abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_95284110

quote:
In winkelcentrum Ridderhof in Alphen aan den Rijn heeft even na twaalven een schietpartij plaatsgevonden. De politie meldt dat er zes doden zijn. Er zijn ook negen gewonden gevallen, verschillende van hen zijn er slecht aan toe.

De politie bevestigt dat er één dader was. Hij is één van de doden. Ooggetuigen zeggen dat het om een blonde man van een jaar of 25 gaat. Hij liep even na twaalven al schietend met een automatisch wapen door het winkelcentrum. Nadat hij zijn slachtoffers had gemaakt, schoot hij zichzelf met een ander wapen door het hoofd.

Twee supermarkten in het winkelcentrum zijn ontruimd en het gebied is afgesloten. De gemeente Alphen aan den Rijn heeft een crisisteam bijeengeroepen op het gemeentehuis.
Mitrailleur

De eigenaar van een dierenwinkel zag alles gebeuren. "Er was paniek in het winkelcentrum, veel rennende mensen. Ik zag mensen op de grond liggen. Toen ik de dader zag, ben ik naar binnen gegaan en heb ik de rolluiken dichtgedaan."

Het was op het moment van de schietpartij druk in het winkelcentrum. De winkelier vreest dat er zeker vijf tot tien doden zijn.

Een andere ooggetuige heeft de schietpartij zelf niet gezien, maar zag bij aankomst een lijk op een parkeerplaats liggen.
Bron: http://nos.nl/artikel/231(...)en-aan-den-rijn.html

• Een aantal van de gewonden zijn momenteel nog in levensgevaar.
• Koningin Beatrix heeft haar medeleven betuigd.
• 3 andere winkelcentra uit voorzorg ontruimd.
• Onder de slachtoffers zijn kinderen, hoeveel maakt de politie nog niet bekend.
• De dader opereerde alleen.
• De dader was een autochtone man uit Alphen a/d Rijn.
• De dader was een bekende van de politie met een drugsverleden.
• De officier van justitie heeft verteld dat de dader geen ex-militair is.
• 20:00 persconferentie!

MEER NIEUWS VIA Alphen Stad FM: http://www.alphenstadfm.nl/ OF 105.4 FM

http://www.condoleance.nl(...)en-aan-den-rijn.html

7 Doden bij schietpartij winkelcentrum Alphen aan den Rijn #13
7 Doden bij schietpartij winkelcentrum Alphen aan den Rijn #12
7 Doden bij schietpartij winkelcentrum Alphen aan den Rijn #11
6 Doden bij schietpartij winkelcentrum Alphen aan den Rijn #10
6 Doden bij schietpartij winkelcentrum Alphen aan den Rijn #9
6 Doden bij schietpartij winkelcentrum Alphen aan den Rijn #8
6 Doden bij schietpartij winkelcentrum Alphen aan den Rijn #7
6 Doden bij schietpartij winkelcentrum Alphen aan den Rijn #6
6 Doden bij schietpartij winkelcentrum Alphen aan den Rijn #5
6 Doden bij schietpartij winkelcentrum Alphen aan den Rijn #4
Doden bij schietpartij winkelcentrum Alphen aan den Rijn #3
Doden bij schietpartij winkelcentrum Alphen aan den Rijn #2
Doden bij schietpartij winkelcentrum Alphen aan de Rijn
Je raekt an de dinge geweun.
  zondag 10 april 2011 @ 00:18:12 #2
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_95284158
Ouders spelen nou eenmaal een grote rol bij de vorming van een kind. Natuurlijk zijn er geen ouders die tegen hun kinderen zeggen: ga een random winkelcentrum binnen en neem een mitrailleur mee. Dat is van den zotte. Maar ouders moeten zich interesseren voor hun kinderen, ook als ze ouder zijn dan 18. :{

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_95284177
quote:
15s.gif Op zondag 10 april 2011 00:16 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Ouders spelen nou eenmaal een grote rol bij de vorming van een kind. Natuurlijk zijn er geen ouders die tegen hun kinderen zeggen: ga een random winkelcentrum binnen en neem een mitrailleur mee. Dat is van den zotte. Maar ouders moeten zich interesseren voor hun kinderen, ook als ze ouder zijn dan 18. :{

Net waren het nog games, nu de opvoeding. Met hoeveel opties ga je nog komen? Soms zijn kids fucked up van zichzelf. Misschien was het wel een LARP'er. Die lui zijn ook fucked up.
  zondag 10 april 2011 @ 00:19:11 #4
1593 Perico
Serpent Rouge
pi_95284199
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 april 2011 23:58 schreef Starlie het volgende:
Beetje dom gedacht misschien hoor maar waarom zijn ze in de Ridderhof nog bezig met onderzoeken? De dader is immers overleden... Vind het zo sneu voor al die nabestaanden dat al de slachtoffers er nog liggen!
Dit dus! Ben het er helemaal mee eens.

Wat heeft onderzoek tot 3 AM nog voor zin. Enkel voor compleetheidsmanie politie? De dader is bekend, is dood, wil je dan echt nog minitieus documenteren hoe zijn looplijnen waren en waar zijn honderden patronen zijn terecht gekomen?

Geef de lichamen vrij...
pi_95284231
quote:
1s.gif Op zondag 10 april 2011 00:18 schreef Messina het volgende:

[..]

Net waren het nog games, nu de opvoeding. Met hoeveel opties ga je nog komen? Soms zijn kids fucked up van zichzelf. Misschien was het wel een LARP'er. Die lui zijn ook fucked up.
Hij heeft wel een punt, Opvoeden van je kroost is er tegenwoordig niet meer bij in Nederland, ongeacht de cultuur waaruit een kind komt.
pi_95284246
quote:
14s.gif Op zondag 10 april 2011 00:19 schreef Perico het volgende:

[..]

Wat heeft onderzoek tot 3 AM nog voor zin. Enkel voor compleetheidsmanie politie? De dader is bekend, is dood, wil je dan echt nog minitieus documenteren hoe zijn looplijnen waren en waar zijn honderden patronen zijn terecht gekomen?

Geef de lichamen vrij...
De lichamen vertellen ook het verhaal. En dat verhaal willen de nabestaanden later weten. Elk detail.
pi_95284263
quote:
14s.gif Op zondag 10 april 2011 00:19 schreef HSG-BOMBER het volgende:

[..]

Hij heeft wel een punt, Opvoeden van je kroost is er tegenwoordig niet meer bij in Nederland, ongeacht de cultuur waaruit een kind komt.
Ik zei al: Het KAN. Maar het hoeft niet.
  zondag 10 april 2011 @ 00:20:28 #8
13462 BansheeBoy
pi_95284269
quote:
1s.gif Op zondag 10 april 2011 00:18 schreef Messina het volgende:

[..]

Je moet alle opties open houden, en daar waar je invloed kunt uitoefenen moet je dit zeker doen. We kunnen met zijn allen lekker een slaapzak opzoeken en zeggen "het kind is gek". Maar daarmee kun je toekomstige zaken als deze niet voorkomen. :{

Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
  † In Memoriam † zondag 10 april 2011 @ 00:20:43 #9
240917 Mula
pi_95284278
Zijn er echt maar 9 gewonden gevallen? Dat lijkt zo "weinig" gezien het feit dat hij meerdere minuten met een automatisch vuurwapen in een druk winkelcentrum aan het schieten is geweest.
  zondag 10 april 2011 @ 00:21:03 #10
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_95284292
Hoeveel schoten heeft hij eigenlijk gelost?
Honderden, of een stuk of 50?
Haters everywhere but I don't really care.
  zondag 10 april 2011 @ 00:21:06 #11
273430 HalvinCarris
Weet iemand waar HalvinCarris?
pi_95284294
quote:
Op zondag 10 april 2011 00:19 schreef Perico het volgende:

[..]

Geef de lichamen vrij...
Ik snap je punt maar zo werkt het nooit bij forensisch onderzoek. Naar maar waar. Niks aan te doen.
Op maandag 18 januari 2010 14:11 schreef Mint_Clansell het volgende:
Username: HalvinCarris
Hoe simpel kun je zijn om gewoon de eerste letter van de voor- en achternaam om te draaien? :')
pi_95284299
quote:
15s.gif Op zondag 10 april 2011 00:16 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

:')
het is niet per definitie opvoeding, het kan dat de dader een psychische stoornis heeft gehad, dan kan je nog zo je best doen qua opvoeding, dit soort dingen voorkom je niet met opvoeding alleen
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
  zondag 10 april 2011 @ 00:21:17 #13
13462 BansheeBoy
pi_95284304
quote:
1s.gif Op zondag 10 april 2011 00:20 schreef Messina het volgende:

[..]

Ik zei al: Het KAN. Maar het hoeft niet.
Dat zeg ik dus ook. Ik snap je probleem niet. Of moet ik per se hoofdletters gebruiken? :?

zondag 10 april 2011 @ 00:21:19 #14
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_95284305
quote:
1s.gif Op zondag 10 april 2011 00:20 schreef Mula het volgende:
Zijn er echt maar 9 gewonden gevallen? Dat lijkt zo "weinig" gezien het feit dat hij meerdere minuten met een automatisch vuurwapen in een druk winkelcentrum aan het schieten is geweest.
Zegt wel iets over het niveau van zijn schietclub :')
VBL SC influencer
Left, right, behind
  † In Memoriam † zondag 10 april 2011 @ 00:21:36 #15
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_95284315
quote:
1s.gif Op zondag 10 april 2011 00:20 schreef Mula het volgende:
Bizar geluk bij een ongeluk, dacht idd hetzelfde toen ik het vanmiddag hoorde.
pi_95284318
quote:
1s.gif Op zondag 10 april 2011 00:21 schreef matthijst het volgende:
Hoeveel schoten heeft hij eigenlijk gelost?
Honderden, of een stuk of 50?
Tussen de 40 en 60, schijnt.
pi_95284323
quote:
15s.gif Op zondag 10 april 2011 00:20 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Je moet alle opties open houden, en daar waar je invloed kunt uitoefenen moet je dit zeker doen. We kunnen met zijn allen lekker een slaapzak opzoeken en zeggen "het kind is gek". Maar daarmee kun je toekomstige zaken als deze niet voorkomen. :{

Alsof je zoiets kunt voorkomen. Als iemand besluit om tot zoiets over te gaan zal ie dat echt niet tijdens de aardappels om 6 uur met zijn ouders bespreken.
Alleen mensen zonder fantasie vluchten in de realiteit
  zondag 10 april 2011 @ 00:21:50 #18
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_95284327
Mwah, op bewegende doelen schieten valt niet mee, denk ik.
Haters everywhere but I don't really care.
  zondag 10 april 2011 @ 00:21:52 #19
13462 BansheeBoy
pi_95284329
quote:
1s.gif Op zondag 10 april 2011 00:21 schreef roos85 het volgende:

[..]

:')
het is niet per definitie opvoeding, het kan dat de dader een psychische stoornis heeft gehad, dan kan je nog zo je best doen qua opvoeding, dit soort dingen voorkom je niet met opvoeding alleen
Helemaal mee eens, daarom zeg ik dus dat je alle opties open moet houden. :{

pi_95284335
quote:
14s.gif Op zondag 10 april 2011 00:19 schreef Perico het volgende:

[..]

Geef de lichamen vrij...
Ik hoorde net dat het gaat om de bomdreiging, dit late gedoe ter plekke.
pi_95284343
quote:
1s.gif Op zondag 10 april 2011 00:21 schreef Loedertje het volgende:

[..]

Bizar geluk bij een ongeluk, dacht idd hetzelfde toen ik het vanmiddag hoorde.
Nou ja, je schiet niet zomaar iemand dood natuurlijk.
pi_95284358
quote:
1s.gif Op zondag 10 april 2011 00:21 schreef matthijst het volgende:
Mwah, op bewegende doelen schieten valt niet mee, denk ik.
maar er was een modeshow en zelfs als je maar 20 kogels hebt in je magazijn moet je er toch wel meer raken.
  Redactie Sport / Supervogel zondag 10 april 2011 @ 00:22:59 #23
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_95284384
Lekker RTL, foto van de dader met een enorm watermerk plaatsen :')

http://data.rtl.nl/_inter(...)van-der-vlis-800.jpg

[ Bericht 10% gewijzigd door sp3c op 10-04-2011 00:53:47 ]
  zondag 10 april 2011 @ 00:23:36 #24
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_95284418
quote:
15s.gif Op zondag 10 april 2011 00:18 schreef BansheeBoy het volgende:

Over dit soort onderwerpen proberen wereldwijd mensen te promoveren, Psychologen en Pedagogen op universitair niveau, maar jij komt hier even op Fok! melden wat de rol van ouders is bij vorming van kinderen?

Gast, echt. Ga je schamen.
Dit, dus.
pi_95284419
quote:
15s.gif Op zondag 10 april 2011 00:21 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Helemaal mee eens, daarom zeg ik dus dat je alle opties open moet houden. :{

We hoeven niet alle opties af te gaan. Het komt over als trollen.

"Mogelijk geweldadige games"
"Mogelijk slechte opvoeding".

Ja, wth. Mogelijk is hij ontvoerd door aliens en hebben ze hem ertoe gedwongen. Kom op.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')