Verwar het nu niet met feestboekquote:Op zondag 10 april 2011 04:16 schreef DrDentz het volgende:
Sowieso volwassenen en Twitter.. ze nemen het allemaal iets te serieus.
quote:Op zondag 10 april 2011 04:20 schreef Fosfolipide het volgende:
Tis niet mijn afbeelding maar linkje werkt ook gewoon, toch.
Nee dat ook niet nu.quote:Op zondag 10 april 2011 04:20 schreef Fosfolipide het volgende:
quote:Op zondag 10 april 2011 04:20 schreef Fosfolipide het volgende:
Peace & love?quote:Op zondag 10 april 2011 04:09 schreef vergezocht het volgende:
Ben je ook eens met de stelling dat we soms de oplossing moeten gaan zoeken bij de omgeving (d.w.z. samenleving) en niet altijd het individu?
Door de samenleving beter te maken en verdraaglijker ipv altijd de individuele persoon te willen veranderen naar onze verwachtingen?
Police krijg het nog druk straks.quote:
Straf : 10 min huilie doen bij dwwd.quote:Op zondag 10 april 2011 04:27 schreef vergezocht het volgende:
[..]
Die tweeteraar is dus de arrestant.
Benieuwd wat hij voor straf gaat krijgen...
En daarom moeten de verstandige mensen in NL niet zulke kinderachtige gedoe gaan posten.quote:Op zondag 10 april 2011 04:27 schreef MrVanBraun het volgende:
[..]
Police krijg het nog druk straks.
Gaan allemaal lolbroeken bs posten, pakken ze allemaal verkeerde mensen nog op
Komt er straks écht wéér iemand als Tristan. Dan is het echt chaos in dit land.
Precies.quote:Op zondag 10 april 2011 04:29 schreef vergezocht het volgende:
[..]
En daarom moeten de verstandige mensen in NL niet zulke kinderachtige gedoe gaan posten.
quote:Op zaterdag 9 april 2011 17:40 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Ah, die wordt vannacht nog wel uit zn bed gelift door een arrestatieteam
quote:
quote:Op zaterdag 9 april 2011 17:40 schreef Elusive het volgende:
[..]
kopieer en plak het naar meldmisdaadanoniem en die gast krijgt vandaag nog een bezoekje van een agent
Dat vond ik ook opvallend dat hij in meerdere nieuwsbronnen ook tijdens de persconferentie expliciet "autochtoon' werd genoemd.quote:
Omdat mensen standaard aan allochtonen denken door 9/11 etc. Ik snap het ergens wel.quote:Op zondag 10 april 2011 04:34 schreef vergezocht het volgende:
[..]
Dat vond ik ook opvallend dat hij in meerdere nieuwsbronnen ook tijdens de persconferentie expliciet "autochtoon' werd genoemd.
Alsof ze daarmee een statement wouden maken
Ik denk eerlijk gezegd dat als het een allochtoon was geweest, dan zouden er woedende mensen wraakacties nemen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |