door werklui. Op die momenten wens je toch even dat je een coltrui aan hebt! Haha
38 minutes ago
Idd, die wildcard, mag ik hem? ik heb nog nooit wat gehad, mag ik mag ik mag ik?quote:
dank je welquote:Op maandag 11 april 2011 14:09 schreef Greys het volgende:
Dat van die primeur is misschien al achterhaald, want het is een mailtje van twee uur geleden
Had het niet eerder gezien. Dus wellicht dat het inmiddels ook op hun eigen site staat.
Maar dan weten jullie het in elk geval
Ik kom amper op die site.quote:Op maandag 11 april 2011 14:09 schreef Greys het volgende:
Dat van die primeur is misschien al achterhaald, want het is een mailtje van twee uur geleden
Had het niet eerder gezien. Dus wellicht dat het inmiddels ook op hun eigen site staat.
Wordt toch wel Karim of Gerardquote:Op maandag 11 april 2011 14:09 schreef Greys het volgende:
Voor mij was het een primeurquote:Op maandag 11 april 2011 14:09 schreef Greys het volgende:
quote:Op maandag 11 april 2011 14:09 schreef henkvandetillaart het volgende:
[..]
Idd, die wildcard, mag ik hem? ik heb nog nooit wat gehad, mag ik mag ik mag ik?
dank voor de info, was bij mij iig nog niet bekendquote:Op maandag 11 april 2011 14:09 schreef Greys het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |