quote:Op dinsdag 5 april 2011 18:14 schreef kitao het volgende:
[..]
ben al eerder met een arsenaal aan wapens in duitsland geweest eikel.
die grafhonden knal ik zo naar walhalla.
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 9 april 2011 17:22 schreef kitao het volgende:
[..]
had ik al uitgelegd, de staat dwingt mensen om idealen te verdedigen die slechts een handjevol elitemensen tegoed komt.
en uiteindelijk is het klootjesvolk gewoon diegenen die elkaar uitmoorden ipv samen op te trekken tegen dat regerend gespuis.
verder zie ik ook goeie kanten aan defensie maar die manifesteren zich maar weinig.
lol!quote:
ja!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
Wordt nog gezellig hierquote:
Pak ook een biertje, dat helptquote:Op zaterdag 9 april 2011 17:32 schreef vannilesoep het volgende:
Zijn jullie ook zo de weg kwijt?
Ik wel.... massaal zelfs
Misschien is het gezonder om naar een professional te gaan met je obsessie dan op fok jezelf belachelijk maken...quote:Op zaterdag 9 april 2011 17:23 schreef kitao het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
http://nos.nl/video/230904-nieuwe-feiten-in-zaak-marco-kroon.html
Gaat lekker daar, trek een uniform aan en je bent god lijken ze te denken.
fijn dat je als burger hier vertrouwen in moet stellen in een stel staatscriminelen.
hier verder.
nog niet maar ik heb al schoenen aan dus wat niet is zal ongetwijfeld nog komenquote:Op zaterdag 9 april 2011 17:32 schreef vannilesoep het volgende:
Zijn jullie ook zo de weg kwijt?
Ik wel.... massaal zelfs
Is dit niet SC dan?quote:Op zaterdag 9 april 2011 17:32 schreef Mores het volgende:
[..]
Wordt nog gezellig hier
Volgens mij zijn we de weg kwijt want dit is volgens mij niet het DEF topic
Ik ken een korporaal die Pie heetquote:Op zaterdag 9 april 2011 17:32 schreef apple_pie het volgende:
[..]
Misschien is het gezonder om naar een professional te gaan met je obsessie dan op fok jezelf belachelijk maken...
quote:Op zaterdag 9 april 2011 17:03 schreef von_Preussen het volgende:
Joepie, ik ben ook geen militair en heb een legerbroek + legerjas
(die ik gebruik als ik op de schietbaan ben).
Ben ik nu ook een vreselijke agressieve testosteronbom waar een moordenaar in sluimert?
Weet je was pas echt agressie uitstraalt?
Die bontkraagjes van die onaangepaste mongolen die in de stad juist altijd angst en agressie uitstralen.
quote:Op zaterdag 9 april 2011 17:06 schreef von_Preussen het volgende:
Maar ik schiet wél raak, ook op 100 meter afstand.
tijd om tijdelijk te vertrekken hier, de blauwe hulptroepen met dreigend censuur komen alweer opdraven.quote:
ik schiet ook raak op 100 meterquote:Op zaterdag 9 april 2011 17:33 schreef kitao het volgende:
[..]
[..]
[..]
tijd om tijdelijk te vertrekken hier, de blauwe hulptroepen met dreigend censuur komen alweer opdraven.
Ik geef aan op een schietbaan, op doelen te schieten.quote:Op zaterdag 9 april 2011 17:33 schreef kitao het volgende:
[..]
[..]
[..]
tijd om tijdelijk te vertrekken hier, de blauwe hulptroepen met dreigend censuur komen alweer opdraven.
Mensen die op 100 meter missers boekenquote:Op zaterdag 9 april 2011 17:35 schreef sp3c het volgende:
[..]
ik schiet ook raak op 100 meter
maar geef het een paar uur want het gaat rap minder worden
Paar uur? Sneller doordrinken jijquote:Op zaterdag 9 april 2011 17:35 schreef sp3c het volgende:
[..]
Het begint net gezellig te wordenquote:Op zaterdag 9 april 2011 17:33 schreef kitao het volgende:
[..]
[..]
[..]
Dat schoot ook effe door mijn hoofdquote:Op zaterdag 9 april 2011 17:37 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Waarom ben ik zo naief en zat bij blauwe hulptroepen aan de VN te denken.
Grotere invasies als een DEF invasie in NWS zal Defensie voorlopig ook niet meer kunnen uitvoerenquote:
De laatste stuitrekkingenquote:Op zaterdag 9 april 2011 17:38 schreef Royyy het volgende:
[..]
Grotere invasies als een DEF invasie in NWS zal Defensie voorlopig ook niet meer kunnen uitvoeren
Kijk maar uit, er lopen hier mensen in dit topic rond die iets anders door je hoofd schieten als je het niet met ze eens bent.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 9 april 2011 17:39 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Kijk maar uit, er lopen hier mensen in dit topic rond die iets anders door je hoofd schieten als je het niet met ze eens bent.
Vanuit de heup met de .50 toch?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.How'd you like to scrape the barnacles off of me rudder?
Als je mazzel hebt wel, maar als ze bij de GGW zaten krijg je minstens een Nike op je dak.quote:Op zaterdag 9 april 2011 17:40 schreef paintmeester het volgende:
[..]
Vanuit de heup met de .50 toch?
En een kilometer afstand, want dichterbij komen durft Kitao in werkelijkheid natuurlijk niet.quote:Op zaterdag 9 april 2011 17:40 schreef paintmeester het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 9 april 2011 17:39 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Kijk maar uit, er lopen hier mensen in dit topic rond die iets anders door je hoofd schieten als je het niet met ze eens bent.
Maar daarna schieten ze zichzelf hopelijk door de kopSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ok dan.quote:Op zaterdag 9 april 2011 17:35 schreef sp3c het volgende:
[..]
Ik zit nu lekker een broodje shoarma te eten.quote:Op zaterdag 9 april 2011 17:42 schreef paintmeester het volgende:
ja groot deel van de middag op her terras gezeten
Maandagmorgen staan de kranten vol over een nieuw familiedrama?quote:Op zaterdag 9 april 2011 17:43 schreef kitao het volgende:
[..]
ok dan.
maar ga toch eten nu met vrouwlief en filmpje kijken.
veel plezier nog allemaal.
dagquote:Op zaterdag 9 april 2011 17:43 schreef kitao het volgende:
[..]
ok dan.
Ben nog geen 16quote:Op zaterdag 9 april 2011 17:43 schreef paintmeester het volgende:
dan kan je met een koud pilsje toch in de tuin zitten?
Met knoflook of tomtensaus, ik eet em meestal met tomatensausquote:Op zaterdag 9 april 2011 17:43 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik zit nu lekker een broodje shoarma te eten.
Denk dat ik ga bestellen zo...maar wat?!quote:Op zaterdag 9 april 2011 17:43 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik zit nu lekker een broodje shoarma te eten.
Geen zin om een nieuwe te kopen..quote:Op zaterdag 9 april 2011 17:43 schreef von_Preussen het volgende:
Dan kraak je toch een andere hangmat.
Gewoon drinkenquote:Op zaterdag 9 april 2011 17:44 schreef FadetoGreen het volgende:
[..]
Ben nog geen 16(en men ouders worden boos als ik wel drink
)
Zuipen zal je!quote:Op zaterdag 9 april 2011 17:44 schreef FadetoGreen het volgende:
[..]
Ben nog geen 16(en men ouders worden boos als ik wel drink
)
quote:
quote:
quote:Op zaterdag 9 april 2011 17:35 schreef sp3c het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 9 april 2011 17:40 schreef paintmeester het volgende:
[..]
quote:
Hoi allemaal!quote:
quote:Op zaterdag 9 april 2011 17:45 schreef Lotusss het volgende:
[..]
[..]
Hallo![]()
Wordt gezellig hier
[..]
[..]
[..]
[..]
Hoi allemaal!![]()
Geen gekke dingen doen he?quote:Op zaterdag 9 april 2011 17:43 schreef kitao het volgende:
[..]
ok dan.
Die is gaaf jaquote:Op zaterdag 9 april 2011 17:47 schreef vannilesoep het volgende:
Mag ik hier wel om in de lach schieten, of ben ik dan de weg kwijt?
http://www.luckymedia.nl/luckytv/2011/03/player-2/
Oh ja over de weg kwijt zijn gesproken, ben echt hélemaal de weg kwijt
Ik hoor net op de tv dat ze in Alphen 3 andere winkelcentra uit voorzorg ontruimen.quote:
quote:
quote:Op zaterdag 9 april 2011 17:48 schreef Mores het volgende:
Maar ik ben u even poepen en broodje swarma halen
Een militaire coup! Burgeroorlog!quote:Op zaterdag 9 april 2011 17:48 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ik hoor net op de tv dat ze in Alphen 3 andere winkelcentra uit voorzorg ontruimen.
Gebruik nu de kitaoaanse rekenwijze (1+1 = defensie is altijd schuld) en je weet wat dit zou betekenen.
Suc6 en smakelijkquote:Op zaterdag 9 april 2011 17:48 schreef Mores het volgende:
Maar ik ben u even poepen en broodje swarma halen
quote:
Nicequote:Op zaterdag 9 april 2011 17:50 schreef von_Preussen het volgende:
Hahahah, [DEF] SC, waarvoor hulde Lotus!
Mag hoorquote:
Voor president wel jaquote:Op zaterdag 9 april 2011 17:53 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Ah zo, ik dacht even dat je er geboren moest zijn.
Heel diep in je hart wel jaquote:Op zaterdag 9 april 2011 17:53 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Mag hoor
Ik ben stiekem best lief hoor
Misschien kan ie het niet meer vinden... zo met die andere TTquote:Op zaterdag 9 april 2011 17:53 schreef Cobra4 het volgende:
Wel jammer dat kitao weg is. Komen we hem gezelschap houden in zijn briljante tweede deel van het topic, naait ie er uit.
Ja hij moest nog naar Duitsland hoorde ikquote:Op zaterdag 9 april 2011 17:53 schreef Cobra4 het volgende:
Wel jammer dat kitao weg is. Komen we hem gezelschap houden in zijn briljante tweede deel van het topic, naait ie er uit.
dan zou Kitao wel een heel erg watje zijnquote:Op zaterdag 9 april 2011 17:37 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Waarom ben ik zo naief en zat bij blauwe hulptroepen aan de VN te denken.
quote:Update 17.18 uur
De identiteit van de dader is bekend, maar wordt nog niet gedeeld met het publiek. Het gaat om een bekende van de politie, die geen (ex-)militair zou zijn. Op welke manier de dader precies een bekende is, is niet duidelijk geworden. Onder de gewonden zijn ook enkele kinderen. Hoe de gewonden er momenteel aan toe zijn is nog niet bekend.
Uit voorzorg zijn vier andere winkelcentra ontruimd. Waarom dit precies is gebeurd is niet duidelijk, maar onderzoek zou aanwijzingen hebben opgeleverd waaruit blijkt dat men 'voorzichtig' moet zijn, aldus de gemeente.
vrouwlief zit naast de .50 op de bank zekerquote:Op zaterdag 9 april 2011 17:43 schreef kitao het volgende:
[..]
ok dan.
Toen ik hoorde van die getuige dat het iemand was met half lang krullend haar, wist ik al 99% zeker dat het geen (ex-) militair wasquote:
Arme kitao. Die moet wel erg teleurgesteld zijn na dat bericht. * C4 geeft kitao een knuffelquote:
Ah dit vind ik nou echt jammer voor je Kitao, valt je hele droomwereld zomaar in stukken uit elkaarquote:
dat is de .50quote:Op zaterdag 9 april 2011 17:57 schreef sp3c het volgende:
[..]
vrouwlief zit naast de .50 op de bank zeker
Hij heeft zijn wapen toch een 'girls name' gegeven ?quote:Op zaterdag 9 april 2011 17:57 schreef sp3c het volgende:
[..]
Gekke jongen, iedereen weet toch dat een militair getrouwd is met zijn wapen. Zij is de .50 !quote:Op zaterdag 9 april 2011 17:57 schreef sp3c het volgende:
Is de .50 aan't invettenquote:Op zaterdag 9 april 2011 17:57 schreef sp3c het volgende:
[..]
ja gaattie pissen en roeptiequote:Op zaterdag 9 april 2011 17:58 schreef paintmeester het volgende:
[..]
Hij heeft zijn wapen toch een 'girls name' gegeven ?
Wist trouwens nooit dat de GGW met een Beretta 92 schoot.quote:Op dinsdag 5 april 2011 19:49 schreef kitao het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
o ja, en een knuppeltje voor de iets minder gestoorde klootzakken.
[ afbeelding ]
Het leuke er van is, dat als jij of een andere "burger" hetzelfde doet het 9 van de 10 niet in het nieuws komt, of ergens in een lokale krant onderaan de paginaquote:Gaat lekker daar, trek een uniform aan en je bent god lijken ze te denken.
fijn dat je als burger hier vertrouwen in moet stellen in een stel staatscriminelen.
preciesquote:Op zaterdag 9 april 2011 17:59 schreef Maitje het volgende:
[..]
Het leuke er van is, dat als jij of een andere "burger" hetzelfde doet het 9 van de 10 niet in het nieuws komt, of ergens in een lokale krant onderaan de pagina.
Het is altijd zo gemakkelijk om militairen af te branden, echter hebben zij veel meer betekend voor volk en vaderland (en de wereld) dan jij en ik waarschijnlijk ooit zullen doen.
We hebben de TS getrolld en die is nu weg.quote:Op zaterdag 9 april 2011 17:59 schreef Maitje het volgende:
[..]
Het leuke er van is, dat als jij of een andere "burger" hetzelfde doet het 9 van de 10 niet in het nieuws komt, of ergens in een lokale krant onderaan de pagina.
Het is altijd zo gemakkelijk om militairen af te branden, echter hebben zij veel meer betekend voor volk en vaderland (en de wereld) dan jij en ik waarschijnlijk ooit zullen doen.
Ik ben mijn GPS kwijt. En de kaart ligt nog op mijn bureau. Help!quote:Op zaterdag 9 april 2011 18:00 schreef sp3c het volgende:
gaan we serieus lopen doen??
we zijn de weg kwijt hoor
Haaiquote:
Ik doe een poging tot.. lief héquote:Op zaterdag 9 april 2011 18:00 schreef sp3c het volgende:
quote:
Gezellig.. maar ik begeef mij toch liever op veilig gebied.. Def..quote:Op zaterdag 9 april 2011 18:01 schreef Lotusss het volgende:
[..]
We hebben de TS getrolld en die is nu weg.
Gewoon hier de SC van maken![]()
NWS mod Sp3c post hier ook gewoon mee hoorquote:Op zaterdag 9 april 2011 18:02 schreef Maitje het volgende:
[..]
Haai
[..]
Ik doe een poging tot.. lief hé
[..]
[..]
Gezellig.. maar ik begeef mij toch liever op veilig gebied.. Def..
Ik heb nog wel een stratenboek liggen, zal ik die dan maar aan defensie doneren?quote:Op zaterdag 9 april 2011 18:00 schreef sp3c het volgende:
"I don't know what you've been told, but eskimo pussy is mighty cold"quote:Op zaterdag 9 april 2011 18:02 schreef FadetoGreen het volgende:
[..]
"This is for fightin, this is for fun."
moet je ze eerst uitleggen hoe zo'n land kaart ook weer werktequote:Op zaterdag 9 april 2011 18:03 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een stratenboek liggen, zal ik die dan maar aan defensie doneren?
Heb ik je op ideeën gebracht?quote:Op zaterdag 9 april 2011 18:02 schreef FadetoGreen het volgende:
Ik ga zo pizza eten en Full Metal Jacket kijken
Ai, ik weet m verder nietquote:Op zaterdag 9 april 2011 18:03 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
"I don't know what you've been told, but eskimo pussy is mighty cold"
quote:Op zaterdag 9 april 2011 18:03 schreef Cobra4 het volgende:
kitao!!!!! Dit moet toch wel een militair zijn?
http://www.telegraaf.nl/b(...)innenland,buitenland
Over het algemeen zijn dat toch brandweermannen?quote:Op zaterdag 9 april 2011 18:03 schreef Cobra4 het volgende:
kitao!!!!! Dit moet toch wel een militair zijn?
http://www.telegraaf.nl/b(...)innenland,buitenland
Lotusss is een troll!!!quote:Op zaterdag 9 april 2011 18:01 schreef Lotusss het volgende:
[..]
We hebben de TS getrolld en die is nu weg.
Gewoon hier de SC van maken![]()
Volgens kitao niet hoor.quote:Op zaterdag 9 april 2011 18:04 schreef jankaas020 het volgende:
[..]
Over het algemeen zijn dat toch brandweermannen?
Militairen uit het brandpiketquote:Op zaterdag 9 april 2011 18:04 schreef jankaas020 het volgende:
[..]
Over het algemeen zijn dat toch brandweermannen?
quote:
Grappen en grollen, trappen tegen trollen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Waarom dat?quote:Op zaterdag 9 april 2011 18:06 schreef Maitje het volgende:
Lotuss.. kun je deze onzin niet gewoon sluiten
quote:
Hihi.. ik moest lachenquote:Op zaterdag 9 april 2011 17:32 schreef apple_pie het volgende:
[..]
Misschien is het gezonder om naar een professional te gaan met je obsessie dan op fok jezelf belachelijk maken...
Dat dus.quote:Op zaterdag 9 april 2011 18:07 schreef kronolith het volgende:
Neehj niet sluiten! Wat denken jullie wel
hey, ik ben hier de baas hequote:Op zaterdag 9 april 2011 18:06 schreef Maitje het volgende:
Lotuss.. kun je deze onzin niet gewoon sluiten
Dat mag.quote:
Onzin topic, voldoet niet meer aan begin post, nutteloos en zinloos.. dicht knallen en nooit meer open doen...quote:
Hall pass, suckerpunch (wel allen alleen in de bios)quote:
Maitje!quote:Op zaterdag 9 april 2011 18:08 schreef Maitje het volgende:
[..]
Onzin topic, voldoet niet meer aan begin post, nutteloos en zinloos.. dicht knallen en nooit meer open doen...
He AchJa.quote:
Zit je tampon verkeerd ofzo?quote:Op zaterdag 9 april 2011 18:08 schreef Maitje het volgende:
[..]
Onzin topic, voldoet niet meer aan begin post, nutteloos en zinloos.. dicht knallen en nooit meer open doen...
Haaaaaaaaaaaaaaaaai!quote:
Jullie verlagen je tot stomme burgertjes.. Goden! Speek in je eigen topic!! Fort..quote:
Kijk uit naar wie je boos kijkt... Want dan ken je Maitje nog niet..quote:Op zaterdag 9 april 2011 18:09 schreef kronolith het volgende:
Sp3c... niet sluiten...
* kronolith kijkt boos naar maitje ()
Maitje met PMS....quote:Op zaterdag 9 april 2011 18:10 schreef Maitje het volgende:
[..]
Kijk uit naar wie je boos kijkt... Want dan ken je Maitje nog niet..
Mijn god, burgertjes?quote:Op zaterdag 9 april 2011 18:09 schreef Maitje het volgende:
[..]
Jullie verlagen je tot stomme burgertjes.. Goden! Speek in je eigen topic!! Fort..
Yep.quote:
Neuh.quote:
ik kan dat jaquote:Op zaterdag 9 april 2011 18:08 schreef Maitje het volgende:
[..]
Sp3c... kun je deze onzin sluiten...
* Maitje kijkt lief naar sp3c
Hoezo, vanaf de beginpost is de kwaliteit toch een stuk beter geworden?quote:Op zaterdag 9 april 2011 18:08 schreef Maitje het volgende:
[..]
Naaa... ongelooflijk!quote:Op zaterdag 9 april 2011 18:11 schreef sp3c het volgende:
[..]
ik kan dat ja
maar ik vind het hilarisch!
ik moest lachenquote:Op zaterdag 9 april 2011 18:11 schreef Royyy het volgende:
[..]
Hoezo, vanaf de beginpost is de kwaliteit toch een stuk beter geworden?
Mwaa... we gingen wel oftopic..quote:Op zaterdag 9 april 2011 18:11 schreef Royyy het volgende:
[..]
Hoezo, vanaf de beginpost is de kwaliteit toch een stuk beter geworden?
En daarnaast, het is een SC, dat mag nutteloos en onzinnig zijn
quote:Op zaterdag 9 april 2011 18:12 schreef Maitje het volgende:
[..]
Mwaa... we gingen wel oftopic..
Waar jullie overigens bekend om staan
'tis en blijft DEF..quote:Op zaterdag 9 april 2011 18:12 schreef Maitje het volgende:
[..]
Een vriend van DEF. Dus.quote:
quote:
Tot welke post gaat ie?quote:Op zaterdag 9 april 2011 18:13 schreef kronolith het volgende:
Nog even volhouden lui,,, dan istie vol
Hoezo offtopic, militairen raken de weg niet kwijt, die verliezen hem hooguit ff uit het oog.quote:Op zaterdag 9 april 2011 18:12 schreef Maitje het volgende:
[..]
Had jij witte smurrie in de aanbieding dan???quote:
quote:
Nee, eea was door de sterke arm der wet al opgelost. En na een nachtje slapen was ik alweer een stuk kalmer.quote:Op zaterdag 9 april 2011 18:13 schreef Royyy het volgende:
[..]
AchJa, dus toch niet in de cel gegooid door Esses?
ze maken die weg zelf!quote:Op zaterdag 9 april 2011 18:14 schreef AchJa het volgende:
[..]
Hoezo offtopic, militairen raken de weg niet kwijt, die verliezen hem hooguit een ff uit het oog.
Ai.quote:
Zie! Daar heb je het al!!!quote:Op zaterdag 9 april 2011 18:14 schreef AchJa het volgende:
[..]
Hoezo offtopic, militairen raken de weg niet kwijt, die verliezen hem hooguit een ff uit het oog.
Oke, wie is je moeder en wie is je vader?quote:
quote:Op zaterdag 9 april 2011 18:15 schreef AchJa het volgende:
[..]
Nee, eea was door de sterke arm der wet al opgelost. En na een nachtje slapen was ik alweer een stuk kalmer.
En als je je niet gedraagt in DEF, dan mod ik je gewoon wegquote:
Zonder Genie?quote:
Kronolith-mammie en Kronolith-pappiequote:Op zaterdag 9 april 2011 18:15 schreef Maitje het volgende:
Oke, wie is je moeder en wie is je vader?
Dank u.quote:
Dat is geen gewenst antwoordquote:Op zaterdag 9 april 2011 18:16 schreef kronolith het volgende:
[..]
Kronolith-mammie en Kronolith-pappie
Whehe.. Ik gaat hamburger eten...quote:Op zaterdag 9 april 2011 18:17 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ik ga eerst maar eens eten, eens kijken in welk deel jullie daarna zitten!![]()
![]()
Braamyo was daar wel voor in geloof ik...quote:
quote:Op zaterdag 9 april 2011 18:18 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Braamyo was daar wel voor in geloof ik...
Uit de pan of van de grill?quote:
komt goed!quote:Op zaterdag 9 april 2011 18:18 schreef sp3c het volgende:
geen deel 3 trouwens, er zijn belangrijkere zaken aan de hand dan Kitao pesten
of je moet het rond een uur of 12 openen
Weet niet waar die het inmaakt. Maar nieuw recept met oa bacon, en piccalilly...quote:
Roger.quote:Op zaterdag 9 april 2011 18:18 schreef sp3c het volgende:
Dan zitten we toch in de kroeg..quote:Op zaterdag 9 april 2011 18:18 schreef sp3c het volgende:
Kitao toch niet ... die durft helemaal niet naar buitenquote:
faal!quote:
Jummie. Mag ik bij jou komen eten?quote:Op zaterdag 9 april 2011 18:19 schreef Maitje het volgende:
[..]
Weet niet waar die het inmaakt. Maar nieuw recept met oa bacon, en piccalilly...
Nee, bang voor kwijlende gestoorde militairen die voor zijn deur wachtenquote:Op zaterdag 9 april 2011 18:20 schreef sp3c het volgende:
[..]
Kitao toch niet ... die durft helemaal niet naar buiten
verliest de controle over zijn sluitspier als ie een camo broek ziet?quote:Op zaterdag 9 april 2011 18:20 schreef sp3c het volgende:
[..]
Kitao toch niet ... die durft helemaal niet naar buiten
mwoch ... DIE RAKEN HALVERWEGE TOCH DE WEG KWIJT!!!!quote:Op zaterdag 9 april 2011 18:21 schreef Maitje het volgende:
[..]
Nee, bang voor kwijlende gestoorde militairen die voor zijn deur wachten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |