Kijk eens, jij laat jouw ware gezicht zien, jij bent gewoon een vreselijk geweldadig ventje met geldingsdrang....ze zeggen ook dat massamoordenaars zich in hun omgeving meestal aankondigen, het zal mij niet verbazen als jij het volgende winkelcentrum pakt.quote:Op zaterdag 9 april 2011 17:11 schreef kitao het volgende:
[..]
mooi, jij weet de weg nog.
sodemieter dan maar meteen terug naar dat topic waar je dit vandaan haalt.
en weet je wat angst zaait ?quote:Op zaterdag 9 april 2011 17:03 schreef von_Preussen het volgende:
Joepie, ik ben ook geen militair en heb een legerbroek + legerjas (die ik gebruik als ik op de schietbaan ben).
Ben ik nu ook een vreselijke agressieve testosteronbom waar een moordenaar in sluimert?
Weet je was pas echt agressie uitstraalt? Die bontkraagjes van die onaangepaste mongolen die in de stad juist altijd angst en agressie uitstralen.
Doofpot?quote:Op zaterdag 9 april 2011 17:14 schreef von_Preussen het volgende:
Live van de persconferentie:
"Er zijn geen aanwijzingen dat het om een (ex-)militair gaat".
Oh dan is het goed hoor! Er worden door burgers ook mensen verkracht, dus een militair daar op aanvallen kan niet hoorquote:Op zaterdag 9 april 2011 17:11 schreef FadetoGreen het volgende:
[..]
Alsof er geen burgers zijn die wapens hebben, vaak nog 10 keer ergere dan een taser...
Laat ik het zo zeggen, mensen die op fora verkondigen dat ze andersdenkenden willen vermoorden, dat zaait meer angst dan een overheid die wapenvergunningen verstrekt.quote:Op zaterdag 9 april 2011 17:14 schreef kitao het volgende:
[..]
en weet je wat angst zaait ?
nazies die wapenvergunningen krijgen vd overheid !!
Ik denk dat er op het ministerie nu eventjes een kruisje geslagen wordt, dat is wel het laatste wat Defensie op dit moment erbij kon hebben.quote:Op zaterdag 9 april 2011 17:14 schreef von_Preussen het volgende:
Live van de persconferentie:
"Er zijn geen aanwijzingen dat het om een (ex-)militair gaat".
Dus jij hebt een wapenvergunning?quote:Op zaterdag 9 april 2011 17:14 schreef kitao het volgende:
[..]
en weet je wat angst zaait ?
nazies die wapenvergunningen krijgen vd overheid !!
geldingsdrang is als je 1 post uit een heel topic naar voren haalt en volledig uit zn verband rukt om iemand zwart te maken.quote:Op zaterdag 9 april 2011 17:13 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Kijk eens, jij laat jouw ware gezicht zien, jij bent gewoon een vreselijk geweldadig ventje met geldingsdrang....ze zeggen ook dat massamoordenaars zich in hun omgeving meestal aankondigen, het zal mij niet verbazen als jij het volgende winkelcentrum pakt.
lijkt me ook welquote:Op zaterdag 9 april 2011 17:16 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik denk dat er op het ministerie nu eventjes een kruisje geslagen wordt, dat is wel het laatste wat Defensie op dit moment erbij kon hebben.
Je hoeft niet meer zo heftig te reageren hoor, de mensen hier hebben door dat jij hier een staatsgevaarlijk persoon bent. Jij bent iemand die actief oproept tot geweld (dat kan iedereen teruglezen).quote:Op zaterdag 9 april 2011 17:17 schreef kitao het volgende:
[..]
geldingsdrang is als je 1 post uit een heel topic naar voren haalt en volledig uit zn verband rukt om iemand zwart te maken.
dan ben je niet lekker volgens mij.
Volgens mij sta jij hier mensen zwart te maken, of lees je nooit terug wat je schrijft?quote:Op zaterdag 9 april 2011 17:17 schreef kitao het volgende:
[..]
geldingsdrang is als je 1 post uit een heel topic naar voren haalt en volledig uit zn verband rukt om iemand zwart te maken.
staatsgevaarlijk is nogal een groot woordquote:Op zaterdag 9 april 2011 17:19 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Je hoeft niet meer zo heftig te reageren hoor, de mensen hier hebben door dat jij hier een staatsgevaarlijk persoon bent. Jij bent iemand die actief oproept tot geweld (dat kan iedereen teruglezen).
En dan gaan zeuren over defensiepersoneel dat de weg kwijt zou zijn?
Hij zal de eerste niet zijn die daad bij het woord voegt.quote:Op zaterdag 9 april 2011 17:20 schreef sp3c het volgende:
[..]
staatsgevaarlijk is nogal een groot woord
gewoon een internetridder die je niet echt serieus kunt nemen
Nee hoor want als je de rest van het topic leest dan zie je dat je niet helemaal lekker ben.quote:Op zaterdag 9 april 2011 17:17 schreef kitao het volgende:
[..]
Idd, had die jongen in Finland zijn daden niet ook op internet aangekondigd?quote:Op zaterdag 9 april 2011 17:21 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Hij zal de eerste niet zijn die daad bij het woord voegt.
ik heb daar in dit geval niet zo'n angst voorquote:Op zaterdag 9 april 2011 17:21 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Hij zal de eerste niet zijn die daad bij het woord voegt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |