preciesquote:Op zaterdag 9 april 2011 17:59 schreef Maitje het volgende:
[..]
Het leuke er van is, dat als jij of een andere "burger" hetzelfde doet het 9 van de 10 niet in het nieuws komt, of ergens in een lokale krant onderaan de pagina.
Het is altijd zo gemakkelijk om militairen af te branden, echter hebben zij veel meer betekend voor volk en vaderland (en de wereld) dan jij en ik waarschijnlijk ooit zullen doen.
We hebben de TS getrolld en die is nu weg.quote:Op zaterdag 9 april 2011 17:59 schreef Maitje het volgende:
[..]
Het leuke er van is, dat als jij of een andere "burger" hetzelfde doet het 9 van de 10 niet in het nieuws komt, of ergens in een lokale krant onderaan de pagina.
Het is altijd zo gemakkelijk om militairen af te branden, echter hebben zij veel meer betekend voor volk en vaderland (en de wereld) dan jij en ik waarschijnlijk ooit zullen doen.
Ik ben mijn GPS kwijt. En de kaart ligt nog op mijn bureau. Help!quote:Op zaterdag 9 april 2011 18:00 schreef sp3c het volgende:
gaan we serieus lopen doen??
we zijn de weg kwijt hoor
Haaiquote:
Ik doe een poging tot.. lief héquote:Op zaterdag 9 april 2011 18:00 schreef sp3c het volgende:
quote:
Gezellig.. maar ik begeef mij toch liever op veilig gebied.. Def..quote:Op zaterdag 9 april 2011 18:01 schreef Lotusss het volgende:
[..]
We hebben de TS getrolld en die is nu weg.
Gewoon hier de SC van maken![]()
NWS mod Sp3c post hier ook gewoon mee hoorquote:Op zaterdag 9 april 2011 18:02 schreef Maitje het volgende:
[..]
Haai
[..]
Ik doe een poging tot.. lief hé
[..]
[..]
Gezellig.. maar ik begeef mij toch liever op veilig gebied.. Def..
Ik heb nog wel een stratenboek liggen, zal ik die dan maar aan defensie doneren?quote:Op zaterdag 9 april 2011 18:00 schreef sp3c het volgende:
"I don't know what you've been told, but eskimo pussy is mighty cold"quote:Op zaterdag 9 april 2011 18:02 schreef FadetoGreen het volgende:
[..]
"This is for fightin, this is for fun."
moet je ze eerst uitleggen hoe zo'n land kaart ook weer werktequote:Op zaterdag 9 april 2011 18:03 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een stratenboek liggen, zal ik die dan maar aan defensie doneren?
Heb ik je op ideeën gebracht?quote:Op zaterdag 9 april 2011 18:02 schreef FadetoGreen het volgende:
Ik ga zo pizza eten en Full Metal Jacket kijken
Ai, ik weet m verder nietquote:Op zaterdag 9 april 2011 18:03 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
"I don't know what you've been told, but eskimo pussy is mighty cold"
quote:Op zaterdag 9 april 2011 18:03 schreef Cobra4 het volgende:
kitao!!!!! Dit moet toch wel een militair zijn?
http://www.telegraaf.nl/b(...)innenland,buitenland
Over het algemeen zijn dat toch brandweermannen?quote:Op zaterdag 9 april 2011 18:03 schreef Cobra4 het volgende:
kitao!!!!! Dit moet toch wel een militair zijn?
http://www.telegraaf.nl/b(...)innenland,buitenland
Lotusss is een troll!!!quote:Op zaterdag 9 april 2011 18:01 schreef Lotusss het volgende:
[..]
We hebben de TS getrolld en die is nu weg.
Gewoon hier de SC van maken![]()
Volgens kitao niet hoor.quote:Op zaterdag 9 april 2011 18:04 schreef jankaas020 het volgende:
[..]
Over het algemeen zijn dat toch brandweermannen?
Militairen uit het brandpiketquote:Op zaterdag 9 april 2011 18:04 schreef jankaas020 het volgende:
[..]
Over het algemeen zijn dat toch brandweermannen?
quote:
Grappen en grollen, trappen tegen trollen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Waarom dat?quote:Op zaterdag 9 april 2011 18:06 schreef Maitje het volgende:
Lotuss.. kun je deze onzin niet gewoon sluiten
quote:
Hihi.. ik moest lachenquote:Op zaterdag 9 april 2011 17:32 schreef apple_pie het volgende:
[..]
Misschien is het gezonder om naar een professional te gaan met je obsessie dan op fok jezelf belachelijk maken...
Dat dus.quote:Op zaterdag 9 april 2011 18:07 schreef kronolith het volgende:
Neehj niet sluiten! Wat denken jullie wel
hey, ik ben hier de baas hequote:Op zaterdag 9 april 2011 18:06 schreef Maitje het volgende:
Lotuss.. kun je deze onzin niet gewoon sluiten
Dat mag.quote:
Onzin topic, voldoet niet meer aan begin post, nutteloos en zinloos.. dicht knallen en nooit meer open doen...quote:
Hall pass, suckerpunch (wel allen alleen in de bios)quote:
Maitje!quote:Op zaterdag 9 april 2011 18:08 schreef Maitje het volgende:
[..]
Onzin topic, voldoet niet meer aan begin post, nutteloos en zinloos.. dicht knallen en nooit meer open doen...
He AchJa.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |