abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 10 april 2011 @ 02:57:05 #1
104871 remlof
Europees federalist
pi_95289293

quote:
In winkelcentrum Ridderhof in Alphen aan den Rijn heeft even na twaalven een schietpartij plaatsgevonden. De politie meldt dat er zes doden zijn. Er zijn ook negen gewonden gevallen, verschillende van hen zijn er slecht aan toe.

De politie bevestigt dat er één dader was. Hij is één van de doden. Ooggetuigen zeggen dat het om een blonde man van een jaar of 25 gaat. Hij liep even na twaalven al schietend met een automatisch wapen door het winkelcentrum. Nadat hij zijn slachtoffers had gemaakt, schoot hij zichzelf met een ander wapen door het hoofd.

Twee supermarkten in het winkelcentrum zijn ontruimd en het gebied is afgesloten. De gemeente Alphen aan den Rijn heeft een crisisteam bijeengeroepen op het gemeentehuis.
Mitrailleur

De eigenaar van een dierenwinkel zag alles gebeuren. "Er was paniek in het winkelcentrum, veel rennende mensen. Ik zag mensen op de grond liggen. Toen ik de dader zag, ben ik naar binnen gegaan en heb ik de rolluiken dichtgedaan."

Het was op het moment van de schietpartij druk in het winkelcentrum. De winkelier vreest dat er zeker vijf tot tien doden zijn.

Een andere ooggetuige heeft de schietpartij zelf niet gezien, maar zag bij aankomst een lijk op een parkeerplaats liggen.
Bron: http://nos.nl/artikel/231(...)en-aan-den-rijn.html

• Een aantal van de gewonden zijn momenteel nog in levensgevaar.
• Koningin Beatrix heeft haar medeleven betuigd.
• 3 andere winkelcentra uit voorzorg ontruimd.
• Onder de slachtoffers zijn kinderen, hoeveel maakt de politie nog niet bekend.
• De dader opereerde alleen.
• De dader was een autochtone man uit Alphen a/d Rijn.
• De dader was een bekende van de politie met een drugsverleden.
• De officier van justitie heeft verteld dat de dader geen ex-militair is.
• 20:00 persconferentie!
• Omwonenden Atlas, Herenhof weer naar huis. Aarhof volgt rond 02:00 uur naar verwachting.

MEER NIEUWS VIA Alphen Stad FM: http://www.alphenstadfm.nl/ OF 105.4 FM

http://www.condoleance.nl(...)en-aan-den-rijn.html
http://nos.nl/video/231953-complete-persconferentie-3-alphen.html

7 Doden bij schietpartij winkelcentrum Alphen aan den Rijn #16
7 Doden bij schietpartij winkelcentrum Alphen aan den Rijn #15
7 Doden bij schietpartij winkelcentrum Alphen aan den Rijn #14
7 Doden bij schietpartij winkelcentrum Alphen aan den Rijn #13
7 Doden bij schietpartij winkelcentrum Alphen aan den Rijn #12
7 Doden bij schietpartij winkelcentrum Alphen aan den Rijn #11
6 Doden bij schietpartij winkelcentrum Alphen aan den Rijn #10
6 Doden bij schietpartij winkelcentrum Alphen aan den Rijn #9
6 Doden bij schietpartij winkelcentrum Alphen aan den Rijn #8
6 Doden bij schietpartij winkelcentrum Alphen aan den Rijn #7
6 Doden bij schietpartij winkelcentrum Alphen aan den Rijn #6
6 Doden bij schietpartij winkelcentrum Alphen aan den Rijn #5
6 Doden bij schietpartij winkelcentrum Alphen aan den Rijn #4
Doden bij schietpartij winkelcentrum Alphen aan den Rijn #3
Doden bij schietpartij winkelcentrum Alphen aan den Rijn #2
Doden bij schietpartij winkelcentrum Alphen aan de Rijn

[ Bericht 2% gewijzigd door remlof op 10-04-2011 03:56:34 ]
  zondag 10 april 2011 @ 02:58:13 #2
136730 PiRANiA
All thinking men are atheists.
pi_95289302
Zijn er nog ontwikkelingen?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zondag 10 april 2011 @ 02:59:18 #3
104871 remlof
Europees federalist
pi_95289312
quote:
1s.gif Op zondag 10 april 2011 02:58 schreef PiRANiA het volgende:
Zijn er nog ontwikkelingen?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij schoot niet op.
pi_95289316
quote:
1s.gif Op zondag 10 april 2011 01:08 schreef sp3c het volgende:
volgens mij kun je met een strafblad wel terecht bij een schietvereniging maar dan mag je enkel met luchtdrukwapens schieten?

sowieso geen scherpe munitie iig
wat 'een bekende van de politie' zijn op dit punt waard is weet ik niet precies
In principe is iedere verlofhouder een bekende van de politie natuurlijk, maar ik had ook iets gehoord over bedreiging en mishandeling. Dat is niet te rijmen, dan heeft iemand bij Bijzondere Wetten daar zijn werk niet gedaan.
pi_95289317
Ik lees op CNN dat er nu 7 doden + de dader zijn?
Duidt de TT op 7 incl of excl?
  zondag 10 april 2011 @ 03:00:05 #6
2651 svann
night-hawk
pi_95289318
quote:
7s.gif Op zondag 10 april 2011 02:59 schreef remlof het volgende:

Hij schoot niet op.
Mag je ook even de bekende feiten bijwerken. :)
seek electricity                     Fok!Team Kiva micro-kredieten == Doe mee met $25! == topic
  zondag 10 april 2011 @ 03:00:22 #7
81028 ScudRaket
Fanatiek nachtbaggeraar
pi_95289322
quote:

[..]

Hij schoot niet op.
Ohw, ik had de LaPo :@
If it has a grass wicket, play cricket! (Nee, dit slaat niet op het spelletje!)
Lullo scrotum ejaculatio est.
Hattrick: Ladderzatsquad (208243)
pi_95289323
Overigens vraag ik me af waarom automatische wapens eigenlijk verboden zijn. Uit eigen ervaring weet ik dat je met een semi-automatisch wapen een stuk accurater kan schieten en dat je op full de eerste misschien raak schiet maar de volgende er gewoon overheen vliegen.

Of is het omdat je op full kan "sprayen" op een menigte ?
pi_95289325
quote:
1s.gif Op zondag 10 april 2011 02:52 schreef ScudRaket het volgende:

[..]

Juist daar ligt de crux. Bij een schietvereniging is de toegankelijkheid van wapens makkelijker. Bovendien lijkt het me niet dat die verenigingen meer dan 200 leden hebben. Het is bijvoorbeeld geen AFC of Hockey Club Rotterdam. Kortom de communicatie moet makkelijker te zien zijn en wanneer iemand zich daaraan ontrekt moet dat juist opvallen. Zeker als hij vaak op de vereniging te vinden is.
Dan veronderstel je dat iemand, voorafgaand aan zo'n incident, opvallend gedrag vertoont. Of dat leken die nergens op bedacht zijn, het vermogen hebben om iets te doorzien. Binnen elke vereniging heb je mensen die minder sociaal of communicatief zijn. Misschien kent niemand hem anders of was hij altijd juist erg open etc. Tot zijn laatste bezoek aan toe.

Je kunt iig niet zeggen dat de mensen daar per definite iets moet opgevallen zijn. Dat hangt erg af van zijn gedrag.
  zondag 10 april 2011 @ 03:00:39 #10
81028 ScudRaket
Fanatiek nachtbaggeraar
pi_95289328
quote:

[..]

Hij schoot niet op.
:X
If it has a grass wicket, play cricket! (Nee, dit slaat niet op het spelletje!)
Lullo scrotum ejaculatio est.
Hattrick: Ladderzatsquad (208243)
pi_95289334
quote:
1s.gif Op zondag 10 april 2011 02:59 schreef apple_pie het volgende:

[..]

In principe is iedere verlofhouder een bekende van de politie natuurlijk, maar ik had ook iets gehoord over bedreiging en mishandeling. Dat is niet te rijmen, dan heeft iemand bij Bijzondere Wetten daar zijn werk niet gedaan.
Dan moet je eerst veroordeeld zijn lijkt me.
  zondag 10 april 2011 @ 03:01:35 #12
104871 remlof
Europees federalist
pi_95289338
quote:
1s.gif Op zondag 10 april 2011 03:00 schreef svann het volgende:

[..]

Mag je ook even de bekende feiten bijwerken. :)
Which are?
pi_95289367
quote:
1s.gif Op zondag 10 april 2011 03:01 schreef gelly het volgende:

[..]

Dan moet je eerst veroordeeld zijn lijkt me.
Niet per se, ik ken schutters bij wie de wapens werden weggehaald na een aanhouding voor rijden onder invloed of na melding van echtelijke ruzies.
pi_95289457
Van alphen.nu forum:
"Ik werk zelf bij de Albert Heijn in de aarhof. In en rond de aarhof hebben ik en mijn collega's vaak een jongen zien rond lopen, hij leek in een soort psychose. Hij droeg een bomberjack en legerbroek + kisten. Hij marcheerde, dus met zijn handen strak langs zijn lichaam en zijn benen ver gestrekt. Hij heeft tegenover bij de Hema wel eens een schrift uit het schap gehaald en op de grond gegooid, om vervolgens hard weg te rennen en te roepen "hij achtervolgt me!". Ook ging hij laatst eens op de grond liggen, midden op straat in t centrum. Heeft in onze winkel al een winkelverbod gehad ivm bedreiging / uitschelden van medewerkers."
http://alphen.nu/?p=forum&topic=53339&forumpage=7
pi_95289505
Heeft iemand de link naar de persconferentie?
pi_95289506
quote:
1s.gif Op zondag 10 april 2011 03:16 schreef Mercer het volgende:
Van alphen.nu forum:
"Ik werk zelf bij de Albert Heijn in de aarhof. In en rond de aarhof hebben ik en mijn collega's vaak een jongen zien rond lopen, hij leek in een soort psychose. Hij droeg een bomberjack en legerbroek + kisten. Hij marcheerde, dus met zijn handen strak langs zijn lichaam en zijn benen ver gestrekt. Hij heeft tegenover bij de Hema wel eens een schrift uit het schap gehaald en op de grond gegooid, om vervolgens hard weg te rennen en te roepen "hij achtervolgt me!". Ook ging hij laatst eens op de grond liggen, midden op straat in t centrum. Heeft in onze winkel al een winkelverbod gehad ivm bedreiging / uitschelden van medewerkers."
Klinkt als psychoses. Fijn dat dat een wapen heeft.
In mijn straat zit er ook eentje met psychoses... moet er niet aan denken dat die een wapen zou hebben. Blijft alsnog een rondlopend gevaar, maar met een wapen helemaal.
pi_95289514
quote:
Van alphen.nu forum:
Is niet zeker dat hij dat is.
pi_95289532
quote:
Van alphen.nu forum:
Van een psychotisch iemand zouden niet alle medebewoners van zijn flat verklaren dat hij een doodnormaal, relax persoon was. Waar totaal niets aan opviel. Zeker het opmerkelijke gedrag dat op dat forum wordt beschreven, zou al veel meer naar buiten zijn gekomen vandaag.
  zondag 10 april 2011 @ 03:23:57 #19
104871 remlof
Europees federalist
pi_95289533
quote:
1s.gif Op zondag 10 april 2011 03:20 schreef vergezocht het volgende:
Heeft iemand de link naar de persconferentie?
Is hier te zien: http://nos.nl/video/231953-complete-persconferentie-3-alphen.html
pi_95289558
quote:
1s.gif Op zondag 10 april 2011 03:21 schreef VacaLoca het volgende:

[..]

Klinkt als psychoses. Fijn dat dat een wapen heeft.
In mijn straat zit er ook eentje met psychoses... moet er niet aan denken dat die een wapen zou hebben. Blijft alsnog een rondlopend gevaar, maar met een wapen helemaal.
Nou ja, er zijn verschillende psychiatrische aandoeningen waarbij je psychose-achtige trekken kan vertonen, kortstondig of soms langer. Dat kan zelfs gebeuren bij het stoppen met alcohol drinken (delirium) of bij bepaalde vormen van (paranoïde) depressie.

Niet elke "psychose" is gewelddadig.

Maar iemand die aan paranoïde schizofrenie lijdt en agressieve trekken vertoont geef je inderdaad best geen wapen, dat klopt.
pi_95289608
quote:
1s.gif Op zondag 10 april 2011 03:26 schreef Krantenman het volgende:

[..]

Nou ja, er zijn verschillende psychiatrische aandoeningen waarbij je psychose-achtige trekken kan vertonen, kortstondig of soms langer. Dat kan zelfs gebeuren bij het stoppen met alcohol drinken (delirium) of bij bepaalde vormen van (paranoïde) depressie.

Niet elke "psychose" is gewelddadig.

Maar iemand die aan paranoïde schizofrenie lijdt en agressieve trekken vertoont geef je inderdaad best geen wapen, dat klopt.
Een echte para-schizo kan iemand doodslaan met zijn handen.
pi_95289613
quote:
1s.gif Op zondag 10 april 2011 03:32 schreef vergezocht het volgende:

[..]

Een autist ook.
  zondag 10 april 2011 @ 03:33:00 #23
104871 remlof
Europees federalist
pi_95289618
quote:

[..]

Maar herken je zo iemand als zodanig?
  Moderator zondag 10 april 2011 @ 03:35:02 #24
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_95289642
quote:
14s.gif Op zondag 10 april 2011 03:32 schreef Ausputzert het volgende:

[..]

Een autist ook.
een gezonde jongen vanaf een jaar of 16 ook
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_95289663
quote:
5s.gif Op zondag 10 april 2011 03:33 schreef remlof het volgende:

[..]

Maar herken je zo iemand als zodanig?
Soms wel, maar het gaat het erom dat mensen die hulp nodig hebben moeten dat krijgen.

En vaak zie je dat bepaalde segmenten van de bevolking of bepaalde persoon steeds meer geisoleerd raken of aan de kant geduwd worden, gepest, lastiggevallen, of wat dan ook, en dan steekt eens een keer de kwade kant van die mensen naar boven, en heb je dit soort toestanden.

Niet dat ik het goedpraat wat hij deed, maar er is toch iets niet helemaal kits met onze huidige samenleving.
pi_95289670
quote:

[..]

Het zijn idd net ninjas
  zondag 10 april 2011 @ 03:41:08 #27
104871 remlof
Europees federalist
pi_95289685
quote:
1s.gif Op zondag 10 april 2011 03:38 schreef vergezocht het volgende:

[..]

Soms wel, maar het gaat het erom dat mensen die hulp nodig hebben moeten dat krijgen.

En vaak zie je dat bepaalde segmenten van de bevolking of bepaalde persoon steeds meer geisoleerd raken of aan de kant geduwd worden, gepest, lastiggevallen, of wat dan ook, en dan steekt eens een keer de kwade kant van die mensen naar boven, en heb je dit soort toestanden.

Niet dat ik het goedpraat wat hij deed, maar er is toch iets niet helemaal kits met onze huidige samenleving.
Dat ben ik met je eens. Maar op het moment dat zo iemand lid wordt van een vereniging praat je toch met hem? Als bestuur bij aanmelding en als lid daarna.
pi_95289696
quote:

[..]

Goede hulp krijgen idd, maar weet je wat het tegenwoordig met onze samenleving is, dat je van hokje naar wal wordt gestuurd. Je wordt van de ene naar de andere instanties gestuurd en meestal worden deze mensen daar helemaal niet beter maar zelfs slechter van.
If not now, then when.
pi_95289710
quote:

[..]

Had net filmpje gepost over ouders van Pekka Eric (Finland shooting). Maar zo te zien zijn er hier mods die niet snappen wat een forum is en meteen posts weghalen zonder te kijken naar de info.

Kijk dit maar op youtube: School shootings in Finland - The Parents' View - 1/2
en vervolgens deel 2.
Duurt niet lang, die interview.

Zwaar geziekt was hij.
pi_95289733
sp3c, je hebt gelijk. Wou alleen even laten zien over de ouders van die Finland shooting. Aangezien zij de enige zijn.
  Moderator zondag 10 april 2011 @ 03:47:27 #31
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_95289735
ik snap wat een forum is maar als er gezegd word dat we niet allerlei dingen gaan posten over mensen die er niets mee te maken hebben dan is het als mod geen moeilijke beslissing om het weg te halen
pi_95289769
quote:
1s.gif Op zondag 10 april 2011 03:42 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Goede hulp krijgen idd, maar weet je wat het tegenwoordig met onze samenleving is, dat je van hokje naar wal wordt gestuurd. Je wordt van de ene naar de andere instanties gestuurd en meestal worden deze mensen daar helemaal niet beter maar zelfs slechter van.
Aan de andere kant ben ik er wel van overtuigd dat sommige psychiatrische aandoeningen zoals echte depressie, schizofrenie, obsessive-compulsive disorder en dergelijke gewoon hersenziektes of -afwijkingen zijn waar eigenlijk geen medicijn tegen bestaat.

Die mensen worden dan vaak naar allerhande psychologen en psychotherapeuten gestuurd, die de ziekte ook alleen maar wat kunnen proberen in te dammen. (Net zoals de psychiater dat doet met zijn pilletjes.)
  zondag 10 april 2011 @ 03:53:04 #33
2651 svann
night-hawk
pi_95289773
quote:
7s.gif Op zondag 10 april 2011 03:01 schreef remlof het volgende:

Which are?
O, ja. :@

• 3 andere winkelcentra uit voorzorg ontruimd.
• Omwonenden Atlas, Herenhof weer naar huis. Aarhof volgt rond 02:00 uur naar verwachting.

http://www.alphenaandenrijn.nl/Smartsite.shtml?id=77153
00.52 Bericht politie:
Het onderzoek naar de explosieven in het winkelcentrum bevindt zich in de afrondende fase. De bewoners van geëvacueerde woningen bij winkelcentrum Atlas zijn inmiddels weer teruggekeerd naar hun woning. De verwachting is dat rond 00.15 uur ook de bewoners van winkelcentrum Herenhof terug kunnen naar hun woning. De bewoners van de Aarhof kunnen naar verwachting binnen een uur weer naar huis. Het politieonderzoek hiervan bevindt zich in een afrondende fase.
seek electricity                     Fok!Team Kiva micro-kredieten == Doe mee met $25! == topic
pi_95289776
quote:
1s.gif Op zondag 10 april 2011 03:52 schreef Krantenman het volgende:

[..]

Aan de andere kant ben ik er wel van overtuigd dat sommige psychiatrische aandoeningen zoals echte depressie, schizofrenie, obsessive-compulsive disorder en dergelijke gewoon hersenziektes of -afwijkingen zijn waar eigenlijk geen medicijn tegen bestaat.

Die mensen worden dan vaak naar allerhande psychologen en psychotherapeuten gestuurd, die de ziekte ook alleen maar wat kunnen proberen in te dammen. (Net zoals de psychiater dat doet met zijn pilletjes.)
Die pilletjes zijn slechter dan beter voor iemand.
If not now, then when.
  Moderator zondag 10 april 2011 @ 03:56:32 #35
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_95289789
quote:
1s.gif Op zondag 10 april 2011 03:47 schreef MrVanBraun het volgende:
sp3c, je hebt gelijk. Wou alleen even laten zien over de ouders van die Finland shooting. Aangezien zij de enige zijn.
dat vind ik aardig :D

we houden het idd wat strak for the time being
  zondag 10 april 2011 @ 03:59:46 #36
104871 remlof
Europees federalist
pi_95289802
Ben benieuwd wie er morgen in Buitenhof zit om hier over uit te wijden.
  zondag 10 april 2011 @ 04:05:10 #37
104871 remlof
Europees federalist
  zondag 10 april 2011 @ 04:05:27 #38
2651 svann
night-hawk
pi_95289830
quote:
1s.gif Op zondag 10 april 2011 03:53 schreef Yuri_Boyka het volgende:

Die pilletjes zijn slechter dan beter voor iemand.
Het zijn paardenmiddelen voor zware aandoeningen.
Die pilletjes kunnen geestesziekten als schizofrenie bijvoorbeeld niet genezen, maar wel de symptomen enigszins bestrijden.
Daardoor kan het leven voor de patiënt wat dragelijker worden. Zonder gaat soms gewoon niet.
pi_95289844
quote:
1s.gif Op zondag 10 april 2011 04:05 schreef svann het volgende:

[..]

Die pilletjes kunnen geestesziekten als schizofrenie bijvoorbeeld niet genezen, maar wel de symptomen enigszins bestrijden.
Daardoor kan het leven voor de patiënt wat dragelijker worden. Zonder gaat soms gewoon niet.
Ben je ook eens met de stelling dat we soms de oplossing moeten gaan zoeken bij de omgeving (d.w.z. samenleving) en niet altijd het individu?

Door de samenleving beter te maken en verdraaglijker ipv altijd de individuele persoon te willen veranderen naar onze verwachtingen?
  Moderator zondag 10 april 2011 @ 04:10:26 #40
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_95289850
quote:
14s.gif Op zondag 10 april 2011 04:05 schreef remlof het volgende:
[ afbeelding ]

En terecht.
lol!
pi_95289851
quote:
1s.gif Op zondag 10 april 2011 04:05 schreef svann het volgende:

[..]

Daardoor kunnen Psychiaters en Psychologen lekker hun zakken mee vullen.
En zo af en toe een maand lekker op vakantie..

Da wil ik ook wel zo'n job en gratis vakanties krijgen van de pharmacy.
pi_95289864
quote:
[ afbeelding ]

En terecht.

Uit een vorig topic poste iemand dit:

Op zaterdag 9 april 2011 17:40 schreef Tweek het volgende:
Ah kijk zo'n idioot die denkt grappig te zijn. http://twitter.com/#!/sshurandy_/status/56742089555324929

Al bekend of het die gast is? Kwamen veel reacties op FOK over AT en politie en Meldmisdaad anoniem etc
  † In Memoriam † zondag 10 april 2011 @ 04:13:09 #43
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_95289868
Ik ben erg benieuwd over het hoe en wat van de wapenvergunning van deze gast.

Niet dat je daarmee alles voorkomt maar als er een vuurwapenverbod is zoals in Nederland mag je verwachten dat men streng toeziet op de uitzonderingen.
pi_95289874
quote:
1s.gif Op zondag 10 april 2011 04:10 schreef MrVanBraun het volgende:

[..]

En zo af en toe een maand lekker op vakantie..

Da wil ik ook wel zo'n job en gratis vakanties krijgen van de pharmacy.
En de slechter gaande conditie van de patient kan je altijd verwijten aan de ziekte, niet de behandeling !

Idd easy job.
pi_95289875
http://www.rijnmond.nl/Ho(...)et%20over%20bloedbad
10 april 2011

De schietpartij zaterdagmiddag in Alphen aan den Rijn zou nog eens 'dunnetjes worden overgedaan' in Hoogvliet, dreigde een 17-jarige jongen op Twitter. De politie nam de tweet serieus en pakte de jongen zaterdagnacht op.

De politie werd door een tip op het spoor gezet van de 'dreigtweet' en kwam onmiddelijk in actie. Na een kort onderzoek werd de twitteraar geïdentificeerd als een 17-jarige jongen uit Hoogvliet.

De jongen verwees in zijn tweet naar de schietpartij met een automatisch wapen in Alphen aan den Rijn, waardoor zaterdag zes mensen en de dader om het leven zijn gekomen. De schutter opende in een winkelcentrum het vuur op omstanders.
-weg-
pi_95289879
quote:
[ afbeelding ]

En terecht.
Please, als we nu met duizenden tegelijk gaan tweeten dat we morgen onze school gaan doodschieten. Dan hoop ik meteen dat het einde is met twitter - facebook tijdperk.
Hoef ik niet meer elke avond aan te horen bij dwwd/ pww hoe geweldig twitter of facebook is :')
  zondag 10 april 2011 @ 04:15:36 #47
104871 remlof
Europees federalist
pi_95289883
Be careful what you tweet :')
  Moderator zondag 10 april 2011 @ 04:16:07 #48
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_95289887
gewoon niet tweeteren ^O^
pi_95289889
Sowieso volwassenen en Twitter.. ze nemen het allemaal iets te serieus. ;(
pi_95289894
quote:
1s.gif Op zondag 10 april 2011 04:14 schreef MrVanBraun het volgende:

[..]

Please, als we nu met duizenden tegelijk gaan tweeten dat we morgen onze school gaan doodschieten. Dan hoop ik meteen dat het einde is met twitter - facebook tijdperk.
Hoef ik niet meer elke avond aan te horen bij dwwd/ pww hoe geweldig twitter of facebook is :')
Als we dat echt zouden doen, dan heet dat oorlog :')

Gelukkig zijn we niet allemaal dusdanig gestoord dat we dat soort bedreiging zouden uiten, tenminste dat mag ik hopen.

De samenleving is tenslotte net wat wij ervan maken met ons allen.
  zondag 10 april 2011 @ 04:17:30 #51
104871 remlof
Europees federalist
pi_95289896
quote:
1s.gif Op zondag 10 april 2011 04:16 schreef DrDentz het volgende:
Sowieso volwassenen en Twitter.. ze nemen het allemaal iets te serieus. ;(
Verwar het nu niet met feestboek :')
pi_95289901
x

[ Bericht 61% gewijzigd door Fosfolipide op 10-04-2011 04:20:06 ]
pi_95289907
http://yfrog.com/h863risj

Mmh dit is andere context dan in de nieuwsberichten dus zal wel niet.
pi_95289909
quote:
1s.gif Op zondag 10 april 2011 04:19 schreef Fosfolipide het volgende:
x
Je afbeelding werd weggehaald door Imageschack. Tinypic misschien?
pi_95289912
Tis niet mijn afbeelding maar linkje werkt ook gewoon, toch.
pi_95289917
quote:
1s.gif Op zondag 10 april 2011 04:20 schreef Fosfolipide het volgende:
:N
pi_95289919
quote:
Nee dat ook niet nu. :{
pi_95289928
Download hem, en dan mag je hem via tinypic zelf online zetten
quote:
  † In Memoriam † zondag 10 april 2011 @ 04:22:32 #59
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_95289930
Beschrijf anders even wat op het plaatje stond :')
pi_95289931
x

[ Bericht 74% gewijzigd door Fosfolipide op 10-04-2011 04:57:15 ]
pi_95289932
Het was een afbeelding van porsche girl
pi_95289937
Damn deel 17 alweer.

Mja, blijkt toch weer dat er in Nederland normaal nooit zoiets gebeurt (in de VS wel bijvoorbeeld) en daar zal de impact over het algemeen veel minder zijn.

Ik kon het ook niet geloven eerst, gvd waar ik woon....
  zondag 10 april 2011 @ 04:26:43 #64
2651 svann
night-hawk
pi_95289943
quote:
1s.gif Op zondag 10 april 2011 04:09 schreef vergezocht het volgende:
Ben je ook eens met de stelling dat we soms de oplossing moeten gaan zoeken bij de omgeving (d.w.z. samenleving) en niet altijd het individu?

Door de samenleving beter te maken en verdraaglijker ipv altijd de individuele persoon te willen veranderen naar onze verwachtingen?
Peace & love?
Wat meer verdraagzaamheid en zorgzaamheid naar elkaar toe zou voor kwetsbare mensen goed zijn natuurlijk.

Maar er zijn ook aandoeningen waar nauwelijks mee te leven valt; niet voor de persoon en niet voor zijn omgeving.
Dan is medicatie (en toezicht) tijdelijk of permanent gewoon noodzakelijk.
Daar verdient de industrie imo inderdaad veel te veel aan, maar daarom is medicatie nog niet onnodig.
pi_95289945
quote:
1s.gif Op zondag 10 april 2011 04:22 schreef Fosfolipide het volgende:
[ afbeelding ]
Die tweeteraar is dus de arrestant.

Benieuwd wat hij voor straf gaat krijgen...
pi_95289949
quote:
[ afbeelding ]
Police krijg het nog druk straks.
Gaan allemaal lolbroeken bs posten, pakken ze allemaal verkeerde mensen nog op :')
Komt er straks écht wéér iemand als Tristan. Dan is het echt chaos in dit land.
pi_95289951
x

[ Bericht 100% gewijzigd door Fosfolipide op 10-04-2011 04:51:45 ]
pi_95289953
quote:
1s.gif Op zondag 10 april 2011 04:27 schreef vergezocht het volgende:

[..]

Die tweeteraar is dus de arrestant.

Benieuwd wat hij voor straf gaat krijgen...
Straf : 10 min huilie doen bij dwwd.
pi_95289954
quote:
1s.gif Op zondag 10 april 2011 04:27 schreef MrVanBraun het volgende:

[..]

Police krijg het nog druk straks.
Gaan allemaal lolbroeken bs posten, pakken ze allemaal verkeerde mensen nog op :')
Komt er straks écht wéér iemand als Tristan. Dan is het echt chaos in dit land.
En daarom moeten de verstandige mensen in NL niet zulke kinderachtige gedoe gaan posten.
pi_95289955
Gelukkig was het geen Allochtoon.
If not now, then when.
pi_95289970
quote:
1s.gif Op zondag 10 april 2011 04:29 schreef vergezocht het volgende:

[..]

En daarom moeten de verstandige mensen in NL niet zulke kinderachtige gedoe gaan posten.
Precies.
pi_95289973

Op zaterdag 9 april 2011 17:40 schreef Tweek het volgende:
Ah kijk zo'n idioot die denkt grappig te zijn. http://twitter.com/#!/sshurandy_/status/56742089555324929

quote:
1s.gif Op zaterdag 9 april 2011 17:40 schreef Gizmore het volgende:

[..]

Ah, die wordt vannacht nog wel uit zn bed gelift door een arrestatieteam ;)
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 april 2011 17:40 schreef Netsplitter het volgende:

[..]

AT erop sturen dus.
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 april 2011 17:40 schreef Elusive het volgende:

[..]

kopieer en plak het naar meldmisdaadanoniem en die gast krijgt vandaag nog een bezoekje van een agent :Y

Fok users hebben gezorgd voor arrestatie van deze jongen dus?

[ Bericht 18% gewijzigd door Fosfolipide op 10-04-2011 04:55:27 ]
pi_95289975
quote:
[ afbeelding ]
Goed dat ze hem hebben opgepakt, die jongen zit iig niet goed in zijn vel:

pi_95289976
quote:
1s.gif Op zondag 10 april 2011 04:29 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Gelukkig was het geen Allochtoon.
Dat vond ik ook opvallend dat hij in meerdere nieuwsbronnen ook tijdens de persconferentie expliciet "autochtoon' werd genoemd.

Alsof ze daarmee een statement wouden maken :')

Ik denk eerlijk gezegd dat als het een allochtoon was geweest, dan zouden er woedende mensen wraakacties nemen.
pi_95289979
quote:
1s.gif Op zondag 10 april 2011 04:34 schreef vergezocht het volgende:

[..]

Dat vond ik ook opvallend dat hij in meerdere nieuwsbronnen ook tijdens de persconferentie expliciet "autochtoon' werd genoemd.

Alsof ze daarmee een statement wouden maken :')

Ik denk eerlijk gezegd dat als het een allochtoon was geweest, dan zouden er woedende mensen wraakacties nemen.
Omdat mensen standaard aan allochtonen denken door 9/11 etc. Ik snap het ergens wel.
pi_95289986
Raar land dat Nederland.
Whats next. Mensen gaan straks nog twitteren : ik ga ook schreeuwen tijdens 4 mei dodenherdenking, net als vorig jaar.
Ik zie het nog gebeuren ook. April / mei gaan sowieso nog rare dingen gebeuren hier.

[ Bericht 0% gewijzigd door MrVanBraun op 10-04-2011 04:54:37 ]
pi_95289989
quote:
1s.gif Op zondag 10 april 2011 04:38 schreef MrVanBraun het volgende:
Raar land dat Nederland.
Whats next. Mensen gaan straks nog twitteren : ik ga ook schreeuwen tijdens 6 mei dodenherdenking, net als vorig jaar.
Ik zie het nog gebeuren ook. April / mei gaan sowieso nog rare dingen gebeuren hier.
Woon jij in Alphen dan?
pi_95289995
quote:
1s.gif Op zondag 10 april 2011 04:35 schreef Skillstorm het volgende:

[..]

Omdat mensen standaard aan allochtonen denken door 9/11 etc. Ik snap het ergens wel.
Precies, ik ben er blij om als moslim zijnde dat ze het er neer zetten zodat ze zien dat niet moslims volgens hun allemaal slecht zijn maar ook Nederlanders.

Want anders had je reacties gekregen als "het komt allemaal door dat idiote geloof de islam" etc etc..
If not now, then when.
pi_95290009
sshurandy_ S
Haha eey ik pak omin Rt door die tweet van alphen politie komt me zegmaar halen qq

bedreef hij daar nou sarcasme in zn tweet? :')

sshurandy_ S
Ik heb die tweet inmiddels al verwijderd.. & toen hierbij mijn excuus aan voor mijn ongepaste gedrag

Niet genoeg dus :o
pi_95290015
quote:
1s.gif Op zondag 10 april 2011 04:41 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Precies, ik ben er blij om als moslim zijnde dat ze het er neer zetten zodat ze zien dat niet moslims volgens hun allemaal slecht zijn maar ook Nederlanders.

Want anders had je reacties gekregen als "het komt allemaal door dat idiote geloof de islam" etc etc..
Klopt en ditmaal zou de PVV echt heel Nederland winnen met de enorm opgewekte haat tegen Moslims :N
pi_95290016
quote:
1s.gif Op zondag 10 april 2011 04:41 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Idd.
Mensen in dit land zijn jaren gek gemaakt met islam dit en dat. Er gebeurd nooit wat.
We zien wel weer op 4 mei, gaan de sheeps allemaal weer omvallen als vorig jaar.
Angstig land.
pi_95290027
4 mei...
-weg-
pi_95290038
Blij te lezen dat er nog wel helder en realistische denkende mensen zijn. :)

quote:
1s.gif Op zondag 10 april 2011 04:53 schreef Auti het volgende:
4 mei...
Wat bedoel je hiermee? Denk je dat er wat gaat gebeuren dan?
If not now, then when.
pi_95290039
Ff wat dingen verwijdert in bovenstaande pic lijkt me beter
pi_95290041
quote:
1s.gif Op zondag 10 april 2011 04:56 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Nee ik typte per ongeluk 6 mei in, zat met Pim Fortuyn : s
pi_95290045
quote:
1s.gif Op zondag 10 april 2011 04:57 schreef MrVanBraun het volgende:

[..]

Nee ik typte per ongeluk 6 mei in, zat met Pim Fortuyn : s
Oowh.. :P
If not now, then when.
pi_95290047
quote:
1s.gif Op zondag 10 april 2011 04:56 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Volgens mij had de persoon waarop hij gereageerd had 6 mei ingevoerd, en dat wou hij corrigeren ;)
  zondag 10 april 2011 @ 05:06:25 #88
38344 knokkels
Radio49 voor je kanus! O+
pi_95290066
Op zondag 7 oktober 2018 02:15 schreef MTheBassman het volgende:[/b]
Jij hebt wat rare shit in je lijst staan Knokkels :P
pi_95290073
die sshurandy_ is echt de lul :D
quote:
twitter.png Op zaterdag 9 april 2011 18:46 schreef toferdisobey het volgende:
RT Ik wil deze tweet reporteren @politieHM @sshurandy_: Die man in #alphen heeft al 6 kills op ze naam.. Ik ga hem overtreffen=D #alphen
quote:
twitter.png Op zaterdag 9 april 2011 18:49 schreef PolitieHM het volgende:
@toferdisobey We hebben de tweet gezien, actie zal ondernomen worden. ^RE
Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
pi_95290076
hahaha lekker voor 'm.
En maandag zeker huilie doen bij dwwd.
pi_95290077
quote:
1s.gif Op zondag 10 april 2011 05:10 schreef MrVanBraun het volgende:
hahaha lekker voor 'm.
En maandag zeker huilie doen bij dwwd.
_O-
Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
pi_95290090
En nu?
pi_95290092
quote:
1s.gif Op zondag 10 april 2011 05:15 schreef Skillstorm het volgende:
En nu?
wat bedoel je
pi_95290095
quote:
2s.gif Op zondag 10 april 2011 05:15 schreef hole1988 het volgende:

[..]

wat bedoel je
Topic is dood :P Ik ben ook alleen maar op vanwege een andere reden.
pi_95290099
quote:
1s.gif Op zondag 10 april 2011 05:15 schreef Skillstorm het volgende:
En nu?
pi_95290101
quote:
1s.gif Op zondag 10 april 2011 05:16 schreef Skillstorm het volgende:

[..]

Topic is dood :P Ik ben ook alleen maar op vanwege een andere reden.
's nachts komt er ook maar weinig nieuws binnen.
pi_95290104
quote:
2s.gif Op zondag 10 april 2011 05:18 schreef hole1988 het volgende:

[..]

's nachts komt er ook maar weinig nieuws binnen.
Yep.

Ik heb nog wel wat details denk ik, maar ook omdat ik er bijstond en info opving over wat er gebeurd is. Ff kijken wat ik me nog kan herinerren :+
pi_95290109
quote:
1s.gif Op zondag 10 april 2011 05:19 schreef Skillstorm het volgende:

[..]

Yep.

Ik heb nog wel wat details denk ik, maar ook omdat ik er bijstond en info opving over wat er gebeurd is. Ff kijken wat ik me nog kan herinerren :+
Wat dan? :o
pi_95290110
quote:
1s.gif Op zondag 10 april 2011 05:19 schreef Skillstorm het volgende:

[..]

Yep.

was je daar aan het winkelen, als ramptoerist of iets anders.
pi_95290126
quote:
1s.gif Op zondag 10 april 2011 05:20 schreef MrVanBraun het volgende:

[..]

Wat dan? :o
Niks interessants eigenlijk.

Om 1 uur s'middags wakker door sirenes. Kreeg te horen wat er gebeurd was, dus ik ging er even later met 2 vrienden naartoe ben gaan staan kijken, een beetje gefilmd en op Youtube gezet zelfs. (maar dat post ik niet wat er zit niks relevants in)

Een bejaarde man of vrouw was doodgegaan aan een hart-aanval van de schrik.
Toen het magazijn van de dader leeg was ging hij doodleuk staan herladen. De dader maakte 2 rondjes in het winkelcentrum, er is een kind geraakt, Er zijn 4 mensen in de koelcel van de bloemenwinkel geschuild toen het gebeurde. Uuuhm. Er kwam een ademhalings-hulp wagen (dit laatste zag ik zelf).

Waarschijnlijk heb ik nog wat info maar meh.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')