Heel diep in je hart wel jaquote:Op zaterdag 9 april 2011 17:53 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Mag hoor
Ik ben stiekem best lief hoor
Misschien kan ie het niet meer vinden... zo met die andere TTquote:Op zaterdag 9 april 2011 17:53 schreef Cobra4 het volgende:
Wel jammer dat kitao weg is. Komen we hem gezelschap houden in zijn briljante tweede deel van het topic, naait ie er uit.
Ja hij moest nog naar Duitsland hoorde ikquote:Op zaterdag 9 april 2011 17:53 schreef Cobra4 het volgende:
Wel jammer dat kitao weg is. Komen we hem gezelschap houden in zijn briljante tweede deel van het topic, naait ie er uit.
dan zou Kitao wel een heel erg watje zijnquote:Op zaterdag 9 april 2011 17:37 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Waarom ben ik zo naief en zat bij blauwe hulptroepen aan de VN te denken.
quote:Update 17.18 uur
De identiteit van de dader is bekend, maar wordt nog niet gedeeld met het publiek. Het gaat om een bekende van de politie, die geen (ex-)militair zou zijn. Op welke manier de dader precies een bekende is, is niet duidelijk geworden. Onder de gewonden zijn ook enkele kinderen. Hoe de gewonden er momenteel aan toe zijn is nog niet bekend.
Uit voorzorg zijn vier andere winkelcentra ontruimd. Waarom dit precies is gebeurd is niet duidelijk, maar onderzoek zou aanwijzingen hebben opgeleverd waaruit blijkt dat men 'voorzichtig' moet zijn, aldus de gemeente.
vrouwlief zit naast de .50 op de bank zekerquote:Op zaterdag 9 april 2011 17:43 schreef kitao het volgende:
[..]
ok dan.
maar ga toch eten nu met vrouwlief en filmpje kijken.
veel plezier nog allemaal.
Toen ik hoorde van die getuige dat het iemand was met half lang krullend haar, wist ik al 99% zeker dat het geen (ex-) militair wasquote:
Arme kitao. Die moet wel erg teleurgesteld zijn na dat bericht. * C4 geeft kitao een knuffelquote:
Ah dit vind ik nou echt jammer voor je Kitao, valt je hele droomwereld zomaar in stukken uit elkaarquote:
dat is de .50quote:Op zaterdag 9 april 2011 17:57 schreef sp3c het volgende:
[..]
vrouwlief zit naast de .50 op de bank zeker
Hij heeft zijn wapen toch een 'girls name' gegeven ?quote:Op zaterdag 9 april 2011 17:57 schreef sp3c het volgende:
[..]
Gekke jongen, iedereen weet toch dat een militair getrouwd is met zijn wapen. Zij is de .50 !quote:Op zaterdag 9 april 2011 17:57 schreef sp3c het volgende:
Is de .50 aan't invettenquote:Op zaterdag 9 april 2011 17:57 schreef sp3c het volgende:
[..]
ja gaattie pissen en roeptiequote:Op zaterdag 9 april 2011 17:58 schreef paintmeester het volgende:
[..]
Hij heeft zijn wapen toch een 'girls name' gegeven ?
Wist trouwens nooit dat de GGW met een Beretta 92 schoot.quote:Op dinsdag 5 april 2011 19:49 schreef kitao het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
o ja, en een knuppeltje voor de iets minder gestoorde klootzakken.
[ afbeelding ]
Het leuke er van is, dat als jij of een andere "burger" hetzelfde doet het 9 van de 10 niet in het nieuws komt, of ergens in een lokale krant onderaan de paginaquote:Gaat lekker daar, trek een uniform aan en je bent god lijken ze te denken.
fijn dat je als burger hier vertrouwen in moet stellen in een stel staatscriminelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |