Heb toen voor Karim gesmstquote:Op maandag 11 april 2011 14:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Toch had Karim uiteindelijk meer stemmen dan Flip bij het terugkeren het huis in
Echt puur door FOK! volgens mij
dat lijkt mij ook wel ja, maar die foto erbij is toch wel vreemd want die laat al duidelijk het verschil zien, niet echt spanningsopbouwendquote:Op maandag 11 april 2011 14:15 schreef Lutte het volgende:
Het lijkt me dat het om de eerste gaat? Anders zou iemand met één voet op de sokkel en met de andere op de grond mogen staan en niet af zijn?
Lijkt me ook jaquote:Op maandag 11 april 2011 14:15 schreef Lutte het volgende:
Het lijkt me dat het om de eerste gaat? Anders zou iemand met één voet op de sokkel en met de andere op de grond mogen staan en niet af zijn?
het ging om wie het eerst de grond raaktquote:Op maandag 11 april 2011 14:11 schreef vuurvliegje52 het volgende:
[..]
Gaat om de tweede voet hahaha
Okee, dan wordt het moeilijk denk ikquote:Op maandag 11 april 2011 14:17 schreef Gamey het volgende:
[..]
het ging om wie het eerst de grond raakt
quote:
Niets is wat het lijkt, dan passen ze wel even de regels aan.quote:Op maandag 11 april 2011 14:17 schreef Gamey het volgende:
[..]
het ging om wie het eerst de grond raakt
Misschien het verschil tussen er opstappen meegerekend?quote:Op maandag 11 april 2011 14:18 schreef AYLI het volgende:
[..]
Niets is wat het lijkt, dan passen ze wel even de regels aan.
dan wint karim zeker, die stond er ruim eerder op dan Geerquote:Op maandag 11 april 2011 14:19 schreef henkvandetillaart het volgende:
[..]
Misschien het verschil tussen er op stappen meegerekend?
Deze plaatjesdisco voelt toch als thuiskomen?quote:Op maandag 11 april 2011 14:19 schreef Ireth het volgende:
Was ik ein-de-lijk over het verlies van het oog heen en intens gehecht geraakt aan de blauwe bloempot.. moet ik daar nu weer van afkicken...
quote:Op maandag 11 april 2011 14:18 schreef Flashbox het volgende:
Eerste voet is hier dus niet te zien
[..]
Ja denk het ook.quote:Op maandag 11 april 2011 14:19 schreef henkvandetillaart het volgende:
[..]
Misschien het verschil tussen er op stappen meegerekend?
quote:Op maandag 11 april 2011 14:16 schreef Flashbox het volgende:
Die tweede voet zetten ze echt gelijk op de grond.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
dit dusquote:Op maandag 11 april 2011 14:21 schreef Candyfreak het volgende:
Ik gun Karim en Gerard het beide om te winnen
Natuurlijk!quote:Op maandag 11 april 2011 14:21 schreef Candyfreak het volgende:
Ik ook hoor. Vette prestatie wat ze verricht hebben.quote:Op maandag 11 april 2011 14:21 schreef Candyfreak het volgende:
ik vind het erg onrustigquote:Op maandag 11 april 2011 14:20 schreef Lutte het volgende:
[..]
Deze plaatjesdisco voelt toch als thuiskomen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |