SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 10 april 2011 00:05 schreef Messina het volgende:
[..]Mjah het ergste is; volgens mij issie niet aan het trollen maar meent hij het nog serieus ook...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is BansheeBoy altijd. Just ignore.quote:Op zondag 10 april 2011 00:06 schreef DaneV het volgende:
[..]
Mjah het ergste is; volgens mij issie niet aan het trollen maar meent hij het nog serieus ook...
ook niks over gehoord, maar er gingen eerst geruchten dat hij zijn ouders had neergeschoten..quote:Op zondag 10 april 2011 00:05 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja die ouders van de dader wilden dit natuurlijk ook niet.
Ik heb vandaag echt zo'n 3 uur TV gekeken, maar niemand iets horen zeggen als: "Onze gedachten gaan ook naar de ouders van de dader, die helemaal niet wilden dat ze hun zoon zouden verliezen aan zo'n rare actie." of iets in die richting.
Of gaat het niet over de moeder van de schutter?
7 doden in een kwartier tijd. Je kunt het je haast niet bevatten.quote:Op zondag 10 april 2011 00:07 schreef Messina het volgende:
[..]
Dat is BansheeBoy altijd. Just ignore.
Het is een paar topics terug wel besproken hier...quote:Op zondag 10 april 2011 00:07 schreef roos85 het volgende:
[..]
ook niks over gehoord, maar er gingen eerst geruchten dat hij zijn ouders had neergeschoten..
ja het ging over de moeder van de schutter
Wat zeggen ze?quote:Op zondag 10 april 2011 00:08 schreef BansheeBoy het volgende:
Nu een gedetailleerd verslag op RTL4.²
oke, heb een paar topics gemist..quote:Op zondag 10 april 2011 00:08 schreef Messina het volgende:
[..]
Het is een paar topics terug wel besproken hier...
Ook al verafschuw je zijn daden, het blijft toch je kind.
En als de ouders dit hadden gedaan, kon het kind niet meer op straat?quote:Op zondag 10 april 2011 00:08 schreef roos85 het volgende:
[..]
oke, heb een paar topics gemist..
ja, zijn ouders zullen voorlopig niet normaal over straat kunnen
Waarom niet? Het is hun schuld toch niet? Zij wilden dit niet.quote:Op zondag 10 april 2011 00:08 schreef roos85 het volgende:
[..]
oke, heb een paar topics gemist..
ja, zijn ouders zullen voorlopig niet normaal over straat kunnen
Natuurlijk niet, maar onderschat de opvoeding niet.quote:Op zondag 10 april 2011 00:10 schreef Messina het volgende:
[..]
Waarom niet? Het is hun schuld toch niet? Zij wilden dit niet.
omdat er toch mensen zullen zijn die hun erop aan kijken, hoe raar het ook klinkt..quote:Op zondag 10 april 2011 00:10 schreef Messina het volgende:
[..]
Waarom niet? Het is hun schuld toch niet? Zij wilden dit niet.
quote:Op zondag 10 april 2011 00:11 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Natuurlijk niet, maar onderschat de opvoeding niet.²
quote:Op zondag 10 april 2011 00:05 schreef vergezocht het volgende:
Dank je wel ik denk dat ik een homemade zipgun ga bouwenMocht je je bedenken, 'k heb nog een hoop andere linksSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nou, ik ben niet een van die mensen in ieder geval.quote:Op zondag 10 april 2011 00:11 schreef roos85 het volgende:
[..]
omdat er toch mensen zullen zijn die hun erop aan kijken, hoe raar het ook klinkt..
het is toch hun zoon die het gedaan heeft
deze daad kan los staan van de opvoedingquote:Op zondag 10 april 2011 00:11 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Natuurlijk niet, maar onderschat de opvoeding niet.²
Ik heb me exact aan hetzelfde geërgerd. Eerlijk is eerlijk, het is typisch Amerikaans. Maar dit kan overal gebeuren, en dat doet het dus ook.quote:Op zondag 10 april 2011 00:11 schreef Guanabana het volgende:
Ik heb het vandaag tientallen keren gehoord, en ik kan er niet meer TEGEN! ''On-Nederlandse toestanden, dat dit kan in Nederland!!11.''
Moet ik, met mijn 22 jaar, nou uitleggen aan legio mensen veel ouder dan ik, dat overal waar mensen zijn, zoiets kan gebeuren? OVERAL? De wereld is een vreselijke plek, we zijn met teveel, het is te ingewikkeld geworden, te zwaar, te verwarrend.
DIT KAN OVERAL GEBEUREN.
Al staat Nederland niet hooh op de 'hel-op-aarde-'lijst.quote:Op zondag 10 april 2011 00:11 schreef Guanabana het volgende:
Ik heb het vandaag tientallen keren gehoord, en ik kan er niet meer TEGEN! ''On-Nederlandse toestanden, dat dit kan in Nederland!!11.''
Moet ik, met mijn 22 jaar, nou uitleggen aan legio mensen veel ouder dan ik, dat overal waar mensen zijn, zoiets kan gebeuren? OVERAL? De wereld is een vreselijke plek, we zijn met teveel, het is te ingewikkeld geworden, te zwaar, te verwarrend.
DIT KAN OVERAL GEBEUREN.
Daar hoef je niet 22 voor te zijn. Het is meestal gewoon een eerste reactie van mensen.quote:Op zondag 10 april 2011 00:11 schreef Guanabana het volgende:
DIT KAN OVERAL GEBEUREN.
Denk dat het meer de "shock" is dat het voor het eerst in NL is gebeurd nu. In Amerika zijn dit soort dingen helaas vaker voorgekomen dus daar zou je het dan "verwachten"... denk dat dat het meer is! Maar inderdaad het blijkt nu maar dat het overal kan gebeuren...quote:Op zondag 10 april 2011 00:11 schreef Guanabana het volgende:
DIT KAN OVERAL GEBEUREN.
dat is het zeker, maar er zullen genoeg mensen rondlopen die het de ouders kwalijk nemenquote:Op zondag 10 april 2011 00:13 schreef Messina het volgende:
[..]
Nou, ik ben niet een van die mensen in ieder geval.
Ik vind het voor zijn ouders ook verschrikkelijk.
Ouders spelen nou eenmaal een grote rol bij de vorming van een kind. Natuurlijk zijn er geen ouders die tegen hun kinderen zeggen: ga een random winkelcentrum binnen en neem een mitrailleur mee. Dat is van den zotte. Maar ouders moeten zich interesseren voor hun kinderen, ook als ze ouder zijn dan 18.quote:Op zondag 10 april 2011 00:14 schreef roos85 het volgende:
[..]
dat is het zeker, maar er zullen genoeg mensen rondlopen die het de ouders kwalijk nemen
kijk maar naar BansheeBoy die gelijk over de opvoeding begint
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |