Het zijn idd net ninjasquote:Op zondag 10 april 2011 03:32 schreef vergezocht het volgende:
[..]
Een echte para-schizo kan iemand doodslaan met zijn handen.
Dat ben ik met je eens. Maar op het moment dat zo iemand lid wordt van een vereniging praat je toch met hem? Als bestuur bij aanmelding en als lid daarna.quote:Op zondag 10 april 2011 03:38 schreef vergezocht het volgende:
[..]
Soms wel, maar het gaat het erom dat mensen die hulp nodig hebben moeten dat krijgen.
En vaak zie je dat bepaalde segmenten van de bevolking of bepaalde persoon steeds meer geisoleerd raken of aan de kant geduwd worden, gepest, lastiggevallen, of wat dan ook, en dan steekt eens een keer de kwade kant van die mensen naar boven, en heb je dit soort toestanden.
Niet dat ik het goedpraat wat hij deed, maar er is toch iets niet helemaal kits met onze huidige samenleving.
Goede hulp krijgen idd, maar weet je wat het tegenwoordig met onze samenleving is, dat je van hokje naar wal wordt gestuurd. Je wordt van de ene naar de andere instanties gestuurd en meestal worden deze mensen daar helemaal niet beter maar zelfs slechter van.quote:Op zondag 10 april 2011 03:38 schreef vergezocht het volgende:
[..]
Soms wel, maar het gaat het erom dat mensen die hulp nodig hebben moeten dat krijgen.
En vaak zie je dat bepaalde segmenten van de bevolking of bepaalde persoon steeds meer geisoleerd raken of aan de kant geduwd worden, gepest, lastiggevallen, of wat dan ook, en dan steekt eens een keer de kwade kant van die mensen naar boven, en heb je dit soort toestanden.
Niet dat ik het goedpraat wat hij deed, maar er is toch iets niet helemaal kits met onze huidige samenleving.
Had net filmpje gepost over ouders van Pekka Eric (Finland shooting). Maar zo te zien zijn er hier mods die niet snappen wat een forum is en meteen posts weghalen zonder te kijken naar de info.quote:Op zondag 10 april 2011 03:38 schreef vergezocht het volgende:
[..]
Aan de andere kant ben ik er wel van overtuigd dat sommige psychiatrische aandoeningen zoals echte depressie, schizofrenie, obsessive-compulsive disorder en dergelijke gewoon hersenziektes of -afwijkingen zijn waar eigenlijk geen medicijn tegen bestaat.quote:Op zondag 10 april 2011 03:42 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Goede hulp krijgen idd, maar weet je wat het tegenwoordig met onze samenleving is, dat je van hokje naar wal wordt gestuurd. Je wordt van de ene naar de andere instanties gestuurd en meestal worden deze mensen daar helemaal niet beter maar zelfs slechter van.
O, ja.quote:
Die pilletjes zijn slechter dan beter voor iemand.quote:Op zondag 10 april 2011 03:52 schreef Krantenman het volgende:
[..]
Aan de andere kant ben ik er wel van overtuigd dat sommige psychiatrische aandoeningen zoals echte depressie, schizofrenie, obsessive-compulsive disorder en dergelijke gewoon hersenziektes of -afwijkingen zijn waar eigenlijk geen medicijn tegen bestaat.
Die mensen worden dan vaak naar allerhande psychologen en psychotherapeuten gestuurd, die de ziekte ook alleen maar wat kunnen proberen in te dammen. (Net zoals de psychiater dat doet met zijn pilletjes.)
dat vind ik aardigquote:Op zondag 10 april 2011 03:47 schreef MrVanBraun het volgende:
sp3c, je hebt gelijk. Wou alleen even laten zien over de ouders van die Finland shooting. Aangezien zij de enige zijn.
Het zijn paardenmiddelen voor zware aandoeningen.quote:Op zondag 10 april 2011 03:53 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Die pilletjes zijn slechter dan beter voor iemand.
Ben je ook eens met de stelling dat we soms de oplossing moeten gaan zoeken bij de omgeving (d.w.z. samenleving) en niet altijd het individu?quote:Op zondag 10 april 2011 04:05 schreef svann het volgende:
[..]
Het zijn paardenmiddelen voor zware aandoeningen.
Die pilletjes kunnen geestesziekten als schizofrenie bijvoorbeeld niet genezen, maar wel de symptomen enigszins bestrijden.
Daardoor kan het leven voor de patiėnt wat dragelijker worden. Zonder gaat soms gewoon niet.
lol!quote:
En zo af en toe een maand lekker op vakantie..quote:Op zondag 10 april 2011 04:05 schreef svann het volgende:
[..]
Het zijn paardenmiddelen voor zware aandoeningen.
Die pilletjes kunnen geestesziekten als schizofrenie bijvoorbeeld niet genezen, maar wel de symptomen enigszins bestrijden.
Daardoor kunnen Psychiaters en Psychologen lekker hun zakken mee vullen.
6 Doden bij schietpartij winkelcentrum Alphen aan den Rijn #9quote:
En de slechter gaande conditie van de patient kan je altijd verwijten aan de ziekte, niet de behandeling !quote:Op zondag 10 april 2011 04:10 schreef MrVanBraun het volgende:
[..]
En zo af en toe een maand lekker op vakantie..
Da wil ik ook wel zo'n job en gratis vakanties krijgen van de pharmacy.
Please, als we nu met duizenden tegelijk gaan tweeten dat we morgen onze school gaan doodschieten. Dan hoop ik meteen dat het einde is met twitter - facebook tijdperk.quote:
Als we dat echt zouden doen, dan heet dat oorlogquote:Op zondag 10 april 2011 04:14 schreef MrVanBraun het volgende:
[..]
Please, als we nu met duizenden tegelijk gaan tweeten dat we morgen onze school gaan doodschieten. Dan hoop ik meteen dat het einde is met twitter - facebook tijdperk.
Hoef ik niet meer elke avond aan te horen bij dwwd/ pww hoe geweldig twitter of facebook is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |